преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с ComeOn! Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте
Бих искал да знам дали следните твърдения са в съответствие с GDPR
Хайде:
Въпреки че Общият регламент за защита на данните („GDPR") (ЕС) 2016/679 дава на субектите на данни правото да бъдат забравени, същият този регламент позволява и изключения. GDPR гласи, че изискването за изтриване на лични данни не се прилага, когато обработването е необходимо за:
A. компанията да спазва законово задължение, такова решение се основава на законите, които компанията спазва, включително, но не само, финансови разпоредби, гражданско право и/или разпоредби за борба с изпирането на пари и финансирането на тероризма; или
Б. установяване, упражняване или защита на правен иск.
В тази връзка, дори ако сте закрили акаунта си, Компанията има право да запази личната ви информация поради горните причини. Моля, вижте член 17 (3) (b) и (e) от GDPR.
Hello
I would like to know whether the following statements are in accordance with the GDPR
Come On:
Although the General Data Protection Regulation ("GDPR") (EU) 2016/679 gives data subjects the right to be forgotten, this same regulation also allows for exceptions. The GDPR states that the requirement to delete personal data does not apply when the processing is necessary for:
A. the company to comply with a legal obligation, such decision is based on the laws with which the company complies, including, but not limited to, financial regulations, civil law and/or anti-money laundering and anti-terrorist financing regulations; or
B. establishment, exercise or defense of a legal claim.
In this regard, even if you have closed your account, the Company has the right to retain your personal information for the above reasons. Please see Article 17 (3) (b) & (e) of the GDPR.
Hej
jeg vil hører om følgende udsagn er i overensstemmelse med GDPR
ComeOn:
Selvom den generelle databeskyttelsesforordning ("GDPR") (EU) 2016/679 giver registrerede ret til at blive glemt, tillader denne samme forordning også mulighed for undtagelser. GDPR fastslår, at kravet om sletning af personoplysninger ikke gælder, når behandlingen er nødvendig for:
A. virksomheden til at overholde en juridisk forpligtelse, en sådan beslutning er baseret på de love, som virksomheden overholder, herunder, men ikke begrænset til, finansielle bestemmelser, civilret og/eller regler om bekæmpelse af hvidvask af penge og finansiering af terrorisme; eller
B. etablering, udøvelse eller forsvar af et retskrav.
I denne forbindelse, selvom du har lukket din konto, har virksomheden ret til at beholde dine personlige oplysninger af ovenstående årsager. Se venligst artikel 17 (3) (b) & (e) i GDPR.
Здравейте.
Ние тук не сме международни юристи, така че не знам дали това е в съответствие с европейското законодателство.
Бих се консултирал със специализирани фирми.
Ако го направите, уведомете ни за резултата, моля!
Hello.
We are not international lawyers here, thus I do not know whether this is in accordance with the European Legislation.
I would consult with specialized companies.
If you do, let us know the result, please!
Използвам ComeOn Casino за известен период от време и се оказвам недоволен от всички резултати, които имах с денонощната поддръжка на клиенти. Всеки път, когато съм споменавал да подавам жалба към външен субект, съм бил изритан от приложението за игри и съм бил заключен от моя акаунт. Първият инцидент се случи преди известно време и в крайна сметка бяха компенсирани някои кредити за игри - колко много незадоволително, когато първоначалната ми заявка беше просто възстановяване на парите ми.
Напоследък бях по-внимателен и наблюдателен по отношение на кредитите в моя акаунт, особено по време на игра - причините бяха през периоди от време, като че ли кредитите се изчерпваха по-бързо, отколкото бих ги играл. Завъртях една от любимите си игри при 40 цента на завъртане и независимо дали със или без печалби, балансът ми в акаунта щеше да скочи и да отразява числа, които щяха да се съберат с това, което изчислих наум - 40 цента на завъртане с печалби обикновено не повече от долар , не е много трудно, поне не за мен.
След повече от достатъчно убедителни се обръщам към поддръжката, за да попитам дали има възможност и дали могат да потвърдят дали акаунтът ми е влязъл на повече от един IP адрес. Прост въпрос, мисля, но представителят на услугата (на име Нийл) отговаря дали имам достъп или не до моята история на игрите, за да потвърди/докаже подозренията си. Отговорих много твърдо, че възможността му за достъп до тази информация е в рамките на неговия капацитет и още повече, че е отговорен за работата му, но така или иначе не отговаря на моето запитване и загриженост. След по-нататъшна безсмислена дискусия неговият отговор ми беше, че последните ми 3 влизания са от един и същ IP адрес; отново не отговаря наистина на простия въпрос с да или не дали акаунтът ми е влязъл или не на други IP адреси.
Мога да потвърдя, че всичко това е неточно и че всъщност бях влязъл на 2 различни IP адреса в рамките на един и същи час: моя лаптоп, използващ wifi, и след това мобилен телефон, използващ безжична мрежа. ComeON ме лъжеше, караше ме да тичам наоколо и да върша ненужни задачи, за да се докажа, докато най-много ми краде парите... сега съм заключен отново и отново за период от хиляди долари!
Мисля, че също така е важно да спомена, че чрез този акаунт наскоро поисках актуализация и промяна на имейл адреса и изглежда, че имам два акаунта. По време на тази промяна в актуализацията на информацията ме накараха да повярвам, че акаунтът е актуализиран и имейл адресите са променени, но е установено, че влизането с предишния имейл адрес е успешно... много много лош софтуер
I've been using ComeOn Casino for a period of time and find myself unsatisfied with the any and all outcomes ive had with the 24/7 customer support. Everytime i've mentioned making a complaint with any outside entity i've been kicked off the gaming app and locked from my account. First incident occured sometime ago and was eventually compensated some gaming credits- how very unsatisfactory when my intial request was a simple refund of my money.
More so recently, i've been more attentive and obervant of my account credits specifially during game play- reasons being over periods of time it seemed as though credits were depleting faster than I would play them. I was spinning one of my favorite games at 40 cents per spin and whether with or without winnings my account balance would jump and reflect numbers that would add up with what I calculated mentally- its 40 cents a spin with winnings usually no more than a dollar, not very difficult atleast not for me.
Upon more than enough convincing, I turn to the support to inquire if there is a possibility and whether they can confirm if my account is logged in on more than one IP address. Simple question, I think but the service represenative (by the name of Neil) replys if whether or not I can access my gaming history to confirm/prove of my suspicions. I replied very firmly that his ability to access this information is is within his capacity and more so his job responsibility but doesnt in anyway address my inquiry and concern. Upon further senseless discussion his reply to me was that my last 3 log ins were from the same IP address; again not really responding to simple yes or no question of if whether or not my account is logged in on other IP addresses.
I can confirm that this is all inaccurate and that I have been infact logged in on 2 different IP addresses within the same hour: my laptop using wifi and then cell phone using wireless network. ComeON has been lying to me, making me run around and do unnecessary tasks to prove myself while in all likliness stealing my money... now I am locked out, again and out over a period of thousands of dollars!
I think its also important to mention that through this account I recently requested an update and change in email address and was made to seem like I have two accounts. During this change in update in information I was made to believe that the account was updated and email addresses changed but found log in using the previous email address successful.... very very poor software
Здравейте, прочетох цялата ситуация и виждам, че не е приятно. Подкрепата е едно от най-фундаменталните неща, които влияят на играча за добро или за лошо и въз основа на това вярвам, че играчът решава дали ще остане тук или не.
Значи текущият ви проблем е, че имате пари в акаунта си на играч и не можете да стигнете до акаунта си?
Колкото до вашите данни, които искахте да промените, все още не се е случило, нали?
Добра стъпка е, че отворихте жалба , така че нека видим дали нашият екип може да помогне. Твърдо вярвам, че ще стане и някак всичко това ще се оправи.
Бихте ли ме уведомили, ако имате актуализация?
Hello, I have read the whole situation and I can see that it is not enjoyable. Support is one of the most fundamental things that affect a player for better or for worse and based on that I believe a player decides whether he will stay here or not.
So your current problem is that you have money in your player account and you can't reach your account ?
As for your details that you wanted to change, it still hasn't happened, has it ?
It's a good step that you've opened a complaint, so let's see if our team can help. I firmly believe that it will and somehow this will all get sorted out.
Could you let me know if you have an update ?
няма много за актуализиране, тъй като всичко това се случи през последните 24 часа. Проблемът ми е, че съм заключен от акаунта, който сега вярвам, че е компрометиран и добавя разочарование ComeOn по никакъв начин не е полезен или чувствителен към моите притеснения
Не мога да потвърдя дали има актуализации.
there is not much to update as this all occurd within the past 24 hours. My problem is that i am locked out from account which i now believe to compromised and to add frustrations ComeOn is in no way helpful or sensitive to my concerns
I can't confirm if theres any updates.
Ясно ми е, че няма да имате подходящ ъпдейт за толкова кратко време и затова казах, че ще го изчакам. А това означава, че когато получите важна информация за цялата ситуация, можете да я споделите.
Вашето оплакване е отворено при нас и ние ще се опитаме да се намесим, ако нищо не се промени, просто трябва да имате търпение.
Разбирам, че това е трудно и ви съчувствам, но трябва да поддържаме нашия екип да работи и да видим докъде ще стигнем.
Стискам палци.
It's clear to me that you won't have a relevant update in such a short time and that's why I said I'll wait for it. And that means when you get important information about the whole situation you can share it.
Your complaint has been opened with us and we will try to intervene if nothing changes, you just need to be patient.
I understand that this is difficult and I sympathize with you, but we have to keep our team working and see where we get.
Fingers crossed.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.