ФорумКазинаДоказателство за доход за казино

Доказателство за доход за казино

преди 2 години от CasinoStreamer88
|
16595 преглеждания 68 отговора |
|
1 2...4
преди 2 години

Здравейте скъпи приятели на ротативките.

Някой има ли опит с изпращането на доказателство за доход до казиното?

Играя от наистина дълго време, но никога не беше необходимо доскоро.

Това малко ме притеснява, ако трябва да съм честен.

Колко ви харесва това?

Все пак това е чувствителна информация!

Винаги ли могат да направят това или само срещу определени суми?

С Най-Добри Пожелания

Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 2 години

Здравейте и добре дошли отново!!! 🙂

Казината обикновено искат това доказателство поради политиката срещу прането на пари, просто трябва да покажете доказателство, че сте играли със собствените си пари. Е, разбирам, че не ви харесва, но е съвсем нормално и щом ви го поискат, трябва да го предоставите, иначе рискувате да не минете проверката.

Някои казина го изискват автоматично, някои само ако достигнете някакъв праг (сума), а някои дори правят случайни проверки.

Предоставянето на казиното с вашата лична карта и селфи + пълен адрес също е доста чувствително, не мислите ли?

Ние винаги съветваме играчите да си сътрудничат в такива ситуации, просто се надявам, че играете в прилично казино. 😉


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравей мила Радка и благодаря ✌🏽🕊✌🏼

Ако кажете ДА, значи сте прави. 😀 ID също е много труден, но нещо, което трябва да показвате почти навсякъде в наши дни, така че не е толкова лошо 🙂

Но доказателството за доходи, какво работите и дали имате богатство отстрани и т.н. е наистина пресилено и теоретично дори не е работа на собствената ми майка.

Намирам го за много преувеличено 🙂

Разбирам също, че може да поискате още документи след известно време, но казиното, с което се занимавам в момента, винаги изисква следващия документ след един.

Те искат документ, който след това качвам и това също се приема и след това вие искате нов документ.

Гордите 14 документа вече са поискани през последните 3 дни и то не наведнъж, а винаги един след друг, което лично аз смятам за чист тормоз.

Разбира се, казиното може да поиска! Но тогава, моля, поискайте всичко наведнъж, а не 14 пъти подред 🙂

Сега имам впечатлението, че за съжаление някои казина използват точно това като стратегия, така че хората да залагат това, което са спечелили 🙂

Можете да направите това, но според мен това гарантира, че играчите търсят други казина.

В крайна сметка казиното губи.

Ако отида в ресторант, където обслужването е толкова добро, че се чувстваш като у дома си, този ресторант винаги ще бъде пълен, ако предлага добра храна 🙂 Понякога ми е много тъжно, че причиняваш толкова много проблеми на играчите и наистина с тяхното време играе.

✌🏼🕊✌🏽

Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 2 години

Здравейте 🙂,

Отговорът ми беше предназначен за първоначалния ви въпрос относно доказателството за доход и смятам, че има определени ситуации, които обективно позволяват на казината да изискват такъв документ.

Но 14 документа? Това е по-скоро като „докажете съществуването си", отколкото като верифициране на акаунта.

Спечелили ли сте някакъв голям джакпот, така че казиното трябва да бъде точно толкова, когато става въпрос за KYC?

Нищо чудно, че може да почувствате, че това е тактика на забавяне. 🙁

Мисля, че един от начините е да подадете жалба и да оставите нашия екип да оцени исканията на казиното.

Какво мислиш за това?


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравей мила Радка 🙂

Да, невероятните 14 документа... 👎🏼😑

Джакпотът би бил хубав хехе 😛 струва само €500!!!!

Мисля, че за такава сума не е нужно да измъчвате играча.

Особено, ако сте регистриран там от векове и сте имали някои плащания.

И мен ме верифицираха, но пак ми искаха всички тези документи.

Направих първото изплащане на 31 октомври (за рождения си ден😛) и то продължаваше да се анулира поради изискване на документи.

На 2 ноември инициирах друго изплащане след всички изпратени документи и това е в процес от 2 дни.

Не искам да се оплаквам и не искам да споменавам името тук, защото не искам да обидя никого.

Ако обаче след 2 седмици все още няма нищо ново и не сте го обработили и изплатили, мисля да пусна жалба. 🙂

Аз съм човек, който играе в много различни казина и често има няколко чакащи изплащания, така че всъщност нямам проблем да чакам един месец.

Лично аз открих, че изплащането на някои казина отнема много време, но ако се въздържате от хазарт достатъчно дълго, казиното изплаща в повечето случаи 🙂

Най-лошото казино, на което аз лично се натъкнах, беше Casinoplanet.com, също искам да спомена името, защото знам за себе си, че те са наистина гадни измамници, които дори не се свенят да фалшифицират PDF файлове и да вмъкват суми на залагания, които не са правилни. може да конфискува печалбата на играч.

Играя с лекота в казина вече 20 години и също съм виждал едно или друго грозно поведение, но Casinoplanet наистина е едно от тях, което бих изкоренил, ако можех.

Винаги казвам честно какво се случва и винаги се опитвам да бъда учтив и да не злословя никого, защото не искам да си играя с хляба на другите! Но някои казина ви правят толкова тъжен с корумпираните си начини, че губите всякакво забавление. 🙂

Ето защо наистина се радвам, че те има 🙂

Повече няма да играя в никое казино, което не е във вашия списък!

Винаги гледам кои казина имат най-малко оплаквания и добри оценки и след това играя там🙂 и досега винаги без проблеми, освен че понякога трябва да чакате по-дълго за парите си, но това не е толкова лошо, ако проявите малко търпение. 🙂

Хубаво е, че те има ✌🏽❤️✌🏼

Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 2 години

Здравей 🙂,

поздравления и всичко най-добро на света за призрачния ти рожден ден на Хелоуин - това е страхотно! 👏👏👏

добре - мисля, че разбирам, че за момента предпочиташ да чакаш търпеливо. Нека да са 14 дни тогава 👍

Все пак 14 документа заради 500 евро? Е, уау! 😂

Ако мога да позная разумно обяснение, бих казал, че по някакъв начин вашият акаунт е бил маркиран от системата и казиното току-що е излязло с пълната проверка за сигурност - не мога да измисля нищо по-добро 🤔.

Също така съм съгласен, че повечето казина изплащат накрая - така че им позволяваме всичките 14 пълни дни да преминат през KYC и тегления. Времето е същността 😀

Спомням си, че вече споменахте дългата си история в казиното, затова е жалко, че пропуснахте последното ни състезание, което беше за предоставяне на полезна информация чрез форума и събиране на харесвания за него. Предполагам, че ще ви е доста лесно да се състезавате. 😉 Е, следващия път.

Що се отнася до Casino Planet , проверявам жалбата много накратко и всеки може да направи това и тук .

За съжаление е почти невъзможно да докажете, че историята ви на игри е била променена, нямам представа как бих се опитал да докажа подобно нещо сам.

Сигурен съм, че всички наши специализирани екипи ще продължат да преглеждат казината по начина, по който го правят сега, и непрекъснато да работят върху подобрения, за да гарантират, че отчетът за репутацията отговаря на резултатите.

Справедливо е да споменем, че всеки детайл, който сме пропуснали или не е актуален, се оценява да бъде „докладван" от всеки, който иска да ни помогне малко. 🙂

Надяваме се, че ще отговорим на вашите очаквания със списъка с казино. Чудесно е, че и вие полагате толкова усилия, за да намерите места за игра.

Голяма прегръдка 😁👍








Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Благодаря ти много Радка ✌🏼❤️✌🏽🕊🌸🍀

Казиното има и няколко други казина със същите мениджъри.

Преди 1 година играех много в едно от родствените казина и внезапно бях напълно забранен и акаунтът ми просто беше затворен, въпреки че наистина съм човек, който играе честно. На въпрос защо е блокиран акаунтът ми, единственият отговор беше "Не сме длъжни да ви даваме причина, това решение е взето и вече не може да бъде отменено". Честно казано бях шокиран, защото не можех да си представя какво е трябвало да направя погрешно! Но да, мисля, че печелех там твърде често и мисля, че дори и да греша, че това беше причината да ме забранят, но може и да греша, разбира се, това е само предположение 🙂

Що се отнася до спечелването на играта, със сигурност бих искал да участвам. 🙂

И да, 14 документа за 500€ е много смешно, но каквото и да е. 🙂

Знам само едно нещо и то е, че съм много щастлив да те имам, който винаги е зад теб и е до теб, когато има проблеми ❤️✌🏽🕊🌸🍀✌🏼.


Ps: Писах преди време, че получих имейли, които уж идват от Casino Guru, но не повярвах на това, защото изглеждаше много подозрително и не ви устройваше и ви докладвах.

Няма имейли от няколко дни 😀

Успяхте ли да изясните това?

Стори ми се наистина странно, защото този имейл поиска да пуснете това, което никога не правите и поради тази причина веднага си помислих, че нещо не е наред.

Надявам се, че сте успели да разрешите този проблем!

Нещо подобно би било наистина много досадно за мен, ако някой използва моето име или това на моята компания, за да заблуди хората и да ги насърчи да играят.


Обичам те. 🙂

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Казината са също толкова раздразнени от това, колкото и играчите. Казината от група N1 вече винаги изискват нова проверка, когато натрупаните печалби достигнат 2000 евро. Причината за това са новите закони на ЕС срещу изпирането на пари/финансирането на тероризма и свързаните с тях изисквания към доставчиците на онлайн казина. През 2018 г. същото се случи в САЩ. Можете дори да прочетете за това в коментарите на представителя на N1 във форума на LCB. В ЕС всичко е още по-сложно, защото всяка страна членка има свои собствени изисквания.

Тук, в Германия, ходенето до властите понякога може да бъде истинско приключение, защото един и същ орган в 16 федерални провинции има 16 собствени правила, закони... и т.н.

На ниво ЕС това определено е мега забавление за всички.

Връзката е от Европейската асоциация за игри и залагания. Те са нещо като консултантски център за хазартната индустрия и ЕС. Има актуализации, връзки и pdf файлове за всички неща, свързани с хазарта и ЕС... и така нататък.

Така че, ако наистина ви е скучно, гарантирано ще намерите нещо там, което можете да прочетете, което е още по-скучно. 😉


https://www.egba.eu/news-post/towards-a-stronger-culture-of-industry-responsibility-and-cooperation-in-europe-and-beyond/


Автоматичен превод:
Frankey
преди 2 години

Полезно благодаря!!!

Наистина разбирам, когато казината искат документи, но можете да прекалите и с тях!!!

Сега качих 17 документа, някои от които съдържат чувствителни данни... и днес ми писаха, че искат извлечение от сметката за последните 6 месеца...

Направо започва да ми лази по нервите!!!!!

За какво са банковите извлечения от последните 6 месеца?!?!? 😡


@Radka, това имат ли право? Тоест, бавно, но сигурно, ще си е чист тормоз, нали?!?!????

Ще се радвам, ако можете да ми кажете дали всичко това отива твърде далеч, тъй като ще подам жалба, ако е така.

Наистина съм търпелив, но наистина се дразня.

Аз също обичам да чакам 2 месеца за плащания, изобщо няма проблем!!!!! Но всеки ден нови документи, които стават все по-чувствителни, изискват твърде много добро нещо... това е около 500 евро.

Мисля, че доказах достатъчно с почти 20 документа, че това съм аз!!!!

В извлечението от сметката ми наистина има много данни, с които казиното няма НИЩО ОБЩО!!!!

Има и имена на приятели и роднини, на които съм изпратил пари или каквото и да било.

Някой може ли да ми каже дали това е причина за жалба?!?!?!?

Наистина започвам да се чудя какво следва...

Може би искат доказателство, като че стоя гол в хола с личната си карта в ръка и лист хартия с името на казиното на него........😏😒🙄🙄🙄🙄🙄

Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 2 години

Ако играч иска да изтегли голяма сума, проверете дали депозитите са направени правилно. Ако играчът не може да докаже как е стигнал до парите, които е депозирал, казиното приема, че парите са мръсни. Ако казиното изплати печалбите точно така, изплащането ще бъде чисто и казиното ще бъде виновно за пране на пари.

Казината не искат това, разбира се, и е тяхно задължение да гарантират, че няма да се стигне дотам. Така че играчите трябва да докажат, че са спечелили честно парите, които са депозирали.


Следващата година анонимните крипто трансфери ще бъдат обявени за незаконни в ЕС с нов закон. Без значение каква е сумата. Например, ако прехвърля биткойни на стойност €5, €20, €50 или X €00000 от моя портфейл, който сам хоствам, на моята племенница на нейния 18-ти рожден ден, и двамата сме!!! Изпращачът и получателят са подозрителни в началото. Някои банки вече отказват преводи в евро от портфейла или акаунта в coinbase към вашата собствена разплащателна сметка, ако не можете да докажете как сте получили биткойните, преди да ги обмените за евро в собствения си портфейл или в собствения си акаунт в Coinbase, за да ги прехвърлите към вашия собствена текуща сметка 😳🙄🤔🤯💣



Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Frankey
преди 2 години

Наистина звучи, че играчите очакват повече проблеми с игрите в бъдеще.

Наистина разбирам, че казиното трябва да спазва указанията, но както казах преди, можете да прекалявате! 😀

Изискването на почти 20 документа вече няма нищо общо с никакви правила или закони.

Те просто искат да отложат играча толкова дълго, че той/тя или да заложи всичко, или да сметне, че това са твърде много чувствителни данни за мен и да се откаже от печалбата. Познавам някои, които се отказаха от печалбите си или ги заложиха, защото не искаха да разкрият някои документи.

Дори финазмантът в държавата, в която живея, не изисква толкова, колкото някои казина!!!

Законите са добри, иначе щяхме да живеем като в джунглата, но това да искаш 20 документа като те верифицират си е чист тормоз и няма нищо общо с никакви закони на ЕС.

Оставих първите 7 документа да ме убедят, че това служи, за да докаже, че вие сте човекът, но всичко за това е чиста шега с играча!



Автоматичен превод:
преди 2 години

Благодаря ти много Радка ✌🏼❤️✌🏽🕊🌸🍀

Казиното има и няколко други казина със същите мениджъри.

Преди 1 година играех много в едно от родствените казина и внезапно бях напълно забранен и акаунтът ми просто беше затворен, въпреки че наистина съм човек, който играе честно. На въпрос защо е блокиран акаунтът ми, единственият отговор беше "Не сме длъжни да ви даваме причина, това решение е взето и вече не може да бъде отменено". Честно казано бях шокиран, защото не можех да си представя какво е трябвало да направя погрешно! Но да, мисля, че печелех там твърде често и мисля, че дори и да греша, че това беше причината да ме забранят, но може и да греша, разбира се, това е само предположение 🙂

Що се отнася до спечелването на играта, със сигурност бих искал да участвам. 🙂

И да, 14 документа за 500€ е много смешно, но каквото и да е. 🙂

Знам само едно нещо и то е, че съм много щастлив да те имам, който винаги е зад теб и е до теб, когато има проблеми ❤️✌🏽🕊🌸🍀✌🏼.


Ps: Писах преди време, че получих имейли, които уж идват от Casino Guru, но не повярвах на това, защото изглеждаше много подозрително и не ви устройваше и ви докладвах.

Няма имейли от няколко дни 😀

Успяхте ли да изясните това?

Стори ми се наистина странно, защото този имейл поиска да пуснете това, което никога не правите и поради тази причина веднага си помислих, че нещо не е наред.

Надявам се, че сте успели да разрешите този проблем!

Нещо подобно би било наистина много досадно за мен, ако някой използва моето име или това на моята компания, за да заблуди хората и да ги насърчи да играят.


Обичам те. 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 години

Знам, че става въпрос за казина и справедливост, но бях дълбоко шокиран от нашите здравословни проблеми!

Толкова съжалявам да го чуя, но също така чувствам, че нищо, което ще „кажа", не би прозвучало адекватно. 🙁

Бъдете силни, борете се здраво и никога не се предавайте . Няма да ви навреди да спрете да обръщате внимание на казината и да се съсредоточите върху нещо по-истинско, какво мислите?

Относно фалшивия бонус бюлетин, вие любезно ни докладвахте, спомням си, че нашият екип се свърза с ръководството на казиното с въпрос за инцидента, беше ни казано, че това е някакъв вид член на тяхната партньорска програма, но те не могат да направят всичко, за да предотврати това да се случи отново. 😀

Живеем в много интересна дигитална ера, нали? 🤯

Мисля, че ще създам социална публикация, в която ще кажа, че никога няма да изпратим бонус за депозит, защото не искаме да насърчаваме никого да играе за истински пари. Може да е полезно.

Имайте страхотна неделя, пазете се и се наслаждавайте на семейството си . Ще се радваме да ви виждаме тук понякога, но се надявам, че основният ви интерес е другаде 💚🙏.



Автоматичен превод:
преди 2 години

Актуализация 9 ноември (ден 9 на плащане) и междувременно 24 документа....

Започвам да се чувствам много ядосан.

Кой знае какво ще направят с всички документи...

😑

Автоматичен превод:
Frankey
преди 2 години

Междувременно имах още 4 изплащания, всички от които бяха направени едва на 5-то число и те вече са в моя акаунт.

Но казиното, което постоянно изисква документи, все още не е успяло да тегли пари.

Така че възниква въпросът, скъпи Франки, това наистина ли е вярно с разпоредбите на ЕС или това се казва на хората?

Нито едно друго казино, в което играя, не иска толкова много документи.

Те трябва да се придържат към правилата, което правят, но не изискват 24 документа и плащат, ако качите паспорта си, доказателство за адрес и доказателство за плащане. Но 24 документа?? Няма нищо общо със законите на ЕС или каквото и да било.

И се обзалагам, че ще поискат много повече документи.

Следващият път, когато поискам документ, ще подам жалба тук.

Обикновено съм много търпелив, но постоянно искам нови документи, които вече вървят към 30, защото наистина губите търпение и просто се дразните.



Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Благодаря за милите думи Радка ❤️🍀✌🏼✌🏽

За съжаление такъв е животът, но съм положителен, защото най-лошото е зад гърба ми 🙂

Това е добра идея с публикацията, така че всеки да знае, че не е ваша, тъй като някои може да не могат да направят разликата.

Така че определено би било страхотна идея 🙂

Да, дигиталната ера напредва все по-бързо и по-бързо, вече не можете да сте в крак с нея 😀

Пожелавам на вас и на целия екип на казиното прекрасна седмица ✌🏼🍀❤️✌🏽

Бъди здрав. 🙂

Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 2 години

Казиното или финансовият процесор, който работи за казиното, вероятно не са открили какво точно им трябва или в какъв формат. Гарантирано нещо ще се обърка. Но дори и при опитни доставчици понякога нещо се обърка.

Веднъж имах проблем, че вече не мога да вляза в Skrill. Използвам го много рядко и когато се опитах да вляза след дълга пауза, не се получи, защото Skrill изпрати SMS потвърждение на стар номер на мобилен телефон.

Всичко, което исках, беше новият ми номер да влезе в системата. Отне 11 дни, куп имейли, телефонни обаждания и видео разговори, за да разрешим това.

Не знам точно защо ви отнема толкова време да проверите, но щом те все още комуникират с вас, това означава, че работят по въпроса. Дори и да е досадно.


Автоматичен превод:
Frankey
преди 2 години

Да, 24 документа са много 😀 малко прекалено!!!!

И аз не го разбирам, но да. 🙂

Не изглежда така, но наистина съм търпелив човек. Но ако отлагате плейъра почти 2 седмици и винаги искате документи, това е много досадно 😂

Други също могат да го направят

Автоматичен превод:
преди 2 години

Актуализация 9 ноември (ден 9 на плащане) и междувременно 24 документа....

Започвам да се чувствам много ядосан.

Кой знае какво ще направят с всички документи...

😑

Автоматичен превод:
преди 2 години

Имам представа какво биха могли да направят с тези документи, но не е подходящо за приличен разговор.. 😂😁

Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 2 години

Здравей 💚,

Какво ще кажете да предложите обаждането за проверка до казиното? Защото съм напълно сигурен, че все още не са ви казали какъв е проблемът с документите или какво липсва.

Смела идея, но доста полезен инструмент за подобни ситуации. 🤔




Автоматичен превод:
преди 2 години

Благодаря за милите думи Радка ❤️🍀✌🏼✌🏽

За съжаление такъв е животът, но съм положителен, защото най-лошото е зад гърба ми 🙂

Това е добра идея с публикацията, така че всеки да знае, че не е ваша, тъй като някои може да не могат да направят разликата.

Така че определено би било страхотна идея 🙂

Да, дигиталната ера напредва все по-бързо и по-бързо, вече не можете да сте в крак с нея 😀

Пожелавам на вас и на целия екип на казиното прекрасна седмица ✌🏼🍀❤️✌🏽

Бъди здрав. 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 години

Благодарим ви за обратната връзка, скоро ще работим по въпроса. 🙂

Много се радвам, че най-трудното отмина, наистина се притеснявах. Преди няколко седмици загубих последния си дядо, оттогава съм по-чувствителен към тревожни здравословни проблеми или нещо леко свързано (звучи странно, но мисля, че разбирате).

Ти го каза - това е животът!

Понякога също чувствам, че тази дигитална ера ме надделява 😂! Без притеснения, това е естествено, никой не може да спре стареенето на мозъка - шегувам се малко😉

Останете страхотни 😊

Автоматичен превод:
1 2...4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини