ФорумКазинаДоказателство за доход за казино

Доказателство за доход за казино (страница 3)

преди 1 година от CasinoStreamer88
|
9759 преглеждания 72 отговора |
|
12 3 4
Добавете пост
CasinoStreamer88
преди 1 година

За щастие проверката ми приключи и плащането вече е извършено 🙂👍

Но трябваше да настоявам за чата в казиното, за да раздвижа нещата.


Автоматичен превод:
Mco00
преди 1 година

Е, тогава всичко е наред 🙂

Може ли да попитам колко време чакахте да ви платят?

И в кое казино го играхте?

✌🏼✌🏽

Автоматичен превод:
преди 1 година

OneCasino обяснява в T&C поне донякъде защо играчите трябва да се верифицират отново или да предоставят доказателство за доход. Направих му екранни снимки на английски и немски.

Правят го, за да предотвратят прането на пари. filefile

Ако други казина биха написали нещо подобно в своите T&C, много хора биха били по-малко объркани и, което е по-важно, по-малко ядосани.


Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 1 година

След допълнителна проверка изчаках 3 часа.

Като цяло чаках 5 дни.

Казиното дори ми даде 1 бонус от €100 x1

Предпочитам да не казвам името на казиното.

Автоматичен превод:
Mco00
преди 1 година

5 дни са все още наполовина в рамката 🙂

Основното е, че имате печалбите си сега!

Напълно го разбирам.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Радка! 🙂

Предложих го на казиното вчера, но те платиха преди това. ^^ 🙂

Но ще го запомня за следващия път!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здрасти,

така че "проблемът" е решен? Това е страхотно! 🙂👏👏

Крайно време беше обаче! 😂😎

Приятен ден.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравей 🙂

Да, решено е 🙂 беше само въпрос на време 🙂

Пожелавам ви същото, уважаема г-жо Радка 🌿🙂

Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 1 година

Не обичам много това обръщение, скъпи г-н CasinoStreamer88 😉

Би било хубаво да прочета някои публикации за това как казината са справедливи, удобни за играчи и ефективни за KYC за промяна, така че ще търся вашите бъдещи коментари...

Добър, нали? 😂

🌟

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Вярно е. 🙂 !


Автоматичен превод:
преди 1 година

След допълнителна проверка изчаках 3 часа.

Като цяло чаках 5 дни.

Казиното дори ми даде 1 бонус от €100 x1

Предпочитам да не казвам името на казиното.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не е нужно да назовавате казиното тук, но трябва да напишете добро потребителско мнение за него. Те ще бъдат щастливи, не мислите ли? 🙂

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Не е нужно да назовавате казиното тук, но трябва да напишете добро потребителско мнение за него. Те ще бъдат щастливи, не мислите ли? 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да и ще го направя.

Автоматичен превод:
Mco00
преди 1 година

Здравейте, ако решите да напишете отзив, можете просто тук .

Автоматичен превод:
Magda
преди 1 година

Добре, че не го направих.

Казиното е манипулативно.

Позволява ви да спечелите, но след това иска отново да оставите парите, които сте събрали 😉

Гледах отзивите за това казино тук в guru и това потвърждава това, което казвам.

Коментарите са почти всички отрицателни и оценката, дадена от гуруто, е много ниска.

Нищо не е случайно 🤷‍♂️

Автоматичен превод:
Mco00
преди 1 година

Сега наистина ще ми е интересно кое казино имате предвид. 🙂

Би било много хубаво, ако ни защитите с него!


Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 1 година

Бих могъл да ти кажа лично, но не публично,

Не е честно да клеветя казиното, нищо не печеля от това, напротив.

Защита на други играчи, разбира се, бих искал да помогна, но по този начин, така че обратно към същото, за да помогна на други играчи, ще трябва да отида да оставя коментара си.

Може би все още мога да го направя

Автоматичен превод:
Mco00
преди 1 година

За съжаление не можете да пишете лични съобщения на други потребители тук, но наистина ще ми е интересно какво имате предвид. 🙂


Автоматичен превод:
Mco00
преди 1 година

Здравей.

Поне споменахте, че репутацията на казиното е много ниска, така че се надявам, че дори това само по себе си е предупреждение.

Ако смятате, че имате нужда от помощ, подайте жалба и се опитайте да не мислите дали е добре или лошо да споделяте името на казиното. Вие сте този, който се тревожите сега, а не казиното 🤔.

Ние сме тук, за да подкрепим играчи в нужда, вие един от тях ли сте? Просто ни уведомете.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Благодаря, но нямам нужда от помощ.

Точно когато вече не искам да играя в това казино, просто не играя там и отивам в друго, благодаря за подкрепата.

Автоматичен превод:
преди 1 година

За съжаление не можете да пишете лични съобщения на други потребители тук, но наистина ще ми е интересно какво имате предвид. 🙂


Автоматичен превод:
преди 1 година

Първоначално беше планирано да има тази функция - изпращане на лични съобщения, но тя носи и много минуси. Например, всеки ден има около 15-20 спам публикации в този форум. Хората продават фалшиви паспорти, химикали, фалшиви сертификати, вуду заклинания, популяризират своите уебсайтове на партньорски казино, продават лекарства и т.н.

Представете си, че биха могли да изпратят това чрез частен масаж на всеки от потребителите на нашия форум...

След това има друг момент, когато 2 или повече потребители обсъждат може би нещо, свързано с конкретно казино, но други имат достъп до него, учат се от него или евентуално могат да бъдат предупредени. Ако тези дискусии останат в лични съобщения, ще загубим ценно съдържание, което може да бъде полезно за много играчи и тези теми и публикации могат да бъдат полезни дори ако някой ги намери тук след години.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Здравей скъпи Даниел!

Така че начинът, по който го представихте сега, трябва да кажа, че съм малко шокиран 😶

Веднъж четох, че се продават вуду магии, което ми се стори много неуместно, но не знаех, че тук дори рекламират лекарства и такива неща!

Така че мисля, че всичко, което казахте, е абсолютно правилно и сега разбирам защо не разрешавате лични съобщения, защото бихте дали изход на престъпниците.

Наистина се възхищавам на работата, която имате тук и владеете като професионалисти!

Благодарим ви, че работите всеки ден, за да бъде възможно най-удобно за нас членовете!!!

Като цяло си абсолютно прав, скъпи Даниел.

Мислех, че е готина идея, но не знаех, че тук се предлагат наркотици, което от своя страна обяснява защо тази функция за лични съобщения би била неподходяща

Благодаря за подробното обяснение Даниел!

Пожелавам на вас и вашето семейство прекрасна седмица и добро здраве ✌🏼❤️✌🏽🕊🙂

Автоматичен превод:
12 3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини