преди 6 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с CazWin Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
cazwin е любимият ми сайт за онлайн игри. Много отзивчива поддръжка, много интересен бонус и богат избор от игри, слот машини, бакара, покер, електронни спортове... много атрактивно, препоръчвам го 1000 пъти!
cazwin is my favorite online gaming site. Very responsive support, very interesting bonus and a wide choice of games, slot machines,baccarat,poker,e-sports... very attractive I recommend it 1000x!
Хей. Благодаря ви за вашите вътрешности. Може да сте първият, който ще напише отзив за това казино, ако проявявате интерес. Просто следвайте тази връзка , моля, и се опитайте да опишете преживяването си в казиното.😉
От колко време играеш там, ако мога да попитам?
Hey. Thank you for your insides. You could be the first one to write a review for this casino if you're interested. Just follow this link, please, and try to describe your experience at the casino.😉
How long have you been playing there, if I may ask?
Здравейте, французите имат право да депозират пари, но внимавайте, тегления се отказват.
но преди това бях попитал в чата
Никога няма да си върна 1000 €
Hello, French people are accepted to deposit money but be careful, withdrawals are refused.
yet I had previously asked in the chat
I will never get my 1000€ back
Bonjour les français sont acceptés pour déposer de l argent mais attention les retraits sont refusés
pourtant j avais demandé préalablement au tchat
je ne récupérerai jamais mes 1000€
Здравей, има ли причина да не ти се плаща? Според това, което виждам в нашия преглед, казиното е затворено, играехте ли тук нормално?
Моля, уведомете ме.
Hi, is there a reason why you shouldn't get paid ? According to what I see in our review the casino is closed, did you play here normally ?
Please let me know.
здравей, не ми плащат, защото съм французин
да, беше много лесно да се регистрирате и да депозирате пари, той знаеше много добре, че съм французойка, защото говорих за това в чата
Дори имах агент по поддръжката по телефона, който ме помоли да променя тегленето си с криптовалута, защото той не искаше да го направи с банков превод
hello they don t pay me because i m french
yes it was very easy to register and to deposit money, he knew very well that I was French because I talked about it in the chat
I even had a support agent over the phone who asked me to modify my withdrawal by cryptocurrency because he did not want to do it by bank transfer
Здравейте, аз съм играч от Франция и моята сметка все още не е затворена, но сметките на други с печалби бяха затворени и сега казиното е затворено?
Hello, I am a player from France and my account is still not closed, but the accounts of others with winnings were closed and now the casino is closed?
bonjour je suis joueusse de France est mon compte n est toujours pas fermé, mais il fermé les compte des autres avec des gains et maintenant le casino est fermer?
Здравейте Ребека, не, казиното все още е отворено и все още можете да правите депозити там, но това е на ваш собствен риск, защото в моя случай отказаха да изплатят печалбата ми от €1000, която спечелих честно (можете да погледнете екраните, които публикувах по-долу, където обясняват защо отказват да ми платят) ... все пак в чата Клод ми каза, че са приети французи .. да, за да правят депозити, но не и да правят тегления
Разочарован съм, чувствам се предаден, освен това дори не ми върнаха депозита, както беше обещано, а сега дори не отговарят на имейли... не е хубаво от тяхна страна
Hello Rebecca, no the casino is still open and you can still make deposits there but it is at your own risk because in my case they refused to pay my winnings of €1000 that I won honestly (you can look at the screens that I posted below where they explain why they refuse to pay me) ... yet on the chat Claude told me that French people were accepted .. yes to make deposits but not to make withdrawals
I am disappointed, I feel betrayed, plus they didn't even refund my deposit as promised, and now they don't even respond to emails... it's not nice of them
Bonjoir Rebecca , non le casino est toujours ouvert et vous pouvez toujours y faire des dépôts mais c est à vos risques et périls car pour mon cas ils ont refusé de payer mon gain de 1000€ que j ai gagné honnêtement ( vous pouvez regarder les screens que j ai posté au dessous ou ils expliquent pourquoi ils refusent de me payer ) …pourtant sur le tchat Claude m avait dit que les français étaient acceptés .. oui pour faire des dépôts mais pas pour effectuer des retraits
je suis déçu je me sens trahi , en plus ils n ont même pas remboursé mon dépôt comme promis , et maintenant ils ne répondent même plus aux mails … c est pas gentil de leur part
здравей, не ми плащат, защото съм французин
да, беше много лесно да се регистрирате и да депозирате пари, той знаеше много добре, че съм французойка, защото говорих за това в чата
Дори имах агент по поддръжката по телефона, който ме помоли да променя тегленето си с криптовалута, защото той не искаше да го направи с банков превод
hello they don t pay me because i m french
yes it was very easy to register and to deposit money, he knew very well that I was French because I talked about it in the chat
I even had a support agent over the phone who asked me to modify my withdrawal by cryptocurrency because he did not want to do it by bank transfer
Добре, значи проблемът е, че казиното не приема играчи от Франция или какво? Защо не искаха да ти платят по банков път, а с крипто? Въведохте ли теглене на крипто?
Okay, so the problem is that the casino doesn't accept players from France or what ? Why didn't they want to pay you by bank trasnfer but by crypto ? Did you enter a crypto withdrawal ?
Здравейте, аз съм играч от Франция и моята сметка все още не е затворена, но сметките на други с печалби бяха затворени и сега казиното е затворено?
Hello, I am a player from France and my account is still not closed, but the accounts of others with winnings were closed and now the casino is closed?
bonjour je suis joueusse de France est mon compte n est toujours pas fermé, mais il fermé les compte des autres avec des gains et maintenant le casino est fermer?
Здравейте, това означава, че сте искали да затворите акаунта си или казиното го е затворило без ваше знание. Имате ли пари тук или не? Моля, уведомете ме.
Hi, it means that you wanted to close your account or the casino closed it without your knowledge. Do you have any money here or not? Please let me know.
здравей, да, очевидно вече не приемат френски играчи, все още имам 900 евро да ги възстановя от тях, но те блокираха всичко, да, дадох им моя крипто адрес за лайткойн
Не знам какво мога да направя
hello, yes apparently they no longer accept French players, I still have €900 to recover from them but they blocked everything, yes I gave them my litecoin crypto address
I don't know what I can do
здравейте, преведох имейла, който ми изпратиха, когато плащането беше отказано—->
« Съжалявам, че трябва да ви информирам, че комисията по хазарта отхвърли искането ви за теглене
всъщност в съответствие с нашите общи условия, ние не можем да приемем френски играчи, установени във Франция, и следователно нямате право да депозирате в нашето казино
следователно вашето теглене ще бъде анулирано, депозитът ви ще бъде възстановен и акаунтът ви ще бъде блокиран за постоянно»
hello, I translated the email they sent me when the payment was refused—->
« I regret to inform you that the gaming commission has refused your withdrawal request
in fact in accordance with our general conditions, we cannot accept French players domiciled in France, and therefore you do not have the right to deposit with our casino
therefore your withdrawal will be cancelled, your deposit will be refunded and your account will be permanently blocked»
Хм а като се регистрираш нямаше ли проблем тогава французите да са ограничени ? Ако са имали всички данни от вас и са знаели, че сте французин и са знаели също, че не приемат играчи от вашата страна, тогава е трябвало да ви уведомят веднага. Така че бих казал, че не е честно, че изведнъж са ви казали това като причина, поради която не искат да ви платят парите. Но също така виждам от следващия ви отговор, че трябва да получите депозита си обратно. Може би по-късно са забелязали, че това е така.
Така че е добра стъпка, че подадохте жалба и ще видим докъде ще стигне нашият екип. Твърдо вярвам, че ще бъде възможно да ви помогна.
Hmm and when you registered there wasn't it a problem then that the French were restricted ? If they had all the data from you and they knew you were French and they also knew that they don't accept players from your country, then they should have notified you right away. So I would say it's not fair that they suddenly told you that as a reason why they don't want to pay you the money. But I also see from your next answer that you should get your deposit back. Maybe they noticed it later that this was the case.
So it's a good step that you filed a complaint and we'll see where our team gets. I firmly believe that it will be possible to help you.
здравей jaro, нямах проблем да се регистрирам като французин и нямах проблем да направя своя депозит от €100
когато се регистрирах, въведох "france" в падащото меню
когато поисках моето теглене на €1000, те блокираха акаунта ми и моето теглене
Познавам един французин, на когото му платиха 3 дни преди мен и нямаше проблем
Исках също да ви кажа, че ми върнаха депозита от €100
hello jaro, I had no problem registering as a French person, and I had no problem making my deposit of €100
when I registered I entered "france" in the drop-down menu
it was when I requested my withdrawal of €1000 that they blocked my account and my withdrawal
I know a French person who was paid 3 days before me and had no problem
I also wanted to tell you that they gave me back my €100 deposit
Хм, често така става в казината, ако вземат депозит и след това ви го върнат, ако разберат, че ситуацията е като вашата. Ще се радвам, ако се прилага в казиното и играчи, които не могат да се регистрират, няма да бъдат допускани. Това обаче вероятно е музиката на бъдещето и съм любопитен да видя как ще се развие оплакването ви.
Освен това, що се отнася до депозита, получихте ли го обратно в момента? Тегленето, което сте имали, е било отхвърлено и казиното е взело парите ви?
Hmm, that's how it often goes in casinos if they take a deposit and then return it to you if they find out that the situation is like yours. I'd be happy if it was enforced in the casino and players who can't register wouldn't be let in. However, this is probably the music of the future and I'm curious to see how your complaint will turn out.
Also, as far as the deposit is concerned, did you receive it back anytime now ? The withdrawal you had was rejected and the casino took your money ?
здравейте, да те
възстанови депозита от 100 €...
Ако отказват на французи, защо рекламират във френски сайтове и приемат френски регистрации?
защо изтеглиха €800 от приятел преди 3 дни?
Реших да не играя повече в казиното, докато не си върна €900
hello, yes they
refunded the 100€ deposit...
If they refuse French people, why do they advertise on French sites and accept French registrations?
why did they withdraw €800 from a friend 3 days before?
I decided not to play at the casino anymore until I had recovered the €900
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.