За съжаление прочетох рецензията ви твърде късно, но това, което казвате, определено е факт. Усещаше се много програмирано.
Unfortunately, I read your review too late, but what you say is definitely a fact. It felt very programmed.
Ich hatte deine Bewertung leider zu spät gelesen, aber es definitiv Fakt, was du erzählst. Es hat sich sehr programmiert angefühlt.
Тази страница ми беше показана, когато отида на горещи игри. Публикувам линка https://www.casinozer.com/de/game/category/hot
This page was shown to me when I go to hot games. I post the link https://www.casinozer.com/de/game/category/hot
Diese Seite wurde mir angezeigt wenn man auf hot Games geht. Ich poste den link https://www.casinozer.com/de/game/category/hot
Благодаря за линка. Това всъщност става все по-интересно и още по-смешно. Ще продължа да се занимавам с това в понеделник. Казиното има много добър рейтинг на нашия уебсайт и това е просто безумна информация, предоставена на играчите!
Thanks for the link. This is actually getting more and more interesting and even more ridiculous. I'll carry on dealing with this on Monday. The casino has a very nice rating on our website and this is just insane information provided to the players!
Радвам се да ви изпратя снимка. Или отидете в казиното на Casino и в селекцията Hot .. това са RTP отвъд реалността.
I'm happy to send you a picture. Or you go to the casino on Casino and on the selection Hot .. these are RTP s beyond reality.
Ich kann gerne ein Bild zu kommen lassen. Oder sie gehen bei dem Casino auf Casino und auf die Auswahl Hot..das sind RTP s jenseits der Realität.
Здравей,
Получавам отговор относно RTP. Чувствайте се свободни да прочетете пълния отговор:
"Здравейте,
Благодарим ви, че се свързахте с нас, надявам се да ви намерим добре.
RTP се изчислява за последните 24 часа, поради което може да се промени. Изчислява се според печалбите на играча, ако има късмет, RTP може дори да надхвърли 100%.
Надявам се да отговоря на въпроса ви.
Например, можете да видите в прикачения документ, че през последните 24 часа Prosperty Pearls има RTP от 120%, но този слот има теоретично 96,18% RTP.
За всеки друг въпрос, не се колебайте да се свържете с нас по имейл или чат на живо, като последният е отворен между 10 сутринта и полунощ всеки ден.
желая ти прекрасен ден,
Нинон,
Екип за поддръжка на Casinozer"
Hello there,
I receive a reply concerning RTP. Feell free to read the full answer:
"Hello,
Thank you for contacting us, I hope to find you well.
The RTP is calculated on the last 24h, thus it may change. It is calculated according to the player's winnings, if they were in luck, the RTP can even go over 100%.
I hope to answer your question.
For example, you can see in the attached document that during the last 24h Prosperty Pearls has an RTP of 120% but this slot has a theoretical 96,18% RTP.
For any other question, don't hesitate to contact us by email or live chat, the latter being open between 10am and midnight every day.
I wish you a great day,
Ninon,
Casinozer Support Team"
Повече от лошо цялото казино!
Прие бонус Casinoguru и получи бонус за безплатни завъртания.
Все още имах €1,62 бонус пари и ми казаха да платя отново и след това можете да вземете другия 100% бонус. Не по-рано казах, че заложих €1,62 и сега поддръжката ми казва, че трябва да заложа нещо отново! Те разбират точно 0 от това, което искам.
Сега има нещо друго, което е интересно! Исках да изтрия акаунта си и сега чакам 3 дни и успях да депозирам щастливо през това време! Те нямат, но наистина нямат защита на играчите! Дали ще си върна депозитите и акаунтът ми някога ще бъде изтрит, всеки може да гадае
Това е най-лошото казино, което някога съм виждал!
@Casinoguru защо е оценен толкова високо тук?!?
More than bad the whole casino!
Accepted the Casinoguru bonus and got a free spins bonus.
I still had €1.62 in bonus money and I was told pay again and then you can take the other 100% bonus. No sooner said than done I have wagered the €1.62 and now the support is telling me that I should wager something again! They understand exactly 0 of what I want.
Now there's something else that's interesting! I wanted to delete my acc and am now waiting 3 days and was able to deposit happily during that time! They have NO but really no player protection! Whether I'll get my deposits back and my acc will ever be deleted is anyone's guess
This is the worst casino I have EVER seen!
@Casinoguru why is it rated so highly here?!?
Mehr als schlecht das ganze Casino!
Habe den Casinoguru Bonus angenommen und einen Freespins Bonus bekommen.
Hatte noch 1,62€ in Bonusgeld drauf und mir wurde gesagt zahl nochmal ein dann kannst du den anderen 100% Bonus nehmen.Gesagt getan habe die 1,62€ umgesetzt und jetzt erzählt mir der Support das ich irgendwas wieder umsetzen soll!Die verstehen genau 0 von dem was ich möchte.
Jetzt kommt noch was intressantes!Habe mein Acc löschen wollen und warte nun 3 Tage und konnte in der Zeit munter einzahlen!Die haben KEINEN aber auch wirklich keinen Spielerschutz!Ob ich meine Einzahlungen zurück erhalte und mein Acc jemals gelöscht wird steht in den Sternen
Das ist mit das schlechteste Casino was ich JEMALS gesehen habe!
@ Casinoguru warum wird es hier so gut bewertet?!?
Здравей,
Понякога се случва просто да не ви харесва казиното, но честно казано това не може да повлияе на рейтинга на казиното.
Ако искате да научите повече за това как оценяваме всяко казино, не се колебайте да прочетете тази статия:
https://casino.guru/our-casino-reviews
За да се запознаете по-добре с рейтинга на Casinozer, просто прочетете раздела „обяснена репутация":
https://casino.guru/casinozer-review#tab=js-tab-reputation
Що се отнася до бонусите, съвсем нормално е само един бонус да може да бъде активен едновременно, така че за да можете да получите още един бонус, предишният трябва да приключи. Балансът става нула или завършвате тегленето. Ако вземете друг бонус, се прилага друго изискване за залагане.
Освен това, посочихте ли някаква причина за закриване на акаунта си, моля? Много е важно да информирате казиното правилно и да продължите според препоръките. Чатът на живо не може да затвори акаунта на никого, обикновено операторът моли играча да напише имейл, използвайки конкретен имейл адрес.
Така ли беше, моля?
Hello there,
It sometimes happens that you simply do not enjoy the casino but honestly it can not affect the casino's rating.
If you like to know more about how we evaluate each casino, feel free to read this article:
https://casino.guru/our-casino-reviews
To get more familiar with Casinozer's rating, just read the the "reputation explained" tab:
https://casino.guru/casinozer-review#tab=js-tab-reputation
Concerning the bonuses, it's quite normal that only one bonus can be active at the same time so to be able to get another bonus, the previous one must end. The balance gets to zero or you complete the withdrawal. If you take another bonus another wagering requirement is applied.
Furthermore, have you stated any reason for closing your account, please? It's very important to inform the casino properly and proceed as advised. The live chat can't close anyone's account, normally, the operator asks the player to write an email using a specific email address.
Was it like that, please?
AI имаше 2 бонуса за един депозит!
B Чакам до днес акаунтът ми да бъде изтрит!
И CI може да депозира и поиска изтриване на акаунта ми преди няколко дни!
Изпратих и пощата и не направих нищо през чата на живо. Най-хубавото нещо идва накрая. Трябваше да получа отговор вчера, че акаунтът ми е изтрит. Какво стана? NIX, но и чисто гарникс!
A I had 2 bonuses running for one deposit!
B I'm waiting until today for my account to be deleted!
And C I can deposit and requested my account deletion several days ago!
I also sent the mail and didn't do anything via the live chat. The best thing comes at the end I should have received an answer yesterday that my account is deleted. What happened? NIX but also purely garnix!
A ich habe für eine Einzahlung 2 Bonuse laufen gehabt!
B Ich warte bis heute das mein Konto da gelöscht wird!
Und C ich kann einzahlen und habe vor etlichen Tagen meine Kontolöschung beantragt!
Habe auch die Mail geschickt und nix über den Livechat gemacht.Das beste kommt zum Schluss ich sollte gestern eine Antwort erhalten das mein Konto gelöscht ist.Was ist passiert?NIX aber auch rein garnix!
Вашият акаунт закрит ли е, моля?
Искам само да кажа, че ние виждаме 3 дни като разумен период от време за закриване на сметката на казиното.
Ако смятате, че сте се отнасяли зле, помислете за подаването на жалба, моля.
Has your account been closed, please?
I just want to say that we see 3 days as a reasonable time period for the casino to close the account.
If you feel you were treated badly, consider submitting a complaint, please.
Разбирате ли някога и дума от това, което пиша? Ужасно цялата работа!!!
ОТНОВО ВСЕ ОЩЕ НЕ са ми изтрили акаунта и вече почти 2 седмици чакам!
Освен това все още не съм си върнал депозитите!!!
Цялата работа е ИЗМАМА казино не повече и не по-малко! И отново имах 2 бонуса, които се изпълняват ЕДНОВРЕМЕННО или все още ги имам.
Do you EVER understand a word of what I write? Terrible the whole thing!!!
AGAIN they have STILL NOT deleted my acc and it's been almost 2 weeks now that I'm waiting!
In addition, I still haven't got my deposits back!!!
The whole thing is a SCAM casino no more and no less! And again I had 2 bonuses running AT THE SAME TIME or I still have them.
Verstehst du ÜBERHAUPT ein Wort von dem was ich schreibe?Schrecklich das ganze!!!
NOCHMAL die haben mein Acc IMMER NOCH NICHT gelöscht und das sind nun fast 2 Wochen die ich warte!
Dazu kommt meine Einzahlungen habe ich bis heute nicht wieder!!!
Das ganze ist ein SCAM Casino nicht mehr und nicht weniger!Und nochmals ich habe 2 Bonuse GLEICHZEITIG laufen gehabt bzw habe ich noch.
Здравейте,
да - правя. И все пак смятам, че трябва да подадете жалбата си. Честно казано, няма смисъл постоянно да се оплакваме тук, ако нямаме възможност да проверим какво се е случило. не мислиш ли?
Просто изпратете жалбата тук (както вече ви изпратих по-рано):
https://casino.guru/complaints/create
Едва след това можем да започнем с разследването.
Благодаря ти.
Hello,
yes - I do. And I still think you should submit your complaint. Honestly, there is no point in constantly complaining here, if we have no chance to check what has happened. Don't you think?
Just submit the complaint here (as I already sent to you earlier):
https://casino.guru/complaints/create
Only after that, we can start with the investigation.
Thank you.
Защо това казино все още има добра репутация? Ако не можете да публикувате правилна репутация и не се интересувате от многото отрицателни отзиви, тогава не трябва да използвате този уебсайт! Това мръсно казино ме бомбардира с реклама и отказва да се самоизключва, въпреки че работят нелегално на австрийския пазар!
Why does this casino still have a good reputation? If you are unable to post correct reputations and don't care about the many negative reviews, then you shouldn't be running this website! This filthy casino bombards me with advertising and refuses to self-exclude even though they operate illegally on the Austrian market!
Wieso wird dieses Casino noch immer mit einer guten Reputation geführt? Wenn ihr nicht in der Lage seit, korrekte Reputationen zu veröffentlichen und euch die vielen negativen Bewertungen egal sind, dann solltet ihr diese Homepage nicht betreiben! Dieses Dreckscasino bombardiert mich mit Werbung und verweigert einen Selbstausschluss obwohl die illegal am österreichischen Markt agieren!
Здравей.
Това казино има добра обща оценка въз основа на нашия вътрешен преглед. Освен това досега има само 1 жалба срещу това казино:
https://casino.guru/casinozer-review#tab=js-tab-reputation
Това води до втората точка, подайте жалбата, за да видим какво се е случило.
Ако не изпратите жалбата, не е честно да поставяте под въпрос нашите методи, защото не можем да проучим проблема ви и да открием проблеми, скрити от нас.
Чувствайте се свободни да проверите оплакванията и за предпочитане да изпратите свои собствени:
https://casino.guru/complaints/create
Благодаря ти.
Hello there.
This casino has a good overall score based on our internal review. Plus there has been only 1 complaint submitted against this casino so far:
https://casino.guru/casinozer-review#tab=js-tab-reputation
This leads to the second point, submit the complaint so we shall see what has happened.
If you do not submit the complaint it is not fair to question our methods because we can't investigate your issue and find out any problems hidden from us.
Feel free to check complaints and preferably submit your own:
https://casino.guru/complaints/create
Thank you.
С настоящото уведомявам, че casinozer и неговите партньорски и дъщерни казина (Altacore NV) отхвърлят всякакъв вид жалба (независимо от съдържанието). Според неговите изявления, казиното също не се счита за отговорно за предприемането и спазването на всякакви мерки срещу пристрастяването към хазарта. Казиното винаги оправдава това с члена от T&C, с който играчът се е съгласил при регистрацията си:
„Със създаването на вашия акаунт вие гарантирате следното: Вие разбирате и приемате съществуващите рискове от загуба на парите си при използване на услугите на уебсайта"
Така че, ако искате справедлива процедура за подаване на жалби и известна защита на играчите, съветвам ви да не правите това в казината Altacore NV, за да играете.
I hereby inform that casinozer and its partner and sister casinos (Altacore N.V.) reject any kind of complaint (regardless of the content). According to its statements, the casino also sees itself not responsible for taking and complying with any measures against gambling addiction. The casino always justifies this with the article from the T&C that the player agreed to when registering:
"By creating your account, you guarantee the following: You understand and accept the existing risks of losing your money by using the services of the Website"
So if you want a fair complaints procedure and some player protection, I advise against doing so at Altacore N.V. casinos to play.
Предполагам, че затова прегледахме инструментите за отговорен хазарт като „лоши".
I guess that's why we reviewed the responsible gambling tools as "bad".
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.