преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Ditobet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
През последните няколко дни и седмици казиното получава все повече лоши отзиви и оплаквания.
Казиното незаконно конфискува печалбите от играчите и замразява сметки. Това е системна престъпност.
Защо казиното все още има репутация от 8.1? Това е измама и трябва да се промени.
The casino has received increasing numbers of bad reviews and complaints over the past few days and weeks.
The casino illegally confiscates winnings from players and freezes accounts. This is systematic crime.
Why does the casino still have a reputation of 8.1? This is deception and needs to be changed.
Das Casino hat in den letzten Tagen und Wochen vermehrt schlechte Bewertungen und Beschwerden bekommen.
Das Casino beschlagnahmt illegalerweise Gewinne von Spielern und sperrt die Konten. Das ist systematische Kriminalität.
Warum hat das Casino immernoch eine Reputation von 8,1? Das ist Täuschung und muss geändert werden.
Здравейте,
ако установим, че казиното използва някакви нечестни практики - за предпочитане чрез разглеждане на жалби, тъй като рейтингът на потребителите се съхранява отделно от репутацията на казиното , ние ще променим резултата съответно.
Надявам се, че ще можем да помогнем с вашата жалба , просто не съм сигурен, ако жалбата ви е свързана със спортни залагания, моля?
Hello,
if we find that the casino is using any unfair practices - preferably by dealing with complaints, because the user rating score is kept separately from the casino's reputation, we will change the score accordingly.
I hope we will be able to help with your complaint, I'm just not sure, if your complaint is related to sports betting, please?
Не, не е. Жалбата ми съдържа и печалби от Казино на живо. Разбира се, направих и някои залагания, но спечелих и голяма сума пари в Казино.
Искам да кажа, че не можете да разглеждате потребителските отзиви отделно.
Когато имате 8 отрицателни оплаквания с 1 звезда с общ рейтинг 2,1, не можете да дадете на казиното репутация от 8,1. Няма смисъл.
Доказано е от много ревюта на trustpilot, както и във вашата платформа, че казиното конфискува печалбите от много играчи.
Това е престъпление.
No, its not. My complaint contains also winnings from Live Casino. Of course I did also some bets but won also a high amount of money in Casino.
I mean you can not consider the user reviews separately.
When you have 8 negative 1 Star complaints with a total Rating of 2,1, you can not give the casino a reputation of 8,1. It makes no sense.
Its proven by many Reviews on trustpilot and as well as in your Platform that the casino confistcate winnings from many players.
This is crime.
Благодаря ви за потвърждението. Просто ние не се занимаваме със спортни залагания, така че искам да се уверя, че това не е проблемът.
Ние също, и сега се връщам към оценките, не сме склонни да вземем предвид нещо, което не можем да оценим със сигурност. Ние се интересуваме само от доказуема информация - като например жалби, подадени чрез нашия център за разрешаване на проблеми. Сигурен съм, че можете да разберете, че потребителските отзиви са напълно недоказуеми и следователно се съхраняват отделно. Въпреки че разбираме, че потребителските отзиви могат да бъдат полезни за няколко играчи, затова се опитваме да запазим някои стандарти и да одобряваме само тези, които осигуряват някаква стойност, например.
Thank you for the confirmation. It's just that we do not deal with sports betting, so I want to make sure this is not the issue.
We also, and now I'm getting back to the ratings, do not incline to get into consideration anything that we can't evaluate with certainty. We are only interested in provable pieces of information - such as complaints submitted via our resolution center. I'm sure you can understand that user reviews are completely unprovable and hence kept separately. Though we understand that user reviews can be handy for several players so we try to keep some standards and approve only those that provide some value for example.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.