как може това казино да има толкова добър резултат, това е измама, те приемат само депозити, тегления, невъзможно е да се вземат пари от тях, същата компания изгаря залог, казино, което взема пари от потребителите
how can this casino have such a good score it's a scam, they only accept deposits withdrawals impossible to take money from them, same company burning bet, casino that takes money from users
Нали плащат те са трудни за плащане те просто обичат да вземат депозити и куци извинения.
Didn't they pay they are hard to pay they just like to take deposits and lame excuses.
Pagaram não ,eles são difíceis de pagar só gostam de receber depósitos e desculpas esfarrapadas.
Процесът на теглене е ужасен. Не мога да повярвам на този сайт. Ще се погрижа да използвам само сайтове на Онтарио следващия път. Все още чакам тегленията си и никой не ми отговаря. Чатът на живо не може да помогне и продължава да ви казва да изпратите имейл до финансовия отдел. Финансовият отдел не отговаря. Изгубих надежда, че ще мога да изтегля моите 3k печалби
The withdrawal process is horrible. I can't believe this site. Will make sure to use Ontario sites only next time. I am still waiting for my withdrawals and no one responds back. Live Chat can't help and keeps telling you to email the financial dept. The financial department does not respond back. I've lost hope that I will be able to withdraw my 3k winnings
Хей, не ти завиждам. Както виждаме, не сте единственият, който е имал подобни проблеми. Преди да дойдете да играете в това казино, опитахте ли се да проверите полезна информация на нашия уебсайт, например потребителски отзиви или оплаквания ? Този източник понякога може да бъде повече от полезен.
Виждам обаче, че по отношение на вашето теглене казиното все още ви препраща само към съответния отдел. Колко време отнема процесът на теглене, ако мога да попитам? Вашият акаунт вече ли е напълно потвърден?
Информирай ни.
Hey, I don't envy your situation. As we can see you are not the only one who had similar problems. Before you came to play in this casino, did you try to check some useful information on our website, for example user reviews or complaints ? This source can sometimes be more than helpful.
However, I see that regarding your withdrawal the casino is still only referred you to the appropriate department. How long does the withdrawal process take if I may ask ? Has your account been fully verified yet?
Let us know.
Не са платили??? Kyc дори не отговаря на имейли. Имам хиляди, чакащи да бъдат изтеглени
They didn't pay??? Kyc doesn't even respond back to emails. I have thousands pending to be withdrawn
Минаха 4 месеца, но им наредих да блокират акаунта си, Altacore nv е и техните компании, всички са така, загубих повече от 2k Usd в тегления, забавят се, плащат на някои хора, но повечето от тях не не плащам.
It's been 4 months, but I ordered them to block their account, Altacore nv is and their companies, all of them are like that, I lost more than 2k Usd in withdrawals, they delay, they pay some people but most of them don't pay.
Faz 4 meses ,mas eu mandei bloquear a conta deles ,altacore n.v está e a empresas deles,todos eles são assim perdi mais de 2k Usd em saques eles atrasando ,eles pagam algumas pessoas mas a maioria eles não pagam.
Това е ужасно. Те отговориха снощи, като казаха, че ми изплащат вноски веднъж всяка седмица почти. Толкова разочароващо. Никога не съм имал проблеми с други сайтове.
That's horrible. They responded back last night saying they are paying me out installments once every week pretty much. So frustrating. I've never had an issue with other sites.
Те са гадни, течове от тази компания.
They suck, leaks from this company.
Eles são péssimos, vaza desta empresa.
Не, разбрах за вашия сайт едва след като започнах да търся дали някой друг е имал тези проблеми. И да, акаунтът ми вече е напълно верифициран. Съответният отдел (финансов) не ви отговаря, така че чатът на живо ви дава имейл без причина. Никой не знае как да ти помогне. Продължават да казват имейл на финансовия отдел, но не получавате отговор, изпратих им имейл 4 дни подред без отговор.
No I only found out about your site after I started looking to see if anyone else has had these issues. And yes my account is already fully verified. The appropriate department (financial) doesn't respond to you so live chat gives you there email for no reason. No one knows how to help you. They keep saying email financial dept but you don't get a response back I've emailed them 4 days in a row with no response.
Според оплакванията това казино плаща . Ако не го направиха, щяхме да имаме огромно количество оплаквания, сигурен съм в това. Единственото, на което можем да се надяваме, е, че казиното ще ускори процеса по някакъв начин.
Мога ли да знам кога точно подадохте заявката за теглене?
Според нашата информация лимитите за теглене са както следва:
на месец
10 000 евро
на ден
500 евро
Чудя се къде е уловката? имаш ли идея
According to the complaints this casino pays. If they would not, we would experience a massive amount of complaints, I'm sure of that. The only thing we can hope for, is the casino will speed up the process somehow.
May I know when exactly did you submit the withdrawal request?
According to our information, the withdrawal limits goes as:
per month
€10,000
per day
€500
I wonder where the catch is? Do you have an idea?
Да, най-накрая ми отговориха. Те създадоха план за теглене, така че едно теглене всяка седмица. Днес получих плащане, но имам още много чакащи. Предполагам, че им отнема много време, за да одобрят тегленията. Освен това ограничението не е най-големите 400 на седмица, което ще отнеме цяла вечност, ако сте хай ролер. Но стига да си получа парите. Всъщност има много хора, които се оплакват от процедурите за теглене онлайн, така открих този сайт
Yeah they finally responded to me. They set up a withdrawal plan so one withdrawal every week. I got a payment today but I have a lot more pending. I guess they just take long to approve the withdrawals. Also the limit is not the greatest 400 per week which will take forever if you are a high roller. But as long as I get my money. There's actually alot of people complaining about withdrawal procedures online that's how I found this site
Трябва да се съглася, че 400 на седмица е много нисък лимит за теглене. Зависи и от общите печалби. Може да съм го пропуснал в разговора, но колко спечелихте в казиното?
I must agree 400 per week is a very low withdrawal limit. It also depends on the total winnings. I may missed it in the conversation, but how much did you win in the casino?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.