ФорумКазинаCasiny Casino - обща дискусия

Casiny Casino - обща дискусия

преди 5 месеца от Franklins2
|
890 преглеждания 4 отговора |
|
Добавете пост
преди 5 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Casiny Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 5 месеца

Вече четири дни се опитвам да тегля пари от това казино. какво имаше? Депозирах, използвайки два вида методи, pay4fun и pix, но когато тегля, има опции skrill и ecopayz. Свързах се с поддръжката няколко пъти и те не помогнаха. Казват, че ще го решат и нищо, четири дни е този майтап. Днес се свързах с тях отново, за да добавят метода за теглене чрез pay4fun и те казаха, че не могат да премахват или добавят методи на плащане. Как е въпросът ми? filefilefilefilefile

Автоматичен превод:
Franklins2
преди 5 месеца

Здравейте, не бих казал, че 4 дни са толкова време и бих искал да знам как се справяте сега и все още не сте успели да изтеглите парите.

От друга страна, казиното трябва да може да ви помогне да теглите, но понякога е обичайно да нямат едни и същи методи на плащане както за теглене, така и за депозиране. Още повече се учудвам, че на един от скрийншотовете ви казаха да изтеглите, като използвате същия метод, който сте използвали за депозиране. Смятате ли, че ще можете да теглите, като използвате различен метод?

Кажете ми как е положението в момента.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравей, остани същата. Свързах се с поддръжката няколко пъти и отговорът винаги е един и същ. Не мога да тегля по различен начин от този, който използвах за депозиране, въпреки че един от анализаторите ме помоли да тегля по различен начин. За мен странното е, че за теглене има skrill примерно, но не и за депозит. Онзи ден се оказа, когато влязох в казиното, че са добавили методи на плащане към акаунта ми, но нищо не се промени. По-долу са някои екранни снимки на актуализацията на случая. filefilefilefilefile

Автоматичен превод:
Franklins2
преди 5 месеца

Жалко, защото ако ти предложат алтернатива и можеш да избереш друг начин, виждам, че няма да е чак такъв проблем за теб.

Но също така ми изглежда странно, че единият агент ще ви препоръча да изтеглите с всеки наличен метод за теглене, а другият ще ви каже, че можете да изтеглите само с този, с който сте депозирали. Не мисля, че би било проблем да използвате друг метод, ако можете да го потвърдите и си мислех, че казиното ще го измисли, но от това, което виждам, не го правят. Така че, ако имате допълнителни проблеми и нищо не е разрешено, тогава препоръчвам да подадете жалба на тази връзка .

Надяваме се, че това ще се промени и когато нещо се придвижи напред, можете да ме актуализирате.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини