НачалоФорумКазинаCorgiSlot Casino - обща дискусия

CorgiSlot Casino - обща дискусия

4 079 преглеждания 32 отговора |
преди 1 година
|
1 2
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с CorgiSlot Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

След много имейли, които им изпратих, в които ги обвиних, че използват фалшиви play'n go игри, CorgiSlot casino днес премахна play'n go от списъка с доставчици и тези игри вече не се предлагат в тяхното казино. Тази компания би трябвало да направи това във всичките си казина. Просто не е правилно да се използват такива неща. Както споменах в ревюто, обикновените игри от projavder вече им дават голямо предимство.

Автоматичен превод:
blazan
преди 1 година

Това звучи страхотно, нали? Какво ти казаха по този въпрос, ако мога да попитам?

Много бих искал да знам обяснението на цялата тази ситуация с игрите.

Много мило от ваша страна, че помагате на другите по този начин, ние наистина го оценяваме.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 година

Разбира се, те отричаха всеки път, че игрите са фалшиви и ако им казах за аномалии в игрите, които не са възможни при редовния доставчик. Посещавам това казино, защото имам още един бонус, от вчера play'n go игрите вече не се предлагат. Имам още малко, ще закрия акаунта окончателно.

Автоматичен превод:
blazan
преди 1 година

И така, сега се надявам всичко да върви добре по отношение на игрите и да няма проблеми, въпреки че сте решили да затворите акаунта.

Ще се "преместите" ли сега в някое друго казино?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Разбира се. По принцип обичам да проучвам казината, да играя отговорно и никога за големи пари. За съжаление, много повече негативни преживявания, отколкото положителни. За съжаление, с някои компании, не искам да ги назовавам тук, не виждам никакъв шанс за печалба. Същото, така че вярвам, че в много казина, за съжаление, игрите се манипулират. С една компания имах вероятно над 50 акаунта в различни казина. Дори не бях близо до победа в нито един от тях. Доста невероятна, чиста логика ви подсказва, че нещо не е наред. Имах най-положителното преживяване в казината на Genesis Global Limited, нито един проблем с потвърждението на акаунта или изплащането, но за съжаление тази компания затвори всичките си казина.

Автоматичен превод:
blazan
преди 1 година

Много се радвам да чуя колко отговорно приемате целия свят на онлайн игрите и съжалявам за негативните преживявания. Хубавото е, че в днешно време можете да избирате от много онлайн казина и нашата цел е всички вие да бъдете информирани за повечето от тях. Въпреки че не е лесно да се оставим на течението, защото е наистина огромно, ние даваме всичко от себе си.

Спомняте ли си кои игри изглеждаха манипулирани, както казвате?🤔

Научавали ли сте някога причината да затворят всички казина? Струва ми се странно, ако бяха толкова добри, колкото казваш.🤷‍♀️

Автоматичен превод:
преди 1 година

Представих личния си опит с казината Genesis Global Limited. Наистина не знам каква е причината за затварянето на фирмата. А що се отнася до казиното, с което нямам много добър опит като цяло всички предлагани игри. Знам, че всяко казино ще го отрече, но аз твърдо вярвам, че имам възможност да вземам от доставчици на игри с различен RTP. И разбира се, колкото по-нисък е RTP, толкова повече шансове ще загубите без никакъв шанс да спечелите. Ако Casino Guru има нужда от някой, който да тества казина и да публикува честни отзиви на сръбски (хърватски-босненски-черна гора) език, ще се радвам да го направя за Casino Guru.

Автоматичен превод:
blazan
преди 1 година

Благодаря за информацията. Разбира се, вярно е, че някои доставчици на игри предлагат на казината да имат малко RTP. Но те не могат да го променят от ден на ден, както им харесва. Въпреки това, ако имах подобно чувство като вас, вероятно щях да попитам какъв е RTP на определени игри и да реша дали ще продължа да играя там или не.

Що се отнася до тестването на казина, благодаря за предложението, ако някога го обмислим, може да ви уведомим. Междувременно можете да публикувате вашите коментари във форума или в потребителските рецензии . 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Точно за това говорех. Дори не съм казвал, че казината могат да променят RTP от ден на ден. Например, основният RTP на една игра е 96,5%, разбира се, доставчиците могат да коригират софтуера си както искат и сега казиното приема същата игра, но с намален RTP до, да речем, 94,5%, като цяло не е голям разлика. Казино Гуру като добре оценено, Swiper казино. Дори да получих бонус няколко пъти, нямаше шанс за печалба. Три пъти на най-малките символи (K, J, Q) играта ми изпрати 7X, 11X, 22X печалби, плюс един бонус, при който играта на символ K ми изпраща 10 мъртви завъртания, от които 9 пъти за 2 K символа, справедливо игра, нали? печелят, но съм убеден, че е много трудно да се постигне. Играя това от дълго време, така че не знам как и какво правят казината и какво не използват. И имам поне достатъчно познания, за да знам какво и как всичко може да се направи със софтуера. Играя това за забавление, а не за да си изкарвам прехраната от казиното и просто искам справедливи условия за играчите. Мога да изброя казината, в които направих няколко хиляди печалби с минимални депозити и накрая отново загубих всичко. Никога не ми се е случвало. имайте предвид, че ми се иска, защото в крайна сметка условията бяха справедливи. И сега, ако казината бяха задължени да показват своя RTP на игрите и да го гарантират, това би било страхотно. Дори не помня кога за последно видях ново казино, където показват RTP на игрите.

Автоматичен превод:
blazan
преди 1 година

Със сигурност би било добре, ако казината показват RTP на игрите. Като алтернатива, ако попитате в чата, те нямат проблем да ви отговорят. Но разбирам, че в много казина не работи така. Доставчиците на игри предоставят на казината няколко опции за RTP, от които да избират и от тях зависи какво ще вземе казиното. Разбира се, не всеки доставчик има тази възможност, но някои имат.

Що се отнася до бонусите и други подобни, току-що вчера видях играч, който купи €300 бонус и получи 10 цента от него. Мисля, че това щеше да ме победи. Но в същата игра той успя да направи голям удар и взе €1800 от едно евро. Това е игра с висока волатилност и може да даде много мъртви завъртания, но когато играч удари много, обикновено си заслужава.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Уважаеми екип на CasinoGuru,


Имам пълно доверие във вас и вашите колеги от AskG и ценя високо вашата работа. Вашата система за оплаквания също ми е помагала много пъти.


Също така съм наясно, че вашият индекс за сигурност използва сложни формули , но по мое мнение просто не може да бъде така, че дадено казино да има рейтинг 6,1/10, ако не отговаря на оплакванията на играчите тук и в AskG. Освен това друг играч ви е докладвал за фалшиви ротативки.


Казино, за което е доказано, че не изплаща и не е кооперативно, трябва - независимо какви други фактори има - определено да падне под 5 и трябва да се появи ясно предупреждение, както при другите предупреждения.


Също така осъзнавам, че всеки уебсайт в Интернет се финансира чрез партньори, но ви вярвам, когато казвате, че защитавате честния хазарт. Само защото тук има казина като това без предупреждения означава, че е загубено много доверие.


Най-добри пожелания

Дейвид

Автоматичен превод:
hugbearli
преди 1 година

Здравей, радвам се, че успя да намериш помощ при нас.

Но да преминем към това казино. Търсих и имаме едно оплакване. Така че, според мен, това е причината да има индекса на безопасност, който има. Когато има повече нерешени проблеми, тогава вероятно ще спадне, но засега казиното вероятно ще има рейтинг, който все още е „под средното", което според мен говори много.

Когато влязат повече играчи и казиното не се опита да разреши проблемите, тогава е напълно възможно това да се промени.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

И преди съм се дразнел от бавни верификации, но тази? Верифицирана за 20 минути - без шега. Депозирах, поисках начален бонус и започнах да въртя в рамките на един час. Изборът на игри е невероятен, дори нишови доставчици, които не бях виждал никъде другаде.


Изплащанията са това, в което наистина блестят. Първото ми теглене (€500) пристигна за 3 часа чрез Bitcoin. Няма безкрайна „обработка" като в някои казина. Седмичните бонуси за презареждане и VIP кешбекът (вече съм сребърен) ме карат да се връщам.

Автоматичен превод:
vandenbergmaria148
преди 6 месеца

Здравейте, звучи добре. Мога ли да знам кога казиното започна да приема играчи от вашата страна? Нашето проучване показва, че Холандия е забранена. Така че бихме могли да използваме повече подробности.

Много ти благодаря. 🙏

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Някой има ли информация за изтичане на срока при тях относно тегленията? https://corgislot.com/games/slots Казаха ми, че „да", странно сте верифицирани. Тегленето може да отнеме до 48 часа, това е приблизително време, може да бъде много по-бързо. След това ми казаха, че понякога може да отнеме повече време, но в рамките на следващите 24 часа ще бъде обработено. Сега казват, че веднага щом бъде обработено, ще бъдете информирани. Така че попитах кога мога да очаквам това, те казаха „скоро", така че това може да означава всичко, часове, дни, седмици. Повечето казина са наистина бързи, веднага щом бъдете верифицирани, в рамките на минути, но ми казаха, че първо се обработва, така че те са единственото онлайн казино, което има много тегления, които трябва да отнемат толкова дълъг период и все още не съм сигурен колко дълго ще отнеме. Можете ли да ми кажете къде мога да подам оплаквания?

Редактирано
Автоматичен превод:
rose2023
преди 4 месеца

Кога точно поискахте тегленето, моля?

Поискали ли са ви някакви документи, за да потвърдят акаунта ви, или не е необходимо?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

filefile Попитах го в понеделник, вече бях потвърден, получих имейл, че тегленето е успешно, попълних банковите данни, първия път изглеждаше, че е запазено, но няколко минути по-късно изглеждаше, че банковите данни не са запазени. Затова попитах в чата защо не се е запазило, той каза, че не, запазено е, ще бъде обработено след 48 часа. Изпратиха ми целия препис на чата по имейл. Знам, че casinoguru имат 2 седмици за теглене, но ако кажат 48 часа, защо не го платят, сега ще са 4 дни, все още нищо??? На горната част на екранната снимка можете да видите, че вече съм потвърден.

Редактирано
Автоматичен превод:
rose2023
преди 4 месеца

Разбирам какво имате предвид, но за съжаление не можем да се намесим преди 14-дневния срок, знаете.

Така че, моля, дръжте ни в течение как върви и се надяваме скоро да получите печалбите си.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Здравейте, все още няма плащане по тегленето ми, те продължават да казват, че сме го ескалирали с приоритет, свързвам се с тях всеки ден, имейлът също получава статус на недоставен, така че продължавам да си чатя, но те не плащат, виждам нещо тук, където пише, че не допускат играчи от Холандия? Вярно ли е това? Потвърден съм на техния сайт, в такъв случай мога ли да си върна парите? Загубите са по-големи от това теглене?

Редактирано
Автоматичен превод:
1 2

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини