ФорумКазинаEmirBet Casino - обща дискусия

EmirBet Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 1 година от Barneygumble1337
|
9532 преглеждания 66 отговора |
|
12 3 4
преди 1 година

Тони, мисля, че ние сме единствените, които имат проблеми с казиното, казиното е оценено най-добре в други сайтове, защо ни причиняват това...

Автоматичен превод:
Barneygumble1337
преди 1 година

file

ДОБРИ НОВИНИ ДНЕС В МОЯТА ПОЩЕНСКА КУТИЯ !!!

Автоматичен превод:
Barneygumble1337
преди 1 година

Радвам се, че си щастлив!

Аз лично бих бил благодарен „Вашето оттегляне беше прегледано и одобрено" вместо това 😀.

Е, уведомете ни как продължава търсенето на оттегляне. 🙏

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добри новини !


Най-накрая парите са преведени !!! Толкова съм щастлив !! Можете да затворите моя случай!

Автоматичен превод:
Barneygumble1337
преди 1 година

Радвам се да го чуя! Благодаря ви за тази добра новина!

Само имайте предвид, че винаги има известен риск, когато играете в казино с по-нисък индекс на безопасност и може да искате да избегнете този риск . Това е само мисъл.

Насладете се на печалбите. Полезно преди Бъдни вечер, нали? 😉

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Отказват теглене, внимавайте! ИЗМАМА

Автоматичен превод:
pedropires18
преди 10 месеца

По каква причина, моля? Това също е важно, бих казал.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Здравейте, можете ли да ми помогнете? Бях наистина измамен в EmirBet.. Заложих бонуса и те просто отмениха залозите ми.. включително 2 бележки, при които липсваше по 1 игра и една дойде за 1350

Никога не съм изпитвал нещо подобно

Автоматичен превод:
Momo1987
преди 8 месеца

Здравейте, разбирам, че не сте изпълнили залагането на бонуса, когато казиното, според вашите думи, анулира залози? Опитахте ли да попитате казиното какво се е случило и какъв е проблемът? Не виждате ли залозите и в историята на игрите? Казиното взе ли пари от вас?

Кажете ми, за да имам по-добър преглед на ситуацията.

Автоматичен превод:
Momo1987
преди 8 месеца

Здравейте

но имах отворени текущи залози...единият от тях беше с една игра по-малко, само че щеше да бъде 1350

и когато внедрих бонуса, всички билети бяха незабавно анулирани

Автоматичен превод:
Jaro
преди 8 месеца

Писах на казиното и те винаги казваха, че сте изпълнили бонуса, така че всичко беше автоматично отменено...въпреки че можех лесно да спечеля 3-4000 с текущите си залози

Автоматичен превод:
Momo1987
преди 8 месеца

Моля, позволете ми още един важен въпрос, преди да премина към другите, защото е от съществено значение. Вашата ситуация засяга ли спортни залагания, когато говорите за залози и билети? Питам основно, защото ние от Casino Guru не се занимаваме с тази област, тъй като нямаме експерти или достатъчно прозрение, за да се справим с подобни случаи.

Ще чакам отговора.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте, отзивите малко ме притесняват. Това е първият път, когато изплащам €5000 на този сайт. Надявам се да получа парите...

Автоматичен превод:
CalenOvel
преди 6 месеца

Здравейте.

Нека се опитаме да не се изнервяме без конкретна причина. 🙂 Бихте ли казали, че сте забелязали нещо необичайно по отношение на процеса? Чувствайте се свободни да споделите повече подробности тук, може би можем да ви помогнем да се успокоите.

Не се притеснявайте, без натиск.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Плащането е поискано на 16 май, до момента нищо. Нито имейл, нито съобщение. С чата на живо само изпращате съобщение, но не получавате отговор. Чатът на живо не е възможен.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Добър вечер на всички. Пиша тук за помощ по този въпрос. Регистрирах се в платформата за игри Emirbet, бях я видял като едно от препоръчаните казина. Накратко, депозирах и играх слотове на тяхната платформа. В крайна сметка, аз също спечелих много пари, играх малко, след това ги спечелих, загубих ги и т.н. и т.н... В крайна сметка решавам да запазя печалбите и правя теглене на 30.06.2024 г. Преди да можете да натиснете бутона за теглене, трябва да потвърдите акаунта си с документ за самоличност. След като документът бъде изпратен, имам право да направя тегленето. След два дни получих имейла от KYC отдела с искане за документите, необходими за различните проверки. Изпращам автомобилна застраховка на мое име, банково извлечение от 03/2024 г., където има както моя IBAN, така и различните операции, извършени с моя банкомат, който също действа като Visa (и който използвам за депозити), предната и задната снимка на моя дебитна/карта и накрая ми искат снимка с документ за самоличност в ръка. За по-сигурно и коректно изпращам две снимки едната с документ отпред и едната с документ отзад. След това всички изчезнаха. Свързах се с поддръжката за чат на живо и любезният асистент ме увери, че работят по оттеглянето ми и да съм сигурен. Разбирам всичко относно сигурността на правилните данни и проверките, играя на тези платформи от години, но към днешна дата след 7 дни заявката за теглене все още е в очакване. Можете ли да ми помогнете да отблокирам ситуацията? Никога не съм използвал никакви бонуси, които добавям. Благодаря ти

Автоматичен превод:
valystella17
преди 4 месеца

Здравей. Вярвам, че сте направили всичко правилно, когато става въпрос за преминаване на проверката. Сега трябва да изчакате казиното да одобри всичко и да се надяваме, че скоро ще можете да получите парите си.

Видях, че сте подали жалбата тук с нашия екип, където Томас се нуждае от допълнителна информация, така че я актуализирайте, когато е възможно, моля. Просто използвайте тази връзка, за да го направите, ако желаете.

Имате ли актуализации от казиното досега? Със сигурност бихме искали да знаем как върви.

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Добро утро, Роми, извинявай, че отговарям само сега, но нямаш представа колко ми е трудно да вляза тук. Изпратих на Томас всички имейли, които изпратих на себе си с Emirbet. Междувременно повторих заявката за теглене на 5000 евро. Надявам се, че можете да ми помогнете. Яд ме е, защото наистина изпратих всички възможни документи и ме ядосва, че когато се тегли за първи път, трябва да се качат документ за самоличност и картата, с която е внесен. Ако приемат това, можете да натиснете бутона за теглене. Приеха ми го и след целия процес по имейл и изпратени документи ми отговарят, че документът ми трябва да бъде заверен от нотариус или някой от държавата? Разбирате ли, че това е противоречие? Чекаш ме да тегля и ми даваш ОК с твоя документ за самоличност и после да ми платиш но не ти ли стига? Кълна се, че подобно нещо никога не се е случвало с никое казино. И документът, който използвам, винаги е личната ми карта. На 9 години е и трябва да чакам до 2026 г. да изтече за да си направя пак нова и ще имам електронната.

Автоматичен превод:
valystella17
преди 4 месеца

Добър ден. Изобщо не се тревожете. Благодаря ви за отговора.

Разбирам вашето разочарование, но това е политика на KYC, която казиното трябва да прави с всеки играч. Смятам, че причината за валидирания документ е, че не е на английски. Може ли да е или греша? Това ми се е случвало много пъти, когато живеех в чужбина. Така им трябва да бъде и за съжаление ние не можем да направим нищо по въпроса. Винаги е най-добре да сътрудничите напълно на казиното, за да получите парите.

И така, вашият акаунт напълно потвърден ли е сега? Надявам се скоро да можете да получите парите.

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Добро утро, Роми, за съжаление не мога да имам документ на английски. Ако съм италианец, как мога да го имам на английски? Имам чакащо теглене и отделът все още не се е свързал с мен. Не знам дали профилът ми е верифициран, това, което исках да ви кажа е, че в Emirbet, за да натиснете бутона за теглене, първо трябва да прикачите документ за самоличност и снимка на кредитната карта, използвана за депозиране. Ако те бъдат приети, можете да се оттеглите. Изпратих ги и ги приеха. Тогава за да изтегля 5000 евро, документът ми за самоличност вече не е достатъчен? Разбирате ли, че не е нормално и е противоречие? Играл съм в други казина, например Ninecasino Stellar Casino винаги имаше моите печалби и винаги беше проверено без проблеми.

Автоматичен превод:
12 3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини