преди 2 дни
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Cipherwins Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, вече няколко пъти писах до Cipherwins Casino с молба да затворят акаунта ми, защото имам проблем с хазарта, но всяко съобщение се игнорира. След това ми изпратиха формуляр за персонал, който трябва да попълня със забрана, но във формуляра мога да се забраня само за максимум 3 месеца, но искам да изляза напълно от казиното, защото не му вярвам и само губя, няма забавление в това казино, за мен това е абсолютно фалшиво казино.
Hello, I have now written to Cipherwins Casino several times asking them to close my account because I have a problem with gambling, but every message is ignored. I was then sent a personnel form that I am supposed to fill out with a ban, but on the form I can only ban myself for a maximum of 3 months, but I want to get out of the casino completely because I don't trust the casino and am just losing, there is no entertainment in this casino, for me it is an absolute fake casino.
Hallo hab jetzt das cipherwins casino mehr mals angeschrieben das sie mein Konto schließen sollen da ich ein Problem mit dem spielen habe aber jede Nachricht wird ignoriert.Dann wurde mir ein Personalbogen gesendet den ich ausfüllen soll mit einer perre aber auf dem Bogen kann ich mich nur maximal für 3 Monate sperren möchte aber komplett raus aus dem Casino da ich dem Casino nicht vertraue und nur am losen bin keine Unterhaltung in diesen Casino für mich ist es ein absolutes Fake casino.
След като ги помолих да ми затворят сметката, продължих да депозирам и загубих...
After I asked them to close my account, I continued to deposit and lost...
Nach dem ich dort drum gebietet habe mein Konto zu schließen hab ich hab ich weiter hin eingezahlt und verloren...
Здравей.
Това наистина не ми звучи правилно. Казиното със сигурност трябва да позволи на играчите си да се самоизключат завинаги, ако се споменава проблем с хазарта.
Така че, за да ви помогна с това, бихте ли могли да публикувате URL адреса на казиното тук, защото не можах да определя кое е точно?
Нашият екип по жалби ще разгледа тази ситуация и се надяваме, че ще може да ви помогне. Моля, подайте жалбата си тук и обяснете всичко добре.
Мога ли също да попитам кога точно поискахте самоизключването, моля?
Hello.
This really doesn't sound right to me. The casino surely has to allow its players to get self-excluded forever if there is a gambling issue mentioned.
So, in order to help you out with this, could you please post the URL of the casino here, because I couldn't determine which one it is exactly?
Our complaint team will take a look at this situation and hopefully will be able to help. Submit your complaint here, please, and explain everything well.
May I also ask when exactly did you request the self-exclusion, please?
Здравей, надявам се, че си добре.
Не открих никакви оплаквания от ваша страна, затова исках да ви попитам за напредъка по закриването на акаунта. Каква е ситуацията сега? Имате ли нужда от помощ или просто искате да поговорим за това?
Казиното все още не е напълно ревизирано, но текущата оценка не е много добра.
Hello, I hope you're doing well.
I could not spot any complaints of yours, so I meant to ask you about the account closure progress. What's the situation now? Do you need any help or just want to chat about it?
The casino has not yet been fully reviewed but the current score is not very cool.
Здравейте, това наистина е казиното. Ами закриването на сметката? Проработи ли?
И аз имам наличен линк : http://casino.guru/cipherwins-casino-review#tab=js-tab-reputation
Така че, ако искаш да поговорим, ще бъда тук по-късно.
Hello, this is the casino indeed. What about the account closure? Did it work?
I too have a link available: https://casino.guru/cipherwins-casino-review#tab=js-tab-reputation
So, if you want to talk, I will be here later.
Здравейте, спечелих 2000 евро, но когато се опитах да ги изтегля, те отказаха плащането ми, позовавайки се на предполагаеми условия. Попитах за посочената причина, но не получих отговор. Ще се свържа с адвоката си. Това е пълна измама.
Hello, I won €2000, but when I tried to withdraw it, they refused my payment, citing alleged terms and conditions. I asked for the reason given, but received no answer. I will be contacting my lawyer. This is a complete scam.
Hallo ,ich habe 2000 Euro gewonnen, als ich es mir ausbezahlen lassen wollte,haben sie meine Auszahlung abgelehnt wegen angebliche AGB.Da fragte ich nach dem AGB Grund,und bekam keine Antwort. Ich werde meinen Anwalt einschalten. Das ist nur reine verarsche.
Добре, още веднъж.
Здравейте, спечелих 2000 евро и исках да изтегля парите, но те отхвърлиха молбата ми въз основа на някои условия. Попитах за причината, посочена в условията, но не получих отговор. Казаха само, че не могат да изплатят парите поради нарушение на условията. Играх нормално, без никакви бонус пари. Ще се свържа с адвоката си, тъй като прочетох, че не съм единственият засегнат. Това е измама.
Okay, one more time.
Hello, I won €2000 and wanted to withdraw the money, but they rejected my request based on some terms and conditions. I asked for the reason stated in the terms and conditions, but received no answer. They only said they couldn't pay out the money due to a violation of the terms and conditions. I played normally, without any bonus money. I'm going to contact my lawyer, as I've read that I'm not the only one affected. This is fraud.
Also nochmal.
Hallo,ich habe 2000 Euro gewonnen, wollte das Geld ausbezahlen lassen, aber laut irgendwelchen AGB haben sie mich abgelehnt. Da fragte ich nach dem AGB Grund und bekam keine Antwort. Nur das sie wegen AGB Verstoßes das Geld nicht ausbezahlen können.Ich habe ganz normal gespielt,und ohne Bonusgeld.Ich werde meinen Anwalt einschalten ,da ich gelesen habe das ich nicht die einzige hier bin.Sowas ist Betrug.
Надявам се и на мен да ми отговорят.
I hope they reply to me too.
Ich hoffe sie antworten mir auch.
Като гледам индекса за безопасност на казиното, честно казано, съм наистина скептичен дали ще получите печалбите си.
Това първият ви опит за теглене оттам ли е, моля?
Нашият екип по жалби ще се опита да разследва цялата ситуация. Надяваме се, че казиното ще се свърже с нас.
By looking at the casino safety index, I'm being really sceptical, to tell you the truth, whether you will recieve your winnings.
Is this your first withdrawal attempt there, please?
Our complaint team will try to investigate the whole situation. Hopefully the casino will communicate with us.
Все още ли поддържате връзка с казиното?
Are you still in contact with the casino?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
[email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: [email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Скоро ще бъдете пренасочени към уебсайта на казиното. Моля, изчакайте. Ако използвате софтуер за блокиране на реклами, моля вижте неговите настройки.