преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Duxcasino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте,
трябва да активирате този бонус във вашата казино сметка. Ако имате нужда от помощ, попитайте техния чат на живо, моля.
Кажете ми дали са ви помогнали.
Hello,
you are supposed to activate this bonus in your casino account. If you need help, ask their live chat, please.
Let me know whether they helped you.
Хей, момчета, някой спечелил ли е нещо там?
Бонус игрите не могат да спечелят повече от €20!!
След това постоянно звъни със спам номер!?! И с теб??
Hey guys has anyone won anything there?
Bonus games cannot win more than €20!!
Then constantly calls with spam number!?! With you too??
Hey Leute hat jemand dort schon mal was überhaupt gewonnen??
Mehr als 20€ sind bei Bonusspielen Gewinn nicht drin!!
Dann ständig anrufe mit Spam Nummer!?! Bei euch auch??
Здравейте.
Преместих публикацията ви тук, защото това е общата тема за казиното, най-вероятно ще получите отговор тук 🙂.
За да разгледате опита на други играчи, препоръчвам да обърнете внимание на потребителските отзиви ( връзка тук ).
Да видим колко други потвърждават подобни обаждания... 🤔
Hello.
I moved your post here because this is the general casino thread, most likely, you receive a reply here 🙂.
To browse other players' experiences, I recommend paying attention to the user reviews (link here).
Let's see how many others confirm similar calls... 🤔
Здравейте. Duxcasino има ли опит в работата с депозити на трети страни? Играх с един колега и тъпо платих нещо от неговата карта. Случайно попаднах на схемата за депозит на трета страна. Сега направихме много голяма печалба (>10 000), но проверката все още продължава - качено е пълномощно и за това. Седим малко на горещи въглени. Някой има ли опит с изплащане на Dux тук или ако анулират или конфискуват печалбите.
Hello. Does Duxcasino have experience dealing with third party deposits? I played with a colleague and stupidly paid something from his card. I stumbled across the third party deposit scheme. Now we have made a very big win (>10,000) but verification is still ongoing - power of attorney has been uploaded for this as well. We're sitting on hot coals for a bit. Does anyone have any experience with Dux paying out here or if they void or confiscate the winnings.
Hallo. Gibt es bei Duxcasino Erfahrungen wie sie mit Einzahlungen von Dritten umgehen? Habe mit einem Kollegen gemeinsam gespielt und blöderweise von seiner Karte was eingezahlt. Bin dabei über die Regelung zur Einzahlung von Dritten drübergefallen. Jetzt haben wir einen sehr großen Gewinn gemacht (>10.000) aber die Verifizierung dauert noch an - Vollmacht wurde auch dazu hochgeladen. Wir sitzen ein bisschen auf heißen Kohlen. Hat jemand bereits Erfahrung damit ob Dux hier auszahlt oder ob sie die Gewinne stornieren oder beschlagnahmen.
Здравейте.
При такъв сценарий бих информирал казиното незабавно, след като направите тази грешка. Това е забранено и противоречи на правилата. Така че, най-добрият шанс е да се гарантира, че казиното разбира, че това е просто грешка. За да направя това, не бих чакал, докато разберат сами... Изглежда подозрително.
И двамата играли ли сте в една и съща мрежа? Надявам се, че не сте.
По един или друг начин, дръжте ни в течение - желая ви коректен подход!
Hello.
In such a scenario, I'd inform the casino immediately upon you made this mistake. This is forbidden and against the rules. So, the best shot is to ensure the casino understands it was just a fault. To do that, I would not wait untill they find out on their own... It seems suspicious.
Have you both played using the same network? I hope you haven't.
One way or another, keep us posted - I wish you a fair approach!
Здравейте. Благодаря за отговора - изпратих им го и те така или иначе го искаха директно като част от KYC. Изпратихме и пълномощно директно от колегата, че мога да ползвам парите. От тогава не сме чували нищо. Освен това депозирах нещо от акаунта си и изпратих данните там. Сега се надяваме, че ще го пропуснат въпреки нарушаването на правилата "като жест на добра воля" и с предупреждение. Исканата информация беше изпратена незабавно, включително транзакциите по сметката и всичко останало. Поддръжката казва само, че продължава.
Hello. Thanks for the reply - I sent it to them and they wanted it directly as part of the KYC anyway. We also sent a power of attorney directly from my colleague that I can use the money. We haven't heard anything since then. In addition, I deposited something from my account and sent the data there. We now hope that they will let it through despite violating the rules "as a gesture of goodwill" and with a warning. Requested information was all sent immediately, including account transactions and everything. The support says only that it still lasts.
Hallo. Danke für die Antwort - ich habe ihnen das geschickt und im Zuge der KYC wollten sie es eh direkt haben. Wir haben auch direkt eine Vollmacht von meinem Kollegen geschickt, dass ich das Geld verwenden kann. Seit dem haben wir nichts mehr gehört. Zusätzlich habe ich noch von meinem Konto was eingezahlt und da die Daten hingeschickt. Wir hoffen jetzt, dass sie es trotz Verstoß gegen die Regeln "auf Kulanz" und mit Verwarnung durchlassen. Angeforderte Infos wurden alle sofort übermittelt inklusive Kontoumsätze und alles. Der Support sagt nur dass es noch dauert.
Предполагам, че се чувствате неудобно, когато трябва да признаете чисто за нарушаване на правилата, оставяйки присъдата на казиното. Все пак, както беше казано, вярвам, че шансът за справедливо или щедро решение се подобрява, когато сте честни. Пожелавам ви честен край, ще бъда тук за допълнителни актуализации.
Споделете всеки напредък, който правите, моля.
I imagine it feels awkward when you have to come clean about breaching the rules leaving the judgment upon the casino. Still, as being said, I believe the chance for a fair or generous solution improves with you being honest. I wish you a fair ending, I'll be here for further updates.
Share every progress you make, please.
За съжаление, казиното вече е блокирало акаунта ми и иска да възстанови само платената сума. Изглежда, че няма да претендират за добра воля тук, а настояват за правилата и условията и напълно анулират печалбите. Намирам го за жалко и доста неприятно за играчите - особено след като дори трябва да въведете ръчно титуляра на сметката, когато правите депозит и все още няма индикация, че това трябва да е идентично.
Unfortunately, the casino has now blocked my account and only wants to refund the amount paid. Seems as if they would not claim goodwill here but insist on the terms and conditions and cancel the profits completely. I find it a pity and quite player-unfriendly - especially since you even have to enter the account holder manually when making a deposit and there is still no indication that this has to be identical.
Leider hat das Casino mittlerweile mein Konto gesperrt und möchte nur den bezahlten Betrag zurücküberweisen. Scheint so als würden sie hier keine Kulanz geltend machen sondern auf den AGB beharren und die Gewinne komplett streichen. Finde ich sehr schade und durchaus spielerunfreundlich - zumal man beim einzahlen sogar den Kontoinhaber manuell eingeben muss und es trotzdem keinen Hinweis gibt, dass dieser identisch sein muss.
Съчувствам на вашето мнение, но все още има правила и условия, с които трябва да се запознаете, защото в момента, в който финализирате регистрацията на акаунта, вие също се съгласявате с пълните условия:
„Компанията не приема плащания от трети страни. Трябва да правите депозити само от банкова сметка, банкови карти, електронни портфейли или други методи на плащане, които са регистрирани на ваше име. Ако установим по време на проверките за сигурност, че сте нарушили това условие, вашите печалби ще бъдат конфискувани и оригиналният депозит ще бъде върнат на собственика на платежната сметка. Компанията не носи отговорност за загубените средства, депозирани от сметки на трети страни."
Толкова съжалявам 🙁
I empathize with your opinion, yet there are still terms and conditions you should get familiar with because the moment you finalize the account registration, you also agree to the full terms:
"The Company does not accept third party payments. You must make deposits only from a bank account, bank cards, e-wallets or other payment methods that are registered in your own name. If we determine during the security checks that you have violated this condition, your winnings will be confiscated and the original deposit will be returned to the owner of the payment account. The Company is not responsible for the lost funds deposited from third party accounts."
I'm so sorry 🙁
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.