ФорумКазинаDogsfortune Casino - обща дискусия

Dogsfortune Casino - обща дискусия

преди 1 година от Vanilipas
|
1351 преглеждания 5 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Dogsfortune Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Dogs Fortune не е казино, това е фалшив уебсайт с фалшив лиценз. Те не плащат печалби. На никого. случи се на мен, случва се на всички играчи.

В моя случай всичко беше наред, докато не реших да осребря печалбите си. Не беше много, 250 евро. Акаунтът е потвърден, няма нечестна игра.

Подкрепете затварянето на чата всеки път, когато се опитвах да ги попитам за молбата си. На имейли не се отговаря.

Никога няма да си върна печалбите, знам го, но пиша, за да защитя другите играчи. Не правете моята грешка. Не ги проверих добре преди депозита си, така че проверих със собствените си пари.

Автоматичен превод:
Vanilipas
преди 1 година

Здрасти.

Рейтингът може да е по-добър, това е очевидно.

Най-доброто, което можете да направите за момента, е да актуализирате жалбата. Използвайте тази връзка , моля.

За съжаление почти всички оплаквания бяха игнорирани от казиното. Трябва да намерите по-добър сайт за игра.🙏


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 5 месеца

На 03.03.2024 г. се регистрирах в букмейкъра "Dogsfortune", качих документи и преминах успешно верификация. След това направих депозит и получих бонус за първия си депозит. След като заложих бонуса, се опитах да изтегля част от парите, но парите се върнаха. Когато попитах защо се случва това, поддръжката отговори, че документът, който потвърждава адреса ми (сметката за ток) е изтекъл и трябва да кача нов документ на английски. Живея в Германия и всички организации ми изпращат документи на немски. При регистрацията посочих адреса на немски, сметката за ток, която ми беше верифицирана също беше на немски. Не разбирам защо е възникнало такова изискване и дали е законно. Службата за поддръжка не отговаря на имейлите ми. 755 евро висят във въздуха.

Автоматичен превод:
shey1983
преди 5 месеца

Наистина съжалявам за цялата тази ситуация и за съжаление нашият екип за оплаквания не е в състояние да помогне поради факта, че това казино не желае да сътрудничи, както Вероника написа във вашата жалба .

Това обикновено се случва в казино с нисък индекс на безопасност и без официален лиценз.🤷‍♀️

Моля, опитайте се да бъдете по-внимателни и изберете казина, където можете да се чувствате по-сигурни.🙏

Автоматичен превод:
Romi
преди 5 месеца

Благодаря ти

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини