ФорумКазинаCasinoWinBig - обща дискусия

CasinoWinBig - обща дискусия

преди 2 години от Spaderfyra
|
3080 преглеждания 13 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с CasinoWinBig - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Имам положително игрово изживяване. Има затруднения с разбирането на ниската оценка. В такъв случай единственото нещо, от което искам да се оплача, е неоправдано дългите времена за изплащане. Понякога до 3-4 дни.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Поисках теглене на 3000 евро преди 48 часа и също изпратих всички документи, които поискаха. Все още не са приели документите или моето оттегляне. Въпросът е дали ще получа парите?

Автоматичен превод:
Speltorsken
преди 2 години

Боя се, че казиното няма добра репутация, но тъй като те са лицензирани в Малта, не бих казал, че парите са изчезнали. 48 часа не е толкова много, особено когато става въпрос за по-малко казино. Опитайте се да им отделите повече време и да си напомняте всеки втори ден.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Какво да правя, ако нищо не се случи след известно време? Мога ли да докладвам моя случай на някого?

Автоматичен превод:
Speltorsken
преди 2 години

Можете да подадете жалбата тук , за да можем да проверим дали казиното ще сътрудничи с нас. В краен случай можете да подадете жалбата до техния лицензиращ орган.

Само имайте предвид, че Casino Guru Resolution Center позволява на казината пълни 2 седмици за обработка на KYC и плащане, така че дори и да подадете жалбата си сега, вие пак ще чакате казиното.

Поддържайте връзка с казиното още няколко дни, както предложи Даниел.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Почти мога да гарантирам, че ще го забавят нарочно. Първо поискаха класиката като адрес на документ за самоличност и т.н. Те бяха одобрени, но след това поискаха да изпратя снимка на себе си, когато държа документа си за самоличност. Така и направих. Сега минаха 46 часа без никакъв отговор от тяхна страна.

Автоматичен превод:
Speltorsken
преди 2 години

Здравейте,

тази снимка, на която държите личната си карта, също е доста често срещана. Те просто сравняват истинското ви вие със снимката на личната карта, бих казал. От друга страна бих казал, че може да е по-бързо.

Е, нека колко време им трябва.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте отново, сега мина цяла седмица, откакто поисках изтеглянето си. Всички документи са подадени, но все още не са получили отговор. Агентите в чата на живо измислят различни извинения всеки ден. Наистина искам парите си сега, толкова съм уморен от това

Автоматичен превод:
Speltorsken
преди 2 години

Усещам те 🙁.

Бих препоръчал да подадете жалбата, но както вече споменах, ние предоставяме на всяко казино 2 пълни седмици.

Какво извинение е последното?

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Последното извинение е, че те имат много тегления в момента и отнема време за обработка.

В техните условия пише, че тегленето отнема 48 часа за документите и след това 5-7 дни в зависимост от метода на теглене. Вече минаха 9 дни

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Speltorsken
преди 2 години

Честно казано, това дори може да е истинската причина. Това обаче не прощава цялата ситуация. Лошо казино с приличен лиценз, добре, мисля, че можете да подадете жалбата.

Все пак ще почакаш, предполагам. 🙁

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това решено ли е? Получихте ли парите си Speltorsken?

Аз съм в средата на абсолютно същия сценарий, 2800 €, тъй като те не изплащат и отказват да ми отговорят.

Автоматичен превод:
Marve.game
преди 1 година

Само едно любезно напомняне: моля, използвайте бутона „отговор", в противен случай лицето, на което сте писали, няма да бъде уведомено. Благодаря ви 🙂


Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини