преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Crypto Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Потребителско име 539672
Направих депозит, бонусът не беше кредитиран, написах поддръжка, те го добавиха. Но не можете да играете с него, а само със собствен депозит; такива условия са ужасни през 2023 г.
Username 539672
I made a deposit, the bonus was not credited, I wrote support, they added it. But you can’t play with it, only with your own deposit; such conditions are terrible in 2023.
Имя пользователя 539672
Я сделал депозит, бонус не был зачислен, написал поддержку, добавили. Но на него играть нельзя, только на свой депозит, такие условия ужасны в 2023 году.
Хей dxlive
Не можем да намерим това потребителско име: 539672
Нашите потребителски имена имат 7 цифри
Можете ли да ми изпратите имейл до admin@cryptocasino.com и аз мога да разгледам това и другото ви оплакване.
Благодаря ти
CC
Hey dxlive
We cannot find that username: 539672
Our usernames have 7 digits
Can you send me an email to admin@cryptocasino.com and i can look into this, and your other complaint.
Thank you
CC
Освен това - само за да отговоря на въпроса ви - когато получите депозита, определено ще седнете с него на масите. Например .... ако депозирате $100 със 100% бонус, ще получите $100 допълнително
Ако след това играете на рулетка, ще имате $200 за игра. Очевидно (както във всяко казино) първо се използват средствата с реални пари и след това бонус средствата, но определено ще играете и с депозит, и с бонус едновременно.
Also - just to answer your question - when you get the deposit you will definitely sit down with it at the tables. For example....if you deposit $100 with a 100% bonus you will get $100 extra
If you then play roulette you will have $200 to play with. Obviously (like every casino) the real money funds are used first and then the bonus funds but you will definitely be playing with both deposit and bonus at the same time.
Здравей dxlive - както вие и другите читатели можете да видите... наистина искам да ви помогна тук, но трябва да ми дадете повече информация или да ми изпратите имейл, както е поискано, за да мога да разгледам проблема ви.
TY
CC
Hi dxlive - as you and other readers can see...I really want to help you here but you need to give me more info or send me an email as requested so that i can look into your problem.
TY
CC
Здравейте,
Съжалявам, че се намесвам, но силно ви съветвам да използвате бутона за отговор. Без него играчът няма да бъде уведомен за вашия отговор. 🙏
Hello,
Sorry for stepping in, but I strongly advise you to use the reply button. Without it, the player won't be notified about your response. 🙏
Потребителско име 539672
Направих депозит, бонусът не беше кредитиран, написах поддръжка, те го добавиха. Но не можете да играете с него, а само със собствен депозит; такива условия са ужасни през 2023 г.
Username 539672
I made a deposit, the bonus was not credited, I wrote support, they added it. But you can’t play with it, only with your own deposit; such conditions are terrible in 2023.
Имя пользователя 539672
Я сделал депозит, бонус не был зачислен, написал поддержку, добавили. Но на него играть нельзя, только на свой депозит, такие условия ужасны в 2023 году.
Здравейте, виждам, че казиното се опитва да ви помогне във вашата ситуация. Надявам се, че всичко ще се разреши без проблеми и ще можете да продължите да се забавлявате.
Желая ти късмет. 🙂
Hi, I see the casino is trying to help you with your situation. I hope that everything will be resolved without any problems and you will be able to continue enjoying yourself.
I wish you the best of luck. 🙂
о!
Добре благодаря ти Р
CC
Oh!
OK thank you R
CC
Здравейте - никога не отговаряхте на нашите публикации - номерът на сметката, който цитирахте, не беше истински - и това, което казахте за бонуса, не е физически възможно.
Нямаме проблеми с хората, които публикуват отзиви тук, но както казва сайтът на Guru, трябва да сте готови да се ангажирате.
Следователно трябва да приемем, че или това не е реално, или имате грешното казино и така тази публикация не е истинска.
TY
CC
Hiya - you never replied to our posts - the account number you quoted wasn't real - and what you said about the bonus is not physically possible.
We have no problems with people posting reviews here but as the Guru site says, you must be prepared to engage.
We must therefore assume that either this is not for real or you have the wrong casino and so this post is not a genuine one.
TY
CC
Е, само една подробност, ако може:
Все още има шанс играчът просто да е направил грешка в потребителското име. Просто се случва.
Не бих го приел като крайна присъда. Въпреки че бих предпочел пряк отговор от играча, това е сигурно. От друга страна, никой играч не е помолен да обсъжда нещо с нас или с казиното в момента, в който той или тя публикува нещо публично във форума или когато изпраща потребителски преглед.
Ние предоставяме безплатен процес на оплакване за такива случаи.
Все пак мисля, че всички чувстваме, че подобен подход рисува картина. Ако ме разбирате 🙂
Както и да е, благодаря ви, че се включихте в разговора.
Well, just a detail, if I may:
There is still a chance that the player simply made a mistake in the username. It just happens.
I would not take that as an ultimate judgment. Even though I would prefer a straight reply from the player, that's for sure. On the other hand, no player is asked to discuss anything with us or with the casino the moment he or she posts something publically on the forum or when submitting a user review.
We provide a free complaint process for such cases.
Still, I think we all feel that such an approach paints a picture. If you catch my meaning 🙂
Anyway, thank you for engaging in the conversation.
Потребителско име 4539672.
Не мога да разбера как представителят на казиното иска да ми помогне? Бонусът беше кредитиран само след приложението, но беше невъзможно да се играе с него и сега пишете, че е възможно, но това не е така.
Username 4539672.
I can’t understand how the casino representative wants to help me? The bonus was credited only after the application, but it was impossible to play with it, and now you write that it is possible, but this is not so.
Имя пользователя 4539672.
Я не могу понять, чем мне хочет помочь представитель казино? Бонус был зачислен только после обращения, но играть на него было нельзя, а сейчас вы пишите, что возможно, но это не так.
Най-добре е да изчакате представителя на казиното, бих казал.
Best to wait for the casino representative, I'd say.
Хей dxlive
TY за отговора най-накрая
Иска ми се да го беше направил по-рано
Вижте, ние използвахме вашето потребителско име. Не виждаме проблем с вашия акаунт. И не можем да възпроизведем проблема.
Но ние добавихме оригиналния бонус обратно за вас (както беше изтекъл).
И в допълнение допълнителни 200 TX към вашата сметка с 10x залагане вместо 30x като жест на добра воля.
Моля, разберете (за в бъдеще), че с всеки бонус + депозит, системата винаги ще използва първо вашите реални пари (както всяко казино), а след това вашите бонус средства.
Късмет
Джони
Hey dxlive
TY for replying at last
I wish you had done so earlier
Look, we have used your Username. We can see no problem with your account. And we cannot replicate the issue.
But we have added the original bonus back in for you (as it had expried).
And in addition an extra 200 TX to your account with 10x wagering instead of a 30x as a gesture of goodwill.
Please understand (for future) that with any bonus + deposit, the system will always use your real money first (like every casino) and then your bonus funds.
Good luck
Johnny
Потребителско име: 9234768
Имах проблем със спортния тотализатор и се оплаках. След това веднага получих имейл отговор от администратора и те ми обясниха всичко подробно и разрешиха проблема за мое удовлетворение много бързо. Съветвам потребителите да изпращат имейл директно на администратора в случай на проблеми. Много добро решение на проблема!
Username: 9234768
I had an issue with the sportsbook and complained. I then immediately got an email reply from the admin and they explained everything to me in detail and resolved the issue to my satisfaction very speedily. I advise that users email the admin directly in case of issues. Very good resolution of the issue!
Радваме се, че можахме да помогнем на TM!
И благодаря за разбирането!
Скоро ще пуснем нова платформа за спортни залагания и със сигурност ще уведомим всички тук, когато го направим!
:)
CC
Glad we could help TM!
And thanks for all the understanding!
We'll be launching a new sportsbook platform soon we'll be sure to let everyone here know when we do!
: )
CC
Потребителско име: 9234768
Имах проблем със спортния тотализатор и се оплаках. След това веднага получих имейл отговор от администратора и те ми обясниха всичко подробно и разрешиха проблема за мое удовлетворение много бързо. Съветвам потребителите да изпращат имейл директно на администратора в случай на проблеми. Много добро решение на проблема!
Username: 9234768
I had an issue with the sportsbook and complained. I then immediately got an email reply from the admin and they explained everything to me in detail and resolved the issue to my satisfaction very speedily. I advise that users email the admin directly in case of issues. Very good resolution of the issue!
Толкова се радвам да видя, че успяхте да разрешите тази ситуация бързо и администраторът беше полезен. Надявам се, че ще имате колкото се може повече такива преживявания. Късмет. 😊☘️
So glad to see that you managed to resolve this situation promptly and the admin was helpful. I hope you will have as many such experiences as possible. Good luck. 😊☘️
здравейте, това казино е нещо неразбираемо, два пъти ми дадоха да изтегля пари, а третият път не мога да изтегля пари, два пъти се опитах да изтегля пари и те се връщат в сметката ми, а казиното винаги ми казва, че не знае причината, как може това ......моето име там е 8634927
hello, this casino is kind of incomprehensible, twice I was given to withdraw money, and the third time I can’t withdraw money, I tried to withdraw money twice and they are returned to my account, and the casino always tells me that it does not know the reason, how can this be ......my login there is 8634927
привіт це казино якесь не зрозуміле,два рази мені дали зняти гроші ,а на третій раз не можу зняти гроші два рази пробував знімати гроші і повертаються назад мені на рахунок,а казино завжди відповідає мені що не знає причини,як таке може бути вони що ......мій логін там 8634927
О, много съжалявам за положението ти. Колко време чакате теглене сега, или по-скоро колко време се опитвате да изтеглите? Със сигурност би било полезно да имате причина парите да се връщат в сметката ви и казиното трябва да знае такива неща. Чудя се дали има възможност да смените метода на плащане и да опитате с друг, за да видите дали ще получите същия резултат. Разбира се, първо бих се свързал с казиното, за да видя дали това е възможно.
Що се отнася до администратора, не знам с кого е комуникирал играчът, но можете да отговорите на публикацията му и може би той ще се свърже с вас и ще ви уведоми.
Ако все още има проблеми, можете да подадете жалба при нас и ще видим докъде ще стигне.
Oh, I'm so sorry about your situation. How long have you been waiting for a withdrawal now, or rather, how long have you been trying to cash out ? It would certainly be useful to have a reason why money keeps getting returned to your account and the casino should know such things. I wonder if there is a possibility to replace the payment method and try some other one to see if you get the same result. Of course I would contact the casino first to see if that would be possible.
As for the administrator, I don't know who the player has communicated with, but you can reply to his post and maybe he will get back to you and let you know.
If there are still problems, you can file a complaint with us and we'll see where it goes.
Уважаеми Иван, Моля, имайте предвид, че се свързахме с доставчика на плащане (Coinpayment) относно предишните ви неуспешни тегления и в момента очакваме информация от тях. Дотогава вашите последни 2 тегления ще останат в чакащ статус. Трябва да намерим причината, поради която вашите предишни тегления са неуспешни, преди да можем да обработим текущите ви тегления. Затова Ви молим да изчакате и ще Ви бъдем благодарни за търпението и разбирането. Моля, приемете нашите извинения за забавянето и неудобството. Ще ви уведомим по имейл възможно най-скоро. Добър ден!
Dear Ivan, Please note that we have contacted the payment provider (Coinpayment) regarding your previous failed withdrawals and we are currently awaiting information from them. Until then, your last 2 withdrawals will remain in pending status. We need to find the reason why your previous withdrawals failed before we can process your current withdrawals. Therefore, we ask you to wait and will be grateful for your patience and understanding. Please accept our apologies for the delay and inconvenience. We will notify you by email as soon as possible. Good day!
Шановний Іване, Будь ласка, зверніть увагу, що ми зв’язалися з постачальником платежів (Coinpayment) щодо ваших попередніх невдалих вилучень, і зараз ми чекаємо від них інформації. До того часу ваші 2 останні зняття залишатимуться в статусі очікування. Нам потрібно знайти причину, чому ваші попередні зняття не вдалося, перш ніж ми обробимо ваші поточні зняття. Тому ми просимо вас зачекати та будемо вдячні за ваше терпіння та розуміння. Прийміть наші вибачення за затримку та незручності. Ми повідомимо вас електронною поштою якомога швидше. Гарного дня!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.