преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Dendy Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Имам баланс на Blizzard €20. Искам да дам код
I have Blizzard balance €20I want to give code
Ich habe Blizzard Guthaben 20 €ich möchte Code abgebe
НЯКОЙ МОЖЕ ЛИ ДА МИ ПОМОГНЕ ДА НАПРАВЯ ЗАЯВКА ЗА ТЕГЛЕНЕ, НАПРАВИХ 190 ДОЛАРА, НО НЕ ЗНАМ КАК ДА ГИ ИЗТЕГЛЯ, ОПЦИЯТА ЗА ТЕГЛЕНЕ С PIX Е НЕНАЛИЧНА
CAN SOMEONE HELP ME MAKE A WITHDRAWAL REQUEST, I MADE 190 DOLLARS, BUT I DON'T KNOW HOW TO WITHDRAW IT, THE WITHDRAWAL OPTION WITH PIX IS UNAVAILABLE
ALGUEM PODE ME AJUDAR A FAZER O PEDIDO DE SAQUE, FIZ 190 DOLAR, POREM NAO SEI COMO SACAR, A OPÇÃO DE SAQUE COM PIX ESTA INDISPONÍVEL
Здравейте, мисля, че в този случай би било най-добре да попитате казиното какъв метод би бил най-добрият за теглене, когато този, който искате, не е наличен. Поддръжката със сигурност ще ви даде най-добрата алтернатива.
Ще опиташ ли да попиташ? Тогава можеш да ми кажеш какво са ти казали. 🙂
Hello, I think in this case it would be best to ask the casino what method would be best to withdraw when the one you want is not available. Support will surely give you the best alternative.
Will you try and ask ? Then you can tell me what they told you. 🙂
Бонусът е лесен за изискване, те ви позволяват да играете само това, което е изтеглено в определени слотове, докато не получите тегленето
Bonus easy to claim, they only let you play what was withdrawn in certain slots until you get the withdraw
Съжалявам, но не разбирам напълно. Можете ли да опишете по-добре преживяването си, така че всеки да може да види какво се е случило с вас, докато играете с бонуса, моля?
Sorry, but I do not fully understand. Could you describe your experience better so everyone can see what has happened to you while playing with the bonus, please?
Не можахме да познаем езика, на който е написан отговорът. Моля, изберете езика от следните опции
Последният ви пост беше изпратен за преглед от администратор, за да е сигурно, че отговаря на правилата на общността. Ще получите и-мейл за изхода от процеса в следващите 48 часа.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Забелязахме, че използвате AdBlock. Ние нямаме реклами, но връзки към някои казина може да не работят, ако имате включен AdBlock. Моля, изключете го, или поставете нашия сайт в списъка с любими сайтове, за да може да виждате всички казина.