преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Cazimbo Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте.
Боя се, че това е по-скоро проблем с настройките или технически проблем. Бихте ли могли да изпратите печатен екран?
Бих искал да помогна, но честно казано, засега не знам откъде да започна...
Hello.
I fear this is more of a settings or technical issue. Could you perhaps send a print screen?
I'd like to help, but honestly, for now, I don't know where to start...
Заложих €100 на крана. Когато отидох да вляза да изтегля на 80 страницата им изобщо не се отваряше, сякаш беше затворена, така че загубих парите си, защото мачът беше равен в края
I placed a bet of €100 on the crane. When I went to go in to cash out at 80 their page wouldn't open at all like it was closed so I lost my money because the match was tied at the end
Έβαλα ένα στοίχημα 100€ στη χιρονα. Όταν πήγα να μπω για να κάνω cash out στο 80 η σελίδα τους δεν άνοιγε καθόλου λες και είχε κλείσει και έτσι έχασα τα λεφτά μου επειδή το ματς ισοφαριστηκε στο τέλος
О, имате ли достъп до акаунта си сега? Защото, ако го направите, със сигурност бих се свързал с поддръжката или чат.
Честно казано, бих казал, че засега няма какво друго да се направи. 🤔
Oh, are you able to access your account now? Because if you do, I would certainly contact its support or chat.
Frankly, I'd say there is little else to do for now. 🤔
Здравейте, в неделя, 17.12.2023 г. направих заявка за теглене на 178 евро. Свързвах се с тях всяка седмица и получих отговор само първия път и те ми казаха, че заявката е в процес на обработка от финансовия отдел и че обикновено отнема 3 работни дни. Какво мога да направя?
Благодаря ти
Hello, on Sunday 12/17/2023 I made a withdrawal request for 178 euros. I have contacted them every week and only received a response the first time and they told me that the request is in the process of being processed by the financial department and that it usually takes 3 business days. What I can do?
Thank you
Hola, el domingo dia 17/12/2023 hice una solicitud de retiro de 178 euros. Me he puesto en contacto cada semana con ellos y solo recibí respuesta la primera vez y me dijeron que la solicitud esta en proceso de ser tramitada por el departamento financiero y que suele ser de 3 dias laborables. Que puedo hacer?
Gracias
здрасти Теглене на карта или банков превод ли е? Може би ви казват нещо за закъсненията по празниците?
Hi! Is it withdrawal to card of bank transfer? May be they tell you something about holidays delays?
Здравейте, в неделя, 17.12.2023 г. направих заявка за теглене на 178 евро. Свързвах се с тях всяка седмица и получих отговор само първия път и те ми казаха, че заявката е в процес на обработка от финансовия отдел и че обикновено отнема 3 работни дни. Какво мога да направя?
Благодаря ти
Hello, on Sunday 12/17/2023 I made a withdrawal request for 178 euros. I have contacted them every week and only received a response the first time and they told me that the request is in the process of being processed by the financial department and that it usually takes 3 business days. What I can do?
Thank you
Hola, el domingo dia 17/12/2023 hice una solicitud de retiro de 178 euros. Me he puesto en contacto cada semana con ellos y solo recibí respuesta la primera vez y me dijeron que la solicitud esta en proceso de ser tramitada por el departamento financiero y que suele ser de 3 dias laborables. Que puedo hacer?
Gracias
Ако все още нищо не се случва и тегленето от 17.12. все още не е пристигнал, бих препоръчал даподадете жалба . Даваме на казината 14 дни за разрешаване на такива ситуации. Разбира се, възможно е да е имало закъснения поради празниците, но тъй като казиното не ви е посочило причина, предлагам да подадете жалба.
Както и да е, имахте ли успешни тегления или това е първият ви проблем с това казино?
If nothing is still happening and the withdrawal from 17.12. still has not arrived, I would recommend to lodge a complaint. We give casinos 14 days to resolve such situations. Of course, it is possible that there were some delays due to the holidays, but since the casino has not given you any reason, I would suggest filing a complaint.
Anyway, have you had any successful withdrawals or is this your first problem with this casino ?
Това е първото ми теглене в това казино и след като прочетох няколко оплаквания и видях, че не съм единственият, който се случва, реших да отворя тема. ще те държа в течение
It is my first withdrawal at this casino and after reading several complaints and seeing that I was not the only one that was happening, I decided to open a topic. I will keep you informed
Es mi primera retirada en este casino y tras leer varias quejas y ver que no era el único q le pasaba decidí abrir un tema. Os mantendre informados
Да, видях, че други играчи са имали подобни проблеми, но досега казиното се е опитало да разреши оплакванията, така че мисля, че всичко може да се окаже добре.
Не забравяйте да ме държите в течение с развитието на цялата ситуация. Както и да е, вече имате ли верифициран акаунт в казиното?
Yes, I've seen that other players have had similar problems, but so far the casino has tried to resolve the complaints, so I think it could all turn out well.
Be sure to keep me updated as the whole situation develops. Anyway, do you have a verified account with the casino yet ?
Здравейте на всички, имам важна печалба и Cazimbo не ми плаща, той иска от мен банково извлечение, въпреки че плащам с предплатена отложена карта. Сега след две седмици се обърнах към асоциацията Altrocpnsumo, как го решихте?
Hi everyone, I have an important win and Cazimbo isn't paying me, he's asking me for a bank statement even though I pay with a prepaid postepay card. Now after two weeks I turned to the Altrocpnsumo association, how did you solve it?
Ciao a tutti ho una vincita importante e cazimbo non mi paga mi chiede estratto conto bancario nonostante io paghi con carta postepay prepagata ora dopo due settimane mi sono rivolta ad associazione altrocpnsumo voi come avete risolto?
Здравей, относно твоя проблем, какво ти каза казиното, когато каза, че си депозирал с предплатена карта? Все още ли им трябва банково извлечение от вас? Това ли беше вашият първи депозит в това казино? Необходимо е да завършите успешно верификацията на акаунта, преди да можете да теглите пари, което не знам дали това е вашият случай.
Въпреки това, ако казиното продължава да повтаря едно и също нещо отново и отново и нищо не се е помръднало през цялото време, бих препоръчалда подадете жалба тук, на тази връзка .
Нашият екип ще се опита да ви помогне и ще видим докъде можем да стигнем.
Ще продължиш ли или ще изчакаш асоциацията и техния отговор?
Hi, about your problem, what did the casino tell you when you said you deposited with a prepaid card ? Do they still need a bank statement from you ? Was it your first deposit to this casino ? It is necessary to complete the account verification successfully before you can withdraw money, which I don't know if this is your case.
However, if the casino keeps repeating the same thing over and over again and nothing has moved the whole time, I would recommend lodging a complaint here on this link.
Our team will try to help you and we'll see where we can get to.
Are you going to go ahead or are you going to wait for the association and their response ?
@radka Пуснах им жалби, но ми поискаха банковото извлечение, това е незаконно, сега предприемам съдебни действия
@radka I made complaints to them but they demand my bank statement it's illegal now I'm taking legal action
@radka ho fatto reclami a loro ma pretendono il mio estratto conto bancario è illegale ora mi sto muovendo per vie legali
Какво ще кажете да обмислите функцията за безплатна жалба за секунда?
Имам предвид, че е напълно безплатно и може да ви спести работа с адвокати.
Според мен банковото извлечение е доста стандартен документ, използван за успешна проверка. Понякога е много по-добре да сътрудничите, отколкото да се опитвате да предизвикате съдебно заседание... В резултат на това може да удължите ненужно процеса.
Знаеш ли, едно нещо е да бъдеш смел в мнението си, но в крайна сметка искаш парите си възможно най-скоро, прав ли съм?
How about considering the free-of-charge complaint feature for a second?
I mean, it is completely free and might save you from dealing with lawyers.
In my opinion, the bank statement is quite a standard document used for successful verification. Sometimes it's far better to cooperate than try to bring in the court hearing... As a result, it may prolong the process unnecessarily.
You know, one thing is to be bold about your opinion, but in the end, you want your money as soon as possible, am I right?
Здравейте момчета, аз също направих добра победа на този сайт на 2/01, поддръжката дори вече не отговаря, трябва ли да се примиря или може да се направи нещо?
Hi guys, I also made a nice win on this site on 2/01, the support doesn't even respond anymore, should I resign myself or can something be done?
ciao ragazzi pure io ho fatto una bella vincita su questo sito il 2/01,l'assistenza non risponde nemmeno piu,devo rassegnarmi o si puo fare qualcosa?
Здрасти,
И какъв изглежда е проблемът?
Спечелихте и после какво?
Подадохте ли заявка за теглене? Вие поне сте напълно проверен?
Или какво беше последното нещо, което обсъждахте с казиното?
Тук определено бихме могли да използваме повече прозрения. 🙏
Hi there,
And what seems to be the issue?
You won, and then what?
Have you submitted a withdrawal request? Are you, at least, fully verified?
Or, what was the last thing you were discussing with the casino?
We could definitely use more insights here. 🙏
Добър ден на всички, бих искал да знам дали някой може да ми помогне с това казино.
Проблема е следния. Това страхотно казино, по някаква неизвестна за мен причина, не извършва тегленето на пари, което съм искал толкова много пъти. От месеци си искам парите обратно, но никой не ми ги върна. Като начало, всеки път, когато правя теглене на пари, чакам поне 5 дни, за да влезе в сила паричният превод, но след това единственото нещо, което се случва е, че по някаква причина получавам имейл, който казва, че оттеглянето е отменено . Това е ситуацията, през която преминавам от декември 2023 г. Ако някой знае какво да правя, моля да ми каже
всичко най-хубаво
Good afternoon everyone, I would like to know if someone could help me with this casino.
Problem is the following. This great casino, for some reason unknown to me, does not make the money withdrawal that I have requested so many times. I've been asking for my money back for months but no one has given it back to me. To begin with, every time I make a money withdrawal I wait at least 5 days for the money transfer to become effective, but after that time the only thing that happens is that for some reason I receive an email saying that The retreat has been cancelled. This is the situation that I have been going through since December 2023. If anyone knows what to do, please tell me
all the best
Buenas tardes a todos me gustaría saber si alguien pudiera ayudarme con este casino.
Problema es el siguiente. Este gran casino por algún motivo que desconozco no me hace el retiro de dinero que tantas veces he solicitado. Llevo meses solicitando que me devuelvan mi dinero pero nadie me lo devuelve. Para empezar,cada vez que yó hago una retirada de dinero me espero 5 días por lo menos para que el traspaso de dinero se haga efectivo, pero al pasar dicho tiempo lo único que pasa es que por algún motivo me llega un correo electrónico diciendo que el retiro ha sido cancelado. Esta es la situación que llevo pasando desde diciembre de 2023. Si alguien supiera que hacer por favor que me diga
un saludo
Здравейте. Преместих публикацията ви тук, в официалната нишка на казиното, така че и другите да могат да я прочетат по-добре. Всъщност опитвали ли сте да попитате поддръжката на казиното каква е точната причина за анулиране на вашите тегления? Вашият акаунт бил ли е напълно потвърден в това казино? Ако смятате, че се нуждаете от помощ от нашия екип за оплаквания, предлагам ви да подадете жалба и можете да го направите лесно, като следвате тази връзка 👈. Ако имате нужда от допълнителна помощ, моля, уведомете ни.
Hello. I have moved your post here, to the official thread of the casino, so also other can read it better. Have you actually tried to ask the support of the casino what is the exact reason for canceling your withdrawals? Has your account been fully verified at this casino? If you feel you need help of our complaints team, I would suggest you to file a complaint, and you can do so easily, just by following this link 👈. If you need any further assistance, please let us know.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.