НачалоФорумКазинаCrypto Casino - обща дискусия

Crypto Casino - обща дискусия (страница 2)

 от dxlive86
|
11 122 преглеждания 85 отговора |
|
1 2 3...5

Здравей Иван/Ваня

Съжалявам, че имате проблеми.

Плащанията се обработват от трета страна.

Ще се опитам да разбера какво се случва.

CC

Edited
Автоматичен превод:

защо имах повече от едно плащане през този ред!!!

Автоматичен превод:

file това е доказателство, че получавам плащания на място

Автоматичен превод:
vanya.tkach

Хей Иван,


Вярваме, че няма проблем.

И можем да видим, че сте имали успешни тегления на

31 май

1 юни


Така че подозираме, че проблемът е временен.

Бъдете сигурни, че вашите средства са в безопасност и че ще ги получите.

🙂

Автоматичен превод:

временно, но вече седмица не мога да получа пари от вас (((((

Автоматичен превод:

Уважаеми Иван, Моля, имайте предвид, че се свързахме с доставчика на плащане (Coinpayment) относно предишните ви неуспешни тегления и в момента очакваме информация от тях. Дотогава вашите последни 2 тегления ще останат в чакащ статус. Трябва да намерим причината, поради която вашите предишни тегления са неуспешни, преди да можем да обработим текущите ви тегления. Затова Ви молим да изчакате и ще Ви бъдем благодарни за търпението и разбирането. Моля, приемете нашите извинения за забавянето и неудобството. Ще ви уведомим по имейл възможно най-скоро. Добър ден!

Автоматичен превод:

Виждам тогава, че работят по въпроса и от отговора се надявам, че ще бъде решен възможно най-скоро. Ще имате ли търпение и ще изчакате или как ще продължите? Вярвам, че ако предишните тегления са били успешни, ще получите следващите, когато неприятността бъде премахната.

Ще ти стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:

Благодаря ти


Автоматичен превод:

Изобщо не разбирам какво се случва, защо не ми плащат пари ((((


Автоматичен превод:
vanya.tkach

Очевидно ще трябва да бъдете малко търпеливи. Даваме на казината 14 дни, за да разрешат тегленето, така че ако нищо не се промени дотогава, уведомете ни и ние ще се опитаме да помогнем. Добрата новина е, че казиното комуникира с вас и се опитва да премахне препятствията, които стоят между вас и вашите пари.

Надявам се да могат да направят това възможно най-скоро. 😉

Автоматичен превод:

И аз се надявам

Автоматичен превод:

благодаря Jaro - повярвай ми, опитвам се да открия проблема.

Както казах, чакаме процесорът за обработка на плащанията да се върне към екипа на CS.

Но отново подчертавам, че въпреки неудобството, Иван, вашите средства са сигурни като къщи!

🙂

Автоматичен превод:

мога ли да изтегля парите си по друг начин?

Автоматичен превод:
vanya.tkach

Най-добре се свържете с екипа за обслужване на клиенти и ги попитайте. Но трябва да има налични алтернативни методи!

Автоматичен превод:

благодаря Jaro - повярвай ми, опитвам се да открия проблема.

Както казах, чакаме процесорът за обработка на плащанията да се върне към екипа на CS.

Но отново подчертавам, че въпреки неудобството, Иван, вашите средства са сигурни като къщи!

🙂

Автоматичен превод:

Няма за какво, надявам се, че може да се разреши и всички страни да са доволни. 😉

Автоматичен превод:

БИ ИСКАЛО ВСИЧКО ДА СВЪРШИ

Автоматичен превод:
vanya.tkach

Надявам се скоро. Ще чакам вашата актуализация. 😕

Автоматичен превод:

платиха ми пари!!!

Автоматичен превод:

🙂

Отново извинения за проблемите!

Автоматичен превод:

Основното е това да не се повтори в бъдеще.

Автоматичен превод:

платиха ми пари!!!

Автоматичен превод:

Вижте, добри новини. Понякога може да отнеме време поради различни обстоятелства и не винаги тегленията идват толкова бързо, колкото биха очаквали играчите. Мисля, че е най-окуражаващо, че не ги чакаш със седмици и те винаги идват и, разбира се, поддръжката не те пренебрегва, а се опитва да съобщи за всички срещнати трудности.

Надявам се от тук нататък да става само по-добре. 😊

Автоматичен превод:
1 2 3...5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини