преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Club Player Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте. Казвам се Магън Томпкинс. Бил съм активен играч в казино club player от почти година. През тази година похарчих доста пари. Не е астрономическа сума, но все пак са моите трудно спечелени пари. Както и да е, първите няколко пъти, когато изтеглих пари в club player, нямах проблеми и имах бързо изплащане в биткойн сметката си. Но наскоро спечелих $457,00 и изплащането ми не беше моментално. Всъщност все още чакам изплащането ми да бъде одобрено, вече минаха 5 дни. Така че тази сутрин се свързах с услугите за играчи чрез чат, където членът на екипа зададе въпроси, за да потвърди акаунта ми (няма проблеми или оплаквания за това, че си върши работата), след което ми зададе въпроси за моите 2 хазяи, които, ако приемем, че имат акаунти и при тях, са използвали моя адрес по някое или друго време.. Бях помолен да обясня накратко защо имаме един и същ адрес в сметките си. И им казах истината, че те са мои наемодатели и аз съм наемател на този адрес от 2 години и имам договора си за наем и записите на разписките си за наем, за да докажа това и представителят каза, че това не е необходимо на моментът, който беше единствената бележка в акаунта ми, беше кратко обяснение...
Опитват ли се да се измъкнат от плащането ми? Използват ли сенчести тактики.. Знам, че не е значителна сума, но все пак е моята печалба. Ако няма да получа парите, бих искал да знам, така че вече не харча парите си там. Надявам се, че можете да видите разочарованието ми.
Hello. My name is Magan Tompkins. I’ve been an active player at club player casino for almost a year. In that year I have spent a good share of money. Not an astronomical amount but it is still my hard earned money. Anyways, the first couple of times I cashed out at club player I had no issues and I had fast payout into my bitcoin account. But here recently I won $457.00 and my payout was not instant. In fact I’m still waiting for my payout to be approved it’s been 5 days now. So this morning i contacted player services via chat where the team member asked questions to verify my account (no issues or complaints for doing her job) then she asked me questions about my 2 landlords whom assuming have accounts with them as well have used my address at some time or another.. I was asked to briefly explain why we had the same address on our accounts. And I told them the truth which was they were my landlords and I have been a tenant at that address for 2 years now and I have my rental agreement and my rental receipt records to prove that and the rep said that wasn’t necessary at the moment that was the only note on my account was a brief explanation…
Are they trying to get out of paying me? Are they using shady tactics.. I know it isn’t a substantial amount but it is still my winnings. If I am not going to get the money I’d like to know so I am not spending my money there anymore. I hope you can see my frustrations.
Здравей.
Предполагам, че забавянето може да е свързано с проблема с адреса, което означава, че акаунтът ви е в някаква проверка. Това ми звучи нормално предвид обстоятелствата и бих казал също, че след като сметката ви бъде одобрена, парите ще бъдат преведени.
Разбирам разочарованието ви, но съм убеден, че е само въпрос на време. Напомнете си на поддръжката, ние трябва да сме сигурни, че вашият акаунт е одобрен.
Можете ли да го направите, моля?
Hello there.
I would guess the delay may be related to the address issue meaning your account is in some check. This sounds normal to me, given the circumstances, and I would also say once your account is approved to be ok, the money will be transferred.
I understand your frustration, yet I'm convinced it's just a matter of time. Remind yourself to the support, we need to be sure your account has been approved.
Can you do that, please?
Благодаря ви, че отделихте време да отговорите на притесненията ми. Много оценявам! Що се отнася до връзката с поддръжката за чат! Да разбира се! Сега ще го направя!
— Надявам се, че не съм излязъл като тип, който просто иска да се оплаче или да изтърси всяко малко неудобство. Наскоро прочетох истории за това конкретно казино и използването на сенчести тактики, за да се отървете от плащането на някого.
Thank you for taking time to reply to my concerns. Very much appreciated! As for contacting chat support! Yes of course! I will do that now!
— I hope I didn’t come off as the type who just wants to complain or knick pick every small inconvenience. I have read stories recently of this particular casino and using Shady tactics to get out of paying someone.
Здравейте, сигурен съм, че публикацията ви не звучи така, сякаш сте от хората, които просто се оплакват. Смятам, че ако някой срещне проблем е добре да се обърне към него или да се информира. Особено ако сте направили проучване и сте намерили някои играчи с опит, който не е положителен.
Както Радка спомена, напомнете си за поддръжката и ни уведомете как напредва вашият случай. Надявам се скоро да чуем добри новини. 🙂
Hi, I'm sure your post didn't sound like you were the type to just complain. I think that if one encounters a problem, it's good to address it, or to inform yourself. Especially if you did some research and found some players with experiences that were not positive.
As Radka mentioned, remind yourself to the support and let us know how your case is progressing. I hope we will hear good news soon. 🙂
Чувствам, че това е много подвеждащо тук за казино гуру. Да дадете на този сайт всякаква оценка, различна от възможно най-лошата. Ако бях дошъл първо в casino guru и прегледи на времето. Бих се почувствал много положително, ако отида на този сайт и играя с клубен играч. Нищо обаче не е по-далеч от истината. Прочетох всяка твоя рецензия тук. И моята история е точно същата история като всички останали, които поставят нещо негативно. В моя случай не играх последователно бонуси без депозиране, играх само първоначалните $125 чипа, които ми дадоха за присъединяване. Ударих завъртане от петстотин долара в една игра и спечелих до $1500. Бях толкова развълнуван да осребря това, но имах ли проблеми с други онлайн казина I. Реших първо да отида в отдела за обслужване на клиенти. И ги попитайте дали наистина щях да получа тези пари. Казаха ми не. Защото беше бонус без депозит. И играх последователни бонуси, без да депозирам. Никога няма да мога да върна хиляда и петстотин долара. Бог ми е много разстроен. Изпратих им имейл. Казах им, че не правя последователни бонуси. И те просто казаха, че ще ми дадат сто долара за откупуване. Ако първо депозирах петдесет долара. Депозирах $50 и спечелих $260. Беше с бонус, който нямаше игра през максимален лимит за теглене. Но това беше лъжа. Обещавам, че чаках котешка помощ. Час и 21 минути за разговор с агент. Само за да разбера, че няма да ми бъдат платени 260 долара, защото приспадаха сумата на бонуса, която получих върху петдесетте долара. Така ми казаха, че мога да изтегля само $150. Реших да намаля загубите си. Вземи 150 и стой далеч от тях. Завинаги. Отне три дни, за да бъдете потвърдени, за да изтеглите. Не позволяват теглене към кредитна карта. Банковият превод има минимум $200, така че оставам само с биткойни. В момента чакам отдела за обслужване на клиенти, за да видя как ще получа тегленето си. И аз седях онлайн с тях 41 часа и шестнадесет минути и най-накрая съм осем на опашката. Ще отнеме още 20 минути, докато ги чакам и след като прочета всичките ви отзиви. Дори казвате, че може да отнеме месец или повече, за да получите сумата за теглене. Как можете да оцените това казино? Всичко друго освен предупреждение, стойте настрана. Не слагайте парите си с тях. Всичко в това казино е измама, ужасно, ужасно обслужване на клиенти.
Моля казино гуру. Направете правилното нещо и не насърчавайте членовете или посетителите на вашия сайт да играят с клубен играч. Играя на Funrize през цялото време. И сте спечелили $600 $500, $300. И т.н. И парите са депозирани в моята сметка. Още на следващата сутрин на дебитната ми карта. Това е начинът, по който трябва да бъде с всяко от тези онлайн казина и оценката им нещо различно от ужасно Дали това е лоша услуга за всички, които искаме да разчитаме на казино гуру, Който, между другото, получава моята оценка от плюс пет звезди страхотно.
I feel that it's very misleading here on casino guru. To give this site any kind of rating other than the poorest possible. If I had come to casino guru first and weather reviews. I would have felt very positive about going on this site and playing with club player. However nothing is farther than the truth. I've read every review you have on here. And my story is exactly the same stories as everyone else that put anything negative. In my case, I did not play back to back bonuses without depositing, I played just the initial $125 chip They gave me for joining. I hit a five hundred dollar spin on one game and got up to $1500. I was so excited to redeem this, but has I've had issues with other online casinos I. Decided to go to customer service first. And ask them if I was going to actually receive this money. I was told no. Because it was a No deposit bonus. And I played back-to-back bonuses without depositing. I will never be able to redeem the fifteen hundred dollars. I God very upset. I emailed them. I told them I did not do back-to-back bonuses. And they just said that they would give me one hundred dollars to redeem. If I deposited fifty dollars first. I deposited the $50 and I won $260. It was with a bonus that had no play through no max withdrawal limit But that was a lie. I promise I waited for cat help. An hour and 21 minutes to speak with an agent. Only to find out that I would not be paid $260 Because they were deducting the bonus amount that I received on top of the fifty dollars. So I was told I could only withdraw $150. I figured cut my losses. Take the 150 and stay the hell away from them. Forever. It took three days to get verified in order to withdraw. They do not allow withdrawal to a credit card. A bank wire has a minimum of $200, So I am left with bitcoin only. I am currently waiting on customer service to see about getting my withdrawal. And I have been sitting online with them 41 hour and sixteen minutes and I am finally eight in the queue, It will take another 20 minutes waiting on them and after reading all of your reviews. You even say that it could take a month or more to get the withdrawal amount. How can you rate this casino? Anything but warning, stay away. Don't put your money with them. Everything about this casino is scammy horrible, horrible customer service.
Please casino guru. Do the right thing and don't encourage any of your members or visitors to your site to play with club player. I play on Funrize all the time. And have won $600 $500,$300. Etc. And the money is deposited to my account. The very next morning on my debit card. That's the way it should be with any of these online casinos and rating them anything other than terrible Is ia disservice to all of us want to rely on casino guru, Who, by the way, gets my rating of a plus five stars awesome.
Актуализация на моя чат. Това отне един час и тридесет и три минути време за чакане. Исках актуална информация за моето теглене, само за да видя дали ще има проблеми. Тя ме информира, че моята проверка не е завършена. Тъй като не изпратих предната и задната страна на моята кредитна/дебитна карта. Обясних й, че съм качил картата си отпред. И обратно и беше проверен и в моя акаунт пише потвърдено. Тя каза, че просто изчакайте 24 часа, моля. И след това опитайте да поговорите утре. Всичко във всички ревюта тук е точно това, което се случва с мен. Те не искат да плащат. Току-що намерих в техните правила и условия, където се казва, че имаме право да приспаднем $40 такса за обработка от вашето теглене.
Не се увличайте от тези бонус оферти. Никога няма да можете да получите печалбите си. Защото ще намерят начини да не плащат.
Update on my chat. That took one hour and thirty three minutes of wait time. I wanted an update on my withdrawal just to see if there was going to be any issues. She informed me that my verification was not complete. Because I didn't send the front and back of my credit/debit card. I explained to her that I did upload my card front. And back and it was checked and my account says verified. She said just wait 24 hours, please. And then try to chat tomorrow. Everything in all the reviews here is exactly what is happening to me. They do not want to pay. I just found in their terms and conditions where it says we have the right to deduct $40 Processing fee from your withdrawal..
Do not get sucked in with these bonus offers. You will never be able to get your winnings. Because they will find ways to keep from paying.
Това е доста разочароващо преживяване, както описахте тук. Винаги препоръчваме да прочетете условията предварително, за да избегнете всякакви проблеми, и също така вярваме, че всяко казино трябва да ги има ясно видими, за да може всеки играч да ги прочете. Наистина е непрофесионално, когато не напишат всяко правило в условията и просто измислят едно след това и затова ние предлагаме нашата помощ в този вид ситуация. Така че, моля, ако смятате, че казиното действа против правилата, не се колебайте да се свържете с нашия екип за оплаквания и те ще проучат по-подробно нещата. Без оплаквания от страна на играчите не можем да разберем дали дадено казино се държи зле, да кажем, и според разрешаването на всяко оплакване можем да коригираме индекса за безопасност на казиното.
Освен това, ако се интересувате да напишете рецензия за вашия опит, моля, следвайте тази връзка и може би ще помогнете на другите да разберат по-добре как всъщност работи това казино.
That is quite a frustrating experience, as you have described here. We always recommend reading the terms beforehand to avoid any issues, and we also believe that every casino should have them clearly visible for every player to read. It is really unprofessional whenever they do not write every rule in the terms and just come up with one afterwards, and that is why we offer our help with this kind of situation. So, please, if you feel that the casino acts against the rules, do not hesitate to contact our complaint team, and they will look deeper into it. Without complaints from the players, we are not able to know if a casino is acting badly, let's say, and according to the resolution of each complaint, we can fix the safety index of the casino.
Also, if you are interested in writing a review about your experience, please follow this link, and maybe you will help others better understand how this casino actually works.
Благодаря ти за това. Вашата гледна точка е разбираема.
Thank you for that. Your point of view is understandable.
Искате ли да ни кажете повече, моля? Има ли нещо, с което можем да ви помогнем?
Would you like to tell us more, please? Is there anything we could help you with?
Бих силно препоръчал да стоите далеч от Club Player Casino. Разбира се, те правят някои добри промоционални предложения за депозиране, но не очаквайте да ви бъде платено, когато спечелите. От 1 ноември 2024 г. чакам печалбите си.
Казват, че са 7-10 работни дни, но всъщност това е само за одобрение на печалбите. След това са необходими още 7-10 работни дни, за да пристигнат парите. Това е 1 месец за 1 изплащане. Ще съм късметлия, ако парите ми пристигнат до Деня на благодарността.
Това казино ще играе игри и ще изчерпи вашето търпение. Не си струва цялата суматоха. Има по-добри казина.
I would highly recommend you stay away from Club Player Casino. Sure, they make some nice promo offers to deposit on, but don't expect to be paid when you win. I've been waiting since November 1st, 2024, for my winnings.
They say it's 7-10 business days, but really, that's just for the winnings to be approved. Then it's another 7-10 business days for the money to arrive. That's 1 month for 1 payout. I'll be lucky if my money arrives by Thanksgiving.
This casino will play games and wear your patience. It's not worth all the turmoil. There are better casinos out there.
Виждам, че вие също сте подали жалба за целия случай и казиното е доста внимателно и се опитва да разреши ситуацията по някакъв начин. Но те създават проблемни ситуации и сега препъникамъкът е, че трябва да сте получили имейл, който не е пристигнал, нали? Жалко, че отнема доста време, но вярвам, че в крайна сметка ще получите парите си.
Ако ситуацията се промени и научите нещо ново, не забравяйте да ме уведомите.
I see that you have also filed a complaint about the whole case and the casino is quite attentive and is trying to resolve the situation somehow. But they set up problem situations and so now the stumbling block is that you should have received an email that didn't come through, yes? It's a shame it's taking quite a long time but I believe you will get your money eventually.
If the situation changes and you learn something new, be sure to let me know.
Те започнаха внимателно, но това се провали много бързо. През уикенда ми казаха от отдела за обслужване на клиенти, че са получили моите имейли и информация, но не отговарят по имейл. С други думи, те не потвърждават по имейл. Това е сляпа вяра, че ще направят това, което са обещали. Губя надежда, особено след като Ник, връзката, не е отговорил на чата за оплаквания от няколко дни. Възможно е да видя парите си през декември тази година.
They started out attentive, but that fizzled very quickly. Over the weekend, I was told by customer service that they did receive my emails and information but don't reply via email. In other words, they don't confirm via email. It's blind faith that they'll do what they promised. I'm losing hope, especially since Nick, the liaison, hasn't responded to the complaint chat for several days. I may possibly see my money in December of this year.
Разбирам страховете ви, но не трябва да бъдем скептични, преди да е свършило. Нека се опитаме да мислим малко позитивно.
Разбира се, Ник няма само едно оплакване и затова горе вдясно има таймер, който дава време на всяка страна да отговори. Сигурен съм, че той също се опитва да стигне до вас възможно най-скоро, но има и други играчи, които чакат. Както и да е, вярвам, че ще бъде скоро и казиното ще изпълни това, което обеща.
I understand your fears, but we don't have to be skeptical before it's over. Let's try to think a little positive.
Of course Nick doesn't have just one complaint and that's why there is a timer on the top right which gives every party time to respond. I'm sure he is also trying to get to you as soon as possible, but there are other players waiting as well. Anyway, I believe it will be soon and the casino will deliver what it promised.
Никъде не съм писал, че това не е така. 👍
Nowhere did I write that this is not the case. 👍
Може би това е начинът, по който казвате неща, които изглеждат контролиращи и неподкрепящи – „но не трябва да бъдем скептични, преди да е свършило. Нека се опитаме да мислим малко позитивно."
Фактът, че Ник има още оплаквания, трябва да е тревожен. Нека не ме осъждат, че си искам парите след месец чакане.
Maybe it's how you say things that come across controlling and unsupportive - "but we don't have to be skeptical before it's over. Let's try to think a little positive."
The fact that Nick has more complaints to attend should be alarming. Let's not condemn me for wanting my money after a month of waiting.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.