ФорумКазинаCherry Spins Casino - обща дискусия

Cherry Spins Casino - обща дискусия

преди 7 месеца от tamalamaland123
|
2192 преглеждания 23 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 7 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Cherry Spins Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Публикация на tamalamaland123 е изтрит
преди 6 месеца

Току-що спечелих $200, изтеглих, но не съм сигурен дали ще ги получа. Моят акаунт все още показва $200 за залагане??

Имейлът е изпратен до поддръжка/асистент. Няма да залагам отново на място, ако тегленето ми не бъде одобрено. Не се използва бонус, така че не би трябвало да има проблем.

Чудя се колко време ще отнеме да получа средствата си

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Надявам се да получите отговор. Буквално чаках повече от месец, за да получа някакъв отговор на съобщенията, които им изпратих. Страхувам се, че там може да няма никой, освен да събира депозити. Рейтингът трябва да бъде намален.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Току-що спечелих $200, изтеглих, но не съм сигурен дали ще ги получа. Моят акаунт все още показва $200 за залагане??

Имейлът е изпратен до поддръжка/асистент. Няма да залагам отново на място, ако тегленето ми не бъде одобрено. Не се използва бонус, така че не би трябвало да има проблем.

Чудя се колко време ще отнеме да получа средствата си

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте, колко време чакахте тегленето? Имате ли потвърдена казино сметка? Мисля, че сте се справили добре, ако искате да знаете как е с тегленето и следователно повече информация. Също така определено бих препоръчал да не играете с парите, докато не разберете какво е необходимо, това също е добра точка, която отбелязахте.

Бихте ли ни казали какво разбрахте и какво отговори казиното? Казиното е ново засега, така че не знаем толкова много за него, но според потребителските отзиви , които са 4, видях, че играчите са имали негативни преживявания и преди.

Твърдо вярвам, че ти ще си този, който ще развали това проклятие.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Надявам се да получите отговор. Буквално чаках повече от месец, за да получа някакъв отговор на съобщенията, които им изпратих. Страхувам се, че там може да няма никой, освен да събира депозити. Рейтингът трябва да бъде намален.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте, след като чакате толкова дълго за отговор, имате ли тегленето и следователно парите, които са в сметката на играча? Имате ли и потвърдена казино сметка?

Кажи ми къде си.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте

Изпратих много имейли без отговор или заявка за теглене е изпълнена. Много съм разочарован и на този етап няма да играя повече в този сайт, препоръчвам на никой да не го прави, няма да получите печалбите си. Започнах с молба за моите $200 печалби, но заложих отново и сега имам само $100 на разположение. Те нямат проблем да вземат парите ви, но не зачитат печалбите ви. Това е абсолютно отвратително. Сайтът трябва да бъде свален, така че никой друг да не бъде всмукан да загуби печалби.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Няколко имейла за моята заявка за теглене. Все още няма отговор..все още чакам. Предупреждение за другите..не играйте на този сайт. Казино Cherry spins..няма да уважи печалбите ви или да отговори на вашите заявки.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Здравей Джаро, както казах в прегледа си, направих няколко депозита, но след това исках да говоря с някого по имейл или чат, преди да направя други депозити, за да попитам за проверка и др. В нито един момент не беше наличен чат на живо и съобщенията, които поискаха да бъдат оставени, остават без отговор до ден днешен повече от месец по-късно. Изпратих няколко. Мисленето, че едно казино може просто да седи там и да не реагира, но да събира депозити, изглежда доста сенчесто в моите книги.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Няколко имейла за моята заявка за теглене. Все още няма отговор..все още чакам. Предупреждение за другите..не играйте на този сайт. Казино Cherry spins..няма да уважи печалбите ви или да отговори на вашите заявки.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Определено препоръчвам да не играете с пари. Ние даваме на казината 14 дни за разрешаване на теглене, така че ако нищо не се промени през това време и все още не получите отговор от казиното, тогава можете да подадете жалба до нас.

Въпреки това, ако загубите всичките си пари, ние няма да можем да ви помогнем.

Както и да е, тегленето ви предстои ли или казиното го е анулирало? Вашият акаунт вече е потвърден?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравей Джаро, както казах в прегледа си, направих няколко депозита, но след това исках да говоря с някого по имейл или чат, преди да направя други депозити, за да попитам за проверка и др. В нито един момент не беше наличен чат на живо и съобщенията, които поискаха да бъдат оставени, остават без отговор до ден днешен повече от месец по-късно. Изпратих няколко. Мисленето, че едно казино може просто да седи там и да не реагира, но да събира депозити, изглежда доста сенчесто в моите книги.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Да, бих се почувствал по същия начин като вас, ако съм честен и казиното ще загуби доверие в очите ми. Предполагам, че вече не играеш там, прав ли съм?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Определено препоръчвам да не играете с пари. Ние даваме на казината 14 дни за разрешаване на теглене, така че ако нищо не се промени през това време и все още не получите отговор от казиното, тогава можете да подадете жалба до нас.

Въпреки това, ако загубите всичките си пари, ние няма да можем да ви помогнем.

Както и да е, тегленето ви предстои ли или казиното го е анулирало? Вашият акаунт вече е потвърден?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Все още чакам в казиното да изпълни заявката ми за теглене.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Да, бих се почувствал по същия начин като вас, ако съм честен и казиното ще загуби доверие в очите ми. Предполагам, че вече не играеш там, прав ли съм?

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Не съм, не.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 6 месеца

Не, вече не играя там. Радвам се, че се доверих на инстинктите си и реших да се свържа с истински човек, преди да правя повече депозити. Не обичам да хвърлям пари на вятъра, без да знам дали изобщо имам шанс някога да изтегля. Изглежда, че засега няма желаещи да общуват с играчи.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Не, вече не играя там. Радвам се, че се доверих на инстинктите си и реших да се свържа с истински човек, преди да правя повече депозити. Не обичам да хвърлям пари на вятъра, без да знам дали изобщо имам шанс някога да изтегля. Изглежда, че засега няма желаещи да общуват с играчи.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

да Съгласен съм. Много съм разочарован от това казино. Още по-смущаващо е, че им се измъква. Все още има $100 налични за теглене и аз съм ги изтеглил или се опитвам да го направя и съобщението казва, че ще получа имейл и потвърждение за електронно прехвърляне на средства. Все още нищо..минали дни.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Все още чакам в казиното да изпълни заявката ми за теглене.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Разбирам и виждам, че сте подали жалба по този случай. Бих ви помолил да отговорите на въпросите на Томас, за да може той да продължи напред.

Просто щракнете тук, за да го направите.

Надявам се, че всичко може да се разреши и ще получите парите си. 🤞

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Не, вече не играя там. Радвам се, че се доверих на инстинктите си и реших да се свържа с истински човек, преди да правя повече депозити. Не обичам да хвърлям пари на вятъра, без да знам дали изобщо имам шанс някога да изтегля. Изглежда, че засега няма желаещи да общуват с играчи.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Хубаво е, че сте се доверили на инстинктите си, когато са създавали проблеми. Понякога си спестявате неприятностите предварително и винаги е добре да опитате неща като споменатите, преди да играете някъде. След това играчът има поне някаква представа как могат да работят нещата в определено казино, защото ако комуникацията се провали от самото начало, това вероятно не е добър знак. 🤔🤷‍♂️

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Вече няма значение .залагах това, което имах в акаунта си и приключих с CHERRY SPINS CASINO...никога повече!!!!!!!

Автоматичен превод:
countrygrl341969
преди 6 месеца

Съжалявам да чуя това, но напълно разбирам. Вярвам, че това е начинът, по който сайтове като този процъфтяват, като затрудняват свързването, за да бъдат потвърдени или оттеглени, и не е честно. Не бъдете строги към себе си.

Автоматичен превод:
tamalamaland123
преди 6 месеца

Благодаря..но съм съгласен..наистина тъжно и отвратително.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини