преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Empire.io Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Депозирах €50 и получих 100 безплатни завъртания. От тези безплатни завъртания бях спечелил 30 евро. тогава изведнъж тези пари изчезнаха. След това обслужването на клиенти ми кредитира още 100 безплатни завъртания. Спечелих 17 евро и ги нямаше. Обслужването на клиенти каза, че ще го препратят на съответния отдел. След това депозирах отново и отново получих 100 безплатни завъртания. Още един бонус от 50 евро. И двете не можаха да бъдат активирани. След още един депозит същата игра. Сега имам 200 безплатни завъртания и 86 евро бонус. И двете не могат да се активират. обслужването на клиенти винаги дава само стандартни отговори, които го препращат към отговорния отдел. След това им писах да ми върнат моите залози и след това те могат да запазят своите бонуси. Винаги един и същи отговор. Трябва да съм търпелив. Предадоха го.
I deposited €50 and received 100 free spins. From these free spins I had won 30 euros. then all of a sudden that money was gone. Customer service then credited me with another 100 free spins. I won 17 euros and they were gone. Customer service said they would forward it to the appropriate department. I then deposited again and received 100 free spins again. Another bonus of 50 euros. Both could not be activated. After another deposit the same game. I now have 200 free spins and 86 euros bonus. Both cannot be activated. the customer service always gives only standard answers that they forward it to the responsible department. I then wrote them to pay me back my bets and then they can keep their bonuses. Always the same answer. I should be patient. They passed it on.
Ich habe 50 Euro eingezahlt und 100 Freispiele erhalten. Aus diesen Freispielen hatte ich 30 Euro gewonnen. dieses Geld war dann auf einmal weg. Der Kundenservice hat mir dann weitere 100 Freispiele gutgeschrieben. Ich gewann 17 Euro diese waren dann auch weg. Der Kundendienst sagte er leite es weiter an die zuständige Abteilung. Ich habe dann wieder eingezahlt und wieder 100 Freispiele erhalten. Einen weiter Bonus in höhe von 50 Euro. Beides lies sich nicht aktiviere. Nach einer weiteren Einzahlung das selbe Spiel. Ich habe jetzt 200 Freispiele und 86 Euro Bonus. Beides lässt sich nicht aktivieren. der Kundendienst gibt immer nur Standartantworten dass sie es weiterleiten an die zuständige Abteilung. Ich schrieb dann sie sollen mir meine Einsätze zurück zahlen und dann können sie ihre Boni behalten. Immer die gleiche Antwort. Ich soll mich gedulden. Sie haben es weiter gegeben.
Здравей, съжалявам, че си в тази ситуация. Виждам, че екипът за поддръжка току-що ви е писал обратно, за да каже, че са го препратили към съответния отдел, който трябва да го разреши. Струва ми се странно, но докато казиното не даде разумно обяснение, можем само да гадаем какво се случва.
Ако поддръжката не отговори, можетеда подадете жалба до нас и ние ще се опитаме да ви помогнем във вашата ситуация.
Бихте ли ни информирали как се развива вашата ситуация? Мисля, че би помогнало и на играчите, ако могат да прочетат за вашия опит в това казино.
Засега ви желая късмет и се надявам, че ситуацията ще се разреши и няма да имате повече проблеми с казиното.
Hi, I'm sorry you're in this situation. I see that support just wrote back to you to say that they have referred it to the appropriate department, which should sort it out. It seems strange to me, but until the casino gives a reasonable explanation, we can only guess what's going on.
If support does not respond, you can file a complaint with us and we will try to help you with your situation.
Could you please update us on how your situation is progressing? I think it would also help the players if they could read about your experience at this casino.
For now, I wish you the best of luck and hope that the situation will be resolved and you will not have any further problems with the casino.
Обмислях да изпробвам това казино, но бях загрижен за максималната печалба на завъртане, посочена в Casino.Guru.
Въпреки това изпратих имейл на Empire.io относно това и сега не съм сигурен, че това ограничение все още се прилага. По-долу е обменът на имейли между мен и Empire.io.
===================================================== ========
аз:
Здравейте, попаднах на уебсайта на вашето казино на Casino.Guru.
https://casino.guru/empire-io-casino-review
Бих искал да се присъединя към вашето казино, но в горната връзка има термин, който гласи следното:
„Empire.io Casino има ограничение за печалба от 1 000 000 ₮ на завъртане (рунд на играта). Ако спечелите повече, няма да получите парите, надвишаващи лимита."
Просто исках да знам дали това правило все още е в сила или след това сте го премахнали или изменили, тъй като може да повлияе на решението ми дали да се присъединя.
Очаквам отговора ти с нетърпение.
===================================================== ========
Empire.io:
Здравейте, Благодаря ви за съобщението.
Моля, проверете нашите правила и условия за тази заявка.
10.10. Максималната печалба за играта Live Crash (от OneTouch) е ограничена до 1 000 000 USDT (един милион USDT) или еквивалентна сума в други валути.
Поздрави,
===================================================== ========
I was considering trying out this casino but I was concerned about the max win per spin referred to on Casino.Guru.
However, I sent Empire.io an email regarding this, and now I am not sure this limit still applies. Below is the email exchange between myself and Empire.io.
==========================================================
Me:
Hi, I came across your casino website on Casino.Guru.
https://casino.guru/empire-io-casino-review
I would like to join your casino but there is a term stated in the above link which reads as follows:
"Empire.io Casino has a win limit of 1,000,000 ₮ per spin (game round). If you win more, you will not get the money exceeding the limit."
I just wanted to know if this rule still applies or if you have since removed or amended it, as it may affect my decision on whether to join.
I look forward to hearing from you.
==========================================================
Empire.io:
Hello , Thank you for your message.
Please check our terms and conditions for this request.
10.10. The maximum win amount for the Live Crash game (by OneTouch) is capped at 1.000.000 USDT (one million USDT) or equivalent amount in other currencies.
Kind Regards,
==========================================================
Здравейте и благодаря за загрижеността. Вече информирах нашия екип за данни за това и тъй като правилото се отнася само за играта Crash на живо, а не общо правило в казиното, причината за предупреждението, което ви притеснява, е изчезнала, според нас. Така той беше премахнат напълно.
Така че благодаря ви много за актуализацията 👌. Също така, ако имате някакви други наблюдения в бъдеще, моля, уведомете ни. Знаете ли, че можете лесно да го направите, като скролнете надолу в страницата , където ще намерите точния човек, с когото да се свържете 😉?
Кажете ни и вие как се справихте с играта 🙂.
Hello there and thank you for your concern. I have already informed our data team about it, and as the rule is just about the Live Crash game, not a general rule in the casino, the reason for the warning you are concerned about has vanished we believe. Thus, it was removed completely.
So thank you very much for the update 👌. Also if you have any other observation in the future, please let us know. Did you know that you can easily do it by scrolling down on the page, where you will find the right person to contact 😉?
Let us know how did you go with the game as well 🙂.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.