преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Cherry Fiesta Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
здравей Депозирах 30 евро с бонус за депозит. След това се играе за максимум 4 евро на завъртане. Превърнах изискванията за залагане и щях да изтегля парите, след което получавам имейл, че съм инвестирал повече от 30% от депозита си. Аз наистина не го събирам. Някой може ли да обясни?
Hi. I deposited 30 euros with a deposit bonus. Then played for a maximum of 4 euros per spin. I turned over the wagering requirements and would withdraw the money, then receive an email that I have invested more than 30% of my deposit. I do not really get it together. Anyone can explain?
Hej. Jag satte in 30 euro med insättningsbonus. Spelade sedan för max 4 euro per spinn. Jag omsatte omsättningskraven och skulle ta ut pengarna, får då ett mail att jag har satsat för mer än 30% av min insättning. Jag får inte riktigt ihop det. Nån som kan förklara?
Можете ли да копирате и поставите имейла тук?
Could you please copy and paste the email here?
Уважаеми играч,
След проверка се посочва, че:
Максималният оторизиран залог е 30% от сумата на вашия депозит.
Вие сте направили множество залагания над 30% от сумата на вашия депозит и това противоречи на правилата и следователно балансът и печалбите се анулират и последният ви депозит 30 се връща в акаунта ви на играч в съответствие с правилата и условията на сайта.
Ако имате въпроси, ние, разбира се, оставаме на ваше разположение.
С Най-Добри Пожелания
Dear player,
After verification it states that:
The maximum authorized bet is 30% of your deposit amount.
You have place multiple bets more than 30% of your deposit amount and this goes against the rules and therefore balance and winnings are cancelled and your last deposit 30 is returned to your player account in accordance with terms and conditions of the site.
If you have any questions we remain of course at your disposal.
Best regards
Здравейте, ако сте платили с MasterCard или Visa, можете ли да ни уведомите къде е отишла вашата депозитна транзакция. Може да хвърли малко светлина върху това с кого си имате работа.
Hi If you payed by MasterCard or Visa can you let us know where your deposit transaction went to. Might shed some light on who you are dealing with.
Hdmepy.com посочва, че плащането е извършено. Ако има някаква полза?
Hdmepy.com states that the payment was made. If it is of any use?
Hdmepy.com står det att betalningen gick till. Om det är till någon nytta?
Направихте ли повече от 1 депозит и ако да, съвпаднаха ли. Получавам ежедневни имейли от Cherry Fiesta сега в моята спам кутия, както и текстове, които по някаква причина не мога да блокирам. Мисля, че са най-малкото съмнително казино.
Did you make more than 1 deposit and if so did they match. I get daily emails from Cherry Fiesta now in my spam box as well as Texts which for some reason I can’t block I think they are a dubious casino to say the least.
Направих само един депозит .. ако някой може да ми помогне, за да си получа парите, този човек ще бъде компенсиран!
I only made one deposit .. if someone can help me so I get my money, that person will be compensated!
Jag gjorde bara en insättning.. om någon kan hjälpa mig så jag får tag i mina pengar så blir den personen kompenserad!
За съжаление Cherry Fiesta е част от Global Games Tech и в предишните ми отношения с техните казина е трудната част да се изплащат. Казахте, че са ви обвинили в превишаване на лимита от 30% от лимита на депозита на залога, който би бил £9,00, казахте, че вашите залози са £4,00, така че най-добрият ви начин на действие е да им изпратите имейл и да поискате доказателства или да платите, ако могат. т. Това е дълъг изстрел, но си заслужава. Ако все пак откажат, тогава напишете жалба тук и те могат да отговорят също и това ще предупреди другите, че това е казино, на което не може да се вярва. Support@cherryfiesta.com
Unfortunately Cherry Fiesta is part of Global Games Tech and in my previous dealings with their casinos getting paid out is the difficult part. You said that they accused you of exceeding the 30% of the bet deposit limit which would be £9.00 you said your bets were £4.00 so your best course of action is to email them and ask for proof or to pay out if they can’t. It’s a long shot but worth a go. If they still refuse then write a complaint on here and they might answer also it will warn others that it is a casino that can’t be trusted. Support@cherryfiesta.com
Смятам, че това правило е несправедливо спрямо играчите, така че не се колебайте да изпратите жалбата тук:
https://casino.guru/complaints
Както и да е, наистина ли нарушихте правилото? Залагали ли сте повече от 30% от депозита си?
I believe this rule is unfair towards players so feel free to submit the complaint here:
https://casino.guru/complaints
Anyway, did you actually break the rule? Have you bet more than 30% of your deposit?
Добре благодаря! Не, много внимавах да не играя за повече от 4 евро. И ограничението беше 9 евро..
Okay thanks! No I was very careful not to play for more than 4 euros. And the limit was 9 euros ..
Okej tack! Nej jag var väldigt noga med att inte spela för mer än 4 euro. Och gränsen var ju 9 euro..
Здравейте, тогава помислете за подаването на жалбата, както Даниел спомена по-рано.
Hello, then consider submitting the complaint as Daniel mentioned earlier.
Да, това го прави още по-странен. Те твърдят, че сте нарушили правило, което е несправедливо, но дори не сте го нарушили, както казвате.
Yeah, that's make it even more strange. They claim you breached a rule that is unfair, but you didn't even breach it as you say.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.