преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Chilli777 Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Те са казино за измама. Престъпници, които няма да ви изплатят печалбите. Пазете се от това казино и следното
GAME TECH LIMITED
ВСЕКИ АДРЕС В ХОЛАНДИЯ КЮРАКАО
They are a scam casino. Criminals who will not pay your winnings. Beware of this casino and the following
GAME TECH LIMITED
ANY ADDRESS IN HOLLANDIA CURACAO
Здравейте,
благодаря за предупреждението. Боя се, че казиното ARES вече е в черния списък на Casino Guru.
Hello,
thank you for your warning. The ARES casino is already on Casino Guru's blacklist, I'm afraid.
Никога не играйте на chilli777, голяма лъжа, нагласени слотове, когато играете те вече знаят колко ще спечелите и загубите, което означава, че никога не печелите. Всички манипулирани.
Never play at chilli777, a big lie, rigged slots, when you play they already know how much you are going to win and lose, which means you never win. All manipulated.
No jugueis nunca en chilli777, una gran mentira, slots trucadas, cuando juegas ya saben cuánto vas a ganar y a perder, con lo cual nunca ganas. Todas manipuladas.
Добре,
Мога само да добавя, че открихме и игри с фалшиви и липсващи лицензи:
https://casino.guru/chilli777-casino-review
Предполагам, че си загубил целия си баланс. 🙁 Съжалявам да го чуя.
Винаги трябва да проверявате репутацията на казиното, преди да направите какъвто и да е депозит.
Well,
I can only add that we also found games faked and missing licenses:
https://casino.guru/chilli777-casino-review
You lost all your balance I guess. 🙁 Sorry to hear that.
You should always check the casino's reputation before making any deposit.
Здравейте,
Не бих казал, че това е нормално. За съжаление, наистина изглежда като казино с лоша репутация. 🙁
Бих искал да ви задам няколко въпроса относно това:
Преминахте ли вече проверката KYC (познайте своя клиент), моля?
В какъв статус е оттеглянето ви сега?
Можете ли да получите достъп до акаунта си?
Каква беше последната актуализация от казиното относно вашето теглене?
Hello,
I would not say this is normal. Sadly, it truly seems like a casino with a bad reputation. 🙁
I'd like to ask you a few questions about it:
Have you already passed the KYC (know your customer) verification, please?
In what status is your withdrawal now?
Can you access your account?
What was the last update from the casino concerning your withdrawal?
1 беше първият път, когато го играх
2 състоянието ми на оттегляне е в очакване
3 да
4 май 11
1 was the first time I played it
2 my withdrawal status is pending
3 yes
4 May 11
1 era la prima volta che ci giocavo
2 lo stato del mio prelievo è pending
3 si
4 11 maggio
Здравейте,
от вашите за вашите отговори. Правилно ли разбрах, че все още не сте преминали KYC проверката?
Освен ако не е изключение, вашето теглене няма да продължи, освен ако не преминете проверката на акаунта.
След като говорим за такова лошо казино, предполагам, че всичко е възможно. 🙁
Мисля, че трябва да подадете жалбата, просто щракнете/докоснете тук .
Моля, поставете всички въпроси и отговорите си към жалбата, това ще ни спести време.
Благодаря ти.
Hello,
than your for your answers. Did I get it correctly that you have not passed the KYC verification yet?
Unless an exception, your withdrawal will not proceed unless you undergo the account verification.
Since we are talking about such a bad casino, all is possible I guess. 🙁
I think you should submit the complaint, just click/tap here.
Kindly put all questions and your answers to the complaint, it will save us some time.
Thank you.
chilli777.com, doctorspins.com, cherryfiesta.com, theredtoucancasino същата казино "група"....поне рецензиите в червено 2. Те нямат използван имейл. Ако искате да затворите акаунта...няма да стане. Ако поискате да изтриете информацията за контакт, това също не работи, но всичките 4 започват да изпращат спам....чат агентите са "наистина професионалисти".....👎
chilli777.com, doctorspins.com ,cherryfiesta.com ,theredtoucancasino same casino "group"....at least the reviews in red 2. These do not have email in use. If you want to close the account...it won't work. If you ask to delete the contact information, that doesn't work either, but all 4 start sending spam....the chat agents are "really professionals".....👎
chilli777.com, doctorspins.com ,cherryfiesta.com ,theredtoucancasino samaa kasino "konsernia"....ainakin arvostelut punaisella 2. Näillä ei ole käytössä sähköpostia . Jos haluat sulkea tilin....se ei onnistu. Jos pyydät poistamaan yhteystiedot sekään ei onnistu vaan kaikki 4 alkaa lähettämään roskapostia....chat agentit " todella ammattilaisia ".....👎
Хм, много съжалявам, че е така и не получавате добро отношение от казиното.
Но колко време се опитвате да закриете акаунта си?
Щях да препоръчам да подадете жалба, но казиното не ни отговаря, така че вероятно няма да има много смисъл.
Ако обаче не го разрешат, индексът на безопасност ще намалее, така че това ще бъде единственият положителен ефект.
Hmm, I'm quite sorry that it's like this and you don't get good treatment from the casino.
But how long have you been trying to close your account?
I was going to recommend filing a complaint, but the casino doesn't reply to us, so it probably wouldn't make much sense.
However, if they didn't resolve it, the safety index would decrease, so that would be the only positive effect.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.