преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Dexterbet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
загубих 2 депозита, поддръжката на казиното беше много приятелска 🙂 за 3 депозита спечелих и поддръжката на казиното спря да работи 🙂 Не знам какво е състоянието на акаунта ми, те не отговарят на съобщение и чакат в чата около 10 часа xD според прегледа на играчите i те ще конфискуват парите ми, защото се опитвам да тегля 🙂 Какво трябва да направя в този случай? 🙂 Тегленето предстои от 2 дни и няма контакт с поддръжката, откакто се опитвам да изтегля пари 🙂 Влизам, но утре не знам какво ще се случи 🙂 Трябва ли да се страхувам? Прегледите на играчите са наистина лоши... и целият опит (реален опит, не звезди на казино гуру и фалшиви отзиви) не е оптимистичен...
i lost 2 deposit, casino support was very friendly 🙂 for 3 deposit i won and casino support stop work 🙂 I dont know what is status of my account, they dont response on message and waiting on chat about 10 hours xD according to players review i they will confiscate my money because i try to withdraw 🙂 What i should do in this case? 🙂 Withdraw is pending since 2 days and no contact with support since i try to withdraw money 🙂 i am login but tomorrow i dont know what will happen 🙂 Should i be afraid? Players review are really bad... and all expirence (real experience not casino guru stars and fake reviews) is not optimistic...
Здравей Kiziorro1984, благодаря ти за публикацията.
Каня ви да споделите вашето потребителско име с мен и аз ще се опитам да ви помогна.
Екип на Dexterbet
Hello Kiziorro1984, thank you for your post.
I invite you to share your username with me, and I will try to help you.
Dexterbet Team
Хей Даниел,
Надявам се да си добре!
Можете ли да проверите какво се случва тук, така и не получих отговор от kiziorro1984 .
С Най-Добри Пожелания,
Екип на Dexterbet
Hey Daniel,
I hope you are doing well!
Can you please check what happens here, i never received any reply from kiziorro1984.
Best Regards,
Dexterbet Team
Не е нужно да ви отговарям... това не е оплакване... това е обща дискусия... Случаят приключи преди повече от месец... повече от месец... 🙂 и искате отговора от мен? 🙂 Отговори ми след месец!!! 🙂 Човече... погледни се в огледалото... или спри пиян 😉
Уважаеми Кшищоф,
Вашият акаунт е маркиран в нашата база данни от отдела за предотвратяване на риска и измами поради подозрителни дейности.
Конкретните T&C, които играчът нарушава, са изброени по-долу:
Арбитраж: Арбитражното залагане е една от широко разпространените тактики за нечестно залагане. Отнася се за ситуацията, когато играчът прави пропорционални залози за противоположни резултати от едно и също събитие в различни букмейкърски компании. Чрез подходящо съотношение между коефициентите и поставените суми се осигурява определен размер на печалбата, независимо от резултата.
Прекратяване на потребителски акаунт:
Ние си запазваме правото, по наша преценка, да анулираме регистрацията ви, да задържим парите по акаунта ви, да спрем акаунта ви за ограничен период от време или да затворим акаунта ви, ако:
Възползвали сте се или сте заподозрени, че се възползвате от системна грешка или грешка в играта, за да получите финансови печалби или да получите нечестно предимство (АРБИТРАЖ);
Имаме нулева толерантност към неподходяща игра и измамна дейност. Това включва, но не се ограничава до, измама, манипулиране на игри, опити за измама на нас или други потребители на уебсайта, измами при плащане, анулиране на плащания, използване на откраднати кредитни карти, пране на пари или други опити за депозиране на средства, получени от неправомерно придобити означава. Ние ще задържим всички плащания към вас, когато се подозира, че сте участвали в някое от горепосочените действия или дейности, и си запазваме правото да спрем или затворим акаунта ви и да ви забраним от по-нататъшно участие в уебсайта.
Вашата печалба ще бъде подсилена и акаунтът ви деактивиран за постоянно.
Благодаря за разбирането
Декстербет
имам синдром на Аспергер... никога не играя арбитражни залози 🙂 това е невъзможно в моя случай 😉, но като цяло те плащат парите ми... но все пак не им вярвам 😉 Роден със синдром на Аспергер (погледнете филма на Рейнман) е незаконно 🙂 Знам това, защото на всяко място, където съм аз съм "различният" може би в рая е място за мен и за всички нас <молете се> добър ден и живейте @всички!
I dont need to answer to you... this is not complain... this is general discuss... Case is close over month ago... over month... 🙂 and you want the answer from me? 🙂 Yo answer to me after month!!! 🙂 Man... take a look in a mirror... or stop drunk 😉
Dear Krzysztof,
Your account has been flagged in our database by the risk and fraud prevention department due to suspicious activities.
The specific T&Cs the player is in breach of are listed below:
Arbitrage: Arbitrage betting is one of the widely spread unfair betting tactics. It refers to the situation, when the player places proportionate bets on opposing outcome of the same event in different bookmaking companies. By appropriate correlation between odds and placed amounts, certain amount of profit is ensured regardless of the outcome.
Termination of user account:
We reserve the right, at our discretion, to cancel your registration, withhold your account monies, suspend your account for a limited period of time, or close your account if:
You have taken advantage of, or are suspected of taking advantage of, a system error or game error to make financial gains or gain an unfair advantage (ARBITRAGE);
We have zero tolerance for inappropriate play and fraudulent activity. This includes, but is not limited to, cheating, game manipulation, attempting to defraud us or other users of the website, payment fraud, payment reversals, use of stolen credit cards, money laundering or other attempts to deposit funds obtained from ill-gotten means. We will withhold all payments to you where your involvement in any of the above acts or activities is suspected and we reserve the right to suspend or close your Account and bar you from further participation in the website.
Your wining will be fortified and your account deactivated permanently.
Thanks for understanding
Dexterbet
i have asperger syndrome... i never play arbitage bets 🙂 this is impossible in my case 😉 but all in all they pay my money... but still dont trust them 😉 Born with asperger syndrome (take a look on Rainman movie) is illegal 🙂 I know that because in every place where i am i am "the different one" maybe in heaven is place for my and for all of us <pray> have a good day and live @all!
Здравей.
Позволете ми да кажа, че това е форумът. Няма начин да проверите какво се случва, освен ако играчът не подаде жалба. Аз лично не съм сигурен какво точно трябва да проверим.
Съжалявам.
Любезна забележка: използвайте бутона за отговор или цитат, за да организирате разговора – благодаря!
Hello there.
Allow me to say this is the forum. There is no way to check what's happening unless the player submits a complaint. I'm not personally sure what exactly we should check anyway.
I'm sorry.
Kind note: use the reply button or quote to keep the conversation organized - thank you!
Не можахме да познаем езика, на който е написан отговорът. Моля, изберете езика от следните опции
Последният ви пост беше изпратен за преглед от администратор, за да е сигурно, че отговаря на правилата на общността. Ще получите и-мейл за изхода от процеса в следващите 48 часа.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Забелязахме, че използвате AdBlock. Ние нямаме реклами, но връзки към някои казина може да не работят, ако имате включен AdBlock. Моля, изключете го, или поставете нашия сайт в списъка с любими сайтове, за да може да виждате всички казина.