ФорумКазинаConquestador Casino - обща дискусия

Conquestador Casino - обща дискусия

преди 2 години от Anonymized209
|
6892 преглеждания 24 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Conquestador Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Хей, можеш да отмениш жалбата ми, че има пари сега

Автоматичен превод:
Anonymized209
преди 2 години

Здравейте

Отбелязано и препратено.👍

Някакви идеи за това, моля?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Цялото прозрение беше в жалбата ми

Автоматичен превод:
Anonymized209
преди 2 години

Разбирам, просто жалбата ви дори не беше одобрена в момента, в който написахте, че вече не е необходима, затова не мога да го видя в профила ви.

Затова те попитах за казиното вместо това.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Не е добре, не знам защо виждам добри отзиви за повечето казина тук, когато виждам 90 процента отрицателни отзиви мъртви слотове подъл бонус не е добър в контрола на хазарта лош сайт

Автоматичен превод:
Anonymized209
преди 2 години

Изглежда, че другите бяха/са доста доволни. Проверих раздела с обяснение на репутацията и открих, че дори инструментите за отговорен хазарт трябва да са добре настроени. 🤔

Автоматичен превод:
преди 2 години

Затворих акаунта си не е добре депозиран 550 евро нито една печалба не може да бъде просто късмет плюс те не са отговорни за хазарта съжалявам грешен правопис звъни телефона ми иска да депозирам кешбек не получаваш трябва да депозираш същата сума за кешбек ужасен сайт

Автоматичен превод:
Anonymized209
преди 2 години

Е, съжалявам, че нямате късмет. Ако не можете да се насладите на играта там и пропуснете бонус, подходящ за вас, вероятно е добра идея да продължите напред.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Защо им давате добра оценка, когато те очевидно са измамници, манипулирани слотове, свързах се с моята банка, за да си върна всичките депозити, тъй като не правите нищо, давате само добри отзиви за измамни казина на друга бележка как да закрия акаунта си тук, вашите отзиви са фалшиви както добре

Автоматичен превод:
Anonymized209
преди 2 години

Чувствайте се свободни да проверите раздела за репутация , както и статията за това как преглеждаме казината .

Друг важен фактор е как казината обработват жалбите (само 1 подадена и разрешена жалба досега), бъдете сигурни, че отзивите на играчите не влияят на общия рейтинг.

Разбирам, че може да се почувствате по-удовлетворени в казино с по-ниска репутация, но подходящи услуги според вашите предпочитания.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Как да закрия акаунта си тук нищо освен лъжи тук

Автоматичен превод:
преди 2 години

Просто ще изключа всяко известие чао

Автоматичен превод:
Anonymized209
преди 2 години

Здравейте,

добре, съжалявам да го чуя, затварям акаунта ви сега.

Бъдете здрави!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добър ден, създадох жалба на уебсайта ви срещу казино Conquestador, но докато го създавах, избрах опцията за забавено плащане, което вероятно беше грешка сега, когато се връщам назад към нея, защото става дума повече за това, че не ми позволяват да изтегля парите си, отколкото просто за забавено плащане.


Но от вида на уебсайта ви изглежда, че няма да ми отговорите още 9 дни, защото избрах опции за забавено плащане, което беше грешка в този случай.

И бих искал любезно да ви помоля дали можете да го поправите, за да мога да получа отговор от вас по-бързо, защото бих искал да чуя вашия съвет относно нещо, което искат от мен, което е много специфично и изключително рядко.

Никога не съм чувал за спортни тотализатори да изискват такъв тип документи и използвах много от тях през последните години.

Искам да добавя, че акаунтът ми в казиното conquestador е напълно верифициран.


Също така видях в един от вашите съвети, докато създавах жалба, че времето е важен фактор и трябва да изпратя исканите документи възможно най-бързо, което е причината, поради която не искам да чакам повече от 9 дни за вашия отговор и също така не искам да създавам още едно оплакване във вашия уебсайт само защото първия път избрах грешна опция, още веднъж много съжалявам за това.


Но както казах, в момента те искат нещо, което няма абсолютно нищо общо с идентификацията и съм малко притеснен за нещата, които поискаха наскоро, защото ми изглежда, че нямат право да искат нещо подобно и не виждам как може да им помогне да обработят оттеглянето ми.


Цялата история в моята жалба, не искам да публикувам връзка към нея тук, но съм почти сигурен, че можете лесно да я намерите.


Разбрах също, че не можах да видя форума ви, без да използвам VPN, така че може би това също е нещо, което бихте искали да разгледате, надявам се, че това не е проблемът.


Благодаря и приятен ден.

Автоматичен превод:
Jarci
преди 1 година

Здравей.

Не е нужно да се притеснявате за предмета на жалбата .

„Casino.guru focused се фокусира само върху проблеми, свързани с онлайн казина, и ние нямаме достатъчно представа за спортните залагания, за да помогнем с описаното от вас.


Освен това не е нещо необичайно казината да изискват доказателство за доход. Моля, разберете, че тази информация е необходима на казиното, за да се увери, че вашите средства са получени законно и че имате достатъчно средства, за да участвате в залаганията. AML (Anti-Money Laundering) Разпоредбите за игралната и хазартната индустрия обикновено се определят от лицензиращия орган и всички сериозни и лицензирани казина трябва да се съобразяват и следват тези политики. "


Така че, тъй като успешното теглене трябва да бъде подкрепено от чиста история на игрите, страхувам се, че не можем да ви подкрепим.

Доказателството за доход е съвсем нормален документ, както е описано.

Тъй като не съм част от екипа за разглеждане на жалби, ще оставя решението на отговорника по жалбите.


Относно VPN - Можете ли да споделите своя IP адрес? изпратете ни имейл: community@casino.guru

Бих искал да го проуча допълнително.






Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

добре, изпращам имейл до посочения имейл адрес с моя IP адрес

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Jarci
преди 1 година

Здравей.

Е, проблемът е, че нашият форум е ограничен до играчи от Словакия. Това е причината. Съжалявам, пропуснах тази подробност в профила ви. 🙁

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

В този случай се надявам да няма проблем да използвам vpn.

Както и да е, бих искал да попитам дали мога да знам причината, поради която е ограничено до играчи от Словакия?

Автоматичен превод:
преди 1 година

добре наистина, това е лош сън, когато създавах compaint, буквално видях, че съобщението ми трябва да бъде потвърдено от администраторския екип, за да съм сигурен, че не съм публикувал деликатен коментар и сега има някакъв глупак, който може да публикува произволни връзки на вашия форум наистина ли си??


И бях достатъчно глупав, за да щракна върху него, защото наистина не очаквах нещо подобно на уебсайта, който се опитва да помогне на хората, просто се надявам, че всичко е само голи момичета и стига да напусна уебсайта веднага след отварянето му и без да изтеглям нищо от него, ще съм в безопасност и те няма да откраднат нещо от компютъра ми, в момента текат пълни сканирания с множество антивирусни програми, ако имате добра препоръка, ще се радвам, ако го публикувате

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини