преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с CasinoVoila - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте всички,
някой имал ли е опит в това казино за целите на проверка/изплащане? Документите ми бяха проверени след 2 дни днес и след това трябваше да подам още 2 документа. Все още имам малко пари в игралната сметка и поисках изплащане. Някой може ли да ми каже при тях лично как се развиха нещата? Видях само една разрешена жалба, при която играчът изглежда е получил своите €3000. 🙂
Hello, everyone,
has anyone had any experience at this casino for verification/payout purposes? My documents were checked after 2 days today and I then had to submit 2 more documents. I still have some money in the game account and requested a payout. Can anyone tell me how things went for them personally? Only saw one resolved complaint where a player appears to have received their €3,000. 🙂
Hallo zusammen,
hat jemand schon Erfahrungen in diesem Casino gesammelt zwecks Verifizierung/Auszahlung? Meine Dokumente wurden nach 2 Tagen heute überprüft und ich musste dann noch 2 Dokumente nachreichen. Habe dort noch etwas Geld auf dem Spielkonto und eine Auszahlung beantragt. Kann mir jemand hier berichten, wie es bei ihm persönlich verlaufen ist. Habe nur eine gelöste Beschwerde gesehen, wo ein Spieler wohl seine 3.000€ bekommen hat. 🙂
Здравейте,
Бих казал, че трябва да се съсредоточите върху преминаването на KYC, това е ключът към успешното изтегляне. Просто съдействайте и ще сте добре.
Имате ли проблеми с предоставянето на документи? Надявам се, че нямате 🙂
Hello,
I'd say that you should focus on passing the KYC, it's the key to being able to withdraw successfully. Just cooperate and you should be fine.
Do you have any issues providing documents? I hope you don't 🙂
Здравейте,
KYC бяха успешно проверени и сега са потвърдени.
Сега чакам изплащанията.
Hello,
the KYC were successfully checked and are now verified.
Now I'm waiting for the payouts.
Hallo,
die KYC wurden erfolgreich überprüft und sind nun verifiziert.
Jetzt warte ich auf die Auszahlungen.
Здравейте,
благодаря ви за вашата актуализация. Променил ли се е статусът на тегленето, чудя се?
Hello,
thank you for your update. Have the withdrawal's status changed, I wonder?
Все още не. Двата работни дни изтичат утре вечер. Ако дотогава нищо не се промени, ще подам жалба.
Not yet. The 2 working days are over tomorrow evening. If nothing changes by then, I will file a complaint.
Noch nicht. Die 2 Werktage sind morgen abend rum. Wenn sich bis dahin nichts ändert, werde ich eine Beschwerde einreichen.
АКТУАЛИЗАЦИЯ: Съобщава се, че първото теглене е обработено. Сега чакам парите да пристигнат в банковата ми сметка. Поради лимита обработката на всички изплащания ще отнеме до средата на септември.
UPDATE: The first withdrawal has reportedly been processed. Now I'm waiting for the money to arrive in my bank account. Due to the limit, it will take until mid-September for all payouts to be processed.
UPDATE: Die erste Auszahlung wurde angeblich bearbeitet. Nun warte ich darauf, dass das Geld auf meinem Bankkonto eintrifft. Bis alle Auszahlungen bearbeitet werden, dauert es aufgrund des Limits bis Mitte September..
Честито!
Надявах се да пишеш 🙂.
Виждам, че имаме информация, че тези ограничения трябва да бъдат:
5000 евро на месец
2000 евро на седмица
Правилно ли е, моля?
Така че, предполагам, че спечелихте доста голяма печалба - радвам се за вас 👍
Congratulations!
I was hoping you would write 🙂.
I can see that we have info saying that those limits should be:
€5,000 per month
€2,000 per week
Is it correct, please?
So, I'm assuming that you won quite big - I'm happy for you 👍
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.