преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Cobra Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, чудя се какво се случва с казиното Cobra, тъй като сега дори не мога да отворя приложението. Просто идва с този сайт не може да бъде достигнат. Тъй като имам доста пари, които ми се дължат, това е много обезпокоително.
Hi, I'm wondering whats happening with cobra casino as I now cant even open the app. It just comes up with this site cannot be reached. As I have quite abit of money owing to me this is very unsettling.
Здравейте, и аз нямам достъп до сайта.
Ще помоля моите колеги да проверят това казино и да се свържат с вас веднага щом имам някаква информация.
Hi, I can't access the site either.
I'll ask my colleagues to check up on this casino and get back to you as soon as I have some information.
Здравейте, чудя се какво се случва с казиното Cobra, тъй като сега дори не мога да отворя приложението. Просто идва с този сайт не може да бъде достигнат. Тъй като имам доста пари, които ми се дължат, това е много обезпокоително.
Hi, I'm wondering whats happening with cobra casino as I now cant even open the app. It just comes up with this site cannot be reached. As I have quite abit of money owing to me this is very unsettling.
Здравей отново.
Сайтът изглежда работи в момента. Може би някакъв технически проблем, ако мога да предполагам.
Можете ли да влезете в акаунта си?
Hi again.
The site seems to be working now. Maybe some technical problem, if I may guess.
Can you login into your account?
Здравей Радка,
Не, все още не мога да отворя казино Cobra нито на телефона, нито на компютъра си. Но когато използвам компютър на някой друг, мога да вляза. Все още не мога да разбера какво се случва, толкова е разочароващо, тъй като дори нямам достъп до линията за чат
Hi Radka,
No I still can't open cobra casino on either my phone or computer. But when I use someone else's computer I can log on. Still can't understand what's going on it's so frustrating as I can't even access the chat line
🤔 Е, опитайте се да изтриете историята на браузъра си + временните файлове и евентуално да превключите и браузъра си, проверете настройките на защитната си стена и активирайте този сайт ръчно, ако е необходимо.
Има ли някакво предупреждение, ако се опитате да се свържете със сайта, чудя се? Публикувайте екранна снимка, ако е възможно.
🤔 Well, try to delete your browser history + temporary files and possibly switch your browser as well, check your firewall settings and enable this site manually in necessary.
Is there any warning if you try to connect to the site, I wonder? Post a screenshot if possible.
Добре. Има ли нещо, което ви притеснява? Искам да кажа, че вероятно пропускам смисъла. 🤷♀️
Okay. Is there anything you are concerned about? I mean, I'm probably missing the point. 🤷♀️
COBRA CASINO Е ИЗМАМА, НАПРАВИХ ЖАЛБА, ЗАЩОТО ОСВЕН ЧЕ НЕ МИ ПОЗВОЛИ ДА ИЗТЕГЛЯ ПАРИТЕ СИ, LACCAUNT МЕ ЗАТВОРИ, ВЕЧЕ НЯМАМ КАК ДА ВЛЕЗА. COBRA CASINO Е ЛЕГАЛИЗИРАНА ИЗМАМА, ИСКАМ СИ ПАРИТЕ
COBRA CASINO IS A SCAM, I MADE A COMPLAINT BECAUSE IN ADDITION TO NOT LET ME WITHDRAW MY MONEY, LACCAUNT CLOSED ME, I NO LONGER HAVE A WAY TO ENTER. COBRA CASINO IS A LEGALIZED SCAM, I WANT MY MONEY
COBRA CASINO E UNA TRUFFA ,HO FATTO LA DENUCIA PERCHE OLTRE NON FARMI RITIRARE I MIEI SOLDI MI HA CHIUSO LACCAUNT NON HO PIU MODO DI ENTRARE .COBRA CASINO SIETE UNA TRUFFA LEGALIZATA ,VOGLIO I MIEI SOLDI
Виждам жалбата ви, където нашият екип ви очаква, за да им дадете някои отговори, които трябва да знаят, за да продължат напред с вашия случай. Възможно ли е да намерите малко време и да им го отделите, моля? Надявам се, че ще успеят да разрешат този проблем възможно най-скоро. Ако имате новини относно вашия случай, моля, уведомете ни.
I can see your complaint, where our team is waiting for you to give them some answers they need to know to move forward with your case. Could it be possible to find some time and give it to them, please? I hope they will be able to get this issue solved as soon as possible. If you have any news regarding your case, please let us know.
Здравейте!
Аз също имам проблеми с казино cobra. Моят акаунт е деактивиран и нямам достъп до него. Имам 1600€. Чатът ми казва през цялото време, че трябва да чакам. Чакам повече от 10 дни и все същите отговори от чата.
Hello!
I also have problems with cobra casino. My account is disabled and i dont have access to my account. I have 1600€. Chat telling me all the time that i have to wait. I am waiting more than 10 days and still same answers from chat.
Понякога казиното може да блокира акаунта на играч поради процеса на проверка. Ние, разбира се, вярваме, че винаги е най-добре да информираме играча за това.
Възможно ли е вашият акаунт да бъде блокиран след заявка за теглене? Вашият акаунт напълно потвърден ли е в това казино?
Sometimes the casino can block a player's account due to the verification process. We, of course, believe that it is always best to inform the player about it.
Did your account get blocked after requesting a withdrawal, perhaps? Is your account fully verified at this casino?
Получихте ли информация от казиното за причината за блокиране на акаунта ви?
Ако имате нужда от намеса от нашия екип за оплаквания, ние с радост ще ви помогнем. Просто ни уведомете в какво състояние са тегленето и сметката ви в момента.
Did you get any information from the casino about the reason for blocking your account?
If you need an intervention from our complaint team, we'll gladly help. Just let us know in what state your withdrawal and account are now.
Казаха ми, че причината за блокирането на акаунта ми е решение на мениджъра. Последният път, когато влязох в акаунта си, имам 500 € плюс 1100 €. Общо 1600€ трябва да ми платят. Имам преписи по имейл, ако искате да видите. Те са почти същите, че трябва да чакам мениджърът да одобри тегленето. Бих искал намесата на вашия екип за оплаквания.
They told me that reason for my account blocking is decision from manager. Last time that i was logged in my account i have 500€ plus 1100€ . Althogether 1600€ they have to pay me. I have email transcipts if you would like to see. They are pretty the same that i have to wait for manager to approve withdraw. I would like intervention from your complaint team.
Разбирам. Моля, изпратете жалбата си, като използвате тази връзка и се надяваме, че нашият екип ще успее да я разреши. Пишете ни, ако имате нужда от нещо друго или имате актуализации.
I understand. Please submit your complaint by using this link, and hopefully our team will be able to get it solved. Write to us if you need anything else or have any updates.
Благодаря за информацията, ще я дам и на нашия екип и те ще я огледат и коригират, ако това наистина е така. Интересно ми е какво ще намерят.
Случайно ли го намерихте?
Thanks for the info, I'll give it to our team as well and let them take a look at it and adjust it if that's really the case. I am curious what they will find.
Did you find it by accident?
Дори и такава информация е ценна, както казах, чудя се какво ще разбере нашият екип.
Както и да е, виждали ли сте го в няколко души да споменават фалшиви игри в това казино? Ти самият играл ли си тук? 🙂
Even such information is valuable, as I said, I wonder what our team will find out.
Anyway, have you seen it in several people mentioning fake games at this casino ? Have you played here yourself ? 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.