преди 7 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Duelz Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Може ли някой да ми помогне.
Спечели малко пари (£1800) 3 дни след отваряне на сметката.
Вероятно депозирах около £240 през първия ден, почти загубих всичко, след което спечелих £80 и реших да се откажа и да взема £80. Това беше одобрено в акаунта ми на следващия ден.
И така, навлизайки в третия ден след откриването на сметката, депозирах около £400 и докато стигнах до последните си няколко £s, спечелих £1836 при завъртане. Очевидно е решил да изтегли печалби, така че изтегли £1800 вчера. Оставих остатъка за игра (около £40).
Изхарчих оставащия баланс и не спечелих нищо, това е добре, идват ми £1800.....
След моето оттегляне чатът на живо в акаунта ми е деактивиран. Игрите са деактивирани и единственият ми начин за връзка е по имейл!
Близо 24 часа от тегленето и все още „в очакване" Знам, че е рано, но те казват, че тегленията обикновено отнемат 24 часа и така стана с моето теглене от £80.
Сега спечелих големи суми (£1800), те изглежда са направили всичко трудно за мен, въпреки че бяха щастливи да ми вземат £600 като начало.
Не искам да бъда прекалено груб, защото е само в началото, но признаците ме изнервят.
Трябва ли да се притеснявам?
Can anyone help me out.
Won some money (£1800) 3 days after opening account.
I probably deposited around £240 on the first day nearly lost it all then won £80 and decided to call it quits and take the £80. This was approved an in my account the next day.
So going into the third day after opening account I deposited around £400 and as I got down to my last few £s I won £1836 on a spin. Clearly decided to withdraw winnings so withdrew £1800 yesterday. Left the remainder in to play with (around £40).
Spent the remaining balance and didn't win anything, that's fine I've got £1800 coming my way.....
Since my withdrawal, the live chat on my account has been disabled. The games have been disabled and my only way of contact is by email!
Nearly 24 hours since withdrawing and still "pending" I know it's early but they says withdrawals normally take 24 hours, and it did so with my £80 withdrawal.
Now I've won big (£1800) they seem to have made everything difficult for me, even though they were happy taking £600 off me to begin with.
I don't want to be too harsh because it's only early days but the signs are making me nervous.
Should I be worried?
Някой, който е играл на duelz, желае ли да сподели опита си? Наскоро отвори акаунт при тях, загуби около £200, когато за първи път започна да играе. Вчера депозирах още £400, след което, когато стигнах до последните си няколко £, спечелих £1836 от бонуса. Очевидно продължих да тегля £1800 и оставих всичко останало, с което да играя.
След като изтеглих £1800, моят чат на живо беше деактивиран, така че не мога да говоря с никого, освен ако не им изпратя имейл (не е идеално, тъй като те не са отговорили на всеки имейл, който съм изпратил). И въпреки че продължават да ми изпращат имейли, че имам безплатни завъртания, сега забелязах, че дори не мога да играя никакви игри.
„Нашата система е деактивирала игрите във вашия акаунт, докато тече преглед. Ще се свържем с вас скоро с допълнителни инструкции."
Абсолютен кошмар на ситуация, мразя да ме оставят в неизвестност.
Изминаха почти 24 часа от оттеглянето (знам, че може да не изглежда дълго), но признаците ме изнервят.
Може ли някой да ми хвърли светлина върху този сайт?
Anyone who's played on duelz willing to share your experiences? Recently opened an account with them lost around £200 when first started playing. Yesterday I deposited a further £400 then as I got to my last few £ I won £1836 on the Bonus. Obviously I proceeded to withdraw £1800 and left whatever else was leftover to play with.
Since my withdrawal of £1800, my live chat has been disabled so I can't speak to anyone unless I email them (not ideal as they haven't responded to each email I've sent). And although they keep sending me emails to say I have free spins, I've now noticed that I can't even play any games..
"Our system has disabled the games on your account while a review is ongoing. We will contact you shortly with further instructions."
Absolute nightmare of a situation, I hate being left in limbo.
It's been nearly 24 hours since making withdrawal (I know that may not seem long) but the signs are making me nervous.
Can anyone shed any light on this site for me?
Здравейте. Не е необичайно, че казиното ще блокира сметката поради някакво разследване, всъщност. Те са направили правилното нещо, като ви информират за това и вероятно ще трябва да предоставите и някои документи, когато казиното поиска от вас. Това е първата ви заявка за теглене, така ли е? Така че акаунтът ви трябва първо да бъде верифициран. Обикновено даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат с това, така че се опитайте да бъдете малко търпеливи и сътрудничете на казиното. Моля, уведомете ни за всяка актуализация, ще чакаме вашия отговор.
Hello. It is not unusual, that the casino would block the account due to the some kind of investigation, actually. They have done the right thing to inform you about that, and probably you will need to provide some documents as well, whenever the casino will ask you to. This is your first withdrawal request, is that right? So your account need to be verified first. We usually give casinos 14 full days to proceed with this, so try to be little bit patient and cooperate with the casino. Please let us know any update, we will wait for your reply.
Аз съм във Великобритания. Някой имал ли е опит с Duelz Casino? Боря се да получа тегленето си чрез надеждната опция, трябва да е мигновено. Благодаря
I'm in the UK. Has anyone had any experience with Duelz Casino? I am struggling to get my withdrawal through the trusty option, it should be instant. Thanks
Здравейте, преместих публикацията ви под казино, където можете да прочетете за опита на играчите.
Що се отнася до вашето теглене, ние даваме на казината 14 дни да извършат теглене, така че не бих се тревожил за това веднага. Вече имате потвърден акаунт тук? Правили ли сте някога теглене?
Кажи ми къде си.
Hi, I've moved your post under casino where you can read about players' experiences.
As for your withdrawal, we give casinos 14 days to make a withdrawal, so I wouldn't worry about it right away. You already have a verified account here ? Have you ever made a withdrawal?
Let me know where you stand.
Здравейте момчета, някой има ли проблем с Aztec ascenion (нова игра), в казиното Duelz, където ударих бонуса за безплатни завъртания, получих до 190 × моя залог за 3 от 6 завъртания, но играта спря да се върти, звукът все още работи , менюто в играта все още работи, но иконата за завъртания не работи, изтрих бисквитките и кеша, пренастроих устройствата, излязох и все още същият проблем, някой има някакви решения, които мога да опитам, моля, благодаря
Hi guys, has anyone has a problem with Aztec ascenion (new game), on the Duelz casino where I hit the free spins bonus, got up to 190× my bet on 3 out 6 spins but the game stopped spinning, the sound still works, the in game menu still works, but the spins icon dosent work, I've deleted cookies and cache, restrated devices, logged out and still the same problem , anyone got any solutions I can try please, thanks
Здравейте момчета, някой има ли проблем с Aztec ascenion (нова игра), където ударих бонуса за безплатни завъртания, получих до 190 × моя залог за 3 от 6 завъртания, но играта спря да се върти, звукът все още работи, в играта менюто все още работи, но иконата за въртене не работи, изтрих бисквитките и кеша, пренастроих устройствата, излязох и все още същият проблем, някой има някакви решения, които мога да опитам, моля, благодаря
Hi guys, has anyone has a problem with Aztec ascenion (new game), where I hit the free spins bonus, got up to 190× my bet on 3 out 6 spins but the game stopped spinning, the sound still works, the in game menu still works, but the spins icon dosent work, I've deleted cookies and cache, restrated devices, logged out and still the same problem , anyone got any solutions I can try please, thanks
Здрасти.
Е, това не е това, което бих очаквал от бонус игра и е страхотно, че успяхте да предприемете всички тези стъпки.
Мога ли да знам дали сте се свързали и с поддръжката на казиното, както е предложено в изскачащо съобщение?
Според мен това е добро обаждане и колкото по-рано докладвате за проблема, толкова по-добре.
Както и да е, не забравяйте да ни уведомите, ако казиното е успяло да ви помогне. 🤔
Hi there.
Well, this is not what I would expect from a bonus play, and it's great you managed to take all these steps.
May I know whether you also contacted the casino support as suggested per pop-up message?
In my opinion, this is a good call, and the sooner you report the issue, the better.
Anyway, make sure to let us know if the casino has managed to help you out. 🤔
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.