ФорумКазинаCobra Casino - обща дискусия

Cobra Casino - обща дискусия

преди 2 години от leegalna
|
2494 преглеждания 15 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Cobra Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Здравейте, чудя се какво се случва с казиното Cobra, тъй като сега дори не мога да отворя приложението. Просто идва с този сайт не може да бъде достигнат. Тъй като имам доста пари, които ми се дължат, това е много обезпокоително.

Автоматичен превод:
leegalna
преди 2 години

Здравейте, и аз нямам достъп до сайта.

Ще помоля моите колеги да проверят това казино и да се свържат с вас веднага щом имам някаква информация.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, чудя се какво се случва с казиното Cobra, тъй като сега дори не мога да отворя приложението. Просто идва с този сайт не може да бъде достигнат. Тъй като имам доста пари, които ми се дължат, това е много обезпокоително.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей отново.

Сайтът изглежда работи в момента. Може би някакъв технически проблем, ако мога да предполагам.

Можете ли да влезете в акаунта си?

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравей Радка,

Не, все още не мога да отворя казино Cobra нито на телефона, нито на компютъра си. Но когато използвам компютър на някой друг, мога да вляза. Все още не мога да разбера какво се случва, толкова е разочароващо, тъй като дори нямам достъп до линията за чат

Автоматичен превод:
leegalna
преди 2 години

🤔 Е, опитайте се да изтриете историята на браузъра си + временните файлове и евентуално да превключите и браузъра си, проверете настройките на защитната си стена и активирайте този сайт ръчно, ако е необходимо.

Има ли някакво предупреждение, ако се опитате да се свържете със сайта, чудя се? Публикувайте екранна снимка, ако е възможно.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Моята сметка. Разглежда се. Отнема малко време..

Автоматичен превод:
kell410
преди 8 месеца

Добре. Има ли нещо, което ви притеснява? Искам да кажа, че вероятно пропускам смисъла. 🤷‍♀️

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

COBRA CASINO Е ИЗМАМА, НАПРАВИХ ЖАЛБА, ЗАЩОТО ОСВЕН ЧЕ НЕ МИ ПОЗВОЛИ ДА ИЗТЕГЛЯ ПАРИТЕ СИ, LACCAUNT МЕ ЗАТВОРИ, ВЕЧЕ НЯМАМ КАК ДА ВЛЕЗА. COBRA CASINO Е ЛЕГАЛИЗИРАНА ИЗМАМА, ИСКАМ СИ ПАРИТЕ

Автоматичен превод:
Ama76
преди 5 месеца

Виждам жалбата ви, където нашият екип ви очаква, за да им дадете някои отговори, които трябва да знаят, за да продължат напред с вашия случай. Възможно ли е да намерите малко време и да им го отделите, моля? Надявам се, че ще успеят да разрешат този проблем възможно най-скоро. Ако имате новини относно вашия случай, моля, уведомете ни.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте!

Аз също имам проблеми с казино cobra. Моят акаунт е деактивиран и нямам достъп до него. Имам 1600€. Чатът ми казва през цялото време, че трябва да чакам. Чакам повече от 10 дни и все същите отговори от чата.

Автоматичен превод:
bacnikklemen
преди 2 месеца

Понякога казиното може да блокира акаунта на играч поради процеса на проверка. Ние, разбира се, вярваме, че винаги е най-добре да информираме играча за това.

Възможно ли е вашият акаунт да бъде блокиран след заявка за теглене? Вашият акаунт напълно потвърден ли е в това казино?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Моят акаунт е напълно потвърден. Поисках теглене, след което акаунтът ми беше блокиран. file

Автоматичен превод:
bacnikklemen
преди 2 месеца

Получихте ли информация от казиното за причината за блокиране на акаунта ви?

Ако имате нужда от намеса от нашия екип за оплаквания, ние с радост ще ви помогнем. Просто ни уведомете в какво състояние са тегленето и сметката ви в момента.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Казаха ми, че причината за блокирането на акаунта ми е решение на мениджъра. Последният път, когато влязох в акаунта си, имам 500 € плюс 1100 €. Общо 1600€ трябва да ми платят. Имам преписи по имейл, ако искате да видите. Те са почти същите, че трябва да чакам мениджърът да одобри тегленето. Бих искал намесата на вашия екип за оплаквания.

Автоматичен превод:
bacnikklemen
преди 2 месеца

Разбирам. Моля, изпратете жалбата си, като използвате тази връзка и се надяваме, че нашият екип ще успее да я разреши. Пишете ни, ако имате нужда от нещо друго или имате актуализации.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини