преди 9 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Dream.Bet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Малко се притесних, когато прочетох отзивите за мечтаното казино за залагане, когато спечелих. каза, че в очакване на моето оттегляне за няколко дни. но получих парите си след регистриран kyc. Направих KYC, като направих снимка на моята карта revolut visa отзад и отпред и скрих трите cvc номера и 6 числа в средата на гърба на картата си. когато беше направено, получих имейл, че е одобрено. след това каза обработка на тегленето и ден след одобрение. получавате парите си ☺️ 👌 💸
Got a little worried when I read the reviews about the dream bet casino when I had won. it said pending on my withdrawal for a few days. but got my money after registered kyc. I did KYC by taking a photo of my revolut visa card on the back and front and hiding the three cvc numbers and and 6 numbers in the middle on the back of my card. when it was done I got an email that it was approved. after that it said processing on the withdrawal and the day after approve. you get your money ☺️ 👌 💸
Blev lite orolig när jag läste recensionerna om dream bet casinot när jag hade vunnit .det stod pending på mitt uttag i några dagar.men fick mina pengar efter registrerat kyc . KYC gjorde jag att ta foto på mitt revolut visa card på baksidan och framsidan och dölja dom tre cvc nummer och och 6 siffrorna i mitten bak på mitt kort.när det var gjort fick jag ett mail att det var godkänt.efter det stod det processing på uttaget och dagen efter approve. man får sina pengar ☺️ 👌 💸
Здравейте!
Страхотно е да чуя такова положително преживяване. Трябва да призная, че обикновено съм малко скептичен, когато става дума за казина с по-нисък индекс на безопасност. И все пак дори най-добрите и грижовни казина понякога правят малка грешка, така че предполагам, че работи и обратното 😀.
Както и да е, забелязах вашия потребителски преглед, който е много ценен.
Може би бихте могли да ми помогнете с един въпрос: Кой метод на плащане работи най-добре във вашия регион?
Hey there!
It's great to hear such a positive experience. I have to admit, I'm usually a bit skeptical when it comes to casinos with lower safety indexes. Still, even the best and most caring casinos sometimes make a bit of a mistake, so I'm assuming that it also works the opposite 😀.
Anyway, I spotted your user review, which is much appreciated.
Maybe you could help me with one question: What payment method works best in your region?
Здравей Радка. Плащането с моята mastercard от revolut работи чудесно, отнема няколко секунди. Но е добре да плащате с крипто портфейл.
Hi radka. Paying with my mastercard from revolut works great, takes a couple of seconds. But it is fine to pay with a crypto wallet.
Hej radka .Betalar med mitt mastercard från revolut fungerar utmärkt tar ett par sekunder . Men det går fint att betal med krypto wallet .
Здравейте, досега имах лош опит с Dreambet, направих няколко залога и постигнах исканото връщане назад. Проблемът възникна, когато направих залог на конно надбягване, подадох иск за отменен залог, който беше направен на 30.04.2024 г., в 20:46:57 ч. и събитието започна на 30.04.2024 г., 20: 50:00, залогът е направен правилно и в рамките на периода, в който страницата позволява залагане. Залогът беше спечелен и изплатен, но на 03.05.2024 г. в 14:50:34 ч. беше отменен и печалбите ми бяха изтеглени от текущия ми баланс, без помощ от онлайн чата, където неговият отговор беше: „След съответния отбор е проверил два пъти, изглежда, че в точния момент, когато залогът е направен, победителят е вече определен. Това е невъзможно, тъй като, както беше обяснено по-горе, направих залога в 20:46:57 и събитието започна според 20:50. :00 система, но събитието имаше забавяне, както обикновено се случва на хиподрума и започна в 20:00 :53:07.
Изпратих жалбата по имейл, тъй като нямаше решение за поддръжката и това, което те направиха, беше първо да отмени моето теглене на пари, които чаках (5000 usd). Неговият отговор беше: Скъпи Лаутаро,
Свързваме се с вас, за да ви информираме, че акаунтът ви е в процес на проверка и достъпът до него е ограничен.
Поради тази причина настоящата ви заявка за теглене е отхвърлена.
След като имаме актуализация, ще се свържем с вас отново.
Отговорът му беше на 10.05.2024 г. в 10:00 часа, няколко пъти исках информация за разследването и не получих отговор.
Hello, I have had a bad experience so far with dreambet, I made several bets and achieved the requested rollback. The problem arose when I placed a bet on a horse race, I made a claim for a canceled bet that was placed on 04/30/2024, at 20:46:57 and the event began on 04/30/2024, 20 :50:00, the bet was placed correctly and within the period in which the page allowed betting. The bet was won and paid, but on 05/03/2024 at 14:50:34 it was canceled and my winnings were withdrawn from my current balance, without help from the online chat, where his response was: "After the corresponding team has double checked, it appears that at the exact moment the bet was placed the winner was already determined. It is impossible, since as explained above, I placed the bet at 20:46:57 and the event started according to the 20:50:00 system, but the event had a delay as is usually the case at the racecourse and started at 20:00 :53:07.
I sent the complaint by email since there was no solution for the support and what they did was, first cancel my withdrawal of money that I had pending (5000usd). His response was: Dear Lautaro,
We are contacting you to inform you that your account is under review and access to it has been restricted.
For this reason, your current withdrawal request has been rejected.
Once we have an update, we will contact you again.
His response was on 05/10/2024 at 10:00 a.m., I asked for information about the investigation several times and did not receive a response.
Hola, he tenido una mala experiencia hasta el momento con dreambet, realize varias apuestas y alcanze el rollback que se solicitaba. El problema surgio cuando realize una apuesta en una carrera de caballos, hice un reclamo por una apuesta cancelada que donde se realizó el 30/04/2024, a las 20:46:57 y comenzó el evento el 30/04/2024, 20:50:00 , la apuesta se realizó correctamente y dentro del plazo en el que la página permitía apostar. La apuesta fue ganada y pagada, pero el día 03/05/2024 a las 14:50:34 fue cancelada y mis ganancias fueron retiradas de mi saldo actual, sin ayuda del chat online, donde su respuesta fue: "Después del equipo correspondiente ha verificado dos veces, parece que en el momento exacto en que se realizó la apuesta ya estaba determinado el ganador". Es imposible, ya que como se explicó anteriormente, hice la apuesta a las 20:46:57 y el evento comenzaba segun el sistema 20:50:00, pero el evento tuvo un retraso como es habitualmente en el hipodromo y comenzo a las 20:53:07.
Envie la queja por email ya que por el soporte no tenia solución y lo que hicieron fue, primero cancelar mi retiro de dinero que tenia pendiente (5000usd). Su respuesta fue: Estimado Lautaro,
Nos comunicamos con usted para informarle que su cuenta está bajo revisión y el acceso a ella ha sido restringido.
Por este motivo, su solicitud de retiro actual ha sido rechazada.
Una vez que tengamos una actualización, nos comunicaremos con usted nuevamente.
Su respuesta fue el 10/05/2024 a las 10:00hs, pedi informaci´ón sobre la investigación varias veces y no tuve respuesta.
Здравейте, досега имах лош опит с Dreambet, направих няколко залога и постигнах исканото връщане назад. Проблемът възникна, когато направих залог на конно надбягване, подадох иск за отменен залог, който беше направен на 30.04.2024 г., в 20:46:57 ч. и събитието започна на 30.04.2024 г., 20: 50:00, залогът е направен правилно и в рамките на периода, в който страницата позволява залагане. Залогът беше спечелен и изплатен, но на 03.05.2024 г. в 14:50:34 ч. беше отменен и печалбите ми бяха изтеглени от текущия ми баланс, без помощ от онлайн чата, където неговият отговор беше: „След съответния отбор е проверил два пъти, изглежда, че в точния момент, когато залогът е направен, победителят е вече определен. Това е невъзможно, тъй като, както беше обяснено по-горе, направих залога в 20:46:57 и събитието започна според 20:50. :00 система, но събитието имаше забавяне, както обикновено се случва на хиподрума и започна в 20:00 :53:07.
Изпратих жалбата по имейл, тъй като нямаше решение за поддръжката и това, което те направиха, беше първо да отмени моето теглене на пари, които чаках (5000 usd). Неговият отговор беше: Скъпи Лаутаро,
Свързваме се с вас, за да ви информираме, че акаунтът ви е в процес на проверка и достъпът до него е ограничен.
Поради тази причина настоящата ви заявка за теглене е отхвърлена.
След като имаме актуализация, ще се свържем с вас отново.
Отговорът му беше на 10.05.2024 г. в 10:00 часа, няколко пъти исках информация за разследването и не получих отговор.
Hello, I have had a bad experience so far with dreambet, I made several bets and achieved the requested rollback. The problem arose when I placed a bet on a horse race, I made a claim for a canceled bet that was placed on 04/30/2024, at 20:46:57 and the event began on 04/30/2024, 20 :50:00, the bet was placed correctly and within the period in which the page allowed betting. The bet was won and paid, but on 05/03/2024 at 14:50:34 it was canceled and my winnings were withdrawn from my current balance, without help from the online chat, where his response was: "After the corresponding team has double checked, it appears that at the exact moment the bet was placed the winner was already determined. It is impossible, since as explained above, I placed the bet at 20:46:57 and the event started according to the 20:50:00 system, but the event had a delay as is usually the case at the racecourse and started at 20:00 :53:07.
I sent the complaint by email since there was no solution for the support and what they did was, first cancel my withdrawal of money that I had pending (5000usd). His response was: Dear Lautaro,
We are contacting you to inform you that your account is under review and access to it has been restricted.
For this reason, your current withdrawal request has been rejected.
Once we have an update, we will contact you again.
His response was on 05/10/2024 at 10:00 a.m., I asked for information about the investigation several times and did not receive a response.
Hola, he tenido una mala experiencia hasta el momento con dreambet, realize varias apuestas y alcanze el rollback que se solicitaba. El problema surgio cuando realize una apuesta en una carrera de caballos, hice un reclamo por una apuesta cancelada que donde se realizó el 30/04/2024, a las 20:46:57 y comenzó el evento el 30/04/2024, 20:50:00 , la apuesta se realizó correctamente y dentro del plazo en el que la página permitía apostar. La apuesta fue ganada y pagada, pero el día 03/05/2024 a las 14:50:34 fue cancelada y mis ganancias fueron retiradas de mi saldo actual, sin ayuda del chat online, donde su respuesta fue: "Después del equipo correspondiente ha verificado dos veces, parece que en el momento exacto en que se realizó la apuesta ya estaba determinado el ganador". Es imposible, ya que como se explicó anteriormente, hice la apuesta a las 20:46:57 y el evento comenzaba segun el sistema 20:50:00, pero el evento tuvo un retraso como es habitualmente en el hipodromo y comenzo a las 20:53:07.
Envie la queja por email ya que por el soporte no tenia solución y lo que hicieron fue, primero cancelar mi retiro de dinero que tenia pendiente (5000usd). Su respuesta fue: Estimado Lautaro,
Nos comunicamos con usted para informarle que su cuenta está bajo revisión y el acceso a ella ha sido restringido.
Por este motivo, su solicitud de retiro actual ha sido rechazada.
Una vez que tengamos una actualización, nos comunicaremos con usted nuevamente.
Su respuesta fue el 10/05/2024 a las 10:00hs, pedi informaci´ón sobre la investigación varias veces y no tuve respuesta.
Съжалявам за проблема, който имате в това казино, но за съжаление няма да можем да ви помогнем с него. Все още нямаме клон, занимаващ се със спортни залагания, но мога да предложа три уебсайта, които го правят:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Надявам се, че ще могат да ви помогнат с проблема ви. Моля, уведомете ни за всякакви актуализации.
I am sorry for the issue you have at this casino, but unfortunately, we won't be able to help you out with it. We don't have a branch dealing with sports betting yet, but I can suggest three websites that do:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
I hope they will be able to help you with your issue. Let us know, please, about any updates.
Здравейте! А в случай на липса на отговор от страницата след затваряне на страницата? Изминаха 11 дни и не получих отговор, те просто казаха, че са го затворили и ще ме информират за процеса. Но вече изпратих 4 имейла и не ми отговориха. Имам нужда от отговор от екипа на Dreambet, това не е нормално. Те отнемат много време за прост процес
Hello! And in the case of no response from the page after having closed the page? It's been 11 days now and I didn't get a response, they just said that they closed it and they were going to update me on the process. But I already sent 4 emails and they did not answer me. I need a response from the dreambet team, this is not normal. They take a long time for a simple process
Hola! y en el caso de la no respuesta por parte de la pagina al haberme cerrado la pagina? Pasaron 11 dias ya y no obtuve respuesta, solo dijieron que la cerraron y me iban a actualizar sobre el proceso. pero envie ya 4 emails y no me respondieron. Necesito una respuesta por parte del equipo de dreambet, no es normal esto. Tardan mucho para un proceso simple
Здравейте,
честно казано, няма начин да натиснем спортния тотализатор, за да разрешим проблема ви. Единственото нещо, което мога да добавя за момента, са тези два допълнителни сайта, с които можете да опитате да се свържете:
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/ 👈
https://www.safebettingsites.com/complaints/
Роми свърши страхотна работа, когато намери тези двамата.
Чувствайте се свободни да ни кажете как се е получило за вас. Вашата директна обратна връзка може да помогне на другите, разбира се. 🙏
Hello,
frankly, there is no way for us to press the sports book to address your issue. The only thing I can add for now, are these two additional sites you may try to contact:
https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/ 👈
https://www.safebettingsites.com/complaints/
Romi did an amazing job when she found these two.
Feel free to let us know how it worked out for you. Your direct feedback may help others, of course. 🙏
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.