НачалоФорумКазинаDivas Luck Casino - обща дискусия

Divas Luck Casino - обща дискусия

преди 2 години от Leonorcostaa
|
6 047 преглеждания 20 отговора |
|
1 2
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Divas Luck Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

От март се опитвам да си изтегля парите от там и не мога, а вече се опитах да се свържа с казиното и не помогна. Може ли някой да ми помогне, моля?

Автоматичен превод:
Leonorcostaa
преди 2 години

Винаги сме готови да помогнем, но ще са необходими повече подробности, сигурен съм

Вашият акаунт беше ли напълно проверен, моля? Получавали ли сте свързана информация от казиното? Ако е така, не се колебайте да поставите всичко тук.

За съжаление виждам, че казиното е сред лошите. ( проверете тук ) Е, това може малко да усложни нещата.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Моят акаунт е потвърден от месеци, получих имейл за потвърждение.

Вече съм направил повече от 3 депозита и съм заложил повече пари, отколкото вече съм инвестирал.

Вече говорих с 3 различни асистента и те изобщо не могат да ми помогнат, сега ще проверят акаунта ми отново 🤷🏽‍♀️

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Isto foi a reposta que os 3 me deram:

62.10 Преди да нареди първото плащане, играчът трябва да заложи 100% от плащането като депозит на парична сума с коефициент минимум 1,50. Това изискване е въведено за борба с измамите и "прането на пари" от играчите.

63.6 Парите, депозирани в Казиното, трябва да се използват за игрална дейност. Поради това всички депозити трябва да бъдат заложени поне три (3) пъти.

Автоматичен превод:
Leonorcostaa
преди 2 години

Само за да се уверя, че разбирам правилно, вече сте изпълнили залагането на депозити: 3 пъти общата сума и все още не можете да изтеглите активния баланс, прав ли съм, моля?

Сигурни ли сте, че отговаряте на изискването за залагане, моля?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Да!

Днес най-накрая приеха да изтегля парите (поне вече няма пари в сметката), след 5 опита и много имейли. Помолих ги да ми изпратят парите чрез банков превод, някой знае ли колко време отнема да влязат в сметката ми?


Автоматичен превод:
Leonorcostaa
преди 2 години

Здравейте,

обикновено това ще отнеме около няколко работни дни, бих казал.

Кажи ми как върви.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, успях да си върна парите! Благодаря много за цялата помощ!!

Автоматичен превод:
Leonorcostaa
преди 2 години

Здравей!

Прекрасно и прекрасно 🙂!

Колко време отне общо получаването на парите, можете ли да кажете, моля?

Автоматичен превод:
Leonorcostaa
преди 2 години

Здравейте, това е страхотно. И аз съм любопитна като Радка. Уведомете ни, моля. 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, отне ми 2/3 дни.

Автоматичен превод:
Leonorcostaa
преди 2 години

Е, бих казал, че е много освежаващо, тъй като сме свикнали повече с доста дълги периоди. 😀

Току-що забелязах, че преди 1 месец сте написали „Опитвам се да изтегля парите си от там от март и не мога, и вече се опитах да се свържа с казиното и не помогна. Някой може ли да ми помогне Моля те?"

Така че отговорът ви звучи доста объркващо. само аз ли съм


Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте: Регистрирах се в казино Divas, играх, верифицирах акаунта си и направих теглене в размер на 470 евро. Тегленето чака от 1 месец и когато се свържа по имейл, за да попитам, пише, че трябва да продължа да чакам.

Автоматичен превод:
f6fotografia
преди 1 година

Хей!

Искрено се надявам, че не говорите за Divas Luck Casino. Моля, проверете тази връзка , за да разберете с какво си имаме работа тук.

Във всеки случай, един месец е много повече от обикновено и бих пуснал жалба срещу казиното. Радвам се, че ни намери!

Не се притеснявайте, оплакването е безплатно. Повече подробности можете да намерите точно тук .

За да създадете такъв, щракнете или докоснете тази директна връзка . Готов ли си?


Автоматичен превод:
преди 1 година

Точно това е Divas luck casino. Какво трябва да направя, за да накарам казиното да ми плати?

Автоматичен превод:
f6fotografia
преди 1 година

Като за начало най-добре пуснете оплакване на линка, който Радка изпрати в отговора си. Но ще го добавя и тук:https://casino.guru/complaints/all

Нашият екип ще се опита да ви помогне, защото смятам, че един месец е твърде много. Въпреки това, когато погледнах индекса за безопасност на казиното, не съм изненадан от тази ситуация. Казиното даде ли ви причина защо трябва да чакате толкова дълго?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

Направих заявка за теглене на 29 ноември и все още чакам. В подкрепа само посочват, че трябва да изчакам.

Това е депозит без бонуси, завърших превъртане както в казиното, така и в спортните залагания и имам потвърдена сметка в Skrill.

Какво трябва да направя?

Автоматичен превод:
swfr97
преди 1 година

Честно казано, предполагам, че трябва да изчакате малко 🙁. Знам, че звучи грубо...

Просто казано, от това, което казвате, не виждам очевидна причина за забавяне, но това е просто мнение, основано единствено на вашата гледна точка.

Наистина бихме могли да използваме някакво обяснение от казиното. И мразя да виждам, че нямаш.

Обичайните проблеми са свързани с проверката, така че мога ли да знам дали вече сте преминали успешно този процес?

Не искам да ви поставям под допълнителен натиск, но предполагам, че трябва да знаете, че това казино е получило ужасен индекс за безопасност. Което показва много ниска надеждност... Вижте сами тук .

Особено съм загрижен за това предупреждение:

Оплакванията на играчи означават, че казиното не третира правилно играчите или не се справя правилно с определени ситуации. Ние разглеждаме броя и сериозността на оплакванията във връзка с размера на казиното, тъй като може да се очаква, че сайтовете с повече играчи също ще имат повече оплаквания. Жалбите за свързани казина също се вземат под внимание.

Е, кажете ми подробностите, моля.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Да, преминах успешно проверката на сметката и метода за депозит.

Първоначално депозирах чрез Jeton Cash (Jeton Card казаха, че не е наличен, не обясниха защо), след това се опитах да изтегля чрез Jeton Card и те отказаха, защото беше различен метод. Дори приемам това, въпреки че всичко е Jeton и в подкрепа ми казаха, че мога да тегля, използвайки метод, различен от депозита.

След това направих нов депозит чрез Skrill, извърших ново превъртане на сумата и проверка на сметката и поисках теглене.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини