преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Craze Play Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте CasinoGuru и Crazeplay.
на 07.09.2023 отворих акаунт в crazeplay и взех част от тяхното предложение за добре дошли, имах късмет и спечелих 9300€ след като залогът беше направен.
Четири дни по-късно те поискаха някои KYC документи и всички бяха изпратени и акаунтът беше потвърден, но плащането не дойде.
20/09 току-що ми изпратиха този имейл:
Пишем ви, за да ви информираме, че след вътрешно разследване ръководството реши да закрие вашия акаунт.
Ако след одит се установи, че сте участвали или сте се опитали да участвате в стратегия за манипулативна игра, за да се възползвате от бонуса, който ви е възнаграден от казиното, ние имаме правото да откажем, задържим, отменим или оттеглим вашето право към всяка промоция, печалба или бонус, или да прекратите връзката си с нашия уебсайт и/или да блокирате акаунта си.
Отхвърлихме тегленето ви, извадихме баланса ви и възстановихме депозита ви обратно по същия метод.
Поздрави,
Плащания Касиер
Това изобщо не е честно, не съм манипулирал или направил нещо нередно. Как могат просто да направят това?
Hello CasinoGuru and Crazeplay.
on 07.09.2023 i opened an account at crazeplay, and took a part of their welcome offer, i was lucky and won 9300€ after the wager was done.
Four days later they asked for some KYC documents, and all was sent, and the account got verified, but the payment didnt come.
20/09 they just sent me this mail:
We are writing to inform you that after an internal investigation, Management has decided to close your account.
If, after an audit, it transpires that you participated, or attempted to participate, in a manipulative game strategy to take advantage from the bonus being rewarded to you from the casino, we hold the right to deny, withhold, revoke or withdraw your entitlement to any promotion, winnings or bonus, or terminate your association with our website and/or block your account.
We have declined your withdrawal, subtracted your balance and refunded your deposit back to the same method.
Kind regards,
Payments Cashier
This is not fair at all, i havent manipulated or done something wrong. How can they just do this?
Здравейте, бих искал да започна, като изразя съпричастността си към вашия проблем. В този случай бихме могли да използваме някакво обяснение от казиното, което би било по-конкретно, защото написаното от тях е доста общо. Знаете ли също каква манипулативна стратегия сте използвали?
Все пак, ако смятате, че не сте направили нищо лошо и не сте нарушили нищо, докато играете в казиното, бих ви препоръчал да подадете жалба, където нашите експерти ще разгледат вашия случай и ще се опитат да ви помогнат. Просто щракнете тук:https://casino.guru/complaints/all
Мисля, че това може да е най-разумната стъпка, ако кажеш, че всичко от твоя страна е било наред.
Какво казваш?
Hi, I would like to start by expressing my sympathy for your problem. In this case we could use some explanation from the casino which would be more specific, because what they wrote is quite general. Do you also know what manipulative strategy you used ?
Anyway, if you think that you have done nothing wrong and you have not violated anything while playing in the casino, I would recommend you to file a complaint where our experts will look into your case and try to help you. Just click here: https://casino.guru/complaints/all
I think that might be the most sensible step, if you say that everything on your side was fine.
What do you say?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.