преди 10 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Casiny Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Вече четири дни се опитвам да тегля пари от това казино. какво имаше? Депозирах, използвайки два вида методи, pay4fun и pix, но когато тегля, има опции skrill и ecopayz. Свързах се с поддръжката няколко пъти и те не помогнаха. Казват, че ще го решат и нищо, четири дни е този майтап. Днес се свързах с тях отново, за да добавят метода за теглене чрез pay4fun и те казаха, че не могат да премахват или добавят методи на плащане. Как е въпросът ми?
I've been trying to withdraw money from this casino for four days now. what there was? I deposited using two types of methods, pay4fun and pix, but when I withdraw, there are skrill and ecopayz options. I contacted support several times and they didn't help. They say they will solve it and nothing, this joke has been going on for four days. Today I contacted them again for them to add the withdrawal method via pay4fun and they said they cannot remove or add payment methods. How is my question?
Здравейте, не бих казал, че 4 дни са толкова време и бих искал да знам как се справяте сега и все още не сте успели да изтеглите парите.
От друга страна, казиното трябва да може да ви помогне да теглите, но понякога е обичайно да нямат едни и същи методи на плащане както за теглене, така и за депозиране. Още повече се учудвам, че на един от скрийншотовете ви казаха да изтеглите, като използвате същия метод, който сте използвали за депозиране. Смятате ли, че ще можете да теглите, като използвате различен метод?
Кажете ми как е положението в момента.
Hi, I wouldn't say 4 days is that long and I'd like to know how you're doing now and you still haven't managed to withdraw the money.
On the other hand, the casino should be able to help you withdraw, but sometimes it's common that they doesn't have the same payment methods for both withdrawing and depositing. I'm even more surprised that in one of the screenshots they told you to withdraw using the same method you used to deposit. Do you think you will be able to withdraw using a different method ?
Let me know how the situation is at the moment.
Здравей, остани същата. Свързах се с поддръжката няколко пъти и отговорът винаги е един и същ. Не мога да тегля по различен начин от този, който използвах за депозиране, въпреки че един от анализаторите ме помоли да тегля по различен начин. За мен странното е, че за теглене има skrill примерно, но не и за депозит. Онзи ден се оказа, когато влязох в казиното, че са добавили методи на плащане към акаунта ми, но нищо не се промени. По-долу са някои екранни снимки на актуализацията на случая.
Hi, stay the same. I contacted support several times and the response is always the same. I can't withdraw in a different way than the one I used to deposit even though one of the analysts asked me to withdraw in a different way. For me the strange thing is that to withdraw there is skrill for example, but not to deposit. The other day it appeared when I entered the casino that they had added payment methods to my account, but nothing changed. Below are some screenshots of the case update.
Жалко, защото ако ти предложат алтернатива и можеш да избереш друг начин, виждам, че няма да е чак такъв проблем за теб.
Но също така ми изглежда странно, че единият агент ще ви препоръча да изтеглите с всеки наличен метод за теглене, а другият ще ви каже, че можете да изтеглите само с този, с който сте депозирали. Не мисля, че би било проблем да използвате друг метод, ако можете да го потвърдите и си мислех, че казиното ще го измисли, но от това, което виждам, не го правят. Така че, ако имате допълнителни проблеми и нищо не е разрешено, тогава препоръчвам да подадете жалба на тази връзка .
Надяваме се, че това ще се промени и когато нещо се придвижи напред, можете да ме актуализирате.
That's a pity, because if they offered you an alternative and you could choose another way, I can see that it wouldn't be such a problem for you.
But it also seems strange to me that one agent will recommend you to withdraw by any available withdrawal method and the other will tell you that you can only withdraw by the one you deposited with. I don't think it would be a problem to use any other method if you can verify it and I thought the casino would come up with it, but from what I can see, they don't. So if you have further problems and nothing is resolved, then I recommend filing a complaint on this link.
Hopefully this will change and when something moves forward you can update me.
Така че случайно се регистрирах и написах имейла си погрешно (дори не мога да си спомня какъв имейл въведох, но липсваше буква) и депозирах с помощта на Mifinity, без първо да потвърдя имейла си. Наистина попълних секцията на моя профил и задайте лимити за депозити
Излязох, след като направих депозит, след което разбрах, че не мога да вляза с моя имейл, защото се регистрирах с грешен имейл
Сега подписах с правилния имейл (потвърдих имейла си) и се свързах с поддръжката за прехвърляне на средства към тази сметка
това ще бъде ли голям проблем или трябва да мога да вкарам средствата си в правилната сметка?
So I’ve accidentally signed up and typed my email wrong (I can’t even remember what email I put in but it was missing a letter) and deposited using Mifinity without verifying my email first.. I did fill in my profile section and set deposit limits
I got logged out after making deposit then realised I couldn’t login with my email because I signed up wrong email
i have now signed with the correct email (verified my email) and have contacted support to transfer funds to this account
is this going to be a big issue or I should be able to get my funds into the correct account?
Успях да използвам чат на живо на моя лаптоп (мобилен уебсайт, не мога да отворя чат на живо), те разрешиха проблема ми. Доста щастлив колко лесно беше да се реши това
Managed to use live chat on my laptop (mobile website I can’t open live chat), they resolved my issue. Pretty happy how easy that was to resolve
Здравей, страхотно, радвам се, че успя да го разрешиш. Имах някои съмнения, когато прочетох първия пост, защото първо бих искал да видя потвърждение, че всичко е наред и не бих създал друг акаунт без него. Но виждам, че казиното се справи добре с вас и всичко е наред.
Чувствайте се свободни да ми кажете какъв опит ще имате, когато играете тук, ще се радвам да го направя.
Успех.☘️
Hi great, I'm glad you managed to solve it. I had some doubts when I read the first post because I would first like to see confirmation that it's ok and I wouldn't set up another account without it. But I see that the casino handled it nicely with you and everything is fine.
Feel free to let me know what kind of experience you will have when you play here, I will be glad to.
Good luck.☘️
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.