ФорумКазинаCrashino Casino - обща дискусия

Crashino Casino - обща дискусия

преди 1 година от SunsetGaze
|
1681 преглеждания 19 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Crashino Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Това казино наистина ли е анонимно? Жалба, подадена от играч, е това, което ми пречи да се регистрирам тук, не мога да намеря добро анонимно казино

Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 1 година

Здравей,

Доколкото мога да разбера, това не е посочено сред анонимните казина. Чувствайте се свободни да разгледате този филтър:

file

Това е резултатът, който ще получите:

https://casino.guru/top-online-casinos#tab=ПРЕПОРЪЧАНО&sp_ano=true

Вие сте прав, възможността за използване на криптовалути не означава, че казиното е анонимно.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Здравей, Радка. Попитах, защото го намерих с помощта на анонимния филтър за казино, намерих 39 (4 препоръчани), но имаше 14 в „новоотворени", сред тях беше този сайт на Crashino с отметнат анонимен филтър file

Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 1 година

Здравей SunsetGaze - сега разбирам.

Питам се сега кои свойства са настроени да показват казината като анонимни. Проверих резултата, който получавам, и Крашино го няма - само 13 новооткрити:

file

Честно казано, в днешно време имаме работа с някои системни грешки. ако мога да позная, това беше още един 🙁.

Можете ли да проверите дали все още виждате 14 новооткрити анонимни казина сега?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Да, 14 новооткрити все още се виждат (Crashino сред тях), така че да, предполагам, че това е само грешка

Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 1 година

Добре, ще се опитам да отстраня грешката.

Съжалявам за неприятностите. 🙏


Изглежда, че беше грешка от моя страна. Сега получавам същия резултат като теб.

Както и да е, Crashino потвърдиха, че не са анонимен вид казино, нали? Необходима ли е проверката?

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

3.10. Имаме право да извършваме процедури за проверка „KYC" (Опознайте своя клиент) и достъпът до вашия акаунт може да бъде блокиран или закрит, ако установим, че сте предоставили невярна или подвеждаща информация.


Трябваше да проверя техните T&C и мога да потвърдя, че казиното не е анонимно. Освен това изобщо не е проблем, бъговете са нормални, филтърът трябва да се използва само като ръководство, играчите трябва да правят свои собствени проучвания на всеки сайт, благодаря, че винаги си бдителен, Radka

Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 1 година

Хм, разбрах. И аз ти благодаря!

Сега се чудя дали казиното използва това правило като опция само в случай, че има конкретна причина или KYC се извършва всеки път.

Ще се опитам да си пъхна носа още повече в тази тема. Нямаме намерение да предоставяме невярна информация.

Ако попадна на полезна информация в тази насока, ще я споделя.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Имаше 3 мои липсващи депозита в това казино и след 4-тия депозит дори не мога да се свържа с поддръжката сега и сега депозитът ми просто изчезна, защото дори не мога да се свържа с поддръжката им и понякога след като се свържа с поддръжката, чакам 24 часа, за да получа депозити видими на сайта им. Не препоръчвам това казино, защото знам, че дори имат проблеми с тегленето. Много е трудно да се доверите на това казино.

Автоматичен превод:
tomaskt15
преди 10 месеца

Това е доста странно от моя гледна точка. Попитахте ли дали имат технически проблеми със сайта, когато не можете да видите вашите депозити? Разбирам, че е досадно, когато се появят подобни проблеми и дори чатът или поддръжката не реагират незабавно. Виждал съм и потребителски отзиви за това казино, където играчите са имали подобен проблем. Понякога информацията може да бъде полезна и тук, ако решите да играете в определено казино.

Вие също споменахте, че те също имат проблем с тегленията. Имате ли опит с тях? Имали ли сте някога проблем с неизплащане на тегления?

Все пак проверихте ли индекса му за безопасност ? Тук можете да видите, че казиното не е лицензирано например, забелязахте ли това? Свежите казина сами по себе си са по-рискови и затова споделям мнението ви, че бих бил предпазлив, ако отида там, за да играя.

Със сигурност има много по-добри опции, когато става въпрос за игра в казино. какви са вашите Имате ли любими казина, където нямате подобни притеснения?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, пропуснах, че не приемат шведски играчи (Уау)🤪, но играх и се оттеглих няколко пъти без никакви проблеми.

Но основната причина да пиша е, че бих искал Casino Guru отново да прегледа казиното. Преди няколко дни те актуализираха своя уебсайт и техните T&C, също така изглежда, че са придобили лиценз за Кюрасао. И те вече не използват трета страна доставчик на плащания „FulgurPay"

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
DonKlickman
преди 7 месеца

Здравейте, мисля, че в този случай е най-добре да не играете тук, защото е напълно възможно, ако спечелите по-голяма сума, казиното да може да ви вземе печалбата. Имам предвид, че ако казиното не приема шведски играчи, може да има проблеми в бъдеще, от които можете да се спасите.

Както и да е, не мога да не кажа това, но виждали ли сте индекса за безопасност на това казино? Тя е доста ниска и бих искал да ви предупредя отново, преди да депозирате в това казино, освен факта, че то не приема шведски играчи.

Що се отнася до лиценза, бихте ли направили екранна снимка, че го имат?

Независимо от това, благодаря ви за информацията и ще я предам на нашия екип за данни, който ще я разгледа. Ще видим какво ще разберат

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Преди актуализацията казиното нямаше достъп без VPN, но сега Швеция вече не е ограничена (според T&C и списъка с ограничени държави)

Относно техния новопридобит лиценз имам екранна снимка тук. Нека екипът го прегледа и удостовери.

file

Автоматичен превод:
DonKlickman
преди 7 месеца

О, виждам. Въпреки това бих бил предпазлив относно използването на VPN в бъдеще и винаги се опитвам да проверявам Правилата и условията, за да видя дали е разрешено, или се консултирайте с поддръжката.

Както и да е, благодарим ви за екранната снимка и нашият екип ще я разгледа. 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

file

Автоматичен превод:
Caniggia2021
преди 3 месеца

Здравейте и благодаря за тази информация, забелязах, че има няколко потребителски отзива за това казино, така че поне ще знаем дали ще бъдат мотивирани и какво стои зад това.

Както и да е, играете ли и в това казино?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Не играя, просто си направих сметката, но не ми харесва.

Автоматичен превод:
Caniggia2021
преди 3 месеца

Да, разбирам и предлагането на бонус в замяна на преглед дори не е според нашите правила, така че отново ви благодаря за тази полезна информация. Ако срещнете нещо подобно в бъдеще, не се колебайте да ни уведомите. 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Играл съм в това казино няколко пъти от миналата година през декември. Разнообразието от игри е доста справедливо. Единственият проблем, с който се сблъсках, беше да ми поискат KYC, когато исках да се оттегля след няколко пъти теглене. Тъй като оттам нататък всичко работи гладко за мен.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини