НачалоФорумКазинаClub Player Casino - обща дискусия

Club Player Casino - обща дискусия

преди 1 година от Radka
|
2 274 преглеждания 20 отговора |
|
1 2
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Club Player Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Здравейте. Казвам се Магън Томпкинс. Бил съм активен играч в казино club player от почти година. През тази година похарчих доста пари. Не е астрономическа сума, но все пак са моите трудно спечелени пари. Както и да е, първите няколко пъти, когато изтеглих пари в club player, нямах проблеми и имах бързо изплащане в биткойн сметката си. Но наскоро спечелих $457,00 и изплащането ми не беше моментално. Всъщност все още чакам изплащането ми да бъде одобрено, вече минаха 5 дни. Така че тази сутрин се свързах с услугите за играчи чрез чат, където членът на екипа зададе въпроси, за да потвърди акаунта ми (няма проблеми или оплаквания за това, че си върши работата), след което ми зададе въпроси за моите 2 хазяи, които, ако приемем, че имат акаунти и при тях, са използвали моя адрес по някое или друго време.. Бях помолен да обясня накратко защо имаме един и същ адрес в сметките си. И им казах истината, че те са мои наемодатели и аз съм наемател на този адрес от 2 години и имам договора си за наем и записите на разписките си за наем, за да докажа това и представителят каза, че това не е необходимо на моментът, който беше единствената бележка в акаунта ми, беше кратко обяснение...


Опитват ли се да се измъкнат от плащането ми? Използват ли сенчести тактики.. Знам, че не е значителна сума, но все пак е моята печалба. Ако няма да получа парите, бих искал да знам, така че вече не харча парите си там. Надявам се, че можете да видите разочарованието ми.

Автоматичен превод:
magantompkins222
преди 1 година

Здравей.

Предполагам, че забавянето може да е свързано с проблема с адреса, което означава, че акаунтът ви е в някаква проверка. Това ми звучи нормално предвид обстоятелствата и бих казал също, че след като сметката ви бъде одобрена, парите ще бъдат преведени.

Разбирам разочарованието ви, но съм убеден, че е само въпрос на време. Напомнете си на поддръжката, ние трябва да сме сигурни, че вашият акаунт е одобрен.

Можете ли да го направите, моля?


Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодаря ви, че отделихте време да отговорите на притесненията ми. Много оценявам! Що се отнася до връзката с поддръжката за чат! Да разбира се! Сега ще го направя!

— Надявам се, че не съм излязъл като тип, който просто иска да се оплаче или да изтърси всяко малко неудобство. Наскоро прочетох истории за това конкретно казино и използването на сенчести тактики, за да се отървете от плащането на някого.

Автоматичен превод:
magantompkins222
преди 1 година

Здравейте, сигурен съм, че публикацията ви не звучи така, сякаш сте от хората, които просто се оплакват. Смятам, че ако някой срещне проблем е добре да се обърне към него или да се информира. Особено ако сте направили проучване и сте намерили някои играчи с опит, който не е положителен.

Както Радка спомена, напомнете си за поддръжката и ни уведомете как напредва вашият случай. Надявам се скоро да чуем добри новини. 🙂

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Чувствам, че това е много подвеждащо тук за казино гуру. Да дадете на този сайт всякаква оценка, различна от възможно най-лошата. Ако бях дошъл първо в casino guru и прегледи на времето. Бих се почувствал много положително, ако отида на този сайт и играя с клубен играч. Нищо обаче не е по-далеч от истината. Прочетох всяка твоя рецензия тук. И моята история е точно същата история като всички останали, които поставят нещо негативно. В моя случай не играх последователно бонуси без депозиране, играх само първоначалните $125 чипа, които ми дадоха за присъединяване. Ударих завъртане от петстотин долара в една игра и спечелих до $1500. Бях толкова развълнуван да осребря това, но имах ли проблеми с други онлайн казина I. Реших първо да отида в отдела за обслужване на клиенти. И ги попитайте дали наистина щях да получа тези пари. Казаха ми не. Защото беше бонус без депозит. И играх последователни бонуси, без да депозирам. Никога няма да мога да върна хиляда и петстотин долара. Бог ми е много разстроен. Изпратих им имейл. Казах им, че не правя последователни бонуси. И те просто казаха, че ще ми дадат сто долара за откупуване. Ако първо депозирах петдесет долара. Депозирах $50 и спечелих $260. Беше с бонус, който нямаше игра през максимален лимит за теглене. Но това беше лъжа. Обещавам, че чаках котешка помощ. Час и 21 минути за разговор с агент. Само за да разбера, че няма да ми бъдат платени 260 долара, защото приспадаха сумата на бонуса, която получих върху петдесетте долара. Така ми казаха, че мога да изтегля само $150. Реших да намаля загубите си. Вземи 150 и стой далеч от тях. Завинаги. Отне три дни, за да бъдете потвърдени, за да изтеглите. Не позволяват теглене към кредитна карта. Банковият превод има минимум $200, така че оставам само с биткойни. В момента чакам отдела за обслужване на клиенти, за да видя как ще получа тегленето си. И аз седях онлайн с тях 41 часа и шестнадесет минути и най-накрая съм осем на опашката. Ще отнеме още 20 минути, докато ги чакам и след като прочета всичките ви отзиви. Дори казвате, че може да отнеме месец или повече, за да получите сумата за теглене. Как можете да оцените това казино? Всичко друго освен предупреждение, стойте настрана. Не слагайте парите си с тях. Всичко в това казино е измама, ужасно, ужасно обслужване на клиенти.

Моля казино гуру. Направете правилното нещо и не насърчавайте членовете или посетителите на вашия сайт да играят с клубен играч. Играя на Funrize през цялото време. И сте спечелили $600 $500, $300. И т.н. И парите са депозирани в моята сметка. Още на следващата сутрин на дебитната ми карта. Това е начинът, по който трябва да бъде с всяко от тези онлайн казина и оценката им нещо различно от ужасно Дали това е лоша услуга за всички, които искаме да разчитаме на казино гуру, Който, между другото, получава моята оценка от плюс пет звезди страхотно.



Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Актуализация на моя чат. Това отне един час и тридесет и три минути време за чакане. Исках актуална информация за моето теглене, само за да видя дали ще има проблеми. Тя ме информира, че моята проверка не е завършена. Тъй като не изпратих предната и задната страна на моята кредитна/дебитна карта. Обясних й, че съм качил картата си отпред. И обратно и беше проверен и в моя акаунт пише потвърдено. Тя каза, че просто изчакайте 24 часа, моля. И след това опитайте да поговорите утре. Всичко във всички ревюта тук е точно това, което се случва с мен. Те не искат да плащат. Току-що намерих в техните правила и условия, където се казва, че имаме право да приспаднем $40 такса за обработка от вашето теглене.

Не се увличайте от тези бонус оферти. Никога няма да можете да получите печалбите си. Защото ще намерят начини да не плащат.

Автоматичен превод:
Splitaway
преди 7 месеца

Това е доста разочароващо преживяване, както описахте тук. Винаги препоръчваме да прочетете условията предварително, за да избегнете всякакви проблеми, и също така вярваме, че всяко казино трябва да ги има ясно видими, за да може всеки играч да ги прочете. Наистина е непрофесионално, когато не напишат всяко правило в условията и просто измислят едно след това и затова ние предлагаме нашата помощ в този вид ситуация. Така че, моля, ако смятате, че казиното действа против правилата, не се колебайте да се свържете с нашия екип за оплаквания и те ще проучат по-подробно нещата. Без оплаквания от страна на играчите не можем да разберем дали дадено казино се държи зле, да кажем, и според разрешаването на всяко оплакване можем да коригираме индекса за безопасност на казиното.

Освен това, ако се интересувате да напишете рецензия за вашия опит, моля, следвайте тази връзка и може би ще помогнете на другите да разберат по-добре как всъщност работи това казино.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Все още се боря с тях, за да уважа оттеглянето си и ще ви държа в течение. Но повярвайте ми, когато казвам това......ТЕ ГОДУТ.

Автоматичен превод:
Splitaway
преди 7 месеца

Благодаря ти за това. Вашата гледна точка е разбираема.

Автоматичен превод:
magantompkins222
преди 3 месеца

да

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Те правят същото с мен

Автоматичен превод:
rehbergmatthew6
преди 2 месеца

Искате ли да ни кажете повече, моля? Има ли нещо, с което можем да ви помогнем?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Бих силно препоръчал да стоите далеч от Club Player Casino. Разбира се, те правят някои добри промоционални предложения за депозиране, но не очаквайте да ви бъде платено, когато спечелите. От 1 ноември 2024 г. чакам печалбите си.


Казват, че са 7-10 работни дни, но всъщност това е само за одобрение на печалбите. След това са необходими още 7-10 работни дни, за да пристигнат парите. Това е 1 месец за 1 изплащане. Ще съм късметлия, ако парите ми пристигнат до Деня на благодарността.


Това казино ще играе игри и ще изчерпи вашето търпение. Не си струва цялата суматоха. Има по-добри казина.


Автоматичен превод:
newslate24
преди 1 месец

Виждам, че вие ​​също сте подали жалба за целия случай и казиното е доста внимателно и се опитва да разреши ситуацията по някакъв начин. Но те създават проблемни ситуации и сега препъникамъкът е, че трябва да сте получили имейл, който не е пристигнал, нали? Жалко, че отнема доста време, но вярвам, че в крайна сметка ще получите парите си.

Ако ситуацията се промени и научите нещо ново, не забравяйте да ме уведомите.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Те започнаха внимателно, но това се провали много бързо. През уикенда ми казаха от отдела за обслужване на клиенти, че са получили моите имейли и информация, но не отговарят по имейл. С други думи, те не потвърждават по имейл. Това е сляпа вяра, че ще направят това, което са обещали. Губя надежда, особено след като Ник, връзката, не е отговорил на чата за оплаквания от няколко дни. Възможно е да видя парите си през декември тази година.

Автоматичен превод:
newslate24
преди 1 месец

Разбирам страховете ви, но не трябва да бъдем скептични, преди да е свършило. Нека се опитаме да мислим малко позитивно.

Разбира се, Ник няма само едно оплакване и затова горе вдясно има таймер, който дава време на всяка страна да отговори. Сигурен съм, че той също се опитва да стигне до вас възможно най-скоро, но има и други играчи, които чакат. Както и да е, вярвам, че ще бъде скоро и казиното ще изпълни това, което обеща.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Имам право на мнение.

Автоматичен превод:
newslate24
преди 1 месец

Никъде не съм писал, че това не е така. 👍

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Може би това е начинът, по който казвате неща, които изглеждат контролиращи и неподкрепящи – „но не трябва да бъдем скептични, преди да е свършило. Нека се опитаме да мислим малко позитивно."


Фактът, че Ник има още оплаквания, трябва да е тревожен. Нека не ме осъждат, че си искам парите след месец чакане.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини