преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Dreams Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Искам да кажа, откъде точно такива казина имат клиенти, след като видях, че има клиенти, които чакаха 4 месеца, за да си получат парите!? Наистина не разбирам.
I mean, how exactly do casinos like this have customers as long as I saw that there were customers who waited 4 months to receive their money!? I really do not understand.
Vreau sa spun,cum anume au asemenea cazinourii clienți atât timp cât am văzut ca au fost clienți care au așteptat 4 luni sa primească banii!? Chiar nu înțeleg.
о, сега разбирам.
Е, всички жалби бяха затворени като разрешени и което е по-важно, всички са доста стари. Няма затворена жалба като неразрешена и няма подадена жалба тази година, казвам, че е доста добро за казиното на голяма марка.
Нека просто кажем, че неговият лиценз може да е по-добър и това казино страда от страничния ефект от останалата част от групата.
Чувствайте се свободни да прочетете повече тук:
https://casino.guru/Dreams-Casino-review#tab=js-tab-detail-homepage
oh, I see now.
Well, all complaints were closed as resolved and more importantly are all quite old. No complaint closed as unresolved and no complaint submitted this year, I say it's quite good for the casino of o big brand.
Let's just say that its license could be better and this casino suffers the side effect from the rest of the group.
Feel free to read more here:
https://casino.guru/Dreams-Casino-review#tab=js-tab-detail-homepage
Току-що се регистрирахте в казино Dreams. Получих бонус чип като бонус за добре дошли. Спечелих $98 и те няма да ми отговорят или да приемат документите ми за проверка, за да изтеглят каквото и да било. Сериозно не разбирам защо тези хора ще позволят на няколко долара да им попречат да направят 100 пъти тази сума в дългосрочен план. Защо да се занимавам?
Just signed up with dreams casino. Got a bonus chip as a welcome bonus. Won $98 and they wont answer me or accept my verification docs to withdraw anything. Seriously dont understand why these people will let a few bucks stand in the way of them making 100 times this amount in the long run. Why bother?
Аз също нямам отговор. 🤔
Има ли шанс залагането да не е изпълнено, така че поддръжката все още не се „заинтересова" от KYC?
Честно казано, без подходящо обяснение от казиното, можем само да спекулираме, но съм съгласен, че липсата на поддръжка и комуникация не е най-добрият подход, особено когато нови казина се появяват всеки ден...
I do not have an answer as well. 🤔
Any chance that the wagering has not been fulfilled, so the support is not "interested" in the KYC just yet?
Honestly, without a proper explanation from the casino, we can only speculate, but I agree that a lack of support and communication is not the best approach, especially when new casinos rising up each day...
Здравей Радка, току-що се присъединих към Dreams Casino, нещо като. Когато се опитах да се регистрирам, ми каза, че вече имам акаунт. Оказа се, че използват платформата inclave за регистрации, а аз се бях регистрирал с Lucky Legends, използвайки платформата inclave преди известно време. Предполагам, че въпросът ми е дали това казино ще счита това за проблем с „отваряне на множество акаунти"? Също така трябваше да видя моя клас играч в казиното на мечтите „играч с напреднали умения". Намерих всичко странно.
Hi Radka, I just joined Dreams Casino, sort of. When I tried signing up it said I already have an account. It turns out they use the inclave platform for signups, and I had signed up with Lucky Legends using the inclave platform a while back. I guess my question is, will this casino consider that an "opening multiple accounts" issue? I also got to see my player class on dreams casino "advanced skilled player." I found the whole thing weird.
Здравейте!
Не мисля, че това е така, че не се счита за нарушение на T&C на „множество акаунти", тъй като използва само информация от платформа за регистрация на inclave. Можем да мислим за inclave като платформа за много регистрация, която може да се използва от казината за лесно " регистрирайте се". Ако за първи път посещавате уебсайта под вашия акаунт в inclave, всичко трябва да е наред, тъй като от техническа гледна точка и логично не би трябвало да има значение и inclave не се счита просто за доставчик на казино.
Въпреки това, за да съм сигурен, бих се свързал с екипа за поддръжка на казиното, но отново това е най-доброто ми предположение.
Ако решите да се свържете с тях, моля, уведомете ни как е в действителност. Благодаря ти!
Hello!
I don't think it is the case it's not considered as "multiple account' T&C breach as it is using only information from inclave registering platform. We can think about inclave as multi-registering platform that can be used by casinos to just easily "register" you in. If this is your first time visiting the website under your inclave account it should be all fine as from technical view and logical it shouldn't really matter and inclave is not considered as casino just provider.
However just to be sure I would check with casino's support team but again this is my best guess.
If you decide to contact them please do let us know how it really is. Thank you!
Inclave всъщност има сайт. Намирам го за удобно, тъй като мога просто да щракна върху моето конкретно казино направо от там и то регистрира мен и всичко останало. Всъщност харесвам "приложението" на Inclave, вижте го. Ще се изненадате колко удобно е наистина, особено ако играете в тези семейства казина.
Inclave actually has a site. I find it convenient as I can just click on my particular Casino right from there and it logs me and everything. I actually like the Inclave "app" check it out. Youd be surprised how handy it really is especially if you play these family of Casinos.
Спечелих турнир в DREAMS CASINO и щях да изтегля парите, НО те ме помолиха първо да ИМ изпратя $10 в Litecoin, за да верифицирам акаунта си??? СУПЕР СКИЧНО...
I won a tournament at DREAMS CASINO and WAS going to withdraw the money BUT they asked me to send THEM $10 in Litecoin first to verify my account??? SUPER SKETCHY...
Не бих казал така, честно казано. Не е необичайно да трябва да депозирате пари, за да получите потвърждение. Обикновено това е винаги, когато има бонус без депозит и играчите трябва да депозират минимална сума. Нарича се депозит за проверка.
Какъв турнир беше, ако нямате нищо против?
I wouldn't say so, to tell you the truth. It is not unusual that you need to deposit some money to get verified. Usually, it is whenever there is a no-deposit bonus and players need to deposit a minimum amount. It is called a verification deposit.
What kind of tournament was it, if you don't mind?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.