ФорумКазинаCasinoAvion - обща дискусия

CasinoAvion - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от CasinoStreamer88
|
6284 преглеждания 30 отговора |
|
1 2
Добавете пост
Fernando7500
преди 1 година

Тогава ще бъда тук за актуализация🤞.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, добро утро, тъй като не са отговорили на имейла ми и парите не са стигнали до акаунта ми в astropay, смятате ли, че е необходимо да подадете жалбата сега?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Донякъде е изненадващо, но мисля, че казиното е затворено, дори не ми позволява да вляза в акаунта си, чувствам се като измамен

Автоматичен превод:
Fernando7500
преди 1 година

Здравейте,

Надявах се ситуацията да се развие доста добре. Съжалявам, че не е така. 🙂

Чувствайте се свободни да подадете жалбата, само имайте предвид, че даваме на казиното 14 пълни дни, за да провери акаунта и да изплати тегленето.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Е, изминаха 8 дни от "според плащането е завършено" и 17 дни откакто поисках тегленето

Автоматичен превод:
Fernando7500
преди 1 година

Твърде дълго за моя вкус 🙁.

Имате ли връзка с казиното? Както и да е, бих казал, че си заслужава оплакването. Съгласен ли си?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Вече подадох жалбата си, надявам се да я одобрят и да изпратя нещо на казиното. Защо дори вече не ме пускат в акаунта?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Казиното вече не отговаря на имейлите ми

Автоматичен превод:
Fernando7500
преди 1 година

Бих искал да ви кажа защо акаунтът ви е блокиран, но това ще бъде само предположение.

Вместо да гадаете, бих искал да актуализирате жалбата си, просто щракнете върху тази връзка , моля.

„Можете ли да ми дадете съвет от кога акаунтът ви е напълно потвърден? Натрупахте ли печалбите си с реални пари или сте използвали бонус? От кога акаунтът ви е затворен? Кога за последен път разговаряхте с казиното и за какво става дума ?"

Това са важни въпроси. Благодарим ви, че продължихте с оплакването.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Имах добро преживяване в CasinoAvion, но не съм сигурен дали казиното изобщо вече работи. Моят акаунт просто е блокиран и нямам достъп до него. Опитах се да се свържа с обслужването на клиенти по имейл, но без успех. Никой не ми отговаря на имейли. Ако някой знае какво се случва с това казино, ще го помоля да го сподели с мен.

Автоматичен превод:
blazan
преди 1 година

Здравейте.

Просто помолих колегите да го проверят. Просто всички малко се забавихме, така че бихте ли си напомнили през следващите няколко дни, моля? 🙏

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини