преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с CasinoWinBig - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Имам положително игрово изживяване. Има затруднения с разбирането на ниската оценка. В такъв случай единственото нещо, от което искам да се оплача, е неоправдано дългите времена за изплащане. Понякога до 3-4 дни.
I have had a positive gaming experience. Has difficulty understanding the low grade. In that case, the only thing I want to complain about is the unreasonably long payout times. Sometimes up to 3-4 days.
Jag har haft en positiv spelupplevelse. Har svårt att förstå det låga betyget. Det enda jag vill klaga på är i så fall de orimligt långa utbetalningastiderna. Ibland upp till 3-4 dagar.
Поисках теглене на 3000 евро преди 48 часа и също изпратих всички документи, които поискаха. Все още не са приели документите или моето оттегляне. Въпросът е дали ще получа парите?
I have requested a withdrawal of 3000euro 48 hours ago and also sent in all the documents they requested. They still have not accepted the documents or my withdrawal. Will I get the money even is the question?
Jag har begärt ett uttag på 3000euro för 48 timmar sedan även skickat in alla dokument de begärde. De har fortfarande inte accepterat dokumenten eller mitt uttag. Kommer jag få pengarna ens är frågan?
Боя се, че казиното няма добра репутация, но тъй като те са лицензирани в Малта, не бих казал, че парите са изчезнали. 48 часа не е толкова много, особено когато става въпрос за по-малко казино. Опитайте се да им отделите повече време и да си напомняте всеки втори ден.
The casino doesn't have a good reputation I'm afraid, but since they're licensed in Malta, I wouldn't say the money is gone. 48hours isn't that much, especially when it comes to a smaller casino. Try to give them more time and remind yourself every second day.
Какво да правя, ако нищо не се случи след известно време? Мога ли да докладвам моя случай на някого?
What do I do if nothing happens after a while? Can I report my case to anyone?
Vad gör jag om ingenting händer efter ett tag? Kan jag anmäla mitt ärende till någon?
Можете да подадете жалбата тук , за да можем да проверим дали казиното ще сътрудничи с нас. В краен случай можете да подадете жалбата до техния лицензиращ орган.
Само имайте предвид, че Casino Guru Resolution Center позволява на казината пълни 2 седмици за обработка на KYC и плащане, така че дори и да подадете жалбата си сега, вие пак ще чакате казиното.
Поддържайте връзка с казиното още няколко дни, както предложи Даниел.
You can submit the complaint here so we can investigate - if the casino will cooperate with us. As a last resort, you can submit the complaint to their licensing authority.
Just keep in mind that Casino Guru Resolution Center allows casinos full 2 weeks to process KYC and payment, so even if you submit your complaint now, you will still be waiting forth the casino.
Keep in touch with the casino for a few more days, as Daniel suggested.
Почти мога да гарантирам, че ще го забавят нарочно. Първо поискаха класиката като адрес на документ за самоличност и т.н. Те бяха одобрени, но след това поискаха да изпратя снимка на себе си, когато държа документа си за самоличност. Така и направих. Сега минаха 46 часа без никакъв отговор от тяхна страна.
I can almost guarantee that they will delay it on purpose. First, they requested the classics such as ID document address, etc. They were approved, but then they demanded that I send a picture of myself when I hold my ID document. So I did. Now 46 hours have passed without any response from them.
Jag kan nästan garantera att de dröjer på det med vilje. Först begärde dom de klassiska som ID handling adress osv. De blev godkända, men sedan krävde dom att jag skulle skicka en bild på mig själv när jag håller i min ID handling. Så jag gjorde det. Nu har det gått 46timmar utan något svar från dom.
Здравейте,
тази снимка, на която държите личната си карта, също е доста често срещана. Те просто сравняват истинското ви вие със снимката на личната карта, бих казал. От друга страна бих казал, че може да е по-бързо.
Е, нека колко време им трябва.
Hello,
this picture of you holding your ID is also pretty common. They just compare your true you with the ID's picture, I'd say. On the other hand, it could be quicker, I'd say.
Well, let's how long they need.
Здравейте отново, сега мина цяла седмица, откакто поисках изтеглянето си. Всички документи са подадени, но все още не са получили отговор. Агентите в чата на живо измислят различни извинения всеки ден. Наистина искам парите си сега, толкова съм уморен от това
Hi again now it has been a whole week since I requested my withdrawal. All documents have been submitted, but still do not receive a response. The agents in the live chat come up with different excuses every day. Really want my money now, am so tired of this
Hej igen nu har det gått en hel vecka sedan jag begärde mitt uttag. Alla dokument är inskickade, men får fortfarande ingen respons. Agenterna i live chatten hittar på olika ursäkter varje dag. Vill verkligen ha mina pengar nu, är så trött på detta
Усещам те 🙁.
Бих препоръчал да подадете жалбата, но както вече споменах, ние предоставяме на всяко казино 2 пълни седмици.
Какво извинение е последното?
I feel you 🙁.
I would recommend submitting the complaint but as I already mention we provide each casino with 2 full weeks.
What excuse is the latest?
Последното извинение е, че те имат много тегления в момента и отнема време за обработка.
В техните условия пише, че тегленето отнема 48 часа за документите и след това 5-7 дни в зависимост от метода на теглене. Вече минаха 9 дни
The latest excuse is that they have many withdrawals right now and it takes time to process.
In their terms and conditions, it says that a withdrawal takes 48 hours for the documents and then 5-7 days depending on the withdrawal method. It's been 9 days now
De senaste ursäkten är att de har många withdrawals just nu och det tar tid att behandla.
I deras terms and condition så står det att ett uttag tar 48 timmar för dokumenten och sedan 5-7 dagar beroende på uttags metod. Det har gått 9 dagar nu
Честно казано, това дори може да е истинската причина. Това обаче не прощава цялата ситуация. Лошо казино с приличен лиценз, добре, мисля, че можете да подадете жалбата.
Все пак ще почакаш, предполагам. 🙁
Honestly, it can even be the true reason. However, it does not pardon the whole situation. A bad casino with a decent license, well, I think you may submit the complaint.
You're going to wait anyway, I guess. 🙁
Това решено ли е? Получихте ли парите си Speltorsken?
Аз съм в средата на абсолютно същия сценарий, 2800 €, тъй като те не изплащат и отказват да ми отговорят.
Is this solved? Did you ever got your money Speltorsken?
I'm middle of exactly the same scenario, 2800€ as they doesn't payout and refuse to answer me.
Само едно любезно напомняне: моля, използвайте бутона „отговор", в противен случай лицето, на което сте писали, няма да бъде уведомено. Благодаря ви 🙂
Just a kind reminder: please use the "reply" button, otherwise the person you wrote to will not be notified. Thank you 🙂
Не можахме да познаем езика, на който е написан отговорът. Моля, изберете езика от следните опции
Последният ви пост беше изпратен за преглед от администратор, за да е сигурно, че отговаря на правилата на общността. Ще получите и-мейл за изхода от процеса в следващите 48 часа.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Забелязахме, че използвате AdBlock. Ние нямаме реклами, но връзки към някои казина може да не работят, ако имате включен AdBlock. Моля, изключете го, или поставете нашия сайт в списъка с любими сайтове, за да може да виждате всички казина.