преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Divas Luck Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
От март се опитвам да си изтегля парите от там и не мога, а вече се опитах да се свържа с казиното и не помогна. Може ли някой да ми помогне, моля?
I've been trying to withdraw my money from there since March and I can't, and I've already tried to contact the casino and it didn't help. Can anyone help me please?
Estou desde março a tentar retirar o meu dinheiro de lá e não consigo, sendo que já tentei entrar em contacto com o casino e não adiantou de nada. Alguém me consegue ajudar por favor?
Винаги сме готови да помогнем, но ще са необходими повече подробности, сигурен съм
Вашият акаунт беше ли напълно проверен, моля? Получавали ли сте свързана информация от казиното? Ако е така, не се колебайте да поставите всичко тук.
За съжаление виждам, че казиното е сред лошите. ( проверете тук ) Е, това може малко да усложни нещата.
We are always willing to help, but it will require more details, I'm sure
Has your account been fully verified, please? Have you received any related information from the casino? If so, feel free to paste it all here.
Sadly, I can see that the casino is among the bad ones though. (check here) Well, it may complicate things a bit.
Моят акаунт е потвърден от месеци, получих имейл за потвърждение.
Вече съм направил повече от 3 депозита и съм заложил повече пари, отколкото вече съм инвестирал.
Вече говорих с 3 различни асистента и те изобщо не могат да ми помогнат, сега ще проверят акаунта ми отново 🤷🏽♀️
My account has been verified for months, I received the confirmation email.
I have already made more than 3 deposits and I have bet more money than I have already invested.
I've already talked to 3 different assistants, and they can't help me at all, now they're going to check my account again 🤷🏽♀️
A minha conta já foi verificada à meses, recebi o e-mail a confirmar.
Já fiz mais de 3 depósitos e já apostei mais dinheiro do aquele que já investi.
Já falei com 3 assistentes diferentes, e não me conseguem ajudar em nada, agora vão me voltar a verificar a conta 🤷🏽♀️
Isto foi a reposta que os 3 me deram:
62.10 Преди да нареди първото плащане, играчът трябва да заложи 100% от плащането като депозит на парична сума с коефициент минимум 1,50. Това изискване е въведено за борба с измамите и "прането на пари" от играчите.
63.6 Парите, депозирани в Казиното, трябва да се използват за игрална дейност. Поради това всички депозити трябва да бъдат заложени поне три (3) пъти.
Isto foi a resposta que os 3 me deram:
62.10 Before ordering the first payment, the player must bet 100% of the payment as a deposit of money amount at minimum 1.50 odd. This requirement is introduced to combat fraud and "money laundering" by players.
63.6 Money deposited in the Casino must" be used for gaming activity. Due to this, all deposits need to be wagered at least three (3) times.
Само за да се уверя, че разбирам правилно, вече сте изпълнили залагането на депозити: 3 пъти общата сума и все още не можете да изтеглите активния баланс, прав ли съм, моля?
Сигурни ли сте, че отговаряте на изискването за залагане, моля?
Just to make sure that I understand correctly, you have already fulfilled the wagering of deposits: 3 times the total amount and you still can't withdraw the active balance, am I correct, please?
Are you sure that you meet the wagering requirement, please?
Да!
Днес най-накрая приеха да изтегля парите (поне вече няма пари в сметката), след 5 опита и много имейли. Помолих ги да ми изпратят парите чрез банков превод, някой знае ли колко време отнема да влязат в сметката ми?
Yea!
Today, they finally accepted that I withdraw the money (at least there is no money in the account anymore), after 5 attempts and many email exchanges. I asked them to send me the money through Bank Transfer, does anyone know how long it takes to get into my account?
Sim!
Hoje, finalmente aceitarem que eu retirasse o dinheiro (pelo menos já não aparece dinheiro nenhum na conta), após 5 tentativas e muitas trocas de emails. Pedi para me enviarem o dinheiro pelo Bank Transfer, alguém me sabe dizer quanto tempo demora a entrar na minha conta?
Здравейте,
обикновено това ще отнеме около няколко работни дни, бих казал.
Кажи ми как върви.
Hello,
normally it would take about a few working days, I'd say.
Let me know how it goes.
Здравейте, успях да си върна парите! Благодаря много за цялата помощ!!
Hi, I managed to get my money back! Thanks so much for all the help!!
Olá, eu consegui reaver o meu dinheiro! Muito obrigada por toda a ajuda!!
Здравей!
Прекрасно и прекрасно 🙂!
Колко време отне общо получаването на парите, можете ли да кажете, моля?
Hello there!
Wonderful and splendid 🙂!
How long did it take in total to get the money, can you tell, please?
Здравейте, това е страхотно. И аз съм любопитна като Радка. Уведомете ни, моля. 🙂
Hi, that's great. I am also curious same like Radka. Let us know please. 🙂
Е, бих казал, че е много освежаващо, тъй като сме свикнали повече с доста дълги периоди. 😀
Току-що забелязах, че преди 1 месец сте написали „Опитвам се да изтегля парите си от там от март и не мога, и вече се опитах да се свържа с казиното и не помогна. Някой може ли да ми помогне Моля те?"
Така че отговорът ви звучи доста объркващо. само аз ли съм
Well, I'd say that is very refreshing since we are more used to rather long periods. 😀
I just noticed that 1 month ago you wrote "I've been trying to withdraw my money from there since March and I can't, and I've already tried to contact the casino and it didn't help. Can anyone help me please?"
So, your answer sounds quite confusing. Is it just me?
Здравейте: Регистрирах се в казино Divas, играх, верифицирах акаунта си и направих теглене в размер на 470 евро. Тегленето чака от 1 месец и когато се свържа по имейл, за да попитам, пише, че трябва да продължа да чакам.
Hello: I registered at Divas casino, played, verified my account and made a withdrawal in the amount of 470 Euros. The withdrawal has been pending for 1 month and when I contact by email to ask, it says that I should continue waiting.
Hola: Me inscribí en casino Divas, jugué, verifique mi cuenta e hice un retiro por un monto de 470 Euros. El retiro lleva pendiente 1 mes y cuando me contacto por correo para preguntar dice que debo seguir esperando.
Хей!
Искрено се надявам, че не говорите за Divas Luck Casino. Моля, проверете тази връзка , за да разберете с какво си имаме работа тук.
Във всеки случай, един месец е много повече от обикновено и бих пуснал жалба срещу казиното. Радвам се, че ни намери!
Не се притеснявайте, оплакването е безплатно. Повече подробности можете да намерите точно тук .
За да създадете такъв, щракнете или докоснете тази директна връзка . Готов ли си?
Hey!
I sincerely hope you are not talking about Divas Luck Casino. Kindly check this link, to know what we are dealing with here.
In any case, one month is far more than usual, and I would submit a complaint against the casino. I'm glad you found us!
Don't worry, the complaint's free. More details are available right here.
To create one, click or tap this direct link. Are you up to it?
Като за начало най-добре пуснете оплакване на линка, който Радка изпрати в отговора си. Но ще го добавя и тук:https://casino.guru/complaints/all
Нашият екип ще се опита да ви помогне, защото смятам, че един месец е твърде много. Въпреки това, когато погледнах индекса за безопасност на казиното, не съм изненадан от тази ситуация. Казиното даде ли ви причина защо трябва да чакате толкова дълго?
For a start it would be best to file a complaint on the link that Radka sent in her reply. But I'll add it here as well: https://casino.guru/complaints/all
Our team will try to help you, because I think a month is too long. However, when I looked at the casino safety index, I am not surprised by this situation. Did the casino give you a reason why you have to wait so long ?
Здравейте,
Направих заявка за теглене на 29 ноември и все още чакам. В подкрепа само посочват, че трябва да изчакам.
Това е депозит без бонуси, завърших превъртане както в казиното, така и в спортните залагания и имам потвърдена сметка в Skrill.
Какво трябва да направя?
Hello,
I made a withdrawal request on 11/29 and am still waiting. In support they only indicate that I should wait.
It's a deposit without bonuses, I completed rollover both in the casino and in sports betting and I have a verified Skrill account.
What should I do?
Olá,
Fiz pedido de levantamento a 29/11 e continuo à espera. No apoio indicam apenas que devo aguardar.
É um depósito sem bónus, cumpri rollover tanto no casino como em apostas desportivas e tenho a conta Skrill verificada.
O que devo fazer?
Честно казано, предполагам, че трябва да изчакате малко 🙁. Знам, че звучи грубо...
Просто казано, от това, което казвате, не виждам очевидна причина за забавяне, но това е просто мнение, основано единствено на вашата гледна точка.
Наистина бихме могли да използваме някакво обяснение от казиното. И мразя да виждам, че нямаш.
Обичайните проблеми са свързани с проверката, така че мога ли да знам дали вече сте преминали успешно този процес?
Не искам да ви поставям под допълнителен натиск, но предполагам, че трябва да знаете, че това казино е получило ужасен индекс за безопасност. Което показва много ниска надеждност... Вижте сами тук .
Особено съм загрижен за това предупреждение:
Оплакванията на играчи означават, че казиното не третира правилно играчите или не се справя правилно с определени ситуации. Ние разглеждаме броя и сериозността на оплакванията във връзка с размера на казиното, тъй като може да се очаква, че сайтовете с повече играчи също ще имат повече оплаквания. Жалбите за свързани казина също се вземат под внимание.
Е, кажете ми подробностите, моля.
Frankly, I guess you need to wait a bit 🙁. I know it sounds harsh...
Simply put, from what you say, I see no obvious reason for any delay, yet it is just an opinion based solely on your point of view.
We could really use some explanation from the casino. And I hate to see you have none.
The usual problems are bound to the verification, so may I know whether you have successfully passed this process yet?
I do not want to put you under additional pressure, but I presume you should know this casino has earned a terrible safety index. Which indicates very low reliability... See for yourself here.
I'm especially concerned about this warning:
Player complaints signify that the casino does not treat players right or deal with certain situations correctly. We consider the number and seriousness of complaints in relation to the casino’s size, as it can be expected that sites with more players will also have more complaints. Complaints about related casinos are also taken into account.
Well, let me know the details, please.
Да, преминах успешно проверката на сметката и метода за депозит.
Първоначално депозирах чрез Jeton Cash (Jeton Card казаха, че не е наличен, не обясниха защо), след това се опитах да изтегля чрез Jeton Card и те отказаха, защото беше различен метод. Дори приемам това, въпреки че всичко е Jeton и в подкрепа ми казаха, че мога да тегля, използвайки метод, различен от депозита.
След това направих нов депозит чрез Skrill, извърших ново превъртане на сумата и проверка на сметката и поисках теглене.
Yes, I have successfully passed account and deposit method verification.
Initially I deposited via Jeton Cash (Jeton Card said it was not available, they didn't explain why), then I tried to withdraw via Jeton Card and they refused because it was a different method. I even accept that, despite it being all Jeton and in support they told me that I could withdraw using a method other than the deposit.
Then, I made a new deposit via Skrill, completed a new rollover of the amount and account verification and requested a withdrawal.
Sim, já passei com sucesso pela verificação de conta e do método de depósito.
Inicialmente depositei por Jeton Cash (por Jeton Card dizia que não estava disponível, não me explicaram porquê), depois tentei levantar por Jeton Card e recusaram por ser um método diferente. Até aceito isso, apesar de ser tudo Jeton e de no apoio me terem dito que podia levantar por um método diferente do depósito.
Depois, fiz novo depósito por Skrill, cumpri novo rollover do valor e verificação de conta e pedi levantamento.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.