преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Conquestador Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте
Отбелязано и препратено.👍
Някакви идеи за това, моля?
Hey there.
Noted and forwarded.👍
Any insights about this one, please?
Разбирам, просто жалбата ви дори не беше одобрена в момента, в който написахте, че вече не е необходима, затова не мога да го видя в профила ви.
Затова те попитах за казиното вместо това.
I see, it's just that your complaint was not even approved the moment you wrote that it's not needed anymore, hence I can't see that n your profile.
So I asked you about the casino instead.
Не е добре, не знам защо виждам добри отзиви за повечето казина тук, когато виждам 90 процента отрицателни отзиви мъртви слотове подъл бонус не е добър в контрола на хазарта лош сайт
Not good dont know why i see good reviews on most casinos here when i see 90 percent negitive reviews dead slots sneaky bonus's not good at gambling control bad site
Изглежда, че другите бяха/са доста доволни. Проверих раздела с обяснение на репутацията и открих, че дори инструментите за отговорен хазарт трябва да са добре настроени. 🤔
Seems like the others were/are quite satisfied. I checked the reputation explained tab and found that even responsible gambling tools should be well set. 🤔
Затворих акаунта си не е добре депозиран 550 евро нито една печалба не може да бъде просто късмет плюс те не са отговорни за хазарта съжалявам грешен правопис звъни телефона ми иска да депозирам кешбек не получаваш трябва да депозираш същата сума за кешбек ужасен сайт
I closed my account not good deposited 550 euros not one win cant be just luck plus they are not gambling responcible sorry wrong spelling ringing my phone asking me to deposit cashback you dont get have to deposit same amount for cashback awful site
Е, съжалявам, че нямате късмет. Ако не можете да се насладите на играта там и пропуснете бонус, подходящ за вас, вероятно е добра идея да продължите напред.
Well, I'm sorry you have not been lucky. If you can't enjoy playing there and miss a bonus suitable for you, it's probably a good idea to move on.
Защо им давате добра оценка, когато те очевидно са измамници, манипулирани слотове, свързах се с моята банка, за да си върна всичките депозити, тъй като не правите нищо, давате само добри отзиви за измамни казина на друга бележка как да закрия акаунта си тук, вашите отзиви са фалшиви както добре
Why ye give them good rating when they are clearly scammers slots rigged im contacted my bank to get all my deposits back since ye do nothing only give good reviews on scam casinos on another note how do i close my account here your reviews are fake and falsh as well
Чувствайте се свободни да проверите раздела за репутация , както и статията за това как преглеждаме казината .
Друг важен фактор е как казината обработват жалбите (само 1 подадена и разрешена жалба досега), бъдете сигурни, че отзивите на играчите не влияят на общия рейтинг.
Разбирам, че може да се почувствате по-удовлетворени в казино с по-ниска репутация, но подходящи услуги според вашите предпочитания.
Feel free to check the reputation tab and also the article about how we review casinos.
Another important factor is, how the casinos handle complaints (only 1 submitted and solved complaint so far), be assured that players' reviews do not affect the overall rating.
I understand that you may feel more satisfied in a casino with a lower reputation, but suitable services according to your liking.
Здравейте,
добре, съжалявам да го чуя, затварям акаунта ви сега.
Бъдете здрави!
Hello,
well, sorry to hear that, closing your account now.
Stay well!
Добър ден, създадох жалба на уебсайта ви срещу казино Conquestador, но докато го създавах, избрах опцията за забавено плащане, което вероятно беше грешка сега, когато се връщам назад към нея, защото става дума повече за това, че не ми позволяват да изтегля парите си, отколкото просто за забавено плащане.
Но от вида на уебсайта ви изглежда, че няма да ми отговорите още 9 дни, защото избрах опции за забавено плащане, което беше грешка в този случай.
И бих искал любезно да ви помоля дали можете да го поправите, за да мога да получа отговор от вас по-бързо, защото бих искал да чуя вашия съвет относно нещо, което искат от мен, което е много специфично и изключително рядко.
Никога не съм чувал за спортни тотализатори да изискват такъв тип документи и използвах много от тях през последните години.
Искам да добавя, че акаунтът ми в казиното conquestador е напълно верифициран.
Също така видях в един от вашите съвети, докато създавах жалба, че времето е важен фактор и трябва да изпратя исканите документи възможно най-бързо, което е причината, поради която не искам да чакам повече от 9 дни за вашия отговор и също така не искам да създавам още едно оплакване във вашия уебсайт само защото първия път избрах грешна опция, още веднъж много съжалявам за това.
Но както казах, в момента те искат нещо, което няма абсолютно нищо общо с идентификацията и съм малко притеснен за нещата, които поискаха наскоро, защото ми изглежда, че нямат право да искат нещо подобно и не виждам как може да им помогне да обработят оттеглянето ми.
Цялата история в моята жалба, не искам да публикувам връзка към нея тук, но съм почти сигурен, че можете лесно да я намерите.
Разбрах също, че не можах да видя форума ви, без да използвам VPN, така че може би това също е нещо, което бихте искали да разгледате, надявам се, че това не е проблемът.
Благодаря и приятен ден.
Good day i created complaint on your website against conquestador casino however while i was creating it i selected delayed payment option which was probably fault now when i look back at it because its more about them not allowing me to withdraw my money than just delayed payment.
But from the look of it on your website it looks like you are not going to answer me for 9more days because i selected delayed payment options which was fault in this case.
And i would like to kindly ask you if you can fix it so i can get response from you faster because i would like to hear your advice about something they are asking from me which is very specific and extremely rare.
I have never heard about sportsbooks asking for this type of documents and i used a lot of them in the past years.
I want to add that my account on the conquestador casino is fully verified.
I also saw in one of your tips while creating complaint that time is important factor and i should send requested documents as quickly as possible which is the reason why i dont want to wait 9+ more days for your response and i also dont want to create another complaint on your website only because during the first time i selected wrong option, once again i am very sorry for it.
But as i said, currently they are asking for something that has absolutely nothing in common with identification and i am a little bit worried about the stuff they asked for recently because to me it looks like they have no rights to ask for something like this and i dont see how it can help them to proceess my withdraw.
Full story in my complaint, dont want to post link to it here but i am pretty sure you can easily find it.
I also realised that i wasnt able to see your forum without using a VPN so maybe this is also something you might want to take a look at, hopefully thats not the problem.
Thanks and Have a nice day.
Здравей.
Не е нужно да се притеснявате за предмета на жалбата .
„Casino.guru focused се фокусира само върху проблеми, свързани с онлайн казина, и ние нямаме достатъчно представа за спортните залагания, за да помогнем с описаното от вас.
Освен това не е нещо необичайно казината да изискват доказателство за доход. Моля, разберете, че тази информация е необходима на казиното, за да се увери, че вашите средства са получени законно и че имате достатъчно средства, за да участвате в залаганията. AML (Anti-Money Laundering) Разпоредбите за игралната и хазартната индустрия обикновено се определят от лицензиращия орган и всички сериозни и лицензирани казина трябва да се съобразяват и следват тези политики. "
Така че, тъй като успешното теглене трябва да бъде подкрепено от чиста история на игрите, страхувам се, че не можем да ви подкрепим.
Доказателството за доход е съвсем нормален документ, както е описано.
Тъй като не съм част от екипа за разглеждане на жалби, ще оставя решението на отговорника по жалбите.
Относно VPN - Можете ли да споделите своя IP адрес? изпратете ни имейл: community@casino.guru
Бих искал да го проуча допълнително.
Hello there.
You don't need to worry about the complaint's subject.
"Casino.guru focused only focuses on issues related to online casinos and we do not have enough insight into sports betting to help with what you described.
Furthermore, it isn't anything unusual for casinos to request proof of income. Please understand that this information is necessary for the casino to make sure that your funds have been obtained legally and that you have enough funds to participate in the betting. AML (Anti-Money Laundering) Regulations for the Gaming and Gambling Industry are usually set by the Licensing Authority and all the serious and licensed casinos have to comply with and follow these policies. "
So, since the successful withdrawal must be supported by clean gaming history, I'm afraid we can't support you.
The proof of income is quite a normal document, as described.
Since I'm not part of the complaint team, I'll leave the decision to the complaint handler.
Regarding the VPN - Can you share your IP address? email us: community@casino.guru
I'd like to investigate it further.
добре, изпращам имейл до посочения имейл адрес с моя IP адрес
okay iam sending email to listed email adress with my ip adress
Здравей.
Е, проблемът е, че нашият форум е ограничен до играчи от Словакия. Това е причината. Съжалявам, пропуснах тази подробност в профила ви. 🙁
Hello there.
Well, the problem is our forum is restricted to players from Slovakia. This is the reason. I'm sorry, I missed this detail in your profile. 🙁
В този случай се надявам да няма проблем да използвам vpn.
Както и да е, бих искал да попитам дали мога да знам причината, поради която е ограничено до играчи от Словакия?
In this case i hope there is no problem in me using vpn.
Anyway i would like to ask if i can know the reason why it is restricted to players from Slovakia?
добре наистина, това е лош сън, когато създавах compaint, буквално видях, че съобщението ми трябва да бъде потвърдено от администраторския екип, за да съм сигурен, че не съм публикувал деликатен коментар и сега има някакъв глупак, който може да публикува произволни връзки на вашия форум наистина ли си??
И бях достатъчно глупав, за да щракна върху него, защото наистина не очаквах нещо подобно на уебсайта, който се опитва да помогне на хората, просто се надявам, че всичко е само голи момичета и стига да напусна уебсайта веднага след отварянето му и без да изтеглям нищо от него, ще съм в безопасност и те няма да откраднат нещо от компютъра ми, в момента текат пълни сканирания с множество антивирусни програми, ако имате добра препоръка, ще се радвам, ако го публикувате
okay for real this is a bad dream, when i was creating compaint i literary saw that my message needs to be verified by admin team to be sure that i didnt post any sensitive comment and now there is some dumbfuck who can post random links on your forum are you for real??
And i was stupid enough for clicking on it because i rly didnt expect something like this on the website that is trying to help people, i just hope that all it was just naked girls and as long as i quit the website instatly after opening it and not downloading anything from it i will be safe and they are not going to steal something from my computer, currently running full scans with multiple antivirus softwares if you have good recommendation i will be happy if you post it
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.