ФорумКазинаDendy Casino - обща дискусия

Dendy Casino - обща дискусия

преди 1 година от g773539
|
3596 преглеждания 23 отговора |
|
1 2
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Dendy Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

DEP50

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Имам баланс на Blizzard €20. Искам да дам код

Автоматичен превод:
преди 1 година

DEP50

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това някакъв вид бонус код, свързан с Dandy Casino ли е?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

НЯКОЙ МОЖЕ ЛИ ДА МИ ПОМОГНЕ ДА НАПРАВЯ ЗАЯВКА ЗА ТЕГЛЕНЕ, НАПРАВИХ 190 ДОЛАРА, НО НЕ ЗНАМ КАК ДА ГИ ИЗТЕГЛЯ, ОПЦИЯТА ЗА ТЕГЛЕНЕ С PIX Е НЕНАЛИЧНА file

Автоматичен превод:
leandropereira4i20
преди 11 месеца

Здравейте, мисля, че в този случай би било най-добре да попитате казиното какъв метод би бил най-добрият за теглене, когато този, който искате, не е наличен. Поддръжката със сигурност ще ви даде най-добрата алтернатива.

Ще опиташ ли да попиташ? Тогава можеш да ми кажеш какво са ти казали. 🙂

Автоматичен превод:
1512david599
преди 7 месеца

Благодаря много

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Бонусът е лесен за изискване, те ви позволяват да играете само това, което е изтеглено в определени слотове, докато не получите тегленето

Автоматичен превод:
k97zmv4jfg
преди 7 месеца

Съжалявам, но не разбирам напълно. Можете ли да опишете по-добре преживяването си, така че всеки да може да види какво се е случило с вас, докато играете с бонуса, моля?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Dep70

Автоматичен превод:
abduadem470
преди 6 месеца

Бихте ли обяснили какво означава, може би?🤷‍♀️

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

ИЗМАМА!!!!

СТОЙ ДАЛЕЧ!!!!

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Чиста измама!!! Как можете да дадете толкова добра оценка на Dendycasino?!

Вижте жалбата ми.

Трябва да поемете отговорност, ако дадете 7,5 от 10 на руската измама

Автоматичен превод:
Ned2908
преди 3 месеца

Здравейте, виждам, че вероятно няма да имате най-доброто казино изживяване. Можете ли да опишете какво ви се случи? Защо мислите, че са измама?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Можете да разгледате жалбата ми

Автоматичен превод:
Ned2908
преди 3 месеца

здравей

Ще прозвучи доста самодоволно, предполагам.

Докато жалбата ви не е достигнала последния си етап и не сме поканили представителя на казиното да представи своето изявление, нищо не е доказано.

Ако се интересувате да разберете как работят нещата тук, с удоволствие ще ви помогна с това.

На първо място, ние работим с доказани факти, като тези, посочени в раздела, наречен „ Обяснение на индекса на безопасност. " 👈👈

От деня, в който публикувахме прегледа на това казино, вие сте третият играч, който подава жалба. Другите две бяха отхвърлени. Опитвам се да обясня защо нямаме истинска причина да считаме, че това казино е измамило някого. Знам, че звучи неудобно, но нека дадем малко време на жалбата, за да продължи.

Не се притеснявайте, портата е прозрачна. Просто го приемете както е засега.

Ние, например, не считаме, че един и същ IP адрес е достатъчен за анулиране на печалби. Нека разберем дали казиното има какво друго да каже в това отношение. Може би имате представа какво трябва да е причинило тази ситуация? Просто питам, разбира се.




Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Какво се опитваш да докажеш?

Автоматичен превод:
Ned2908
преди 3 месеца

Е, особено какво ви се е случило в казиното, при какви обстоятелства и т.н. Всички въпроси, които са насочени към вас, са за да докажат дали казиното е виновно или може би сте пропуснали нещо. След като разберем как е и смятаме, че сте прав и имаме достатъчно доказателства, можем да се свържем с казиното. Без това не можем да отидем с празни ръце.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Питах 5 пъти на имейл за доказателство. Не искат да ми пратят.

Не е ли любопитно?

Автоматичен превод:
Ned2908
преди 3 месеца

Хм разбирам малко повече. Ако сте счупили нещо, казината обикновено не изпращат такива неща на играчите, защото те биха могли да спечелят от това. Имах предвид, че ние събираме всичко необходимо и вие получавате въпроси от нас, за да можем да се свържем с казиното. Но ясно, че ако не ти пратят нищо, не ти дават повод и нищо не ти обясняват, това също не е редно според мен.

Така че ще видим какво ще реши жалбата.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини