преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Cherry Jackpot Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, не разбрах въпроса ви. Бихте ли искали да уточните, моля? 🙂
Hello, don't understand your question. Would you care to elaborate, please? 🙂
Казиното има добра репутация според нашия уебсайт. Освен това почти няма подадени оплаквания срещу казиното, така че няма да се страхувам да играя там. Късмет!
The casino has a good reputation according to our website. There are also almost no complaints submitted against the casino so I wouldn't be afraid of playing there. Good luck!
Е, мога да ви кажа
със сигурност, че имат онази игра със заек и тя автоматично променя залога от време на време, така че играех $2 или $2,50 и преди да се усетя, моите $700 паднаха на $200 за минути, защото залогът се промени на $12,50 на това е проблем наречете го както искате и ако спечелите нещо, докато залагате над $10, той е невалиден и анулиран и ще трябва да натиснете този бутон 5 пъти, за да преминете от $2 или $2,50 и е трудно да промените дори когато искате, но хората не осъзнават това хвърлят пари на вятъра и казината знаят, че се случва, но никой не го е поправил, чудя се защо? И на мен ми се случи на две от там сестрински имоти снимките ми са твърде големи за изтегляне ще ги поправя
Well I can tell you
with certainty that they have that rabbit game and it automatically changes the bet from time to time so I was playing $2 or $2.50 and before I knew it my $700 was down to $200 in minutes because the bet changed to $12.50on it’s on it’s a glitch call it what you want and if you win anything while your betting over $10 it’s null and voided and you would have to hit that button 5 times to go from $2 or $2.50 and it’s hard to change even when you want to but people not realizing this are throwing there money away and the casinos know it’s happening yet nobody fixed it I wonder why ? And it happened to me at two of there sister properties my pictures are too large to download I’ll fix them
Здравей,
Предполагам, че трябва да помолите казиното да го провери, бъдете готови, че това може да отнеме известно време, защото може да се наложи казиното да си сътрудничи с доставчика на играта.
Мислите ли, че можете да опитате това?
Hello there,
I guess you should ask the casino to check it, be prepared that it may take some time, because the casino may need to cooperate with the game provider.
Do you think you can try that?
Да, казаха, че ще го проверят, забравих какво прави този слот, затова им казах, че грешката е моя, че го играх и не си спомням проблема, но така или иначе те казаха, че ще го проверят напълно при производителя, благодаря
Yes they said they will check it I forgot what that slot does so I told them it was was my fault for playing it and not remembering the glitch but anyway they said they would give it a complete check with the manufacturer thanks
Здравейте и благодарим за вашата актуализация, любезно ни уведомете какво откриват доставчикът на играта и казиното.
Hello and thank you for your update, kindly let us know what the game provider and the casino find out.
Здравей Радка, ето какво измислиха и има други играчи, на които се е случвало, които са играли в различни онлайн казина, включително и мен, и всичко, което казвам е, че ще трябва да натиснете бутона за увеличаване на залога несъзнателно 5 пъти, за да преминете от $2 на $12,50 и вие също трябва да го ударите доста силно, за да промените залога, след като ми се случи няколко пъти, осъзнах напълно и вижте залога си при всяко завъртане, поисках самоизключване за 10 години и сметката ми беше затворена прикачих там отговор
Hi Radka here’s what they came up with and there’s other players it’s happened to who were playing at different online casinos including me and all I’m saying is you would have to hit the increase bet button unknowingly like 5 times to go from $2 to $12.50 and you have to whack it pretty hard too to change the bet after it happened to me a few times I became fully aware and look at my bet on every spin I asked to be self excluded for 10 years and my account has been closed I’ve attached there response
Не можах да намеря прикачения файл от доставчиците на играта 🤔
I couldn’t find the attachment from the providers of the game 🤔
Здравей Georgey1230,
Съжалявам, но в този случай мисля, че не мога да добавя нищо полезно в момента. Казиното положи известни усилия да открие проблема, но не се получи. Е, просто се чудя дали изявлението на доставчика на играта казва същото, за съжаление не можете да го намерите. 🙁
Hello Georgey1230,
I'm sorry, but in this case, I think that I can't add anything useful at the moment. The casino made some efforts to find the issue, but it did not work. Well, I'm just wondering whether the game provider statement tells the same, sadly you can't find it. 🙁
Без притеснения, днес ще го попитам отново за обратната връзка от доставчиците, която така и не получих, защото е наистина важно, че спечелих 23k веднъж и те нямаше да ми платят, защото казаха, че залогът ми е над $10 и беше като
три пъти може би, защото го хванах веднага и разбирам вашата ситуация, така че нека проверя, че това е истински проблем, мисля, че за играчите да стоят далеч от тази игра или да следят отблизо или да въвеждат отново всеки залог при всяко завъртане, ще си струва , ще ви уведомя скоро
No worries I’ll ask him today again about the providers feedback I never received because it’s really important I won 23k once and they wouldn’t pay me because they said my bet was over $10 and it was like
three times maybe because I caught it right away and I understand your situation so let me check it’s a real issue I think for players to stay away from that game or keep a close eye or re enter every bet on every spin it will be worth it , I’ll let you know soon
Марк от казиното каза, че това е коментарът от доставчика на играта
„Опитахме се да възпроизведем това поведение в нашите тестови казина, но не успяхме да го възпроизведем. Освен това проверихме игрите и не открихме никакво неправилно поведение на залога. Това може да е свързано с промяната на играча сумата на залога ръчно.'"
Mark from the casino said this is the comment from the game provider
"'We tried to reproduce this behaviour in our testing casinos, however, we were not able to reproduce it. Also, we checked the games and we haven't found any irregular behavior on the bet. This could be related that the player changing the amount of the bet manually.'"
Здравейте, знам, че някои казина виждат като доста голям проблем всеки път, когато играч залага над лимита. От друга страна, аз вярвам (и ние също имахме някои подобни случаи в миналото), че когато направите само няколко залога над лимита и нямате значителна печалба от това (= не сте получили никакво предимство от нарушаване на правилото за макс. залог), доброто казино трябва да се отнася с вас справедливо, евентуално да намали печалбите ви, но все пак трябва да ви бъде изплатено.
Виждам също, че по принцип нямаме никакви оплаквания срещу Cherry Jackpot и те дори спечелиха нашата значка Fair Badge, така че ако не успеете да се разберете с тях, можете да опитате да подадете жалба на нашия уебсайт.
Hi, I know some casinos see it as a pretty big issue whenever a player bets over limit. On the other hand, I believe (and we also had some similar cases in past) that when you make just a few bets over the limit and you don't have any significant win from it (=you didn't get any advantage by breaking the max. bet rule), a good casino should treat you fairly, possibly reduce your winnings, but you should still be paid out.
I can also see that we basically don't have any complaints against Cherry Jackpot and they even earned our Fair Badge so if you don't manage to figure it out with them, you may try to submit a complaint on our website.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.