преди 1 месец
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с CasinoBud - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, My Casinobud, акаунтът беше затворен, тъй като не можах да предоставя документи за потвърждение на акаунта си. Депозирах 7000 € в сметката и имах над 14 000 € в сметката. Предоставих им всички видове документи, включително банкови извлечения, екранни снимки, разписки за преводи и други документи. Те просто отказват всички. Повече от щастлив съм да предоставя всички тези документи и други за потвърждаване на акаунта.
Hi, My Casinobud, account got closed since I couldn't provide documents to verify my account. I have deposited 7000€ to the account and I had over 14000€ in the account. I have provided them all kind of documents including bank statements, screenshots, Receipts of transfers and other documents. They just decline all. I am more than happy to provide all those documents and others to verify the account.
Наистина съжалявам, че не успяхте да потвърдите акаунта си, но не разбирам причината.
Бихте ли ни казали повече, моля? Защо тези документи не бяха одобрени и каква беше причината да закриете акаунта си тогава?
Моля, предоставете малко повече информация, за да можем да се надяваме да помогнем в тази ситуация.
I am really sorry that you were not able to verify your account, but I don't understand the reason, though.
Could you tell us more, please? Why were those documents not approved, and what was the reason for closing your account then?
Please provide some more information so we can hopefully help out with this situation.
Те незабавно обявиха, че акаунтът ще бъде закрит, ако акаунтът не може да бъде потвърден в рамките на 30 дни. Тъй като не успях в това, акаунтът очевидно беше затворен, докато акаунтът не бъде потвърден. Изпратих им няколко банкови извлечения и няколко разписки за точните преводи, които са поискали. Предоставих и екранни снимки, но те не са валидни. В момента не може да се провери източникът на парите, защото отхвърлят документи, които би трябвало да са достатъчни.
They immediately announced that the account would be closed if the account could not be verified within 30 days. Since I was unsuccessful in this, the account was apparently closed until the account could be verified. I have sent them several bank statements and several receipts of the exact transfers that they requested. I have also provided screenshots, but they are not valid. At the moment, it is not possible to verify the source of the money because they are rejecting documents that should be sufficient.
He ilmoittivat heti, että tili suljetaan jos 30 päivän aikana tilin vahvistaminen ei onnistu. Koska en onnistunut tässä niin tili suljettiin ilmeisesti, kunnes tilin vahvistaminen onnistuu. Olen lähettänyt heille useamman tiliotteen ja useamman kuitin tarkoista siirroista, jotka he pyysivät. Olen antanut myös kuvankaappauksia, mutta ne eivät kelpaa. Tällä hetkellä rahojen lähteen vahvistaminen ei onnistu, koska he hylkäävät dokumentteja, joiden pitäisi olla riittäviä.
В този случай се надявам, че ще успеем да получим повече информация от казиното и да разберем причината, поради която не са приели вашите документи.
Моля, изчакайте жалбата ви да бъде разгледана и ако има нещо ново, споделете го с нас по всяко време.
Само за да се уверя, предоставихте ли всички документи по правилния начин, по който са ги поискали, моля?
Просто се опитвам да разбера защо не биха били достатъчни, разбирате ли.
In this case, I hope that we will be able to get more information from the casino and find out the reason why they didn't accept your documents.
Please wait for your complaint to be reviewed, and if there is anything new, share it with us at any time.
Just to make sure, did you provide all the documents in the right way they have asked for them, please?
I am just trying to understand why wouldn't they be sufficient, you know.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.