ФорумКазинаCrypto Casino - обща дискусия

Crypto Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от dxlive86
|
6299 преглеждания 82 отговора |
|
1 2 3...5
преди 5 месеца

Здравей Иван/Ваня

Съжалявам, че имате проблеми.

Плащанията се обработват от трета страна.

Ще се опитам да разбера какво се случва.

CC

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
преди 5 месеца

защо имах повече от едно плащане през този ред!!!

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

file това е доказателство, че получавам плащания на място

Автоматичен превод:
vanya.tkach
преди 5 месеца

Хей Иван,


Вярваме, че няма проблем.

И можем да видим, че сте имали успешни тегления на

31 май

1 юни


Така че подозираме, че проблемът е временен.

Бъдете сигурни, че вашите средства са в безопасност и че ще ги получите.

🙂

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

временно, но вече седмица не мога да получа пари от вас (((((

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Уважаеми Иван, Моля, имайте предвид, че се свързахме с доставчика на плащане (Coinpayment) относно предишните ви неуспешни тегления и в момента очакваме информация от тях. Дотогава вашите последни 2 тегления ще останат в чакащ статус. Трябва да намерим причината, поради която вашите предишни тегления са неуспешни, преди да можем да обработим текущите ви тегления. Затова Ви молим да изчакате и ще Ви бъдем благодарни за търпението и разбирането. Моля, приемете нашите извинения за забавянето и неудобството. Ще ви уведомим по имейл възможно най-скоро. Добър ден!

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Виждам тогава, че работят по въпроса и от отговора се надявам, че ще бъде решен възможно най-скоро. Ще имате ли търпение и ще изчакате или как ще продължите? Вярвам, че ако предишните тегления са били успешни, ще получите следващите, когато неприятността бъде премахната.

Ще ти стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Благодаря ти


Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Изобщо не разбирам какво се случва, защо не ми плащат пари ((((


Автоматичен превод:
vanya.tkach
преди 5 месеца

Очевидно ще трябва да бъдете малко търпеливи. Даваме на казината 14 дни, за да разрешат тегленето, така че ако нищо не се промени дотогава, уведомете ни и ние ще се опитаме да помогнем. Добрата новина е, че казиното комуникира с вас и се опитва да премахне препятствията, които стоят между вас и вашите пари.

Надявам се да могат да направят това възможно най-скоро. 😉

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

И аз се надявам

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

благодаря Jaro - повярвай ми, опитвам се да открия проблема.

Както казах, чакаме процесорът за обработка на плащанията да се върне към екипа на CS.

Но отново подчертавам, че въпреки неудобството, Иван, вашите средства са сигурни като къщи!

🙂

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

мога ли да изтегля парите си по друг начин?

Автоматичен превод:
vanya.tkach
преди 5 месеца

Най-добре се свържете с екипа за обслужване на клиенти и ги попитайте. Но трябва да има налични алтернативни методи!

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

благодаря Jaro - повярвай ми, опитвам се да открия проблема.

Както казах, чакаме процесорът за обработка на плащанията да се върне към екипа на CS.

Но отново подчертавам, че въпреки неудобството, Иван, вашите средства са сигурни като къщи!

🙂

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Няма за какво, надявам се, че може да се разреши и всички страни да са доволни. 😉

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

БИ ИСКАЛО ВСИЧКО ДА СВЪРШИ

Автоматичен превод:
vanya.tkach
преди 5 месеца

Надявам се скоро. Ще чакам вашата актуализация. 😕

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

платиха ми пари!!!

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

🙂

Отново извинения за проблемите!

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Основното е това да не се повтори в бъдеще.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

платиха ми пари!!!

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Вижте, добри новини. Понякога може да отнеме време поради различни обстоятелства и не винаги тегленията идват толкова бързо, колкото биха очаквали играчите. Мисля, че е най-окуражаващо, че не ги чакаш със седмици и те винаги идват и, разбира се, поддръжката не те пренебрегва, а се опитва да съобщи за всички срещнати трудности.

Надявам се от тук нататък да става само по-добре. 😊

Автоматичен превод:
1 2 3...5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини