ФорумКазинаCasinostars - обща дискусия

Casinostars - обща дискусия

преди 3 месеца от nickcrawl
|
2579 преглеждания 24 отговора |
|
1 2
преди 3 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Casinostars - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 3 месеца

Днес влязох, изтеглих 700, но все още не са се удостоверили.

Нещо не е наред с платформата им и не качва документите, пратих ги на имейл и още чакам идентификация и теглене заедно, дано всичко мине добре.


Автоматичен превод:
nickcrawl
преди 3 месеца

Здравейте, благодаря за информацията. Явно първо ще трябва да преминете през проверка и да изчакате да видите дали документите са одобрени или какво всъщност казиното ви отписва.

Ако нещо се промени, не забравяйте да ме уведомите.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Идентификация вероятно не е била необходима, парите са дошли тази сутрин.

Засега съм много доволен

Надявам се да продължи да играе така.

Автоматичен превод:
nickcrawl
преди 3 месеца

Това е страхотна новина. Виждам, че проверката не е била необходима и вероятно ще трябва да я направите по-късно или с по-голямо теглене.

Също така се надявам да се справите добре и да спечелите възможно най-много.

Още един въпрос, кой метод на плащане използвахте? 😀

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

С изключение на първия ден, когато спечелих 700 евро, когато започнах да играя всеки ден, всички игри са под контрол и никога не си връщам парите.

Днес направих депозит от 30 евро, парите ми напуснаха сметката ми, но няма пари в сметката в casinostar.

Моят опит най-накрая не беше достатъчно добър

Автоматичен превод:
nickcrawl
преди 3 месеца

Свързахте ли се с казиното, за да ви помогне да разрешите тази ситуация? Знам, че това се случва на играчите от време на време и това е доста трудна ситуация. Въпреки това, ако имате разписка, че сте изпратили пари на казиното и те са напуснали акаунта ви добре, те трябва да се справят с това с вас. Знам, че понякога може да отнеме известно време, за да стигнете до там, но те трябва да могат да ви помогнат по някакъв начин.

Ще се опиташ ли да ми кажеш какво ти казват?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Изминаха 24 часа и депозитът ми все още се обработва, казват.

Междувременно от банката казват, че депозитите отиват в книжарница.

Сега си представете какво се случва.

Подадох жалба и чакам да видя напредъка.

Много съм ядосан на това конкретно казино и поради игрални причини, защото ми дадоха пари първия ден и след това ме съсипаха, всичко, което опитах беше провал.

И когато някак си се успокоих, направиха това с мен, без да ми казват подробности.


Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
nickcrawl
преди 3 месеца

Понякога, когато депозирах в казиното, получавах съобщение, когато депозирах с картата си, че плащането може да бъде кредитирано в рамките на няколко дни. В повечето случаи обработката отнема известно време, но съм чакал и три дни. Но това се случи само веднъж. Аз също бях неспокоен, но това беше разрешено, защото изпратих и доказателство, че съм им изпратил парите. Така че вярвам, че няма да ви отнеме много време, за да подредите всичко. Ако не, имате оплакване и ние ще се опитаме да помогнем.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Просто когато постоянно се губиш и това се случва, се дразниш повече.

Също така това, че депозитите отиват в книжарница в Румъния, ме направи подозрителен.

Така ми казаха от банката.

Попита дали съм поръчал книги.

Автоматичен превод:
nickcrawl
преди 2 месеца

Наистина съжалявам, че сте имали подобен проблем и се надявам скоро да бъде разрешен.

Вярвам, че това казино използва доставчик на плащания трета страна и затова те виждат, че депозитът отива в някаква книжарница в банковото извлечение. В днешно време е доста обичайно онлайн казината да работят по този начин.

Моля, дръжте ни в течение как върви и ще стискам палци да успеете да го разрешите.🤞

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Проблемът продължава и докато им пратих копие от банката ми искат само документи, които не разбирам.

Хората са неприемливи.

Те ме нараниха заради собствената си грешка и не я разрешиха. Междувременно трябва да ме блокират във всичките им игри. След първата победа, където сложих K само аз губя. Късметът изведнъж спря да работи и остава само скрапът. Чувствам се глупаво, че въпреки че се смятам за умен заради хазарта, се доверявам на такива измамници

Автоматичен превод:
nickcrawl
преди 2 месеца

Какво точно не разбираш? Може би можем да сме от полза тук.

Също така, бихте ли били по-конкретни какво имате предвид с това, което казвате за блокиране на игрите за вас? Наистина не мисля, че е възможно да се направи нещо подобно. Просто имайте предвид, че това е чист късмет; понякога печелим, а понякога не.🤷‍♀️

Както и да е, ще стискам палци проблемът да се разреши скоро.🤞

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Проблемът не е решен.

Моята банка настоява, че парите са изпратени, но все още не го правят.

На кого бихте повярвали?

Както и да е, блокирах това казино, защото ми дадоха пари през първия ден и след това продължих да губя във всеки слот, който играх.

Всеки ден в продължение на месец в различни игри и не играх нищо.

Толкова ли е случайно, че първия ден очаквам да е златен, а след месец не дава нито една игра?

Аз съм комарджия, не съм идиот.

Понякога в чата ми казваха кои игри да играя, което означава, че знаят нещо.

Но техните предложения бяха за малки победи.

Както и да е, казиното е неприемливо с лоша работа по отношение на депозитите, системата продължаваше да ме изхвърля и искаше да вляза отново и игрите бяха настроени.



Автоматичен превод:
nickcrawl
преди 2 месеца

Просто се чудя, ти спомена, че понякога ти казват в чат кои игри да играеш. Какви игри ви препоръчаха? Напълно съм убеден, че нямат "специални" познания за игрите. Когато работех в онлайн казино, понякога играчите ме питаха кои игри да играят.

Когато почувствах, че играчът не харесва сесии, пълни с мъртви завъртания, се опитах да препоръчам игра с по-висок RTP плюс ниска волатилност. Това означава, че играчът трябва да печели по-често, но печалбите ще бъдат доста малки. Предполагам, че имат подобна идея, когато ги попитате за игрите.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Нямам идея, може и да е така, но мисля, че ескейп игрите се различават от компания до компания.

Случайно ли печеля навсякъде първия ден? Но навсякъде.

И след месец всеки ден губи навсякъде?


Автоматичен превод:
nickcrawl
преди 2 месеца

Хм, не мисля, че това е точно както трябва или как е. Че печелиш първия ден и след това не.

Въпреки това, ако наистина ви се случваше и смятате, че не е наред, тогава вероятно нямаше да играя, за да избегна загуба на пари. Мислили ли сте и за този сценарий?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Работата е там, че 30-те евро изчезнаха

Автоматичен превод:
nickcrawl
преди 2 месеца

Това определено е различна ситуация и виждам, че имате оплакване от нея. Освен това научих, че всеки ти казва различни неща, така че банката е едно, а казиното друго.

Така че ми е любопитно дали ще се появят или евентуално банката ще ви върне парите, както споменахте.

Това вероятно беше последното преживяване за вас в това казино.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Ако се върнат, ще е след 20 дни.

Ще актуализирам форума, ако това се случи.

Това конкретно казино обаче имаше общи проблеми със свързаността. Освен това системата все ме изхвърляше и когато влязох в играта, искаше да се логна отново.

Както и да е, не бих насърчавал хората да играят там.

С изключение на това, че ВЪЗПРОИЗВОДИМОСТТА тогава не съществува, освен през първия ден.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини