ФорумКазинаCasinoWinBig - обща дискусия

CasinoWinBig - обща дискусия

преди 2 години от Spaderfyra
|
5047 преглеждания 21 отговора |
|
1 2
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с CasinoWinBig - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Имам положително игрово изживяване. Има затруднения с разбирането на ниската оценка. В такъв случай единственото нещо, от което искам да се оплача, е неоправдано дългите времена за изплащане. Понякога до 3-4 дни.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Поисках теглене на 3000 евро преди 48 часа и също изпратих всички документи, които поискаха. Все още не са приели документите или моето оттегляне. Въпросът е дали ще получа парите?

Автоматичен превод:
Speltorsken
преди 2 години

Боя се, че казиното няма добра репутация, но тъй като те са лицензирани в Малта, не бих казал, че парите са изчезнали. 48 часа не е толкова много, особено когато става въпрос за по-малко казино. Опитайте се да им отделите повече време и да си напомняте всеки втори ден.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Какво да правя, ако нищо не се случи след известно време? Мога ли да докладвам моя случай на някого?

Автоматичен превод:
Speltorsken
преди 2 години

Можете да подадете жалбата тук , за да можем да проверим дали казиното ще сътрудничи с нас. В краен случай можете да подадете жалбата до техния лицензиращ орган.

Само имайте предвид, че Casino Guru Resolution Center позволява на казината пълни 2 седмици за обработка на KYC и плащане, така че дори и да подадете жалбата си сега, вие пак ще чакате казиното.

Поддържайте връзка с казиното още няколко дни, както предложи Даниел.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Почти мога да гарантирам, че ще го забавят нарочно. Първо поискаха класиката като адрес на документ за самоличност и т.н. Те бяха одобрени, но след това поискаха да изпратя снимка на себе си, когато държа документа си за самоличност. Така и направих. Сега минаха 46 часа без никакъв отговор от тяхна страна.

Автоматичен превод:
Speltorsken
преди 2 години

Здравейте,

тази снимка, на която държите личната си карта, също е доста често срещана. Те просто сравняват истинското ви вие със снимката на личната карта, бих казал. От друга страна бих казал, че може да е по-бързо.

Е, нека колко време им трябва.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте отново, сега мина цяла седмица, откакто поисках изтеглянето си. Всички документи са подадени, но все още не са получили отговор. Агентите в чата на живо измислят различни извинения всеки ден. Наистина искам парите си сега, толкова съм уморен от това

Автоматичен превод:
Speltorsken
преди 2 години

Усещам те 🙁.

Бих препоръчал да подадете жалбата, но както вече споменах, ние предоставяме на всяко казино 2 пълни седмици.

Какво извинение е последното?

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Последното извинение е, че те имат много тегления в момента и отнема време за обработка.

В техните условия пише, че тегленето отнема 48 часа за документите и след това 5-7 дни в зависимост от метода на теглене. Вече минаха 9 дни

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Speltorsken
преди 2 години

Честно казано, това дори може да е истинската причина. Това обаче не прощава цялата ситуация. Лошо казино с приличен лиценз, добре, мисля, че можете да подадете жалбата.

Все пак ще почакаш, предполагам. 🙁

Автоматичен превод:
преди 2 години

Това решено ли е? Получихте ли парите си Speltorsken?

Аз съм в средата на абсолютно същия сценарий, 2800 €, тъй като те не изплащат и отказват да ми отговорят.

Автоматичен превод:
Marve.game
преди 2 години

Само едно любезно напомняне: моля, използвайте бутона „отговор", в противен случай лицето, на което сте писали, няма да бъде уведомено. Благодаря ви 🙂


Автоматичен превод:
Marve.game
преди 4 месеца

здравей


любопитен съм, въпреки че мина година от този брой. Получихте ли средствата си в крайна сметка? Сега имам подобна ситуация в техния сестра сайт.

Автоматичен превод:
Sebbb
преди 4 месеца

Здравей, ти също ли чакаш пари от казиното? Това ли е това, към което имате оплакване - SportEmpire ?

Колко време чакахте и казиното каза ли ви нещо за това забавяне?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Здравей Джаро!


Да точно този. Третият ми опит за теглене чака вече 8 дни. Говорих с отдела за обслужване на клиенти на казиното всеки ден и те продължават да ми казват, че работят, за да го оправят.


От седмици те казват, че проблемите ми с оттеглянията са „разрешени", „оттеглянето е в процес, докато говорим", „съответният отдел е наясно със ситуацията" и т.н.


Преди два дни агент ми каза, че парите ми са в безопасност и ще ги получа. Обслужването на клиенти сега ми казва, че не могат да направят нищо, защото не са съответният отдел.


интересното е, че разбрах от един форум, че тяхното сестринско казино е използвало същия трик по-рано с играчи. Те казаха, че има „технически проблеми" с доставчика на плащания (Zimpler), но когато играчът попита за това от Zimpler, те разбраха, че парите никога не са пристигнали в Zimpler. Така че в моя случай използвах банков превод, защото Visa не беше достъпна за теглене.


не получавам никакви подходящи отговори от отдела за обслужване на клиенти и те просто ми казват да изчакам. Е, минаха повече от три седмици, след като направих първия си опит за теглене.

Автоматичен превод:
Sebbb
преди 4 месеца

Видях, че и ти имаш оплакване по целия този случай, да видим как ще се развие. Според това, което сте въвели в него преди няколко минути, това теглене е неуспешно и те са ви препоръчали да изтеглите, като използвате друга алтернатива. След 3 седмици не бих искал да се чувствам така. Въпреки това, ще въведете ли друго теглене, като използвате метода на плащане, който те препоръчват?

Съжалявам, че чакате толкова дълго, но не се отказвайте и особено не правете нищо с парите, докато не ги изтеглите.

Твърдо вярвам, че ще можем да ви помогнем, когато се свържем с казиното.

Желая ти здрави нерви.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Току-що се опитах да направя теглене със Skrill. Ще видим какво ще се случи. Все още се надявам някой да се свърже с Казино от ваша страна.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

вижте отговора ми по-горе.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини