преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Casiqo Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Играех снощи с бонус от 60 долара, завърших бонуса и продължих да играя, без да знам, че максималният залог беше 8 долара. Casiqo конфискува $1850 от мен. Как трябваше да съм наясно с правилата, когато самият бонус в менюто на акаунта не показва друга информация освен сумата на бонуса и лентата за напредък
I was playing around last night with a 60 dollar bonus, I completed the bonus and continued to play, unaware that the max bet was 8 dollars. Casiqo has confiscated $1850 from me. How was I supposed to be aware of the rules when the bonus itself in the account menu shows no information other than the bonus amount and progress bar
Здравейте,
Бих казал, че подобен опит трябва да ви научи винаги да проверявате условията на бонуса в момента, в който го вземете, този термин, наречен правило за максимален залог, е много често срещан, ако трябва да бъда честен.
В идеалния свят системата на казиното би ви попречила да правите по-високи от позволените залози, но за съжаление не всяко казино може да настрои системата си така. От играча зависи да научи всички свързани правила предварително или да попита чата за съвет.
Можете ли да кажете колко пъти сте презаложили, докато играете с бонуса?
Разбирате ли, ние се опитваме да обясним на казината, че само няколко грешно направени залога не трябва да са толкова голяма работа и причина за анулиране на печалбите.
Ако смятате, че имате нужда от помощ, проверете това ръководство за това как можете да подадете жалба , това е вид помощ, която предлагаме безплатно.
Hello,
I'd say that such experience should teach you to always check bonus terms the moment you take one, this term called the max bet rule is very common, to be honest.
In the ideal world, the casino's system would prevent you from making higher-than-allowed bets, sadly, not every casino can set its system like that. It's up to the player to learn all associated rules in advance or ask the chat for advice.
Can you tell how many times you overbet while playing with the bonus?
You see, we try to explain to casinos that just a few wrongly placed bets should not be such a big deal and the reason for voiding the winnings.
If you feel that you need help, check this guide about how you can submit a complaint, it is the sort of help we offer for free.
Тема CASIQO CASINO
ДОЛЕ РЪЦЕТЕ те дори не приемат европейски паспорт..
Часове в чат, избягвайте изплащане, не приемайте валиден паспорт и просто печелете време! Искате 5 замразяване на акаунта нищо! Така че аз ЛЕСНО изиграх моите 2000 € надолу.
Вече и на немски! Сигурно съм луд!
#1 Депозира почти €2000 и бързо загуби. Към края извади късмет и спечели €2000. Не беше забавно!
#2 Грешна транзакция при изплащане, за четири часа чат на живо те или се държаха глупаво, или...) не постигнаха нищо. Тогава реших да използвам друго приложение!
Според изплащането в чата, много приятелски няма проблем!
#3 След два дни следва: О, няма нужда от регистрация!
#4 Няма проблем в чата на живо, освен че дори не могат да приемат екранни снимки, т.е. HTML файлове! И така, какъв е смисълът от всичко това?
Всичко е проблем, според поддръжката на живо, знаех, че ще е един и тогава....
#5 Не приемат австрийски паспорт от ЕС...да не говорим за другите документи!
#6 Разбрах, че нямат лиценз за хазарт за Австрия!
#7 Виждал съм много престъпни интернет казина и това определено е най-сложното!
#8 Да, за средни количества ми отне 1 1/2 часа, докато 2000 € свършат. Никога не съм се чувствал като мои пари!
#9 Искам да спестя на другите тези три дни на ужас! Нормален забавен слот, тук Hazard 70-100x нито една печалба, без значение коя игра, пробвал съм около 20, ТУК СА ПРАВИЛОТО!
Subject CASIQO CASINO
HANDS OFF they even don't accept an European Passport..
Hours in Chat, avoid to payout dontaccept avalid passport and just winning time! You ask 5 to freeze the account nothing! So I EASILY played my 2,000€ down.
Now in German! I must be crazy!
#1 Deposited almost €2000 and lost quickly. Towards the end, got lucky and won €2000. Wasn't fun!
#2 Wrong transaction when paying out, in four hours of live chat they either acted stupid or...) achieved nothing. Then I figured out to use a different app!
According to chat payout, very friendly no problem!
#3 After two days follows: Oh, there is no need to register!
#4 No problem in live chat except that they are not even able to accept screenshots, i.e. HTML files! So what's the point of all this?
All a problem, according to live support, I knew it would be one and then....
#5 They don't accept an EU Austrian passport...not to mention the other documents!
#6 I found out that they don’t have a gambling license for Austria!
#7 I have seen many criminal internet casinos and this is by far the trickiest!
#8 Yes, for medium amounts it took me 1 1/2 hours until 2000€ were gone. It never felt like it was my money!
#9 I want to spare others these three days of horror! Normal entertaining slot, here Hazard 70-100x not a single win, no matter which game, I've tried about 20, ARE THE RULE HERE!
Betreff CASIQO CASINO
HANDS OFF they even dont accept an European Passport..
Hours in Chat, avoid to payout dontaccept avalid passport and just winning time! You ask 5 to freeze the account nothing! So I played EASIELY my 2.000€ down.
Nun auf Deutsch! Ich muss verrückt sein!
#1 Fast 2000€ einbezhalt schnell verloren. Gegen Ende, Glück gehabt und 2.000€ gewonnen. War kein Spass!
#2 Falsche Transaktion bei Auszahlung, in vier Stunden Livechat entweder stellen die sich asichtlich dumm, oder...) nichts erreicht. Ich binn dann selbst drauf gekommen, eine andere App zu verwenden!
Laut Chat auszahlung, sehr freundlich kein Problem!
#3 NAch zwit Tagen folgt: Och, da wäre nich eine Registrierung fällig!
#4 Im Livechat alles kein Problem ausser, die sind nicht einmal fähig screenshots, also HTMLFiles zu akzeptieren! Wozu das Ganze dann?
Alles ein Problem, laut Live support, ich wußte es wird eines und dann....
#5 Die akzeptieren keinen EU österreischen Reisepass...von den anderen Dokumenten ganz zu schweigen!
#6 Ich habe erfahren, sie haben keine Glückspiellizent für Österreich!
#7 Ich habe schon viele kriminelle Internetcasinos das ist mit abstand das trickreichste!
#8 Ja ich brauchte bei mittleren Beträgen 1 1/2 Stunden bis 2000€ weg waren. es hat sich nie wie mein Geld angefühlt!
#9 Diese drei Horrortage möchte ich anderen ersparen! Normale entertainig Slot, sind hier Hazard 70-100x keinen einzigen Gewinn, egal welche Spiele, habe ca. 20 ausprobiert, SIND HIER DIE REGEL!
Съжалявам, но не мога да разбера напълно проблема, който имате в това казино, както го описахте.🤷♀️
Виждам, че казиното работи под ръководството на Malta Gaming Authority (MGA), че всъщност приема играчи от Австрия и че казиното е готово да ви помогне с някои проблеми, които сте изпитали.
Може би междувременно беше решен? Ако имате нужда от нашия екип да ви помогне, моля не се колебайте да ни пишете. Ще чакаме вашия отговор.
Sorry, but I cannot completely understand the issue you are having at this casino the way you have described it.🤷♀️
I can see that the casino operates under the Malta Gaming Authority (MGA), that it actually accepts players from Austria, and that the casino is willing to help you with some issues you have experienced.
Was it solved in the meantime, perhaps? If you need our team to help you out, please do not hesitate to write to us. We'll wait for your reply.
Скъпа Роми!
Какво мога да направя?
Трябва ли да предам целия разговор, 30-40 страници документация от чат на живо и имейл трафик?
Lg Pat
Dear Romi!
What can I do?
Should I convey the entire conversation, 30-40 pages of documentation from live chat and email traffic?
Lg Pat
Sehr heehrte Romi!
Was kann ich tun?
Soll ich die gesamte Konversation vermitteln, 30-40 Seiten Dokumentation aus Live Chat und E-Mailverkehr?
Lg Pat
Просто се опитайте да го опишете със собствените си думи, моля. Може би това би било възможно?
Just try to describe it with your own words, please. Would that be possible, perhaps?
Трябва да избягвате това казино. Спечелих 570e, след това вече не можах да вляза в акаунта и се свързах с поддръжката и те ме забраниха от казиното, сега се опитвам да се боря с Support дали все още мога да извадя парите си, но не мога много уверен и в това. 🙁 Приятен ден на вас, които четете това, надявам се да имате повече късмет 🙂
You should avoid this casino. I won 570e, after that I couldn't log into the account anymore and I contacted support and they banned me from the casino, now I'm trying to fight with Support if I could still get my money out, but I'm not very confident about this either. 🙁 Have a nice day to you who are reading this, I hope you are luckier 🙂
Kannattaa välttää tätä casinoa. Voitin 570e, sen jälkeen en päässyt kirjautumaan enää tilille ja otin yhteyttä supporttiin niin olivat bannanneet minut casinolle, nyt yritän taistella supportin kanssa josko saisin rahani vielä ulos, mutta en ole kovin luottavainen tähänkään. 🙁Kivaa päivää sinulle joka luet tätä toivottavasti olet onnekkaampi 🙂
Здравейте, съжалявам за ситуацията, в която сте се забъркали. Моят въпрос като начало е дали казиното ви каза защо са блокирали акаунта ви в казиното и не можете да влезете. Играхте ли тук с някакъв бонус или не? Ако знаете повече за сценария, моля, уведомете ме и ние ще се опитаме да ви помогнем, ако се интересувате и да подадем жалба.
Ще бъда тук и чакам отговора ви.
Hello, I'm sorry for the situation you've gotten yourself into. My question for a start is, did the casino tell you why they blocked your casino account and you can't log in. Did you play here with any bonus or not ? If you know more about the scenario please let me know and we would try to help you if you are interested and open a complaint.
I will be here waiting for your reply.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.