ФорумКазинаDuxcasino - обща дискусия

Duxcasino - обща дискусия

преди 2 години от msm900
|
3387 преглеждания 10 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Duxcasino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Здравейте, след като се регистрирах от къде да активирам моите 20 безплатни книги за мъртви

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
msm900
преди 2 години

Здравейте,

трябва да активирате този бонус във вашата казино сметка. Ако имате нужда от помощ, попитайте техния чат на живо, моля.

Кажете ми дали са ви помогнали.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Хей, момчета, някой спечелил ли е нещо там?

Бонус игрите не могат да спечелят повече от €20!!

След това постоянно звъни със спам номер!?! И с теб??

Автоматичен превод:
Side633
преди 1 година

Здравейте.

Преместих публикацията ви тук, защото това е общата тема за казиното, най-вероятно ще получите отговор тук 🙂.

За да разгледате опита на други играчи, препоръчвам да обърнете внимание на потребителските отзиви ( връзка тук ).

Да видим колко други потвърждават подобни обаждания... 🤔



Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте. Duxcasino има ли опит в работата с депозити на трети страни? Играх с един колега и тъпо платих нещо от неговата карта. Случайно попаднах на схемата за депозит на трета страна. Сега направихме много голяма печалба (>10 000), но проверката все още продължава - качено е пълномощно и за това. Седим малко на горещи въглени. Някой има ли опит с изплащане на Dux тук или ако анулират или конфискуват печалбите.

Автоматичен превод:
48j9c8sqrm
преди 1 година

Здравейте.

При такъв сценарий бих информирал казиното незабавно, след като направите тази грешка. Това е забранено и противоречи на правилата. Така че, най-добрият шанс е да се гарантира, че казиното разбира, че това е просто грешка. За да направя това, не бих чакал, докато разберат сами... Изглежда подозрително.

И двамата играли ли сте в една и съща мрежа? Надявам се, че не сте.

По един или друг начин, дръжте ни в течение - желая ви коректен подход!


Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте. Благодаря за отговора - изпратих им го и те така или иначе го искаха директно като част от KYC. Изпратихме и пълномощно директно от колегата, че мога да ползвам парите. От тогава не сме чували нищо. Освен това депозирах нещо от акаунта си и изпратих данните там. Сега се надяваме, че ще го пропуснат въпреки нарушаването на правилата "като жест на добра воля" и с предупреждение. Исканата информация беше изпратена незабавно, включително транзакциите по сметката и всичко останало. Поддръжката казва само, че продължава.

Автоматичен превод:
48j9c8sqrm
преди 1 година

Предполагам, че се чувствате неудобно, когато трябва да признаете чисто за нарушаване на правилата, оставяйки присъдата на казиното. Все пак, както беше казано, вярвам, че шансът за справедливо или щедро решение се подобрява, когато сте честни. Пожелавам ви честен край, ще бъда тук за допълнителни актуализации.

Споделете всеки напредък, който правите, моля.


Автоматичен превод:
преди 1 година

За съжаление, казиното вече е блокирало акаунта ми и иска да възстанови само платената сума. Изглежда, че няма да претендират за добра воля тук, а настояват за правилата и условията и напълно анулират печалбите. Намирам го за жалко и доста неприятно за играчите - особено след като дори трябва да въведете ръчно титуляра на сметката, когато правите депозит и все още няма индикация, че това трябва да е идентично.

Автоматичен превод:
48j9c8sqrm
преди 1 година

Съчувствам на вашето мнение, но все още има правила и условия, с които трябва да се запознаете, защото в момента, в който финализирате регистрацията на акаунта, вие също се съгласявате с пълните условия:

file

„Компанията не приема плащания от трети страни. Трябва да правите депозити само от банкова сметка, банкови карти, електронни портфейли или други методи на плащане, които са регистрирани на ваше име. Ако установим по време на проверките за сигурност, че сте нарушили това условие, вашите печалби ще бъдат конфискувани и оригиналният депозит ще бъде върнат на собственика на платежната сметка. Компанията не носи отговорност за загубените средства, депозирани от сметки на трети страни."

Толкова съжалявам 🙁

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини