преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с CasinoWinBig - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Имам положително игрово изживяване. Има затруднения с разбирането на ниската оценка. В такъв случай единственото нещо, от което искам да се оплача, е неоправдано дългите времена за изплащане. Понякога до 3-4 дни.
I have had a positive gaming experience. Has difficulty understanding the low grade. In that case, the only thing I want to complain about is the unreasonably long payout times. Sometimes up to 3-4 days.
Jag har haft en positiv spelupplevelse. Har svårt att förstå det låga betyget. Det enda jag vill klaga på är i så fall de orimligt långa utbetalningastiderna. Ibland upp till 3-4 dagar.
Поисках теглене на 3000 евро преди 48 часа и също изпратих всички документи, които поискаха. Все още не са приели документите или моето оттегляне. Въпросът е дали ще получа парите?
I have requested a withdrawal of 3000euro 48 hours ago and also sent in all the documents they requested. They still have not accepted the documents or my withdrawal. Will I get the money even is the question?
Jag har begärt ett uttag på 3000euro för 48 timmar sedan även skickat in alla dokument de begärde. De har fortfarande inte accepterat dokumenten eller mitt uttag. Kommer jag få pengarna ens är frågan?
Боя се, че казиното няма добра репутация, но тъй като те са лицензирани в Малта, не бих казал, че парите са изчезнали. 48 часа не е толкова много, особено когато става въпрос за по-малко казино. Опитайте се да им отделите повече време и да си напомняте всеки втори ден.
The casino doesn't have a good reputation I'm afraid, but since they're licensed in Malta, I wouldn't say the money is gone. 48hours isn't that much, especially when it comes to a smaller casino. Try to give them more time and remind yourself every second day.
Какво да правя, ако нищо не се случи след известно време? Мога ли да докладвам моя случай на някого?
What do I do if nothing happens after a while? Can I report my case to anyone?
Vad gör jag om ingenting händer efter ett tag? Kan jag anmäla mitt ärende till någon?
Можете да подадете жалбата тук , за да можем да проверим дали казиното ще сътрудничи с нас. В краен случай можете да подадете жалбата до техния лицензиращ орган.
Само имайте предвид, че Casino Guru Resolution Center позволява на казината пълни 2 седмици за обработка на KYC и плащане, така че дори и да подадете жалбата си сега, вие пак ще чакате казиното.
Поддържайте връзка с казиното още няколко дни, както предложи Даниел.
You can submit the complaint here so we can investigate - if the casino will cooperate with us. As a last resort, you can submit the complaint to their licensing authority.
Just keep in mind that Casino Guru Resolution Center allows casinos full 2 weeks to process KYC and payment, so even if you submit your complaint now, you will still be waiting forth the casino.
Keep in touch with the casino for a few more days, as Daniel suggested.
Почти мога да гарантирам, че ще го забавят нарочно. Първо поискаха класиката като адрес на документ за самоличност и т.н. Те бяха одобрени, но след това поискаха да изпратя снимка на себе си, когато държа документа си за самоличност. Така и направих. Сега минаха 46 часа без никакъв отговор от тяхна страна.
I can almost guarantee that they will delay it on purpose. First, they requested the classics such as ID document address, etc. They were approved, but then they demanded that I send a picture of myself when I hold my ID document. So I did. Now 46 hours have passed without any response from them.
Jag kan nästan garantera att de dröjer på det med vilje. Först begärde dom de klassiska som ID handling adress osv. De blev godkända, men sedan krävde dom att jag skulle skicka en bild på mig själv när jag håller i min ID handling. Så jag gjorde det. Nu har det gått 46timmar utan något svar från dom.
Здравейте,
тази снимка, на която държите личната си карта, също е доста често срещана. Те просто сравняват истинското ви вие със снимката на личната карта, бих казал. От друга страна бих казал, че може да е по-бързо.
Е, нека колко време им трябва.
Hello,
this picture of you holding your ID is also pretty common. They just compare your true you with the ID's picture, I'd say. On the other hand, it could be quicker, I'd say.
Well, let's how long they need.
Здравейте отново, сега мина цяла седмица, откакто поисках изтеглянето си. Всички документи са подадени, но все още не са получили отговор. Агентите в чата на живо измислят различни извинения всеки ден. Наистина искам парите си сега, толкова съм уморен от това
Hi again now it has been a whole week since I requested my withdrawal. All documents have been submitted, but still do not receive a response. The agents in the live chat come up with different excuses every day. Really want my money now, am so tired of this
Hej igen nu har det gått en hel vecka sedan jag begärde mitt uttag. Alla dokument är inskickade, men får fortfarande ingen respons. Agenterna i live chatten hittar på olika ursäkter varje dag. Vill verkligen ha mina pengar nu, är så trött på detta
Усещам те 🙁.
Бих препоръчал да подадете жалбата, но както вече споменах, ние предоставяме на всяко казино 2 пълни седмици.
Какво извинение е последното?
I feel you 🙁.
I would recommend submitting the complaint but as I already mention we provide each casino with 2 full weeks.
What excuse is the latest?
Последното извинение е, че те имат много тегления в момента и отнема време за обработка.
В техните условия пише, че тегленето отнема 48 часа за документите и след това 5-7 дни в зависимост от метода на теглене. Вече минаха 9 дни
The latest excuse is that they have many withdrawals right now and it takes time to process.
In their terms and conditions, it says that a withdrawal takes 48 hours for the documents and then 5-7 days depending on the withdrawal method. It's been 9 days now
De senaste ursäkten är att de har många withdrawals just nu och det tar tid att behandla.
I deras terms and condition så står det att ett uttag tar 48 timmar för dokumenten och sedan 5-7 dagar beroende på uttags metod. Det har gått 9 dagar nu
Честно казано, това дори може да е истинската причина. Това обаче не прощава цялата ситуация. Лошо казино с приличен лиценз, добре, мисля, че можете да подадете жалбата.
Все пак ще почакаш, предполагам. 🙁
Honestly, it can even be the true reason. However, it does not pardon the whole situation. A bad casino with a decent license, well, I think you may submit the complaint.
You're going to wait anyway, I guess. 🙁
Това решено ли е? Получихте ли парите си Speltorsken?
Аз съм в средата на абсолютно същия сценарий, 2800 €, тъй като те не изплащат и отказват да ми отговорят.
Is this solved? Did you ever got your money Speltorsken?
I'm middle of exactly the same scenario, 2800€ as they doesn't payout and refuse to answer me.
Само едно любезно напомняне: моля, използвайте бутона „отговор", в противен случай лицето, на което сте писали, няма да бъде уведомено. Благодаря ви 🙂
Just a kind reminder: please use the "reply" button, otherwise the person you wrote to will not be notified. Thank you 🙂
здравей
любопитен съм, въпреки че мина година от този брой. Получихте ли средствата си в крайна сметка? Сега имам подобна ситуация в техния сестра сайт.
Hi,
im curious although its been a year since this issue. Did you receive your funds in the end? I have a similar situation now in their sister site.
Здравей, ти също ли чакаш пари от казиното? Това ли е това, към което имате оплакване - SportEmpire ?
Колко време чакахте и казиното каза ли ви нещо за това забавяне?
Hi, are you also waiting for money from the casino ? Is it the one you have a complaint on- SportEmpire ?
How long have you been waiting and has the casino said anything to you about this delay ?
Здравей Джаро!
Да точно този. Третият ми опит за теглене чака вече 8 дни. Говорих с отдела за обслужване на клиенти на казиното всеки ден и те продължават да ми казват, че работят, за да го оправят.
От седмици те казват, че проблемите ми с оттеглянията са „разрешени", „оттеглянето е в процес, докато говорим", „съответният отдел е наясно със ситуацията" и т.н.
Преди два дни агент ми каза, че парите ми са в безопасност и ще ги получа. Обслужването на клиенти сега ми казва, че не могат да направят нищо, защото не са съответният отдел.
интересното е, че разбрах от един форум, че тяхното сестринско казино е използвало същия трик по-рано с играчи. Те казаха, че има „технически проблеми" с доставчика на плащания (Zimpler), но когато играчът попита за това от Zimpler, те разбраха, че парите никога не са пристигнали в Zimpler. Така че в моя случай използвах банков превод, защото Visa не беше достъпна за теглене.
не получавам никакви подходящи отговори от отдела за обслужване на клиенти и те просто ми казват да изчакам. Е, минаха повече от три седмици, след като направих първия си опит за теглене.
Hi Jaro!
Yes, exactly that one. My third withdraw attempt has been pending now 8 days. Ive talked with casino’s customer service every day and they keep telling me that they are working to get it sorted.
They have been telling now for weeks that my withdraws issues have been "resolved", "withdraw is being in process as we speak", "relevant department is aware of the situation" and so on.
Two days ago an agent told me that my money is safe and i will get it. Customer service is telling me now that there is nothing they can do because they are not the relevant department.
what is intresting is that i found out from a forum that their sistercasino has been using this same trick earlier with players. They have told that there were "technical issues" with the payment provider (Zimpler) but when the player asked about it from Zimpler they found out that the money had never arrived to Zimpler. So in my case i was using Bank Transfer because Visa wasnt available for withdraws.
i dont get any proper answers from customer service and they just tell me to wait. Well now its been more than three weeks after i made my first withdraw attempt.
Видях, че и ти имаш оплакване по целия този случай, да видим как ще се развие. Според това, което сте въвели в него преди няколко минути, това теглене е неуспешно и те са ви препоръчали да изтеглите, като използвате друга алтернатива. След 3 седмици не бих искал да се чувствам така. Въпреки това, ще въведете ли друго теглене, като използвате метода на плащане, който те препоръчват?
Съжалявам, че чакате толкова дълго, но не се отказвайте и особено не правете нищо с парите, докато не ги изтеглите.
Твърдо вярвам, че ще можем да ви помогнем, когато се свържем с казиното.
Желая ти здрави нерви.
I saw that you also have a complaint on this whole case, so let's see how it will develop. According to what you put into it a few minutes ago, this withdrawal failed and they recommended you to withdraw using another alternative. After 3 weeks I would not want to feel this way. However, will you enter another withdrawal using the payment method they recommended ?
I'm sorry you've been waiting so long, but don't give up and especially don't do anything with the money until you withdraw it.
I firmly believe that we will be able to help you when we contact the casino.
I wish you good nerves.
Току-що се опитах да направя теглене със Skrill. Ще видим какво ще се случи. Все още се надявам някой да се свърже с Казино от ваша страна.
I just tried to make a withdraw with Skrill. Will see What is about to happen. I still hope that someone would contact Casino from you side.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.