НачалоФорумКазинаCazimbo Casino - обща дискусия

Cazimbo Casino - обща дискусия

 от mairatobias1996
|
2 312 преглеждания 18 отговора |
|
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Cazimbo Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Когато се регистрирам, не ми позволява... Получавам, че връзката не е частна, помогнете

Автоматичен превод:
mairatobias1996

Здравейте.

Боя се, че това е по-скоро проблем с настройките или технически проблем. Бихте ли могли да изпратите печатен екран?

Бих искал да помогна, но честно казано, засега не знам откъде да започна...

Автоматичен превод:

Заложих €100 на крана. Когато отидох да вляза да изтегля на 80 страницата им изобщо не се отваряше, сякаш беше затворена, така че загубих парите си, защото мачът беше равен в края

Автоматичен превод:
nikosntavos2000

О, имате ли достъп до акаунта си сега? Защото, ако го направите, със сигурност бих се свързал с поддръжката или чат.

Честно казано, бих казал, че засега няма какво друго да се направи. 🤔

Автоматичен превод:

Сега се опитвам да ги убедя, че компанията е отворена

Автоматичен превод:

Здравейте, в неделя, 17.12.2023 г. направих заявка за теглене на 178 евро. Свързвах се с тях всяка седмица и получих отговор само първия път и те ми казаха, че заявката е в процес на обработка от финансовия отдел и че обикновено отнема 3 работни дни. Какво мога да направя?


Благодаря ти


Автоматичен превод:
iker2610

здрасти Теглене на карта или банков превод ли е? Може би ви казват нещо за закъсненията по празниците?

Автоматичен превод:

Здравейте, в неделя, 17.12.2023 г. направих заявка за теглене на 178 евро. Свързвах се с тях всяка седмица и получих отговор само първия път и те ми казаха, че заявката е в процес на обработка от финансовия отдел и че обикновено отнема 3 работни дни. Какво мога да направя?


Благодаря ти


Автоматичен превод:

Ако все още нищо не се случва и тегленето от 17.12. все още не е пристигнал, бих препоръчал даподадете жалба . Даваме на казината 14 дни за разрешаване на такива ситуации. Разбира се, възможно е да е имало закъснения поради празниците, но тъй като казиното не ви е посочило причина, предлагам да подадете жалба.

Както и да е, имахте ли успешни тегления или това е първият ви проблем с това казино?

Автоматичен превод:

Това е първото ми теглене в това казино и след като прочетох няколко оплаквания и видях, че не съм единственият, който се случва, реших да отворя тема. ще те държа в течение

Автоматичен превод:
iker2610

Да, видях, че други играчи са имали подобни проблеми, но досега казиното се е опитало да разреши оплакванията, така че мисля, че всичко може да се окаже добре.

Не забравяйте да ме държите в течение с развитието на цялата ситуация. Както и да е, вече имате ли верифициран акаунт в казиното?

Автоматичен превод:

Здравейте на всички, имам важна печалба и Cazimbo не ми плаща, той иска от мен банково извлечение, въпреки че плащам с предплатена отложена карта. Сега след две седмици се обърнах към асоциацията Altrocpnsumo, как го решихте?

Автоматичен превод:
Codex28

Здравей, относно твоя проблем, какво ти каза казиното, когато каза, че си депозирал с предплатена карта? Все още ли им трябва банково извлечение от вас? Това ли беше вашият първи депозит в това казино? Необходимо е да завършите успешно верификацията на акаунта, преди да можете да теглите пари, което не знам дали това е вашият случай.

Въпреки това, ако казиното продължава да повтаря едно и също нещо отново и отново и нищо не се е помръднало през цялото време, бих препоръчалда подадете жалба тук, на тази връзка .

Нашият екип ще се опита да ви помогне и ще видим докъде можем да стигнем.

Ще продължиш ли или ще изчакаш асоциацията и техния отговор?

Автоматичен превод:

@radka Пуснах им жалби, но ми поискаха банковото извлечение, това е незаконно, сега предприемам съдебни действия

Автоматичен превод:
Codex28

Какво ще кажете да обмислите функцията за безплатна жалба за секунда?

Имам предвид, че е напълно безплатно и може да ви спести работа с адвокати.

Според мен банковото извлечение е доста стандартен документ, използван за успешна проверка. Понякога е много по-добре да сътрудничите, отколкото да се опитвате да предизвикате съдебно заседание... В резултат на това може да удължите ненужно процеса.

Знаеш ли, едно нещо е да бъдеш смел в мнението си, но в крайна сметка искаш парите си възможно най-скоро, прав ли съм?

Автоматичен превод:

Здравейте момчета, аз също направих добра победа на този сайт на 2/01, поддръжката дори вече не отговаря, трябва ли да се примиря или може да се направи нещо?

Автоматичен превод:
x6ckp58qqt

Здрасти,

И какъв изглежда е проблемът?

Спечелихте и после какво?

Подадохте ли заявка за теглене? Вие поне сте напълно проверен?

Или какво беше последното нещо, което обсъждахте с казиното?

Тук определено бихме могли да използваме повече прозрения. 🙏


Автоматичен превод:

Добър ден на всички, бих искал да знам дали някой може да ми помогне с това казино.


Проблема е следния. Това страхотно казино, по някаква неизвестна за мен причина, не извършва тегленето на пари, което съм искал толкова много пъти. От месеци си искам парите обратно, но никой не ми ги върна. Като начало, всеки път, когато правя теглене на пари, чакам поне 5 дни, за да влезе в сила паричният превод, но след това единственото нещо, което се случва е, че по някаква причина получавам имейл, който казва, че оттеглянето е отменено . Това е ситуацията, през която преминавам от декември 2023 г. Ако някой знае какво да правя, моля да ми каже


всичко най-хубаво

Автоматичен превод:
rafa232004

Здравейте. Преместих публикацията ви тук, в официалната нишка на казиното, така че и другите да могат да я прочетат по-добре. Всъщност опитвали ли сте да попитате поддръжката на казиното каква е точната причина за анулиране на вашите тегления? Вашият акаунт бил ли е напълно потвърден в това казино? Ако смятате, че се нуждаете от помощ от нашия екип за оплаквания, предлагам ви да подадете жалба и можете да го направите лесно, като следвате тази връзка 👈. Ако имате нужда от допълнителна помощ, моля, уведомете ни.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини