преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Dendy Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Имам баланс на Blizzard €20. Искам да дам код
I have Blizzard balance €20I want to give code
Ich habe Blizzard Guthaben 20 €ich möchte Code abgebe
НЯКОЙ МОЖЕ ЛИ ДА МИ ПОМОГНЕ ДА НАПРАВЯ ЗАЯВКА ЗА ТЕГЛЕНЕ, НАПРАВИХ 190 ДОЛАРА, НО НЕ ЗНАМ КАК ДА ГИ ИЗТЕГЛЯ, ОПЦИЯТА ЗА ТЕГЛЕНЕ С PIX Е НЕНАЛИЧНА
CAN SOMEONE HELP ME MAKE A WITHDRAWAL REQUEST, I MADE 190 DOLLARS, BUT I DON'T KNOW HOW TO WITHDRAW IT, THE WITHDRAWAL OPTION WITH PIX IS UNAVAILABLE
ALGUEM PODE ME AJUDAR A FAZER O PEDIDO DE SAQUE, FIZ 190 DOLAR, POREM NAO SEI COMO SACAR, A OPÇÃO DE SAQUE COM PIX ESTA INDISPONÍVEL
Здравейте, мисля, че в този случай би било най-добре да попитате казиното какъв метод би бил най-добрият за теглене, когато този, който искате, не е наличен. Поддръжката със сигурност ще ви даде най-добрата алтернатива.
Ще опиташ ли да попиташ? Тогава можеш да ми кажеш какво са ти казали. 🙂
Hello, I think in this case it would be best to ask the casino what method would be best to withdraw when the one you want is not available. Support will surely give you the best alternative.
Will you try and ask ? Then you can tell me what they told you. 🙂
Бонусът е лесен за изискване, те ви позволяват да играете само това, което е изтеглено в определени слотове, докато не получите тегленето
Bonus easy to claim, they only let you play what was withdrawn in certain slots until you get the withdraw
Съжалявам, но не разбирам напълно. Можете ли да опишете по-добре преживяването си, така че всеки да може да види какво се е случило с вас, докато играете с бонуса, моля?
Sorry, but I do not fully understand. Could you describe your experience better so everyone can see what has happened to you while playing with the bonus, please?
Бихте ли обяснили какво означава, може би?🤷♀️
Could you explain what does it mean, perhaps?🤷♀️
Чиста измама!!! Как можете да дадете толкова добра оценка на Dendycasino?!
Вижте жалбата ми.
Трябва да поемете отговорност, ако дадете 7,5 от 10 на руската измама
Pure scam!!! How you can Give Dendycasino so good rating?!
Look in to my complaint.
You should take responsibility if you giving 7.5 out of 10 to russian scam
Здравейте, виждам, че вероятно няма да имате най-доброто казино изживяване. Можете ли да опишете какво ви се случи? Защо мислите, че са измама?
Hello, I can see that you probably won't have the best casino experience. Can you please describe what happened to you? Why do you think they are a scam ?
здравей
Ще прозвучи доста самодоволно, предполагам.
Докато жалбата ви не е достигнала последния си етап и не сме поканили представителя на казиното да представи своето изявление, нищо не е доказано.
Ако се интересувате да разберете как работят нещата тук, с удоволствие ще ви помогна с това.
На първо място, ние работим с доказани факти, като тези, посочени в раздела, наречен „ Обяснение на индекса на безопасност. " 👈👈
От деня, в който публикувахме прегледа на това казино, вие сте третият играч, който подава жалба. Другите две бяха отхвърлени. Опитвам се да обясня защо нямаме истинска причина да считаме, че това казино е измамило някого. Знам, че звучи неудобно, но нека дадем малко време на жалбата, за да продължи.
Не се притеснявайте, портата е прозрачна. Просто го приемете както е засега.
Ние, например, не считаме, че един и същ IP адрес е достатъчен за анулиране на печалби. Нека разберем дали казиното има какво друго да каже в това отношение. Може би имате представа какво трябва да е причинило тази ситуация? Просто питам, разбира се.
Hello,
It will sound rather complacent, I guess.
As long as your complaint has not reached it's final stage and we have not invited the casino representative to present his statement, nothing has been proven.
If you are interested in knowing how things work here, I will gladly assist you with that.
First of all, we deal with proven facts, such as those stated in the tab called "Safety Index Explained." 👈👈
Since the day we listed this casino's review, you have been the third player to submit a complaint. The other two were rejected. I'm trying to explain why we have no real reason to consider that this casino has been scamming anyone. I know it sounds inconvenient, but let's give the complaint some time to progress further.
Don't worry, the porcess is transaprent. Just take it as it is for now.
We, for instance, do not consider the same IP to be enough to void winnings. Let's find out whether the casino has anything else to say in that regard. Do you perhaps have any idea what should have caused this situation? I'm just asking, of course.
Е, особено какво ви се е случило в казиното, при какви обстоятелства и т.н. Всички въпроси, които са насочени към вас, са за да докажат дали казиното е виновно или може би сте пропуснали нещо. След като разберем как е и смятаме, че сте прав и имаме достатъчно доказателства, можем да се свържем с казиното. Без това не можем да отидем с празни ръце.
Well, especially what happened to you in the casino, under what circumstances and so on. All the questions that are directed at you are to prove whether the casino was at fault or maybe you overlooked something. Once we know how it is and we think you are right and we have enough evidence, then we can contact the casino. Without that, we can't go empty-handed.
Хм разбирам малко повече. Ако сте счупили нещо, казината обикновено не изпращат такива неща на играчите, защото те биха могли да спечелят от това. Имах предвид, че ние събираме всичко необходимо и вие получавате въпроси от нас, за да можем да се свържем с казиното. Но ясно, че ако не ти пратят нищо, не ти дават повод и нищо не ти обясняват, това също не е редно според мен.
Така че ще видим какво ще реши жалбата.
Hmm I understand a little bit more. If you've broken something, casinos usually don't send such things to players because they could profit from it. What I meant was that we collect everything relevant and you get questions from us so that we can contact the casino. But clearly, if they don't send you anything, don't give you any reason and don't explain anything to you, that's not right either, in my opinion.
So we'll see what the complaint resolves.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.