ФорумКазинаCasiqo Casino - обща дискусия

Casiqo Casino - обща дискусия

преди 1 година от fernandorodrigues
|
2956 преглеждания 8 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Casiqo Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Играех снощи с бонус от 60 долара, завърших бонуса и продължих да играя, без да знам, че максималният залог беше 8 долара. Casiqo конфискува $1850 от мен. Как трябваше да съм наясно с правилата, когато самият бонус в менюто на акаунта не показва друга информация освен сумата на бонуса и лентата за напредък filefile

Автоматичен превод:
huntereasx
преди 1 година

Здравейте,

Бих казал, че подобен опит трябва да ви научи винаги да проверявате условията на бонуса в момента, в който го вземете, този термин, наречен правило за максимален залог, е много често срещан, ако трябва да бъда честен.

В идеалния свят системата на казиното би ви попречила да правите по-високи от позволените залози, но за съжаление не всяко казино може да настрои системата си така. От играча зависи да научи всички свързани правила предварително или да попита чата за съвет.

Можете ли да кажете колко пъти сте презаложили, докато играете с бонуса?

Разбирате ли, ние се опитваме да обясним на казината, че само няколко грешно направени залога не трябва да са толкова голяма работа и причина за анулиране на печалбите.

Ако смятате, че имате нужда от помощ, проверете това ръководство за това как можете да подадете жалба , това е вид помощ, която предлагаме безплатно.


Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Тема CASIQO CASINO

ДОЛЕ РЪЦЕТЕ те дори не приемат европейски паспорт..

Часове в чат, избягвайте изплащане, не приемайте валиден паспорт и просто печелете време! Искате 5 замразяване на акаунта нищо! Така че аз ЛЕСНО изиграх моите 2000 € надолу.


Вече и на немски! Сигурно съм луд!

#1 Депозира почти €2000 и бързо загуби. Към края извади късмет и спечели €2000. Не беше забавно!

#2 Грешна транзакция при изплащане, за четири часа чат на живо те или се държаха глупаво, или...) не постигнаха нищо. Тогава реших да използвам друго приложение!

Според изплащането в чата, много приятелски няма проблем!

#3 След два дни следва: О, няма нужда от регистрация!

#4 Няма проблем в чата на живо, освен че дори не могат да приемат екранни снимки, т.е. HTML файлове! И така, какъв е смисълът от всичко това?

Всичко е проблем, според поддръжката на живо, знаех, че ще е един и тогава....

#5 Не приемат австрийски паспорт от ЕС...да не говорим за другите документи!

#6 Разбрах, че нямат лиценз за хазарт за Австрия!

#7 Виждал съм много престъпни интернет казина и това определено е най-сложното!

#8 Да, за средни количества ми отне 1 1/2 часа, докато 2000 € свършат. Никога не съм се чувствал като мои пари!

#9 Искам да спестя на другите тези три дни на ужас! Нормален забавен слот, тук Hazard 70-100x нито една печалба, без значение коя игра, пробвал съм около 20, ТУК СА ПРАВИЛОТО!

Автоматичен превод:
patwerder
преди 5 месеца

Съжалявам, но не мога да разбера напълно проблема, който имате в това казино, както го описахте.🤷‍♀️

Виждам, че казиното работи под ръководството на Malta Gaming Authority (MGA), че всъщност приема играчи от Австрия и че казиното е готово да ви помогне с някои проблеми, които сте изпитали.

file

Може би междувременно беше решен? Ако имате нужда от нашия екип да ви помогне, моля не се колебайте да ни пишете. Ще чакаме вашия отговор.

Автоматичен превод:
Romi
преди 5 месеца

Скъпа Роми!

Какво мога да направя?

Трябва ли да предам целия разговор, 30-40 страници документация от чат на живо и имейл трафик?

Lg Pat

Автоматичен превод:
patwerder
преди 5 месеца

Просто се опитайте да го опишете със собствените си думи, моля. Може би това би било възможно?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Трябва да избягвате това казино. Спечелих 570e, след това вече не можах да вляза в акаунта и се свързах с поддръжката и те ме забраниха от казиното, сега се опитвам да се боря с Support дали все още мога да извадя парите си, но не мога много уверен и в това. 🙁 Приятен ден на вас, които четете това, надявам се да имате повече късмет 🙂

Автоматичен превод:
mirkous
преди 2 месеца

Здравейте, съжалявам за ситуацията, в която сте се забъркали. Моят въпрос като начало е дали казиното ви каза защо са блокирали акаунта ви в казиното и не можете да влезете. Играхте ли тук с някакъв бонус или не? Ако знаете повече за сценария, моля, уведомете ме и ние ще се опитаме да ви помогнем, ако се интересувате и да подадем жалба.

Ще бъда тук и чакам отговора ви.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини