преди 7 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Chips.gg Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Хей.
Хм, като за начало бих искал да ви попитам какъв опит имате в казиното или какво се случи, когато сте на такова мнение?
Относно лиценза, как разбрахте, че е фалшив?
Винаги би било добре първо да подкрепите мнението си с нещо.
Hey.
Hmm for a start I would like to ask you what experience you had in the casino or what happened when you have such an opinion ?
Regarding the license, how did you find out it was fake please ?
It would always be good to back up your opinion with something first.
Ако имаш предвид първата публикация, която беше скрита, явно не знаеш какво е написал играчът. Другите играчи не са баннати или нещо подобно. Но не видях никакви конкретни доказателства, имате ли някакъв проблем в това казино? Ако е така, можете ли да ми кажете за това и може би ще е възможно нашият екип да ви помогне.
If you mean the first post that was hidden, you obviously don't know what the player wrote. The other players are not banned or anything like that. But I didn't see any specific evidence, do you have any problem in this casino ? If so, can you tell me about it and maybe it would be possible for our team to help you.
Най-добре е да подадете жалба и нашият екип ще се погрижи за всичко важно. Аз съм просто администратор на форума.
Що се отнася до черните списъци, ние не го правим на нашия сайт, ние просто търсим подходящи черни списъци и след това ги споменаваме, ако казиното е в такъв списък.
Така че може би е добра идея да ни кажете какво се случва и какво се е случило, ще видим дали можем да помогнем.
The best thing to do is to create a complaint and our team will take care of everything important. I'm just an admin on the forum.
Regarding blacklisting, we don't do it on our site, we just search for relevant blacklists and then mention them if the casino is on any such list.
So it might be a good idea to tell us what is going on and what happened, we'll see if we can help.
За да поставя нещата в перспектива, ще започна така.
Когато искам доказателства и ви препоръчвам да подадете жалба, вероятно има причина за това. И това е, че този процес върви ръка за ръка с това, което можете да предоставите и имаме хора, които оценяват тези ситуации и виждат много по-задълбочено от мен, който каза, че съм администратор на форума. Мисля, че това е логично и човек, който няма от какво да се притеснява, не би трябвало да има проблем.
А що се отнася до рекламирането на казината, не бих го нарекъл така, но ние предоставяме информация за тях, което прави цялата разлика. Също така, на какво основание казвате, че е незаконно?
Имате възможност да изразите себе си и нашият екип ще се опита да ви помогне, ако проявявате интерес. Ако не, тогава предполагам, че знам, че всичко са само приказки.
To put things in perspective, I'll start like this.
When I ask for evidence and recommend you to file a complaint, there is probably a reason for it. And that is that this process goes hand in hand with what you can provide and we have people who evaluate these situations and see much more in depth than I do who said I was an admin on the forum. I think that's logical and a person who has nothing to worry about shouldn't have a problem.
And as for us promoting casinos, I wouldn't call it that but we provide information about them, which makes all the difference. Also, on what basis do you say it is illegal ?
You have the opportunity to express yourself and our team will try to help you if you are interested. If not, then I guess I know it's all just talk.
Здравей, какво ти се случи в това казино, виждам, че нямаш най-доброто преживяване. Бихте ли ми казали повече, за да знам как да ви помогна?
Що се отнася до възстановяването на средства, на какво основание бихте искали?
Hi, what happened to you in this casino , I see you don't have the best experience. Could you tell me more so I know how to help you ?
As far as refunds are concerned, what would you want them based on ?
Съжаляваме за тази ситуация в казиното. Мога ли да попитам дали имате оставащи реални пари в акаунта си и дали можете да влезете?
Ще изчакаме вашия отговор и се надяваме, че ще успеем да разрешим проблема.
Sorry about this situation at the casino. May I ask if you have any remaining real money balance in your account and if you are able to log in?
We'll wait for your reply, and hopefully we will be able to get this solved.
Благодаря ви за отговорите. В такъв случай бих ви препоръчал да подадете жалба тук с нашия екип. Сигурен съм, че ще направят всичко възможно, за да ви помогнат с вашия случай. Моля, предоставете цялата необходима информация и нашият екип за оплаквания ще се опита да разреши случая.
Можете да използвате тази връзка, за да го направите. Уведомете ни, ако имате нужда от помощ, моля.
Thank you for your answers. In that case, I would recommend you submit a complaint here with our team. I am sure they will do everything possible to help you out with your case. Please provide all the information needed and our complaint team will try to have the case solved.
You can use this link to do so. Let us know if you need any assistance, please.
Със сигурност ще оценим индекса за безопасност на казиното, а междувременно тук можете да видите малко информация за това как преглеждаме всички онлайн казина. Чувствайте се свободни да задавате всякакви въпроси.
We will surely evaluate the safety index of the casino, and in the meantime, here you can see some information about how we review all online casinos. Feel free to ask any questions.
Здравейте,
Изглежда, че има и други, които споделят вашето убеждение, че на този уебсайт му липсва качество по отношение на лиценза и цялостната клиентска стратегия. Има ли някакъв начин да копирате и поставите екранна снимка, която илюстрира това? Знаете ли, това би имало значително въздействие, въпреки че няма да имаме нужда от доказателства. Ще оставя това на вас.
Hello,
It appears that there are others who share your belief that this website lacks quality in terms of license and overall customer strategy. Is there any way you could copy and paste a screenshot that illustrates this? You know, it would have a significant impact, even though we would not need proof. I'll leave that to you.
Имам въпрос към обществеността и администраторите на общността в едно казино. ако дадено казино използва фалшив лиценз, създаден от самото казино, за да заблуди обществеността да вярва, че е напълно регулирано, но след това се установи, че лицензът е фалшив, така че те бързо премахват лиценза. Трябва ли казиното да възстанови депозитите, направени по време на фалшивия лиценз? Тъй като това е незаконно и измамно, това е като ако играч спечели голяма печалба и изпрати фалшиви документи, печалбите незабавно се анулират, така че не е различно. Моля, мога ли да получа честни отговори. Знам, че гуруто вероятно ще каже добре, че не е толкова лошо и ще застане на страната на казината, но ако гуруто е наистина честна компания, отговорът, който дават тук, трябва да е правилен.
I have a question for the public and the community admins on a casino. if a casino uses a fake license created by the casino itself to mislead the public into believing they are fully regulated but then later have been found out the license is fake so they quickly remove the license. Should the casino refund the deposits made upon the time of the fake license? As this is illegal and fraudulent it’s like if a player wins big and sends in fake documents there winnings are instantly void so it’s not different. Please can I get honest answers I know guru will probably say well it’s not that bad and side with the casinos but if guru are truly a honest company the answer they give here should be correct.
да, казиното трябва да възстанови депозитите на играчите, кажете, че гуруто на казиното не трябва дори да се замисля дали да застане на страната на казиното, измамата е измама и ако казиното е имало фалшив лиценз, това е измама
yes the casino should refund the players deposits say casino guru shouldn’t even think twice about sideing with the casino fraud is fraud and if the casino had a fake license then that’s fraud
Имам въпрос към обществеността и администраторите на общността в едно казино. ако дадено казино използва фалшив лиценз, създаден от самото казино, за да заблуди обществеността да вярва, че е напълно регулирано, но след това се установи, че лицензът е фалшив, така че те бързо премахват лиценза. Трябва ли казиното да възстанови депозитите, направени по време на фалшивия лиценз? Тъй като това е незаконно и измамно, това е като ако играч спечели голяма печалба и изпрати фалшиви документи, печалбите незабавно се анулират, така че не е различно. Моля, мога ли да получа честни отговори. Знам, че гуруто вероятно ще каже добре, че не е толкова лошо и ще застане на страната на казината, но ако гуруто е наистина честна компания, отговорът, който дават тук, трябва да е правилен.
I have a question for the public and the community admins on a casino. if a casino uses a fake license created by the casino itself to mislead the public into believing they are fully regulated but then later have been found out the license is fake so they quickly remove the license. Should the casino refund the deposits made upon the time of the fake license? As this is illegal and fraudulent it’s like if a player wins big and sends in fake documents there winnings are instantly void so it’s not different. Please can I get honest answers I know guru will probably say well it’s not that bad and side with the casinos but if guru are truly a honest company the answer they give here should be correct.
Здравейте. Със сигурност няма да „застанем" на никое казино, което не е честно и се отнася лошо към своите играчи.
За съжаление не е в нашата юрисдикция, както бих могъл да кажа, когато става дума за някакви правни или незаконни въпроси. В случаи като този съветваме играчите да общуват с адвокат, защото ръцете ни са вързани.
Ние винаги се стремим да информираме нашите потребители за всичко и затова това е ясно посочено във всичките ни прегледи.
Hello. We surely won't "side" with any casino which is not fair and treats its players badly.
Unfortunately, it is not in our jurisdiction, as I could say, when it comes to any legal or unlegal matters. In cases like this, we advise players to communicate with a lawyer because our hands are tied.
We always aim to inform our users about everything, and that is why it is clearly stated in all our reviews.
Хей, ти не отговори на въпроса, ако дадено казино използва фалшив лиценз, за да заблуди играчите, след това се установи, че използва фалшив лиценз с твърди доказателства, ако казиното върне депозитите, след като заблуди играчите, също както ако играчът спечели и използва фалшиви документи казиното анулира печалбите
Hey you didn’t answer the question if a casino uses a fake licence to mislead players then gets found out to be using a fake license with hard evidence should the casino give the deposits back after misleading the players same as if the player wins and uses fake documents the casino voids the winnings
Както казах, не можем да ви дадем правен съвет и затова не мога да ви дам отговор на този въпрос. Вярваме, че всяко казино трябва да се отнася справедливо към клиентите си и това е, за което се борим, но за съжаление не можем да ви помогнем, когато става въпрос за лицензите на казиното. В нашата база данни включваме много казина без лиценз и ако те са честни и изплащат печалбите на своите играчи, това е добре. Това е важно за нас.
As I said, we cannot give you any legal advice, and that is why I cannot give you an answer to this question. We believe that any casino should treat its customers fairly and that is what we fight for, but unfortunately, we can not help you whenever it comes to the licenses of the casino. In our database, we include many casinos with no license and if they are fair and pay the winnings to its players, that is okay. That is important to us.
Здравейте, но има разлика между фалшив лиценз и липса на лиценз. Не разбирам какво получавате дори казино гуру ги рекламираше с фалшив лиценз, но това не беше вина на гуруто, тъй като те също бяха измамени, ние не говорим за казино, че като няма лиценз, ние говорим за казиното, което създава фалшив лиценз, за да подведе играчите много играчи не биха играли с казино без лиценз, ясно е само от отговора ви, че сте на страната на казино, което е създало фалшив лиценз, за да подведе играчи всеки един, с когото съм говорил Т.е. други собственици на казина адвокати приятели всички те. Кажете, че казиното е използвало измама, за да подведе играчите, така че, моля, не ми казвайте, че се борите за играчите, всеки, който прочете това, ще види какво се опитвате да направите
Hi but there’s a difference between a fake license and no licence I don’t understand what you are getting at even casino guru was promoting them having a fake license but that wasn’t guru fault as they was also deceived we are not talking about a casino that as no licence we are talking about the casino creating a fake license to mislead the players many players would not play with a no licence casino it’s clear just by your reply’s that you are siding with a casino that created a fake licence to mislead the players every one I have spoke to I.e other casino owners lawyers friends they all. Say that the casino used fraud to mislead the players so please don’t tell me that you fight for the players anyone that reads this will see what u trying ti do
Само за да ви поправя тук, ние не ги „рекламирахме" с фалшив лиценз. Информираме всички да са наясно с това, за да решат дали да играят или не. Ако не знаем, че даден лиценз е фалшив, за съжаление не можем да информираме всички за това на нашия уебсайт. Веднага щом разберем, че дадено казино работи без лиценз, ще го включим в нашия преглед.
Със сигурност не заставаме на ничия страна, както искате да го наричате. Съжалявам, че сте имали този лош опит в това казино и както вече предложих преди, ако смятате, че сте били третирани несправедливо поради несъществуващия лиценз на това казино, трябва да се свържете с адвокат. Надявам се, че ще помогне за разрешаването на този проблем, както желаете. Със сигурност ще стискам палци.🤞
Just to correct you here, we were not "promoting" them having a fake licence. We inform everyone to be aware of it, so they can decide whether to play or not. If we are not aware of a license being fake, unfortunately, we cannot inform everyone about it on our website. As soon as we find out that a casino operates without a license, we will include it in our review.
We surely do not "side" with anyone, as you like to call it. I'm sorry that you had this bad experience at this casino, and as I already suggested before, if you believe that you have been treated unfairly due to the non-existing license of this casino, you should contact a lawyer. I hope it'll help to solve this issue as you wish. I will surely keep my fingers crossed.🤞
Здравейте, така че нека го кажем по различен начин, тогава може да отговорите на въпроса, така че ако имам оплакване срещу казиното с гуру и беше установено, че казиното използва фалшив лиценз, когато се регистрирах, след което също разбрах, че е фалшив, гуруто трябва да попита казиното за връщане на депозита поради подвеждане на обществеността? Не виждам въпроса да е труден за отговор, вие продължавате да ме насочвате към адвокат и пренебрегвате въпроса, жалбата ми е на гуру Питам ви дали смятате, че гуру трябва да позволи казиното се измъква със създаването на фалшив лиценз и заблуждаването на обществеността или трябва да постъпят правилно и да поискат от казиното да възстанови сумата на играчите, защото са били заблудени, точно както когато играч изпрати фалшиви документи от страна на гуру с казиното, защото документите са фалшиви така че, моля, можете ли просто да отговорите на този прост въпрос
Hi so let’s put this a different way then you might answer the question so if I have a complaint against the casino with guru and the casino was found to be using a fake license when I signed up then also found out it was fake should guru ask the casino for the deposit back due to misleading the public ?I don’t see the question to be hard to answer you keep referring me to a lawyer and ignoring the question my complaint is on guru I am asking you if you think guru should let the casino get away with creating a fake license and misleading the public or should they do the right thing and ask the casino to refund players because they was mislead just like when a player send fake documents in guru side with the casino because the documents was fake so please can you just answer this simple question
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.