преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с CorgiSlot Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
След много имейли, които им изпратих, в които ги обвиних, че използват фалшиви play'n go игри, CorgiSlot casino днес премахна play'n go от списъка с доставчици и тези игри вече не се предлагат в тяхното казино. Тази компания би трябвало да направи това във всичките си казина. Просто не е правилно да се използват такива неща. Както споменах в ревюто, обикновените игри от projavder вече им дават голямо предимство.
After many emails I sent them, where I accused them of using fake play'n go games, CorgiSlot casino today removed play'n go from the list of providers and these games are no longer available at their casino. This company would it should have done that at all its casinos. It's just not right to use such things. As I mentioned in the review, regular games from projavder already give them a big advantage.
Nakon mnogo email-ova koje sam im poslao,gde sam im navodio i optuživao da koriste lažne play'n go igre,CorgiSlot casino je danas uklonio play'n go sa liste provajdera i te igre više nisu dostupne na njihovom cazinu.Ova kompanija bi trebala da to uradi na svim svojim kazinima.Prosto nije u redu koristiti se takvim stvarima.Kao što sam naveo i u recenziji,regularne igre od projavdera im daju već veliku prednost.
Това звучи страхотно, нали? Какво ти казаха по този въпрос, ако мога да попитам?
Много бих искал да знам обяснението на цялата тази ситуация с игрите.
Много мило от ваша страна, че помагате на другите по този начин, ние наистина го оценяваме.
That sounds great, right? What did they tell you regarding this, if I may ask?
I'd really like to know the explanation of this whole situation with the games.
It's nice of you to help others this way, we really appreciate it.
Разбира се, те отричаха всеки път, че игрите са фалшиви и ако им казах за аномалии в игрите, които не са възможни при редовния доставчик. Посещавам това казино, защото имам още един бонус, от вчера play'n go игрите вече не се предлагат. Имам още малко, ще закрия акаунта окончателно.
Of course, they denied every time that the games were fake and if I told them about anomalies in the games that are not possible at the regular provider. I visit that casino because I have another bonus, since yesterday the play'n go games are no longer available. I still have some left, I will close the account permanently.
Naravno sa su negirali svaki put da su igre lažne i ako sam im navodio anomalije na igrama koje nisu moguće na redovnom provajderu.Posećujem taj kazino jer imam još neki bonus,od juče play'n go igre nisu više dostupne.Naravno čim odigram to što mi je još ostalo zatvoriću račun trajno.
И така, сега се надявам всичко да върви добре по отношение на игрите и да няма проблеми, въпреки че сте решили да затворите акаунта.
Ще се "преместите" ли сега в някое друго казино?
So, now I hope everything will go well regarding the games and there won't be no issues, even though you have decided to close the account.
Are you going to "move" to some other casino now?
Разбира се. По принцип обичам да проучвам казината, да играя отговорно и никога за големи пари. За съжаление, много повече негативни преживявания, отколкото положителни. За съжаление, с някои компании, не искам да ги назовавам тук, не виждам никакъв шанс за печалба. Същото, така че вярвам, че в много казина, за съжаление, игрите се манипулират. С една компания имах вероятно над 50 акаунта в различни казина. Дори не бях близо до победа в нито един от тях. Доста невероятна, чиста логика ви подсказва, че нещо не е наред. Имах най-положителното преживяване в казината на Genesis Global Limited, нито един проблем с потвърждението на акаунта или изплащането, но за съжаление тази компания затвори всичките си казина.
Of course. In principle, I like to research casinos, play responsibly, and never for big money. Unfortunately, many more negative experiences than positive ones. Unfortunately, with some companies, I don't want to name them here, I don't see any chance of winning. The same so I believe that in many casinos, unfortunately, the games are manipulated. With one company, I had probably over 50 accounts in different casinos. I was not even close to a win at any of them. Quite incredible, pure logic tells you that something is wrong there .I had the most positive experience at Genesis Global Limited casinos, never a single problem with account confirmation or payout, but unfortunately that company shut down all of its casinos.
Naravno.U principu ja volim da istražujem kazina,igram odgovorno,i nikada u veliki novac.Na žalost mnogo više negativnih iskustava nego li pozitivnih.Na žalost kod nekih kompanija,ne želim da ih imenujem ovde,ne vidim nikakvu šansu za dobitak.Isto tako verujem da su na mnogim kazinima,na žalost igre manipulisane.Kod jedne kompanije,imao sam sigurno preko 50 računa na različitim kazinima.Ni na jednom nisam bio ni blizu nekog dobitka.Poprilično neverovatno,čista logika vam govori da tu nešto nije u redu.Najpozitivnija iskustvo sam imao na Genesis Global Limited kazinima,nikada niti jedan problem sa potvrdom računa ili isplatom dobitka,ali na žalost ta kompanija je ugasila svaki svoja kazina.
Много се радвам да чуя колко отговорно приемате целия свят на онлайн игрите и съжалявам за негативните преживявания. Хубавото е, че в днешно време можете да избирате от много онлайн казина и нашата цел е всички вие да бъдете информирани за повечето от тях. Въпреки че не е лесно да се оставим на течението, защото е наистина огромно, ние даваме всичко от себе си.
Спомняте ли си кои игри изглеждаха манипулирани, както казвате?🤔
Научавали ли сте някога причината да затворят всички казина? Струва ми се странно, ако бяха толкова добри, колкото казваш.🤷♀️
I am very glad to hear how responsibly you take the whole online gaming world and I am sorry about the negative experiences. The good thing is that you can choose from many online casinos nowadays, and our goal is to get all of you informed about most of them. Even though it is not easy to go with the flow because it's really huge, we are doing our best.
Do you remember which games seemed to be manipulated, as you say?🤔
Have you ever learned the reason they closed all of the casinos, though? It seems strange to me if they were as good as you say.🤷♀️
Представих личния си опит с казината Genesis Global Limited. Наистина не знам каква е причината за затварянето на фирмата. А що се отнася до казиното, с което нямам много добър опит като цяло всички предлагани игри. Знам, че всяко казино ще го отрече, но аз твърдо вярвам, че имам възможност да вземам от доставчици на игри с различен RTP. И разбира се, колкото по-нисък е RTP, толкова повече шансове ще загубите без никакъв шанс да спечелите. Ако Casino Guru има нужда от някой, който да тества казина и да публикува честни отзиви на сръбски (хърватски-босненски-черна гора) език, ще се радвам да го направя за Casino Guru.
I presented my personal experiences with Genesis Global Limited casinos. I really don't know the reason for the closure of the company. And as for the casino with which I don't have a very good experience in the main all the games offered. I know that every casino will deny it, but I firmly believe to have the possibility to take from game providers with different RTP. And of course the lower the RTP the more chances you will lose without any chance of winning. If Casino Guru needs someone to test casinos and post honest reviews in Serbian (Croatian-Bosnian-Montenegro) ) language, I would be very happy to do it for Casino Guru.
Izneo sam moja lična iskustava u vezi sa Genesis Global Limited kazinima.Razlog zatvaranja kompanije stvarno ne znam.A što se tiče kazina s kojim i nemam baš dobra iskustva u glavnom sve ponuđene igre.Znam da će svaki kazino da negira to,ali čvrsto verujem da imaju mogućnost da uzimaju od provajdera igre sa različitim RTP.I naravno što je RTP manji veće su šanse da izgubite bez ikakvih šansi za dobitak.Ako Casino Guru treba nekoga ko bi testirao kazina i postavljao iskrene recenzije na srpskom(hrvatski-bosanski-crnogorski) jeziku,veoma rado bi to radio za Casino Guru.
Благодаря за информацията. Разбира се, вярно е, че някои доставчици на игри предлагат на казината да имат малко RTP. Но те не могат да го променят от ден на ден, както им харесва. Въпреки това, ако имах подобно чувство като вас, вероятно щях да попитам какъв е RTP на определени игри и да реша дали ще продължа да играя там или не.
Що се отнася до тестването на казина, благодаря за предложението, ако някога го обмислим, може да ви уведомим. Междувременно можете да публикувате вашите коментари във форума или в потребителските рецензии . 🙂
Thanks for the information. Of course it is true that some game providers offer casinos to have some RTP. But they can't change it from day to day as they like. However, if I had a similar feeling as you, I would probably ask what the RTP is on certain games and decide whether I would continue to play there or not.
As for testing casinos, thanks for the offer, if we ever consider it we might let you know. In the meantime, you can post your comments on the forum or in the user reviews. 🙂
Точно за това говорех. Дори не съм казвал, че казината могат да променят RTP от ден на ден. Например, основният RTP на една игра е 96,5%, разбира се, доставчиците могат да коригират софтуера си както искат и сега казиното приема същата игра, но с намален RTP до, да речем, 94,5%, като цяло не е голям разлика. Казино Гуру като добре оценено, Swiper казино. Дори да получих бонус няколко пъти, нямаше шанс за печалба. Три пъти на най-малките символи (K, J, Q) играта ми изпрати 7X, 11X, 22X печалби, плюс един бонус, при който играта на символ K ми изпраща 10 мъртви завъртания, от които 9 пъти за 2 K символа, справедливо игра, нали? печелят, но съм убеден, че е много трудно да се постигне. Играя това от дълго време, така че не знам как и какво правят казината и какво не използват. И имам поне достатъчно познания, за да знам какво и как всичко може да се направи със софтуера. Играя това за забавление, а не за да си изкарвам прехраната от казиното и просто искам справедливи условия за играчите. Мога да изброя казината, в които направих няколко хиляди печалби с минимални депозити и накрая отново загубих всичко. Никога не ми се е случвало. имайте предвид, че ми се иска, защото в крайна сметка условията бяха справедливи. И сега, ако казината бяха задължени да показват своя RTP на игрите и да го гарантират, това би било страхотно. Дори не помня кога за последно видях ново казино, където показват RTP на игрите.
That's exactly what I was talking about. I never even said that casinos can change the RTP from day to day. For example, the basic RTP of a game is 96.5%, of course the providers can adjust their software as they like, and now the casino takes the same game but with a reduced RTP to, say, 94.5%, basically it's not a big difference. Casino Guru as a well-rated, Swiper casino. Even if I got a bonus a couple of times, there was no chance for any profit. Three times on the smallest symbols (K, J, Q) the game sent me 7X, 11X, 22X winnings, plus one bonus where the game on the K symbol sends me 10 dead spins, of which 9 times for 2 K symbols, fair game, right? make a profit, but I'm convinced that it's very difficult to achieve. I've been playing this for a long time so I don't know how and what casinos do and what they don't use. And I have at least enough knowledge to know what and how everything can be done with the software. I play this for fun, not to make a living from the casino, and I just want fair conditions for the players. I can list the casinos where I made a couple of thousand in winnings with minimal deposits, and in the end lost everything again. It never happened to me. mind that I wish because the conditions were fair after all. And now if the casinos were obliged to display their RTP on the games and guarantee it, that would be great. I don't even remember the last time I saw a new casino where they show the RTP of the games.
Upravo sam o tome i pričao.Nikada nisam ni rekao da kazina mogu iz dana u dan da menjaju RTP.Na primer, osnovni RTP jedne igre je 96.5%,naravno da provajderi mogu da nameste svoj softer kako im je volja,i sada kazino uzima istu tu igru ali sa umanjenim RTP na recimo 94.5%,u osnovici gledano i nije velika razlika.Ali tih malih 2% su upravo to što će vam onemogućiti bilo kakve značajnije dobitke.Evo danas sam igrao na jednom od novih kazina koji sam našao na Casino Guru kao dobro ocenjen,Swiper kazino.I ako sam dobio par puta bonus,nije bilo šanse za bilo kakav profit.Tri puta na najmanjim simbolima(K,J,Q) igra mi pošalje 7X,11X,22X dobitak,plus jedan bonus gde mi igra na K simbol pošalje 10 mrtvih spinova od toga 9 puta po 2 K simbola fer igre zar ne.Meni je odmah jasno o čemu se tu radi,i da tu nemam šta da tražim.Ne kažem da nije 100% moguće da se ostvari dobitak,ali sam uveren da je to jako teško ostvarljivo.Dugo ja ovo igram da ne bi znao kako i šta kazina rade i čime se sve ne služe.A imam i barem toliko znanja da znam šta i kako se sve može sa softverom.Ja ovo igram iz zabave,ne da živim od kazina,i samo želim fer uslove za igrače.Mogu da vam nabrojim kazina na kojima sam sa minimalnim depozitima ostvarivao i po par hiljada dobitke,i na kraju ponovo sve izgubio.Nikada mi nije palo na pamet da se želim jer su uslovi na kraju krajeva bili fer.E sada kada bi kazina bila obavezna da prikazuju svoj RTP na igrama i da garantuju za njega ,to bi bilo odlično.Ja se više i ne sećam kada sam zadnji put video novi kazino gde prikazuju RTP igara.
Със сигурност би било добре, ако казината показват RTP на игрите. Като алтернатива, ако попитате в чата, те нямат проблем да ви отговорят. Но разбирам, че в много казина не работи така. Доставчиците на игри предоставят на казината няколко опции за RTP, от които да избират и от тях зависи какво ще вземе казиното. Разбира се, не всеки доставчик има тази възможност, но някои имат.
Що се отнася до бонусите и други подобни, току-що вчера видях играч, който купи €300 бонус и получи 10 цента от него. Мисля, че това щеше да ме победи. Но в същата игра той успя да направи голям удар и взе €1800 от едно евро. Това е игра с висока волатилност и може да даде много мъртви завъртания, но когато играч удари много, обикновено си заслужава.
It would certainly be a good thing if casinos displayed the RTP on games. Alternatively, if you ask in chat, they have no problem answering you. But I understand that in many casinos it doesn't work like that. Game providers give casinos several RTP options to choose from and it's up to them what the casino takes. Of course not every provider has this possibility, but some do.
As for bonuses and such, I just saw a player yesterday who bought a €300 bonus and got 10 cents out of it. I think that would have beaten me. But on the same game he managed to hit big and got €1800 out of one euro. It's a high volatility game and it can give a lot of dead spins but when a player hits big, it's usually worth it.
Уважаеми екип на CasinoGuru,
Имам пълно доверие във вас и вашите колеги от AskG и ценя високо вашата работа. Вашата система за оплаквания също ми е помагала много пъти.
Също така съм наясно, че вашият индекс за сигурност използва сложни формули , но по мое мнение просто не може да бъде така, че дадено казино да има рейтинг 6,1/10, ако не отговаря на оплакванията на играчите тук и в AskG. Освен това друг играч ви е докладвал за фалшиви ротативки.
Казино, за което е доказано, че не изплаща и не е кооперативно, трябва - независимо какви други фактори има - определено да падне под 5 и трябва да се появи ясно предупреждение, както при другите предупреждения.
Също така осъзнавам, че всеки уебсайт в Интернет се финансира чрез партньори, но ви вярвам, когато казвате, че защитавате честния хазарт. Само защото тук има казина като това без предупреждения означава, че е загубено много доверие.
Най-добри пожелания
Дейвид
Dear CasinoGuru Team,
I have complete trust in you and your colleagues at AskG and I value your work very much. Your complaints system has also helped me many times.
I am also aware that your security index uses complex formulas , but in my opinion it simply cannot be the case that a casino has a rating of 6.1/10 if it does not respond to player complaints here and on AskG. On top of that, another player reported to you about fake slots.
A casino that is proven not to pay out and is not cooperative should - regardless of what other factors there are - definitely fall below 5 and a clear warning should appear like with other warnings.
I also realize that every website on the Internet is financed through affiliates, but I believe you when you say you are advocating fair gambling. Just because there are casinos like this here without warnings means a lot of trust is lost.
Best regards
David
Liebes CasinoGuru Team,
ihr und eure Kollegen von AskG geniessen bei mir höchstes Vertrauen und ich schätze eure Arbeit sehr, euer Beschwerdesystem half mir auch schon oft.
Mir ist auch bewusst, das euer Sicherheitsindex komplexe Formeln anwebdet aber meiner Meinung nach darf es einfach nicht sein, das ein Casino eine Bewertung von 6.1/10 hat, wenn es auf Apielerbeschwerden hier und auf AskG nicht reagiert. Hier kommt noch dazu, das ein anderer Spieler euch von gefälschten Slots berichtete.
Ein Casino welches nachweislich nicht auszahlt und nicht kooperativ ist sollte - egal welche anderen Faktoren es gibt - zwingend unter 5 fallen und eine klare Warnung wie bei anderen Warnungen auch erscheinen.
Mir ist auch klar, das sich jede Seite im Internet über Affiliate finanziert, aber ich glaube euch das Ihr für faires Glücksspiel eintretet. Nur dadurch das es hier solche Casinos ohne Warnungen hat geht sehr viel Vertrauen verloren.
Liebe Grüsse
David
Здравей, радвам се, че успя да намериш помощ при нас.
Но да преминем към това казино. Търсих и имаме едно оплакване. Така че, според мен, това е причината да има индекса на безопасност, който има. Когато има повече нерешени проблеми, тогава вероятно ще спадне, но засега казиното вероятно ще има рейтинг, който все още е „под средното", което според мен говори много.
Когато влязат повече играчи и казиното не се опита да разреши проблемите, тогава е напълно възможно това да се промени.
Hi, I'm glad you managed to find some help with us.
But to move on to this casino. I've been looking and we have one complaint. So, in my opinion, that's why it has the safety index that it has. When there are more outstanding issues, then it will probably go down, but for now, the casino will probably have a rating that is still "below average", which I think says a lot.
When more players come in and the casino doesn't try to resolve the issues, then it's quite possible that this will change.
И преди съм се дразнел от бавни верификации, но тази? Верифицирана за 20 минути - без шега. Депозирах, поисках начален бонус и започнах да въртя в рамките на един час. Изборът на игри е невероятен, дори нишови доставчици, които не бях виждал никъде другаде.
Изплащанията са това, в което наистина блестят. Първото ми теглене (€500) пристигна за 3 часа чрез Bitcoin. Няма безкрайна „обработка" като в някои казина. Седмичните бонуси за презареждане и VIP кешбекът (вече съм сребърен) ме карат да се връщам.
I’ve been burned by slow verifications before, but this one? Verified in 20 minutes—no joke. I deposited, claimed welcome bonus, and was spinning within the hour. The game selection is insane, even niche providers I’d never seen elsewhere.
Payouts are where they really shine. My first withdrawal (€500) arrived in 3 hours via Bitcoin. No endless "processing" like some casinos. The weekly reload bonuses and VIP cashback (I’m Silver tier already) keep me coming back.
Здравейте, звучи добре. Мога ли да знам кога казиното започна да приема играчи от вашата страна? Нашето проучване показва, че Холандия е забранена. Така че бихме могли да използваме повече подробности.
Много ти благодаря. 🙏
Hello, sounds good. May I know when the casino started accepting players from your country, please? Our research indicates that the Netherlands is off limits. So, we could use more details.
Thank you very much. 🙏
Някой има ли информация за изтичане на срока при тях относно тегленията? https://corgislot.com/games/slots Казаха ми, че „да", странно сте верифицирани. Тегленето може да отнеме до 48 часа, това е приблизително време, може да бъде много по-бързо. След това ми казаха, че понякога може да отнеме повече време, но в рамките на следващите 24 часа ще бъде обработено. Сега казват, че веднага щом бъде обработено, ще бъдете информирани. Така че попитах кога мога да очаквам това, те казаха „скоро", така че това може да означава всичко, часове, дни, седмици. Повечето казина са наистина бързи, веднага щом бъдете верифицирани, в рамките на минути, но ми казаха, че първо се обработва, така че те са единственото онлайн казино, което има много тегления, които трябва да отнемат толкова дълъг период и все още не съм сигурен колко дълго ще отнеме. Можете ли да ми кажете къде мога да подам оплаквания?
Anyone has an expirions with them, regarding withdrawals? https://corgislot.com/games/slots They told me yes you are funky verified. A withdrawal can take up to 48 hours, this is an estimated time it can be much quicker. After tgat thry told me it can sometimes take longer, but within the next 24 hours it will get processed. Now they say as soon as it is processed you wil get informed. So i asked when i can expect this, they say soon, so this can mean anything , hours days weeks. Most casino's oay really Quick as soon as you are verified, within minutes, but they told me it is processed first in, so they are the only online casino which has tgat many withdrawals they have to take this long of a period and still not sure how much longer it will take. Can you tell me where i can file complaints?
Кога точно поискахте тегленето, моля?
Поискали ли са ви някакви документи, за да потвърдят акаунта ви, или не е необходимо?
When exactly did you request the withdrawal, please?
Have they asked you for any documents to verify your account, or is it not needed?

Попитах го в понеделник, вече бях потвърден, получих имейл, че тегленето е успешно, попълних банковите данни, първия път изглеждаше, че е запазено, но няколко минути по-късно изглеждаше, че банковите данни не са запазени. Затова попитах в чата защо не се е запазило, той каза, че не, запазено е, ще бъде обработено след 48 часа. Изпратиха ми целия препис на чата по имейл. Знам, че casinoguru имат 2 седмици за теглене, но ако кажат 48 часа, защо не го платят, сега ще са 4 дни, все още нищо??? На горната част на екранната снимка можете да видите, че вече съм потвърден.

I asked it monday, i was already verified, got an email withdrawal is succesfull, fill in bankdetails, first time it looked like it was saved, but a few minutes later looked like it did not save the bankdetails. So i asked in chat why it did not save, he said no it is saved, will be processed in 48 hours. I have all the chat transscript emailed to me. I know casinoguru has the 2 weeks for withdrawal, but if they say 48 hours why dont they pay it, now it is going to be 4 days, still nothing??? On the top ofvthe screenshot you can see i am already verified.
Разбирам какво имате предвид, но за съжаление не можем да се намесим преди 14-дневния срок, знаете.
Така че, моля, дръжте ни в течение как върви и се надяваме скоро да получите печалбите си.
I understand your point, but unfortunately we are unable to intervene before the 14-day time period, you know.
So, please keep us informed about how it goes, and hopefully soon you will get your winnings.
Здравейте, все още няма плащане по тегленето ми, те продължават да казват, че сме го ескалирали с приоритет, свързвам се с тях всеки ден, имейлът също получава статус на недоставен, така че продължавам да си чатя, но те не плащат, виждам нещо тук, където пише, че не допускат играчи от Холандия? Вярно ли е това? Потвърден съм на техния сайт, в такъв случай мога ли да си върна парите? Загубите са по-големи от това теглене?
Hello, still no payment of my withdrawal, they keep saying, we escalated it with priority, i contact them daily ,the email gets undelivered status as well so i keep chatting, but they dont pay, i see something here where it says they dont allowed players from the Netherlands? Is that correct? I am verified on there site, in that case can i get my money back the loses are bigger than this withdrawal
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
[email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: [email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Скоро ще бъдете пренасочени към уебсайта на казиното. Моля, изчакайте. Ако използвате софтуер за блокиране на реклами, моля вижте неговите настройки.