НачалоФорумКазинаCasinoBud - обща дискусия

CasinoBud - обща дискусия

 от kalaman89
|
381 преглеждания 4 отговора |
|
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с CasinoBud - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Здравейте, My Casinobud, акаунтът беше затворен, тъй като не можах да предоставя документи за потвърждение на акаунта си. Депозирах 7000 € в сметката и имах над 14 000 € в сметката. Предоставих им всички видове документи, включително банкови извлечения, екранни снимки, разписки за преводи и други документи. Те просто отказват всички. Повече от щастлив съм да предоставя всички тези документи и други за потвърждаване на акаунта.

Автоматичен превод:
kalaman89

Наистина съжалявам, че не успяхте да потвърдите акаунта си, но не разбирам причината.

Бихте ли ни казали повече, моля? Защо тези документи не бяха одобрени и каква беше причината да закриете акаунта си тогава?

Моля, предоставете малко повече информация, за да можем да се надяваме да помогнем в тази ситуация.

Автоматичен превод:
Romi

Те незабавно обявиха, че акаунтът ще бъде закрит, ако акаунтът не може да бъде потвърден в рамките на 30 дни. Тъй като не успях в това, акаунтът очевидно беше затворен, докато акаунтът не бъде потвърден. Изпратих им няколко банкови извлечения и няколко разписки за точните преводи, които са поискали. Предоставих и екранни снимки, но те не са валидни. В момента не може да се провери източникът на парите, защото отхвърлят документи, които би трябвало да са достатъчни.

Автоматичен превод:
kalaman89

В този случай се надявам, че ще успеем да получим повече информация от казиното и да разберем причината, поради която не са приели вашите документи.

Моля, изчакайте жалбата ви да бъде разгледана и ако има нещо ново, споделете го с нас по всяко време.

Само за да се уверя, предоставихте ли всички документи по правилния начин, по който са ги поискали, моля?

Просто се опитвам да разбера защо не биха били достатъчни, разбирате ли.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини