преди 10 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Cherry Spins Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Току-що спечелих $200, изтеглих, но не съм сигурен дали ще ги получа. Моят акаунт все още показва $200 за залагане??
Имейлът е изпратен до поддръжка/асистент. Няма да залагам отново на място, ако тегленето ми не бъде одобрено. Не се използва бонус, така че не би трябвало да има проблем.
Чудя се колко време ще отнеме да получа средствата си
I just won $200 did a withdrawal but unsure if I will recieve it. My acct still shows $200 to gamble with??
Email has been sent to support/assistant. I will not gamble on site again if my withdrawal isn't approved. There is no bonus used so there shouldn't be any issue.
Wondering how long it will take to recieve my funds
Надявам се да получите отговор. Буквално чаках повече от месец, за да получа някакъв отговор на съобщенията, които им изпратих. Страхувам се, че там може да няма никой, освен да събира депозити. Рейтингът трябва да бъде намален.
I hope you get a response. I literally have been waiting over a month to get any kind of reply to the messages I sent them. I'm afraid there may not be anyone there except to collect deposits. The rating should be lowered.
Току-що спечелих $200, изтеглих, но не съм сигурен дали ще ги получа. Моят акаунт все още показва $200 за залагане??
Имейлът е изпратен до поддръжка/асистент. Няма да залагам отново на място, ако тегленето ми не бъде одобрено. Не се използва бонус, така че не би трябвало да има проблем.
Чудя се колко време ще отнеме да получа средствата си
I just won $200 did a withdrawal but unsure if I will recieve it. My acct still shows $200 to gamble with??
Email has been sent to support/assistant. I will not gamble on site again if my withdrawal isn't approved. There is no bonus used so there shouldn't be any issue.
Wondering how long it will take to recieve my funds
Здравейте, колко време чакахте тегленето? Имате ли потвърдена казино сметка? Мисля, че сте се справили добре, ако искате да знаете как е с тегленето и следователно повече информация. Също така определено бих препоръчал да не играете с парите, докато не разберете какво е необходимо, това също е добра точка, която отбелязахте.
Бихте ли ни казали какво разбрахте и какво отговори казиното? Казиното е ново засега, така че не знаем толкова много за него, но според потребителските отзиви , които са 4, видях, че играчите са имали негативни преживявания и преди.
Твърдо вярвам, че ти ще си този, който ще развали това проклятие.
Hello, how long have you been waiting for the withdrawal ? Do you have a verified casino account ? I think you have done well if you want to know how it is with the withdrawal and therefore more information. I would also definitely recommend not to play with the money until you know what is needed, that is also a good point you have made.
Could you let us know what you found out and what the casino replied ? The casino is fresh so far so we don't know that much about it, but according to the user reviews, which are 4, I have seen that the players had negative experiences before.
I firmly believe that you will be the one to break this curse.
Надявам се да получите отговор. Буквално чаках повече от месец, за да получа някакъв отговор на съобщенията, които им изпратих. Страхувам се, че там може да няма никой, освен да събира депозити. Рейтингът трябва да бъде намален.
I hope you get a response. I literally have been waiting over a month to get any kind of reply to the messages I sent them. I'm afraid there may not be anyone there except to collect deposits. The rating should be lowered.
Здравейте, след като чакате толкова дълго за отговор, имате ли тегленето и следователно парите, които са в сметката на играча? Имате ли и потвърдена казино сметка?
Кажи ми къде си.
Hi, since you are waiting so long for an answer, do you have the withdrawal and therefore the money that is in the player's account ? Do you also have a verified casino account ?
Let me know where you stand.
Здравейте
Изпратих много имейли без отговор или заявка за теглене е изпълнена. Много съм разочарован и на този етап няма да играя повече в този сайт, препоръчвам на никой да не го прави, няма да получите печалбите си. Започнах с молба за моите $200 печалби, но заложих отново и сега имам само $100 на разположение. Те нямат проблем да вземат парите ви, но не зачитат печалбите ви. Това е абсолютно отвратително. Сайтът трябва да бъде свален, така че никой друг да не бъде всмукан да загуби печалби.
Hello
I ve sent many emails no reply or withdrawal request fulfilled. I'm very disappointed and at this point will not be playing in this site any more, suggest no one does, you will not recieve your winnings. I started with a request for my $200 winnings, but gambled some again and now only have $100 available. They have no prob taking your money but don't honour your winnings. This is absolutely disgusting. Site needs to be taken down so no one else is sucked into loosing any winnings.
Няколко имейла за моята заявка за теглене. Все още няма отговор..все още чакам. Предупреждение за другите..не играйте на този сайт. Казино Cherry spins..няма да уважи печалбите ви или да отговори на вашите заявки.
Several emails for my withdrawal request. No response yet..still waiting. Warning to others..do not play on this site. Cherry spins casino..will not honour your winnings or reply to your requests.
Здравей Джаро, както казах в прегледа си, направих няколко депозита, но след това исках да говоря с някого по имейл или чат, преди да направя други депозити, за да попитам за проверка и др. В нито един момент не беше наличен чат на живо и съобщенията, които поискаха да бъдат оставени, остават без отговор до ден днешен повече от месец по-късно. Изпратих няколко. Мисленето, че едно казино може просто да седи там и да не реагира, но да събира депозити, изглежда доста сенчесто в моите книги.
Hi Jaro, as I stated in my review I made several deposits but then wanted to speak with someone via email or chat before making any further deposits to inquire about verification ect. No live chat was available at any point and the messages they asked to be left remain unanswered to this day over a month later. I sent several. To think a casino can just sit there and be non responsive but collect deposits seems pretty shady in my books.
Няколко имейла за моята заявка за теглене. Все още няма отговор..все още чакам. Предупреждение за другите..не играйте на този сайт. Казино Cherry spins..няма да уважи печалбите ви или да отговори на вашите заявки.
Several emails for my withdrawal request. No response yet..still waiting. Warning to others..do not play on this site. Cherry spins casino..will not honour your winnings or reply to your requests.
Определено препоръчвам да не играете с пари. Ние даваме на казината 14 дни за разрешаване на теглене, така че ако нищо не се промени през това време и все още не получите отговор от казиното, тогава можете да подадете жалба до нас.
Въпреки това, ако загубите всичките си пари, ние няма да можем да ви помогнем.
Както и да е, тегленето ви предстои ли или казиното го е анулирало? Вашият акаунт вече е потвърден?
I definitely recommend not to play with money. We give casinos 14 days to resolve a withdrawal, so if nothing changes in that time and you still don't hear back from the casino, then you can file a complaint with us.
However, if you lose all your money we will not be able to help you.
Anyway, is your withdrawal pending or has the casino cancelled it? Your account is already verified?
Здравей Джаро, както казах в прегледа си, направих няколко депозита, но след това исках да говоря с някого по имейл или чат, преди да направя други депозити, за да попитам за проверка и др. В нито един момент не беше наличен чат на живо и съобщенията, които поискаха да бъдат оставени, остават без отговор до ден днешен повече от месец по-късно. Изпратих няколко. Мисленето, че едно казино може просто да седи там и да не реагира, но да събира депозити, изглежда доста сенчесто в моите книги.
Hi Jaro, as I stated in my review I made several deposits but then wanted to speak with someone via email or chat before making any further deposits to inquire about verification ect. No live chat was available at any point and the messages they asked to be left remain unanswered to this day over a month later. I sent several. To think a casino can just sit there and be non responsive but collect deposits seems pretty shady in my books.
Да, бих се почувствал по същия начин като вас, ако съм честен и казиното ще загуби доверие в очите ми. Предполагам, че вече не играеш там, прав ли съм?
Yes, I would feel the same way as you if I'm honest and the casino would lose credibility in my eyes. I assume you don't play there anymore, am I right?
Определено препоръчвам да не играете с пари. Ние даваме на казината 14 дни за разрешаване на теглене, така че ако нищо не се промени през това време и все още не получите отговор от казиното, тогава можете да подадете жалба до нас.
Въпреки това, ако загубите всичките си пари, ние няма да можем да ви помогнем.
Както и да е, тегленето ви предстои ли или казиното го е анулирало? Вашият акаунт вече е потвърден?
I definitely recommend not to play with money. We give casinos 14 days to resolve a withdrawal, so if nothing changes in that time and you still don't hear back from the casino, then you can file a complaint with us.
However, if you lose all your money we will not be able to help you.
Anyway, is your withdrawal pending or has the casino cancelled it? Your account is already verified?
Все още чакам в казиното да изпълни заявката ми за теглене.
Still waiting on casino to honour my withdrawal request.
Да, бих се почувствал по същия начин като вас, ако съм честен и казиното ще загуби доверие в очите ми. Предполагам, че вече не играеш там, прав ли съм?
Yes, I would feel the same way as you if I'm honest and the casino would lose credibility in my eyes. I assume you don't play there anymore, am I right?
Не, вече не играя там. Радвам се, че се доверих на инстинктите си и реших да се свържа с истински човек, преди да правя повече депозити. Не обичам да хвърлям пари на вятъра, без да знам дали изобщо имам шанс някога да изтегля. Изглежда, че засега няма желаещи да общуват с играчи.
No I don't play there anymore. I'm glad I trusted my instincts and thought to connect with a real person before making any more deposits. I don't like throwing money into the wind not knowing if I have even a chance of ever making a withdrawal. There doesn't seem to be anyone interested in communicating with players thus far.
Не, вече не играя там. Радвам се, че се доверих на инстинктите си и реших да се свържа с истински човек, преди да правя повече депозити. Не обичам да хвърлям пари на вятъра, без да знам дали изобщо имам шанс някога да изтегля. Изглежда, че засега няма желаещи да общуват с играчи.
No I don't play there anymore. I'm glad I trusted my instincts and thought to connect with a real person before making any more deposits. I don't like throwing money into the wind not knowing if I have even a chance of ever making a withdrawal. There doesn't seem to be anyone interested in communicating with players thus far.
да Съгласен съм. Много съм разочарован от това казино. Още по-смущаващо е, че им се измъква. Все още има $100 налични за теглене и аз съм ги изтеглил или се опитвам да го направя и съобщението казва, че ще получа имейл и потвърждение за електронно прехвърляне на средства. Все още нищо..минали дни.
Yes. I agree. I'm very disappointed with this casino. Even more upsetting is they are getting away with it. Still have $100 now available for withdrawal and I ve with drawn it or trying to and message says I will recieve email and confirmation of etransfer of funds. Nothing yet..been days.
Разбирам и виждам, че сте подали жалба по този случай. Бих ви помолил да отговорите на въпросите на Томас, за да може той да продължи напред.
Просто щракнете тук, за да го направите.
Надявам се, че всичко може да се разреши и ще получите парите си. 🤞
I understand and I see that you have filed a complaint in this case. I would ask you if you could answer Tomas's questions so that he can move on.
Just click here to do so.
I hope everything can be resolved and you will get your money. 🤞
Не, вече не играя там. Радвам се, че се доверих на инстинктите си и реших да се свържа с истински човек, преди да правя повече депозити. Не обичам да хвърлям пари на вятъра, без да знам дали изобщо имам шанс някога да изтегля. Изглежда, че засега няма желаещи да общуват с играчи.
No I don't play there anymore. I'm glad I trusted my instincts and thought to connect with a real person before making any more deposits. I don't like throwing money into the wind not knowing if I have even a chance of ever making a withdrawal. There doesn't seem to be anyone interested in communicating with players thus far.
Хубаво е, че сте се доверили на инстинктите си, когато са създавали проблеми. Понякога си спестявате неприятностите предварително и винаги е добре да опитате неща като споменатите, преди да играете някъде. След това играчът има поне някаква представа как могат да работят нещата в определено казино, защото ако комуникацията се провали от самото начало, това вероятно не е добър знак. 🤔🤷♂️
It's good that you trusted your instincts when they set up problems. Sometimes you save yourself the trouble beforehand and it's always good to try things like you mentioned before you play somewhere. The player then has at least some idea of how things might work in a particular casino, because if the communication fails from the start, it's probably not a good sign. 🤔🤷♂️
Съжалявам да чуя това, но напълно разбирам. Вярвам, че това е начинът, по който сайтове като този процъфтяват, като затрудняват свързването, за да бъдат потвърдени или оттеглени, и не е честно. Не бъдете строги към себе си.
So sorry to hear this, but I completely understand. I believe this is how sites like this thrive by making it difficult to connect to be verified or withdraw and it's not fair. Don't be hard on yourself.
Благодаря..но съм съгласен..наистина тъжно и отвратително.
Thanks..but I agree..really sad and disgusting.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.