преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Crashino Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Това казино наистина ли е анонимно? Жалба, подадена от играч, е това, което ми пречи да се регистрирам тук, не мога да намеря добро анонимно казино
Is this casino truly anonymous? A complaint a player filed is what prevents me from registering here, I can't find any good anonymous casino
Здравей,
Доколкото мога да разбера, това не е посочено сред анонимните казина. Чувствайте се свободни да разгледате този филтър:
Това е резултатът, който ще получите:
https://casino.guru/top-online-casinos#tab=ПРЕПОРЪЧАНО&sp_ano=true
Вие сте прав, възможността за използване на криптовалути не означава, че казиното е анонимно.
Hello there,
As far as I can tell, this one is not listed among the anonymous casinos. Feel free to check out this filter:
This is the result you'll get:
https://casino.guru/top-online-casinos#tab=RECOMMENDED&sp_ano=true
You are correct, the possibility of using cryptocurrencies doesn't mean the casino is anonymous.
Здравей, Радка. Попитах, защото го намерих с помощта на анонимния филтър за казино, намерих 39 (4 препоръчани), но имаше 14 в „новоотворени", сред тях беше този сайт на Crashino с отметнат анонимен филтър
Hi, Radka. I asked because I found it using the anonymous casino filter, found 39 (4 recommended), but there were 14 in "newly opened", among them it was this Crashino site with the anonymous filter checked
Здравей SunsetGaze - сега разбирам.
Питам се сега кои свойства са настроени да показват казината като анонимни. Проверих резултата, който получавам, и Крашино го няма - само 13 новооткрити:
Честно казано, в днешно време имаме работа с някои системни грешки. ако мога да позная, това беше още един 🙁.
Можете ли да проверите дали все още виждате 14 новооткрити анонимни казина сега?
Hi SunsetGaze - I see now.
Asking myself now which properties are set to display casinos as anonymous. I checked the result I get, and Crashino is not there - only 13 newly opened ones:
Honestly, we are dealing with some system bugs nowadays. if I may guess, this was another one 🙁.
Can you check whether you still see 14 newly opened anonymous casinos now?
Да, 14 новооткрити все още се виждат (Crashino сред тях), така че да, предполагам, че това е само грешка
Yes, 14 newly opened still visible (Crashino among them), so yes I suppose it's only a bug
Добре, ще се опитам да отстраня грешката.
Съжалявам за неприятностите. 🙏
Изглежда, че беше грешка от моя страна. Сега получавам същия резултат като теб.
Както и да е, Crashino потвърдиха, че не са анонимен вид казино, нали? Необходима ли е проверката?
Ok, I'll try to get the bug sorted out.
Sorry for the trouble. 🙏
Seems it was a bug on my side. Now I'm getting the same result as you.
Anyway, Crashino confirmed they are not an anonymous kind of casino, right? Is the Verification needed?
3.10. Имаме право да извършваме процедури за проверка „KYC" (Опознайте своя клиент) и достъпът до вашия акаунт може да бъде блокиран или закрит, ако установим, че сте предоставили невярна или подвеждаща информация.
Трябваше да проверя техните T&C и мога да потвърдя, че казиното не е анонимно. Освен това изобщо не е проблем, бъговете са нормални, филтърът трябва да се използва само като ръководство, играчите трябва да правят свои собствени проучвания на всеки сайт, благодаря, че винаги си бдителен, Radka
3.10. We have the right to carry out "KYC" (Know Your Customer) verification procedures and access to your Account may be blocked or closed if we determine that you have supplied false or misleading information.
Had to check their T&C and can confirm the casino is not anonymous. Also, not a trouble at all, bugs are normal, a filter should just be used as a guide, players should make their own research on each site, thanks for always being vigilant Radka
Хм, разбрах. И аз ти благодаря!
Сега се чудя дали казиното използва това правило като опция само в случай, че има конкретна причина или KYC се извършва всеки път.
Ще се опитам да си пъхна носа още повече в тази тема. Нямаме намерение да предоставяме невярна информация.
Ако попадна на полезна информация в тази насока, ще я споделя.
Hmm, got it. Thank you too!
Now I wonder whether the casino uses this rule as an option in case there is a particular reason only or whether the KYC is carried out every time.
I'll try to stick my nose further into this topic. We do not intend to provide incorrect information.
If I come across any handy information in this regard, I'll share it.
Имаше 3 мои липсващи депозита в това казино и след 4-тия депозит дори не мога да се свържа с поддръжката сега и сега депозитът ми просто изчезна, защото дори не мога да се свържа с поддръжката им и понякога след като се свържа с поддръжката, чакам 24 часа, за да получа депозити видими на сайта им. Не препоръчвам това казино, защото знам, че дори имат проблеми с тегленето. Много е трудно да се доверите на това казино.
There were 3 my missing deposits in this casino and after 4th deposit I can't even contact the support now and now my deposit just disappeared, because I can't even reach their support and sometimes after contacting support I wait 24 hours to get deposits visible on their site. I don't recommend this casino, because I know that they even have problems with withdrawal. Very hard to trust this casino.
Това е доста странно от моя гледна точка. Попитахте ли дали имат технически проблеми със сайта, когато не можете да видите вашите депозити? Разбирам, че е досадно, когато се появят подобни проблеми и дори чатът или поддръжката не реагират незабавно. Виждал съм и потребителски отзиви за това казино, където играчите са имали подобен проблем. Понякога информацията може да бъде полезна и тук, ако решите да играете в определено казино.
Вие също споменахте, че те също имат проблем с тегленията. Имате ли опит с тях? Имали ли сте някога проблем с неизплащане на тегления?
Все пак проверихте ли индекса му за безопасност ? Тук можете да видите, че казиното не е лицензирано например, забелязахте ли това? Свежите казина сами по себе си са по-рискови и затова споделям мнението ви, че бих бил предпазлив, ако отида там, за да играя.
Със сигурност има много по-добри опции, когато става въпрос за игра в казино. какви са вашите Имате ли любими казина, където нямате подобни притеснения?
That's quite strange from my point of view. Did you ask if they have any technical problems with the site when you can't see your deposits? I understand that it's annoying when similar problems occur and even chat or support doesn't respond promptly. I have also seen user reviews for this casino where players have had a similar problem. Sometimes information can be useful here too, if you are deciding to play in particular casino.
You as well mentioned that they also have a issue with withdrawals too. Do you have experience with them ? Have you ever had a problem with withdrawals not being paid out ?
Anyway have you checked out its safety index ? Here you can see that casino is not licensed for example, did you notice that? Fresh casinos themselves are riskier and so I share your opinion that I would be cautious if I went there to play.
There are certainly many better options when it comes to playing in a casino. What are yours? Do you have any favourites casinos where you don't have similar worries ?
Здравейте, пропуснах, че не приемат шведски играчи (Уау)🤪, но играх и се оттеглих няколко пъти без никакви проблеми.
Но основната причина да пиша е, че бих искал Casino Guru отново да прегледа казиното. Преди няколко дни те актуализираха своя уебсайт и техните T&C, също така изглежда, че са придобили лиценз за Кюрасао. И те вече не използват трета страна доставчик на плащания „FulgurPay"
Hello I missed that they were not accepting Swedish players (Whoops)🤪 yet I have played and withdrew several times with no issues whatsoever.
But the main reason I write is that I'd like Casino Guru to review the casino again. A couple days ago they updated their website and their T&C, also it seems that they have acquired a Curacao license. And they are no Longer using third party Payment provider "FulgurPay"
Здравейте, мисля, че в този случай е най-добре да не играете тук, защото е напълно възможно, ако спечелите по-голяма сума, казиното да може да ви вземе печалбата. Имам предвид, че ако казиното не приема шведски играчи, може да има проблеми в бъдеще, от които можете да се спасите.
Както и да е, не мога да не кажа това, но виждали ли сте индекса за безопасност на това казино? Тя е доста ниска и бих искал да ви предупредя отново, преди да депозирате в това казино, освен факта, че то не приема шведски играчи.
Що се отнася до лиценза, бихте ли направили екранна снимка, че го имат?
Независимо от това, благодаря ви за информацията и ще я предам на нашия екип за данни, който ще я разгледа. Ще видим какво ще разберат
Hi, I think in this case it would be best not to play here because it is quite possible that if you win a bigger amount, the casino will be able to take your winnings away from you. I mean, if the casino doesn't accept Swedish players, there might be problems in the future that you can save yourself from.
Anyway, I can't help but say this, but have you seen the safety index of this casino ? It is quite low and I would like to warn you again before depositing in this casino, besides the fact that it does not accept Swedish players.
As for the license, could you take a screenshot that they have it ?
Regardless, thank you for the information and I will pass it on to our data team who will take a look at it. We'll see what they find out
Преди актуализацията казиното нямаше достъп без VPN, но сега Швеция вече не е ограничена (според T&C и списъка с ограничени държави)
Относно техния новопридобит лиценз имам екранна снимка тук. Нека екипът го прегледа и удостовери.
Before the update the casino could not accessed without VPN but now Sweden is no longer restricted (according to the T&C and the list of restricted countries)
Regarding their newly acquired licence I have a screenshot here. Let the team review and authenticate it.
О, виждам. Въпреки това бих бил предпазлив относно използването на VPN в бъдеще и винаги се опитвам да проверявам Правилата и условията, за да видя дали е разрешено, или се консултирайте с поддръжката.
Както и да е, благодарим ви за екранната снимка и нашият екип ще я разгледа. 🙂
Oh, I see. However, I would also be cautious about using a VPN in the future and always try to check the Terms and Conditions to see if it is allowed, or check with support.
Anyway, thank you for the screenshot and our team will look into it. 🙂
Здравейте и благодаря за тази информация, забелязах, че има няколко потребителски отзива за това казино, така че поне ще знаем дали ще бъдат мотивирани и какво стои зад това.
Както и да е, играете ли и в това казино?
Hi and thank you for this information, I noticed that there were several user reviews on this casino, so at least we will know if they will be motivated and what is behind it.
Anyway, do you play in this casino as well ?
Да, разбирам и предлагането на бонус в замяна на преглед дори не е според нашите правила, така че отново ви благодаря за тази полезна информация. Ако срещнете нещо подобно в бъдеще, не се колебайте да ни уведомите. 🙂
Yes I understand and offering a bonus in exchange for a review is not even according to our rules, so thank you again for this useful information. If you come across something similar in the future, feel free to let us know. 🙂
Играл съм в това казино няколко пъти от миналата година през декември. Разнообразието от игри е доста справедливо. Единственият проблем, с който се сблъсках, беше да ми поискат KYC, когато исках да се оттегля след няколко пъти теглене. Тъй като оттам нататък всичко работи гладко за мен.
I have played on this casino several times since last year in December. The variety of games is quite fair. Only problem I faced was being asked for KYC when I wanted to withdraw after several times withdrawing. As from there everything is working smooth for me.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.