преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Casumo Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Пуснах безплатните завъртания и те ми казаха, че няма превъртане и че мога да изтегля това, което спечеля
I played the free spins and they tell me that it does not have rollover and that I can withdraw what I win
jugue los giros gratis y me dicen que no tiene rollover y que puedo retirar lo que gane
Страхотни бонуси без депозит и без залагане са доста редки! 🙂
Колко спечели, ако мога да попитам?
Great no-deposit bonuses with no wagering are quite rare! 🙂
How much did you win, if I may ask?
Имам проблем с казиното, защото не приемат банковото ми извлечение и не мога да изтегля печалбите си
I have a problem with the casino because they don't accept my bank statement and I can't withdraw my winnings
tengo un problema con el casino porque no aceptan mi extracto bancario y no puedo retirar mis ganancias
След това трябва да се опитате да разберете какво не е наред с твърдението. Казиното поддържа ли връзка с вас? Попитайте ги, за да можете да предоставите правилната версия.
Може би сте получили имейл с обяснение защо точно изявлението е отхвърлено. Провери ли?
Then you should try to find out what is wrong with the statement. Is the casino in contact with you? Ask them so you can provide the correct version.
Maybe you received an email saying why exactly the statement was denied. Did you check?
Добре, а какво ще кажете за документите? Извършена ли е проверката сега?
Ok, and what about the documents? Is the verification done now?
С тези 27 долара успях да спечеля 30 и след това депозирах 10 долара, за да мога да тегля и с тези 40 долара, които имах в сметката си, успях да спечеля 140 долара, но имаше проблем, направих своя депозит в casumo чрез ecoPayz моят casumo акаунт е верифициран на 100%, но ecoPayz ме помоли за обаждане, за да верифицирам акаунта си и го направихме преди 5 дни и досега не са ми дали отговор относно моята верификация. Тъй като мога да тегля само чрез ecoPayz, защото това беше моят метод на депозит в казиното, бих искал да се свържете с ecoPayz, за да ми дадат бърз отговор, за да мога да изтегля тези 140 долара, благодаря.
With those 27 dollars I managed to earn 30 and then I deposited 10 dollars to be able to withdraw and with these 40 dollars that I had in my account I managed to earn 140 dollars, but there was a problem, I made my deposit in casumo through ecoPayz, my casumo account is verified 100%, but ecoPayz asked me for a call to verify my account and we did it 5 days ago and until now they have not given me an answer about my verification. Since I can only withdraw through ecoPayz because that was my deposit method in the casino, so I would like you to contact ecoPayz so that they give me a quick response so I can withdraw those 140 dollars, thank you.
Con esos 27 dólares logré ganar 30 y después deposite 10 dólares para poder retirar y con estos 40 dólares que tenía en mi cuenta logré ganar 140 dólares , pero ahí un problema , esque yo realize mi depósito en casumo mediante ecoPayz , mi cuenta casumo está verificada al 100% ,pero ecoPayz me pidió una llamada para verificar mi cuenta y lo hicimos hace 5 días y hasta ahora no me dan respuesta sobre mi verificación . ya que solo puedo retirar por ecoPayz porque ese fue mi método de depósito en el casino por eso quisiera que se contacten con ecoPayz para que me den una respuesta rápida para poder retirar esos 140 dólares , gracias .
Здравейте,
Сега виждам! Така че проблемът с проверката е причинен от ecoPayz. Е, съжалявам, дори и да се свържа с тях от ваше име, почти съм сигурен, че би било безсмислено. Страхувам се, че нищо друго освен вие не можете да ги накарате да завършат проверката по-рано. Ние не сме във връзка с този доставчик на плащания, разбирате ли?
Предполагам, че звучи грубо, но трябва да сте търпеливи. Поддържайте връзка с тях и питайте учтиво - ежедневно.
Надяваме се, че няма да отнеме много време.
Сигурни ли сте, че няма друга опция за плащане, която можете да изберете вместо това?
Hello,
I see now! So the verification trouble is caused by the ecoPayz. Well, I'm sorry, even if I contact them on your behalf, I'm pretty sure it would be pointless. No other than you can make them finish the verification sooner, I'm afraid. We are in no relation with this payment provider, you see?
I imagine that it sounds harsh, but you have to be patient. Keep in touch with them and ask politely - daily.
Hopefully, it won't take too long.
Are you sure there is no other payment option you can pick instead?
Casumo ми каза, че ако ecoPayz не ме потвърди, те ще видят какво могат да направят, в момента имам 200 долара, успях да спечеля много повече, така че бих искал да ги изтегля 🙏
Casumo told me that if ecoPayz did not verify me, they will see what they can do, currently I have 200 dollars, I managed to earn much more, so I would like to withdraw it 🙏
Casumo me dijo que si ecoPayz no me verificaba verán que que pueden hacer , actualmente tengo 200 dólares , logré ganar mucho más por eso ya quisiera retirarlo 🙏
Ако този Jpay е банково приложение или портфейл, може би трябва да потвърдите сметката там на първо място. Попитайте казиното за допълнително обяснение. Бих направил това.
If this Jpay is a banking app or wallet, maybe you have to verify the account there in the first place. Ask the casino for a further explanation. I would do that.
лицензът трябва да бъде отнет!!!... Никога не бих го препоръчал!!!
license should be revoked!!!... I would never recommend it!!!
Звучи сериозно! Очевидно нещо се е случило, искате ли да споделите?
Може дори да сме в състояние да помогнем, просто ни дайте някои съвети.
Sounds serious! Obviously, something has happened, care to share?
We may even be able to help, just give us some hints.
Ще споделя отзива си тук с вас относно казината:
----------------------------
Преди бях редовен играч в това казино, тегленията обикновено се обработваха бързо за по-малко от 24 часа.
последният депозит, който направих, беше 80$ и от края на казиното имаше забавяне, бях добре с това и докато чаках, реших да играя другаде.
на следващия ден реших да не играя и да си взема средствата обратно и забелязах, че тегленето ми е отменено.
Започнах разговор с отдела за обслужване на клиенти, за да проуча защо моите собствени пари без бонуси са били държани от казиното и те казаха, че е задължително да залагам депозираната сума, с аргумента, че не работят като банка. За да избегнат прането на пари, те имат право да задържат парите ми.
След като отворих жалба в казино. гуру и аз получихме лошата новина:
Цитат – „За съжаление, понастоящем ръцете ни са вързани. Бих ви препоръчал да изпълните изискванията за залагане, определени от казиното, защото няма да можете да изтеглите средствата си." –
Заключение:
Раздадох 80$, защото не мога да променя решението си, можете ли да си представите, че 80$ са пране на пари? (на първо място те винаги искат банкови извлечения, за да открият колко законен е източникът на доход и да потвърдят вашата лична карта)
Че това е нисък и евтин начин да ви вземат парите и да ви принудят да загубите парите си. Така че не, бях пълен наивник. Бях принуден да активирам отново акаунта и да играя - да раздам 80$.
Никога повече няма да играя на това място. Съвет към играчите, уверете се, че сте готови да загубите всичките си пари, защото никога няма да можете да изтеглите парите си, докато не заложите поне еквивалента на вашия депозит.
Im going to share my review here with you guys about the Casino matter:
----------------------------
I used to be a regular player on this casino, withdrawals usually were processed fast in less than 24 hours.
the last deposit I made was 80$ and from the casino end was a delay, I was okay with that, and while I was waiting I decided to play elsewhere.
the next day I decided to no play and take my funds back and noticed that my withdrawal was canceled.
I opened a conversation with customer service to investigate why my own money with no bonuses was kept by the casino and they said that it is mandatory to wager the amount deposited, under the argument that they don't operate as a bank. To avoid money laundering they have the right to hold my money.
After I opened a complaint on casino. guru and I got the bad news:
Quote -"Unfortunately, at this time, our hands are tied. I would recommend that you complete the wagering requirements the casino sets because you won’t be able to withdraw your funds."-
Conclusion:
I have given away 80$ because I cannot change my mind, can you imagine that 80 dollars is a money laundry? (in the first place they always ask bank statements to detect see how legit is the source of income and verify your ID)
That it is a low and cheap way to take your money and force you to lose your cash. So no I was a total naive. I was forced to, reactivate the account and play-give away the 80$.
I will never play in that place again. Advice to players, make sure you are ready to lose all your money because are never going to be able to withdraw your money until you at least wager the equivalent of your deposit.
Здравейте.
Това наистина е бизнес стандарт.
Казината не са банки и плащат такси за всяка транзакция, включително депозити на играчи. Обикновено трябва да заложите сумата поне 1-2 пъти, преди тези пари да станат налични за теглене. Това е разумно „залагане", бих казал. Някои казина прилагат по-прогресивен подход, като казват, че депозитът трябва да бъде заложен 3-10 пъти.
Частично е част от процедурата за AML (борба с изпирането на пари, допълнителна информация в безплатен електронен курс )
Винаги проверявайте условията, за да намерите всички подробности.
Hello.
This is really a business standard.
Casinos are not banks and pay fees for every transaction, player deposits included. Normally, you need to wager the amount at least 1-2 times before that money becomes available for withdrawal. That is a reasonable "wagering", I'd say. Some casinos apply a more progressive approach, saying the deposit needs to be wagered 3-10 times.
It is partially part of the AML procedure (Anti-money laundering, further information in free e-course)
Always check the terms to find all the details.
Може би едно малко предложение няма да навреди: със сигурност бих помолил екипа за поддръжка или чат служители за това. Къде е най-вероятно да познаем, те трябва да знаят със сигурност. 🤔
какво мислиш
Perhaps a little suggestion won't hurt: I would certainly ask its support or chat workers about that. Where we are most likely to guess, they should know for certain. 🤔
What do you think?
Здравейте, ще го дам на нашия екип за данни за проверка и ако е така, те ще изтрият спортния раздел от прегледа.
Колко често обаче залагате на спорт? 🙂
Hello, I'll give it to our data team to check and if so they'll delete the sports section from the review.
However, how often do you bet on sports ? 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.