ФорумКазинаCasinozer - обща дискусия

Casinozer - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от Dizzaya
|
8881 преглеждания 32 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 2 години

За съжаление прочетох рецензията ви твърде късно, но това, което казвате, определено е факт. Усещаше се много програмирано.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

Опитах се да попитам казиното за превишаване на RTP, да видим какво ще измислят.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Тази страница ми беше показана, когато отида на горещи игри. Публикувам линка https://www.casinozer.com/de/game/category/hot

Автоматичен превод:
преди 2 години

Благодаря за линка. Това всъщност става все по-интересно и още по-смешно. Ще продължа да се занимавам с това в понеделник. Казиното има много добър рейтинг на нашия уебсайт и това е просто безумна информация, предоставена на играчите!

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Радвам се да ви изпратя снимка. Или отидете в казиното на Casino и в селекцията Hot .. това са RTP отвъд реалността.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей,

Получавам отговор относно RTP. Чувствайте се свободни да прочетете пълния отговор:

"Здравейте,

Благодарим ви, че се свързахте с нас, надявам се да ви намерим добре.

RTP се изчислява за последните 24 часа, поради което може да се промени. Изчислява се според печалбите на играча, ако има късмет, RTP може дори да надхвърли 100%.

Надявам се да отговоря на въпроса ви.

Например, можете да видите в прикачения документ, че през последните 24 часа Prosperty Pearls има RTP от 120%, но този слот има теоретично 96,18% RTP.

За всеки друг въпрос, не се колебайте да се свържете с нас по имейл или чат на живо, като последният е отворен между 10 сутринта и полунощ всеки ден.

желая ти прекрасен ден,

Нинон,

Екип за поддръжка на Casinozer"



Автоматичен превод:
преди 2 години

Повече от лошо цялото казино!


Прие бонус Casinoguru и получи бонус за безплатни завъртания.

Все още имах €1,62 бонус пари и ми казаха да платя отново и след това можете да вземете другия 100% бонус. Не по-рано казах, че заложих €1,62 и сега поддръжката ми казва, че трябва да заложа нещо отново! Те разбират точно 0 от това, което искам.


Сега има нещо друго, което е интересно! Исках да изтрия акаунта си и сега чакам 3 дни и успях да депозирам щастливо през това време! Те нямат, но наистина нямат защита на играчите! Дали ще си върна депозитите и акаунтът ми някога ще бъде изтрит, всеки може да гадае


Това е най-лошото казино, което някога съм виждал!


@Casinoguru защо е оценен толкова високо тук?!?

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Fabi84
преди 2 години

Здравей,

Понякога се случва просто да не ви харесва казиното, но честно казано това не може да повлияе на рейтинга на казиното.

Ако искате да научите повече за това как оценяваме всяко казино, не се колебайте да прочетете тази статия:

https://casino.guru/our-casino-reviews

За да се запознаете по-добре с рейтинга на Casinozer, просто прочетете раздела „обяснена репутация":

https://casino.guru/casinozer-review#tab=js-tab-reputation

Що се отнася до бонусите, съвсем нормално е само един бонус да може да бъде активен едновременно, така че за да можете да получите още един бонус, предишният трябва да приключи. Балансът става нула или завършвате тегленето. Ако вземете друг бонус, се прилага друго изискване за залагане.

Освен това, посочихте ли някаква причина за закриване на акаунта си, моля? Много е важно да информирате казиното правилно и да продължите според препоръките. Чатът на живо не може да затвори акаунта на никого, обикновено операторът моли играча да напише имейл, използвайки конкретен имейл адрес.

Така ли беше, моля?

Автоматичен превод:
преди 2 години

AI имаше 2 бонуса за един депозит!

B Чакам до днес акаунтът ми да бъде изтрит!


И CI може да депозира и поиска изтриване на акаунта ми преди няколко дни!


Изпратих и пощата и не направих нищо през чата на живо. Най-хубавото нещо идва накрая. Трябваше да получа отговор вчера, че акаунтът ми е изтрит. Какво стана? NIX, но и чисто гарникс!

Автоматичен превод:
Fabi84
преди 2 години

Вашият акаунт закрит ли е, моля?

Искам само да кажа, че ние виждаме 3 дни като разумен период от време за закриване на сметката на казиното.

Ако смятате, че сте се отнасяли зле, помислете за подаването на жалба, моля.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Разбирате ли някога и дума от това, което пиша? Ужасно цялата работа!!!


ОТНОВО ВСЕ ОЩЕ НЕ са ми изтрили акаунта и вече почти 2 седмици чакам!


Освен това все още не съм си върнал депозитите!!!


Цялата работа е ИЗМАМА казино не повече и не по-малко! И отново имах 2 бонуса, които се изпълняват ЕДНОВРЕМЕННО или все още ги имам.





Автоматичен превод:
Fabi84
преди 2 години

Здравейте,

да - правя. И все пак смятам, че трябва да подадете жалбата си. Честно казано, няма смисъл постоянно да се оплакваме тук, ако нямаме възможност да проверим какво се е случило. не мислиш ли?

Просто изпратете жалбата тук (както вече ви изпратих по-рано):

https://casino.guru/complaints/create

Едва след това можем да започнем с разследването.

Благодаря ти.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Защо това казино все още има добра репутация? Ако не можете да публикувате правилна репутация и не се интересувате от многото отрицателни отзиви, тогава не трябва да използвате този уебсайт! Това мръсно казино ме бомбардира с реклама и отказва да се самоизключва, въпреки че работят нелегално на австрийския пазар!

Автоматичен превод:
Ares1981
преди 2 години

Здравей.

Това казино има добра обща оценка въз основа на нашия вътрешен преглед. Освен това досега има само 1 жалба срещу това казино:

https://casino.guru/casinozer-review#tab=js-tab-reputation

file

Това води до втората точка, подайте жалбата, за да видим какво се е случило.

Ако не изпратите жалбата, не е честно да поставяте под въпрос нашите методи, защото не можем да проучим проблема ви и да открием проблеми, скрити от нас.

Чувствайте се свободни да проверите оплакванията и за предпочитане да изпратите свои собствени:

https://casino.guru/complaints/create

Благодаря ти.

Автоматичен превод:
преди 1 година

С настоящото уведомявам, че casinozer и неговите партньорски и дъщерни казина (Altacore NV) отхвърлят всякакъв вид жалба (независимо от съдържанието). Според неговите изявления, казиното също не се счита за отговорно за предприемането и спазването на всякакви мерки срещу пристрастяването към хазарта. Казиното винаги оправдава това с члена от T&C, с който играчът се е съгласил при регистрацията си:


„Със създаването на вашия акаунт вие гарантирате следното: Вие разбирате и приемате съществуващите рискове от загуба на парите си при използване на услугите на уебсайта"


Така че, ако искате справедлива процедура за подаване на жалби и известна защита на играчите, съветвам ви да не правите това в казината Altacore NV, за да играете.

Автоматичен превод:
Mister_Schweiz
преди 1 година

Предполагам, че затова прегледахме инструментите за отговорен хазарт като „лоши".

file

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини