преди 7 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Crypto Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Потребителско име 539672
Направих депозит, бонусът не беше кредитиран, написах поддръжка, те го добавиха. Но не можете да играете с него, а само със собствен депозит; такива условия са ужасни през 2023 г.
Username 539672
I made a deposit, the bonus was not credited, I wrote support, they added it. But you can’t play with it, only with your own deposit; such conditions are terrible in 2023.
Имя пользователя 539672
Я сделал депозит, бонус не был зачислен, написал поддержку, добавили. Но на него играть нельзя, только на свой депозит, такие условия ужасны в 2023 году.
Хей dxlive
Не можем да намерим това потребителско име: 539672
Нашите потребителски имена имат 7 цифри
Можете ли да ми изпратите имейл до admin@cryptocasino.com и аз мога да разгледам това и другото ви оплакване.
Благодаря ти
CC
Hey dxlive
We cannot find that username: 539672
Our usernames have 7 digits
Can you send me an email to admin@cryptocasino.com and i can look into this, and your other complaint.
Thank you
CC
Освен това - само за да отговоря на въпроса ви - когато получите депозита, определено ще седнете с него на масите. Например .... ако депозирате $100 със 100% бонус, ще получите $100 допълнително
Ако след това играете на рулетка, ще имате $200 за игра. Очевидно (както във всяко казино) първо се използват средствата с реални пари и след това бонус средствата, но определено ще играете и с депозит, и с бонус едновременно.
Also - just to answer your question - when you get the deposit you will definitely sit down with it at the tables. For example....if you deposit $100 with a 100% bonus you will get $100 extra
If you then play roulette you will have $200 to play with. Obviously (like every casino) the real money funds are used first and then the bonus funds but you will definitely be playing with both deposit and bonus at the same time.
Здравей dxlive - както вие и другите читатели можете да видите... наистина искам да ви помогна тук, но трябва да ми дадете повече информация или да ми изпратите имейл, както е поискано, за да мога да разгледам проблема ви.
TY
CC
Hi dxlive - as you and other readers can see...I really want to help you here but you need to give me more info or send me an email as requested so that i can look into your problem.
TY
CC
Здравейте,
Съжалявам, че се намесвам, но силно ви съветвам да използвате бутона за отговор. Без него играчът няма да бъде уведомен за вашия отговор. 🙏
Hello,
Sorry for stepping in, but I strongly advise you to use the reply button. Without it, the player won't be notified about your response. 🙏
Потребителско име 539672
Направих депозит, бонусът не беше кредитиран, написах поддръжка, те го добавиха. Но не можете да играете с него, а само със собствен депозит; такива условия са ужасни през 2023 г.
Username 539672
I made a deposit, the bonus was not credited, I wrote support, they added it. But you can’t play with it, only with your own deposit; such conditions are terrible in 2023.
Имя пользователя 539672
Я сделал депозит, бонус не был зачислен, написал поддержку, добавили. Но на него играть нельзя, только на свой депозит, такие условия ужасны в 2023 году.
Здравейте, виждам, че казиното се опитва да ви помогне във вашата ситуация. Надявам се, че всичко ще се разреши без проблеми и ще можете да продължите да се забавлявате.
Желая ти късмет. 🙂
Hi, I see the casino is trying to help you with your situation. I hope that everything will be resolved without any problems and you will be able to continue enjoying yourself.
I wish you the best of luck. 🙂
о!
Добре благодаря ти Р
CC
Oh!
OK thank you R
CC
Здравейте - никога не отговаряхте на нашите публикации - номерът на сметката, който цитирахте, не беше истински - и това, което казахте за бонуса, не е физически възможно.
Нямаме проблеми с хората, които публикуват отзиви тук, но както казва сайтът на Guru, трябва да сте готови да се ангажирате.
Следователно трябва да приемем, че или това не е реално, или имате грешното казино и така тази публикация не е истинска.
TY
CC
Hiya - you never replied to our posts - the account number you quoted wasn't real - and what you said about the bonus is not physically possible.
We have no problems with people posting reviews here but as the Guru site says, you must be prepared to engage.
We must therefore assume that either this is not for real or you have the wrong casino and so this post is not a genuine one.
TY
CC
Е, само една подробност, ако може:
Все още има шанс играчът просто да е направил грешка в потребителското име. Просто се случва.
Не бих го приел като крайна присъда. Въпреки че бих предпочел пряк отговор от играча, това е сигурно. От друга страна, никой играч не е помолен да обсъжда нещо с нас или с казиното в момента, в който той или тя публикува нещо публично във форума или когато изпраща потребителски преглед.
Ние предоставяме безплатен процес на оплакване за такива случаи.
Все пак мисля, че всички чувстваме, че подобен подход рисува картина. Ако ме разбирате 🙂
Както и да е, благодаря ви, че се включихте в разговора.
Well, just a detail, if I may:
There is still a chance that the player simply made a mistake in the username. It just happens.
I would not take that as an ultimate judgment. Even though I would prefer a straight reply from the player, that's for sure. On the other hand, no player is asked to discuss anything with us or with the casino the moment he or she posts something publically on the forum or when submitting a user review.
We provide a free complaint process for such cases.
Still, I think we all feel that such an approach paints a picture. If you catch my meaning 🙂
Anyway, thank you for engaging in the conversation.
Потребителско име 4539672.
Не мога да разбера как представителят на казиното иска да ми помогне? Бонусът беше кредитиран само след приложението, но беше невъзможно да се играе с него и сега пишете, че е възможно, но това не е така.
Username 4539672.
I can’t understand how the casino representative wants to help me? The bonus was credited only after the application, but it was impossible to play with it, and now you write that it is possible, but this is not so.
Имя пользователя 4539672.
Я не могу понять, чем мне хочет помочь представитель казино? Бонус был зачислен только после обращения, но играть на него было нельзя, а сейчас вы пишите, что возможно, но это не так.
Най-добре е да изчакате представителя на казиното, бих казал.
Best to wait for the casino representative, I'd say.
Хей dxlive
TY за отговора най-накрая
Иска ми се да го беше направил по-рано
Вижте, ние използвахме вашето потребителско име. Не виждаме проблем с вашия акаунт. И не можем да възпроизведем проблема.
Но ние добавихме оригиналния бонус обратно за вас (както беше изтекъл).
И в допълнение допълнителни 200 TX към вашата сметка с 10x залагане вместо 30x като жест на добра воля.
Моля, разберете (за в бъдеще), че с всеки бонус + депозит, системата винаги ще използва първо вашите реални пари (както всяко казино), а след това вашите бонус средства.
Късмет
Джони
Hey dxlive
TY for replying at last
I wish you had done so earlier
Look, we have used your Username. We can see no problem with your account. And we cannot replicate the issue.
But we have added the original bonus back in for you (as it had expried).
And in addition an extra 200 TX to your account with 10x wagering instead of a 30x as a gesture of goodwill.
Please understand (for future) that with any bonus + deposit, the system will always use your real money first (like every casino) and then your bonus funds.
Good luck
Johnny
Потребителско име: 9234768
Имах проблем със спортния тотализатор и се оплаках. След това веднага получих имейл отговор от администратора и те ми обясниха всичко подробно и разрешиха проблема за мое удовлетворение много бързо. Съветвам потребителите да изпращат имейл директно на администратора в случай на проблеми. Много добро решение на проблема!
Username: 9234768
I had an issue with the sportsbook and complained. I then immediately got an email reply from the admin and they explained everything to me in detail and resolved the issue to my satisfaction very speedily. I advise that users email the admin directly in case of issues. Very good resolution of the issue!
Радваме се, че можахме да помогнем на TM!
И благодаря за разбирането!
Скоро ще пуснем нова платформа за спортни залагания и със сигурност ще уведомим всички тук, когато го направим!
:)
CC
Glad we could help TM!
And thanks for all the understanding!
We'll be launching a new sportsbook platform soon we'll be sure to let everyone here know when we do!
: )
CC
Потребителско име: 9234768
Имах проблем със спортния тотализатор и се оплаках. След това веднага получих имейл отговор от администратора и те ми обясниха всичко подробно и разрешиха проблема за мое удовлетворение много бързо. Съветвам потребителите да изпращат имейл директно на администратора в случай на проблеми. Много добро решение на проблема!
Username: 9234768
I had an issue with the sportsbook and complained. I then immediately got an email reply from the admin and they explained everything to me in detail and resolved the issue to my satisfaction very speedily. I advise that users email the admin directly in case of issues. Very good resolution of the issue!
Толкова се радвам да видя, че успяхте да разрешите тази ситуация бързо и администраторът беше полезен. Надявам се, че ще имате колкото се може повече такива преживявания. Късмет. 😊☘️
So glad to see that you managed to resolve this situation promptly and the admin was helpful. I hope you will have as many such experiences as possible. Good luck. 😊☘️
Не можахме да познаем езика, на който е написан отговорът. Моля, изберете езика от следните опции
Последният ви пост беше изпратен за преглед от администратор, за да е сигурно, че отговаря на правилата на общността. Ще получите и-мейл за изхода от процеса в следващите 48 часа.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Забелязахме, че използвате AdBlock. Ние нямаме реклами, но връзки към някои казина може да не работят, ако имате включен AdBlock. Моля, изключете го, или поставете нашия сайт в списъка с любими сайтове, за да може да виждате всички казина.