преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с ChillBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Благодаря за писането.
Виждам, че има 2 уебсайта, които са 100% сходни, просто различни имена на домейни.
1 чилбет
2 тивитбет
Не знам кой е истинският
Thank for your writting.
I see there are 2 websites that are 100% similar, just different domain names.
1 chillbet
2 tivitbet
Don't know which one is real
Здравейте
Бих казал, че чилбетът е ChillBet Casino. Въпреки това не можах да намеря сайт на tivibet. Може ли просто да бъде огледална страница за играчи от други страни?
Можете ли да предоставите екранни снимки за сравнение, моля?
Би било най-добре да използвате връзката, предоставена в прегледа на казиното:
Hey there.
I'd say that chillbet is ChillBet Casino. I couldn't find any tivibet site though. Could simply be a mirror page for players from some other countries?
Can you provide screenshots for the comparison, please?
Would be best to use the link provided in the casino review:
Може би ще се заинтересувате от нашата статия Отзиви за казино гуру – Научете за нашия процес на преглед и оценка на казино , за да можете да разберете по-добре нашата работа и тя може да ви даде отговор и на вашия въпрос.😉
Наистина съжалявам за цялата ситуация, която прочетох във вашата жалба , и че казиното все още не е отговорило на нашия екип. Бранислав вече написа там, че „Ако казиното не успее да отговори в зададения срок, ние ще затворим жалбата като „неразрешена", което може да повлияе негативно на рейтинга му."
Надяваме се, че нашият екип скоро ще успее да разреши вашия случай. Моля, дръжте ни в течение за всички новини по вашия случай.
Maybe you'll be interested in our article Casino Guru Reviews – Learn About Our Casino Review And Rating Process, so you can better understand our work, and it can give you the answer to your question, as well.😉
I am really sorry about the whole situation I have read in your complaint, and that the casino has not replied to our team yet. Branislav already wrote there that " If the casino fails to respond in the set time frame, we will close the complaint as ‘unresolved’ which may negatively affect its rating."
I hope our team will be able to get to a resolution of your case soon. Please keep us informed about any news regarding your case.
Не разбирам. Блокираха ми акаунта, защото съм от Русия. Вие също сте от Русия. Можете да се сбогувате с парите си. Те са мошеници
I do not understand. They blocked my account, because I am from Russia. You are also from Russia. You can say goodbye to your money. They are scummers
Добре, това е малко нова информация, нали? Ще го предам на нашия екип за данни, за да го провери. Благодаря ти.
Alright, so this is some new information, right? I will pass it on to our data team to check it out. Thank you.
https://casinoguru-en.com/chillbet-casino-player-s-winnings-were-confiscated
https://casinoguru-en.com/chillbet-casino-player-s-winnings-were-confiscated
Да, това е доста тъжна история. Поне други играчи вече знаят, че това казино казино не е било заинтересовано от разрешаването на липсващото ви плащане, както и неговият лицензодател. За съжаление се случва.
Както и да е, благодаря ви, че споделихте изображението.
Yes, this is quite a sad story. At least other players now know that this casino casino was not interested in resolving your missing payment, as is its licensor. Sadly, it happens.
Anyway, thank you for sharing the image.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.