преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Dogsfortune Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Dogs Fortune не е казино, това е фалшив уебсайт с фалшив лиценз. Те не плащат печалби. На никого. случи се на мен, случва се на всички играчи.
В моя случай всичко беше наред, докато не реших да осребря печалбите си. Не беше много, 250 евро. Акаунтът е потвърден, няма нечестна игра.
Подкрепете затварянето на чата всеки път, когато се опитвах да ги попитам за молбата си. На имейли не се отговаря.
Никога няма да си върна печалбите, знам го, но пиша, за да защитя другите играчи. Не правете моята грешка. Не ги проверих добре преди депозита си, така че проверих със собствените си пари.
Dogs Fortune is not a casino, its a fake website with fake license. They dont pay winnings. To nobody. it happened to me, it happens to all the players.
In my case everything was fine until I decided to cash out my winnings. It was not too much, 250 euros. Account is verified, no foul play.
Support closing the chat every time I was trying to ask them about my request. Emails are not responded.
I will never get back my winnings, I know it but I write to protect other players. Dont make my mistake. I didnt check them well before my deposit So I checked with my own money.
Здрасти.
Рейтингът може да е по-добър, това е очевидно.
Най-доброто, което можете да направите за момента, е да актуализирате жалбата. Използвайте тази връзка , моля.
За съжаление почти всички оплаквания бяха игнорирани от казиното. Трябва да намерите по-добър сайт за игра.🙏
Hi there.
The rating could be better, that's obvious.
The best thing you can do for now is to update the complaint. Use this link, please.
Sadly, almost all complaints were ignored by the casino. You should find yourself a better site to play in.🙏
На 03.03.2024 г. се регистрирах в букмейкъра "Dogsfortune", качих документи и преминах успешно верификация. След това направих депозит и получих бонус за първия си депозит. След като заложих бонуса, се опитах да изтегля част от парите, но парите се върнаха. Когато попитах защо се случва това, поддръжката отговори, че документът, който потвърждава адреса ми (сметката за ток) е изтекъл и трябва да кача нов документ на английски. Живея в Германия и всички организации ми изпращат документи на немски. При регистрацията посочих адреса на немски, сметката за ток, която ми беше верифицирана също беше на немски. Не разбирам защо е възникнало такова изискване и дали е законно. Службата за поддръжка не отговаря на имейлите ми. 755 евро висят във въздуха.
On 03/03/2024 I registered with the bookmaker "Dogsfortune", uploaded documents and successfully passed verification. After that, I made a deposit and received a bonus on my first deposit. After wagering the bonus, I tried to withdraw some of the money, but the money came back. When I asked why this was happening, the support service replied that the document that confirms my address (electricity bill) had expired and I needed to upload a new document in English. I live in Germany and all organizations send me documents in German. When registering, I indicated the address in German, the electricity bill that was verified for me was also in German. I don’t understand why such a requirement arose and whether it is legal. The support service does not respond to my emails. 755 euros are hanging in the air.
03.03.2024 я зарегистрировался в букмекерской конторе"Dogsfortune", загрузил документы и успешно прошел верификацию. После этого я сделал депозит и получил бонус на первый депозит. После отыгрыша бонуса я попробовал вывести часть денег, но деньги вернулись обратно. На мой запрос почему так происходит, служба поддержки ответила, что закончился срок действия документа, который подтверждает мой адрес(счет за электричество)и нужно загрузит новый документ на английском языке. Я живу в Германии и все организации присылают мне документы на немецком языке. При регистрации я указал адрес на немецком языке, счет за электричество, который мне верифицировали, тоже был на немецком языке. Не понимаю, почему возникло такое требование и законно ли это. На мои письма служба поддержки не отвечает. 755 евро висят в воздухе.
Наистина съжалявам за цялата тази ситуация и за съжаление нашият екип за оплаквания не е в състояние да помогне поради факта, че това казино не желае да сътрудничи, както Вероника написа във вашата жалба .
Това обикновено се случва в казино с нисък индекс на безопасност и без официален лиценз.🤷♀️
Моля, опитайте се да бъдете по-внимателни и изберете казина, където можете да се чувствате по-сигурни.🙏
I'm really sorry about this whole situation, and unfortunately, our complaint team is not able to help due to the fact that this casino is not willing to cooperate, as Veronika wrote in your complaint.
This usually happens in a casino with a low safety index and without an official license.🤷♀️
Please try to be more careful and select casinos where you can feel more safe.🙏
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.