преди 10 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с DBET Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте. Мога ли да попитам дали вашият акаунт е напълно верифициран в това казино и дали сте имали успешно теглене преди?
Hello. May I ask if your account is fully verified at this casino, and if you've had any successful withdrawal before?
Хей, Роми, да! Играя в множество казина Hollycorn NV. Те променят сметката ми в деня, в който я отворих. Документ за самоличност със снимка и сметка за комунални услуги, собственост на Jeton Wallet.
Последните 2 висящи елемента са те, които искат още сметки за комунални услуги, въпреки че са изтеглили глоба преди това и ще прикача това и другите си тегления.
Проверка на акаунта
Тегления
Ако имате нужда от повече, мога да ги осигуря в цялата им група мои тегления.
Скот
Hey Romi, yes! I play at multiple Hollycorn N.V. casinos. They variety my account the day I had opened it. Photo ID and Utility Bill, Jeton Wallet ownership.
The last 2 pending items are them asking for more utility bills, despite having withdrawn fine previously and I will attach that also my other withdrawals.
Account verification
Withdrawals
If you require anymore, I can provide these across the whole of their group of my withdrawals.
Scott
Благодаря ви за информацията, която предоставихте, сега виждам, че акаунтът ви е потвърден в това казино.👌 Видях жалбата, която подадохте, и нашият екип вече започна работа по нея. Току-що се сетих за това, което казахте в жалбата си: „Казаха, че съм в ограничена страна." Възможно ли е да е, защото сте използвали VPN, докато играете, може би?🤷♀️ Просто се опитвам да разбера защо биха казали така, особено след всичките ви успешни тегления.🤔 Надяваме се, че нашият екип за оплаквания ще успее да разбере това. Моля, дръжте ни в течение за всичко ново по този случай. Ние ще бъдем тук и ще чакаме вашия отговор.
Thank you for the information you have provided, I can see now that your account has been verified at this casino.👌 I saw the complaint you have submitted and our team has already started working on it. I just had a thought about what you've said in your complaint: "They said that I’m in a restricted country." Could it be because you used a VPN while playing, perhaps?🤷♀️ Just trying to figure out, why would they say so, especially after all your successful withdrawals.🤔 Hopefully our complaint team will be able to figure that out. Please keep us updated about anything new regarding this case. We'll be here, waiting for your response.
Изпратих им шофьорска книжка от Обединеното кралство, тъй като сега съм дошъл оттам в Ирландия, те я приеха, тъй като все още е валидна и не служи като доказателство за пребиваване. Използвал съм го в множество казина, тъй като това е всичко, което притежавам за документ за самоличност със снимка в момента. Изпратих им много доказателства за адрес и дори снимка извън къщата ми, показваща името на къщата ми 💪😂
I sent them a UK driver license as I’ve come from there to Ireland now, they accepted this as it’s still valid and does not act as proof of residency. Have used it at multiple casinos as that’s all I posses for photo ID currently. Sent them plenty of proof of address and even a photo outside my house showing my house name 💪😂
Виждам, че сте поели инициативата и ще видим какво ще се случи с оттеглянето ви. Надявам се, че всичко ще бъде наред и ще можете да изтеглите парите си без допълнителни ненужни проблеми.
Разбира се, ако имате някакви актуализации, не се колебайте да ни уведомите. 😁🤞
I see you took the initiative and we'll see what happens next with your withdrawal. I hope that everything will be fine and you will be able to withdraw your money without further unnecessary trouble.
Of course, if you have any updates, don't hesitate to let us know. 😁🤞
Тази книга е измама, платих депозит, защото исках да играя само една игра, която имат и която ме интересуваше. Оказа се, че играта не работи, затова исках да изтегля парите, въпреки че по тяхна вина играта не работи, така че трябваше да върна депозита, мисля, че в такъв случай, ако беше тяхна вина, трябваше да мога да тегля парите без оборот, но някак си го преодолях и обърнах. След това подадох заявка за теглене и чакам да одобрят плащането, което трябва да им отнеме 5 минути както в другите книжарници, но те си дават 24 часа за това, повтарят го, моля изчакайте, те със сигурност ще одобрят то в рамките на 24 часа. Минаха 32 часа, та измислят някакви глупости, че трябва да проверяват нещо допълнително, аз се чудя какво, след като акаунтът ми е верифициран и съм направил всичко както трябва, т.е. Майтап, не майтап.
Редактиране: минават още часове и тези измамници все още не са одобрили плащането. Контактът в чата за поддръжка е недоразумение, имейлите са същите.
Избягвайте този бук, доколкото можете
Edit2: След 38 часа ми отмениха тегленето под претекст за допълнителна проверка, не знам защо, първия път го изтеглих в същия акаунт в Skrill и тогава беше ок. Направих допълнителни проверки и поръчах тегленето отново, чудя се колко ще струва сега.
Edit3: 15 часа след подаване на плащането, те дори нямаха време да го одобрят, камо ли да го изплатят.
Edit4: 34 часа след подаването на тегленето ми и те все още дори не са го одобрили. С една дума касапница.
Крадци откраднаха пари!!!
This book is a scam, I paid a deposit because I only wanted to play one game they have and which interested me. It turned out that the game didn't work, so I wanted to withdraw the money, even though it was their fault that the game didn't work, so I had to turn over the deposit, I think that in such a case, if it was their fault, I should be able to withdraw the money without turnover, but somehow I got over it and I turned. Then I submitted a withdrawal request and I'm waiting for them to approve the payment, which should take them 5 minutes like in other bookstores, but they give themselves 24 hours for it, they keep repeating it, please wait, they will definitely approve it within 24 hours. It's been 32 hours, so they come up with some nonsense that they have to check something additionally, I wonder what, since my account is verified and I did everything as it should, i.e. in accordance with the regulations. A joke, not a joke.
Edit: more hours pass and these fraudsters still have not approved the payment. Contact in the support chat is a misunderstanding, e-mails are the same.
Avoid this beech as far as you can
Edit2: After 38 hours they canceled my withdrawal under the pretext of additional verification, I don't know why, the first time I withdrew it to the same Skrill account and then it was ok. I did additional verifications and ordered the withdrawal again, I wonder how much it will cost now.
Edit3: 15 hours after submitting the payment, they didn't even have time to approve it, let alone pay it out.
Edit4: 34 hours after submitting my withdrawal and they still haven't even approved it. In one word, a massacre.
Thieves stole money!!!
Здравейте, въпреки че знам, че със сигурност не е приятно, опитайте се да бъдете малко търпеливи. Това, че отнема много повече време в друго казино, не означава, че тук трябва да е така. Ако чакате няколко часа или 1,5 дни, мисля, че не е толкова много. Първо ще трябва да потвърдят вашите допълнителни документи, които сте изпратили, за да ви изпратят парите. Случвало ли се е това вече или не?
Hi, although I know it's certainly not pleasant, try to be a little patient. Just because it takes a lot longer at another casino doesn't mean it has to be that way here. If you wait for a couple of hours or 1,5 days, I think it is not so much. First they will have to confirm your additional documents that you have sent in order to send you the money. Has this already happened or not ?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.