НачалоФорумКазинаCosmicSlot Casino - обща дискусия

CosmicSlot Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от Realba
|
6 226 преглеждания 31 отговора |
|
1 2
преди 1 година

Процесът на теглене е ужасен. Не мога да повярвам на този сайт. Ще се погрижа да използвам само сайтове на Онтарио следващия път. Все още чакам тегленията си и никой не ми отговаря. Чатът на живо не може да помогне и продължава да ви казва да изпратите имейл до финансовия отдел. Финансовият отдел не отговаря. Изгубих надежда, че ще мога да изтегля моите 3k печалби

Автоматичен превод:
преди 1 година

Хей, не ти завиждам. Както виждаме, не сте единственият, който е имал подобни проблеми. Преди да дойдете да играете в това казино, опитахте ли се да проверите полезна информация на нашия уебсайт, например потребителски отзиви или оплаквания ? Този източник понякога може да бъде повече от полезен.

Виждам обаче, че по отношение на вашето теглене казиното все още ви препраща само към съответния отдел. Колко време отнема процесът на теглене, ако мога да попитам? Вашият акаунт вече ли е напълно потвърден?

Информирай ни.

Автоматичен превод:
Caniggia2021
преди 1 година

Не са платили??? Kyc дори не отговаря на имейли. Имам хиляди, чакащи да бъдат изтеглени

Автоматичен превод:
преди 1 година

Нали плащат те са трудни за плащане те просто обичат да вземат депозити и куци извинения.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ако не са платили колко време чакаш.

Автоматичен превод:
Whereismymoney
преди 1 година

Минаха 4 месеца, но им наредих да блокират акаунта си, Altacore nv е и техните компании, всички са така, загубих повече от 2k Usd в тегления, забавят се, плащат на някои хора, но повечето от тях не не плащам.

Автоматичен превод:
Caniggia2021
преди 1 година

Това е ужасно. Те отговориха снощи, като казаха, че ми изплащат вноски веднъж всяка седмица почти. Толкова разочароващо. Никога не съм имал проблеми с други сайтове.

Автоматичен превод:
Whereismymoney
преди 1 година

Те са гадни, течове от тази компания.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Не, разбрах за вашия сайт едва след като започнах да търся дали някой друг е имал тези проблеми. И да, акаунтът ми вече е напълно верифициран. Съответният отдел (финансов) не ви отговаря, така че чатът на живо ви дава имейл без причина. Никой не знае как да ти помогне. Продължават да казват имейл на финансовия отдел, но не получавате отговор, изпратих им имейл 4 дни подред без отговор.

Автоматичен превод:
Whereismymoney
преди 1 година

Според оплакванията това казино плаща . Ако не го направиха, щяхме да имаме огромно количество оплаквания, сигурен съм в това. Единственото, на което можем да се надяваме, е, че казиното ще ускори процеса по някакъв начин.

Мога ли да знам кога точно подадохте заявката за теглене?

Според нашата информация лимитите за теглене са както следва:

на месец

10 000 евро

на ден

500 евро

Чудя се къде е уловката? имаш ли идея

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Да, най-накрая ми отговориха. Те създадоха план за теглене, така че едно теглене всяка седмица. Днес получих плащане, но имам още много чакащи. Предполагам, че им отнема много време, за да одобрят тегленията. Освен това ограничението не е най-големите 400 на седмица, което ще отнеме цяла вечност, ако сте хай ролер. Но стига да си получа парите. Всъщност има много хора, които се оплакват от процедурите за теглене онлайн, така открих този сайт

Автоматичен превод:
Whereismymoney
преди 1 година

Трябва да се съглася, че 400 на седмица е много нисък лимит за теглене. Зависи и от общите печалби. Може да съм го пропуснал в разговора, но колко спечелихте в казиното?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Хей, не ти завиждам. Както виждаме, не сте единственият, който е имал подобни проблеми. Преди да дойдете да играете в това казино, опитахте ли се да проверите полезна информация на нашия уебсайт, например потребителски отзиви или оплаквания ? Този източник понякога може да бъде повече от полезен.

Виждам обаче, че по отношение на вашето теглене казиното все още ви препраща само към съответния отдел. Колко време отнема процесът на теглене, ако мога да попитам? Вашият акаунт вече ли е напълно потвърден?

Информирай ни.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Направих Джаро. Проверих тук и те бяха оценени високо от персонала на CasinoGuru. Но открих, че това е лъжливо нечестно казино, което има само една цел, да измами колкото е възможно повече. Така че не, изобщо не можем да вярваме на оценките тук.

Автоматичен превод:
RayMan
преди 1 месец

Здравейте, може би е добре да опишете ситуацията, която сте имали тук. Вие отговорихте на публикация, написана от мен преди година и по този начин индексът на безопасност може да се е променил.

Бихте ли ми обяснили какво се случи, че сте на това мнение?

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини