преди 1 година
Здравейте, добро утро, тъй като не са отговорили на имейла ми и парите не са стигнали до акаунта ми в astropay, смятате ли, че е необходимо да подадете жалбата сега?
Hello, good morning, because they have not responded to my email and the money has not reached my astropay account, do you think it is necessary to file the complaint now?
Hola buen dia, pues no han respondido mi correo y el dinero no ha llegado a mi cuenta de astropay, ¿Creen que sea preciso levantar la queja ahora?
Донякъде е изненадващо, но мисля, че казиното е затворено, дори не ми позволява да вляза в акаунта си, чувствам се като измамен
It's somewhat surprising but I think the casino has closed, it won't even let me enter my account, I feel like I was scammed
Es algo sorpresivo pero creo que el casino a cerrado, no me deja ingresar ni a mi cuenta, siento que fui estafado
Здравейте,
Надявах се ситуацията да се развие доста добре. Съжалявам, че не е така. 🙂
Чувствайте се свободни да подадете жалбата, само имайте предвид, че даваме на казиното 14 пълни дни, за да провери акаунта и да изплати тегленето.
Hello,
I was hoping the situation is developing quite well. Sorry to see it is not. 🙂
Feel free to submit the complaint, just note that we allow casino 14 full days to check the account and pay out the withdrawal.
Е, изминаха 8 дни от "според плащането е завършено" и 17 дни откакто поисках тегленето
Well, 8 days have passed since "according to the payment was completed", and 17 days have passed since I requested the withdrawal
Pues han pasado 8 dias desde que "segun el pago fue completado", y ha pasado 17 dias desde solicite el retiro
Твърде дълго за моя вкус 🙁.
Имате ли връзка с казиното? Както и да е, бих казал, че си заслужава оплакването. Съгласен ли си?
Too long for my taste 🙁.
Are you in touch with the casino? Anyway, I'd say it's worth a complaint. Do you agree?
Вече подадох жалбата си, надявам се да я одобрят и да изпратя нещо на казиното. Защо дори вече не ме пускат в акаунта?
I already raised my complaint, I hope they approve it and I can send something to the casino. Why don't they even let me into the account anymore?
Ya levante mi queja, espero que la aprueben y pueda enviar algo al casino. Por que ya ni me dejan entrar a la cuenta
Бих искал да ви кажа защо акаунтът ви е блокиран, но това ще бъде само предположение.
Вместо да гадаете, бих искал да актуализирате жалбата си, просто щракнете върху тази връзка , моля.
„Можете ли да ми дадете съвет от кога акаунтът ви е напълно потвърден? Натрупахте ли печалбите си с реални пари или сте използвали бонус? От кога акаунтът ви е затворен? Кога за последен път разговаряхте с казиното и за какво става дума ?"
Това са важни въпроси. Благодарим ви, че продължихте с оплакването.
I'd love to tell you why your account is blocked, but it would just be a guess.
Instead of guessing, I'd like you to update your complaint, just click this link, please.
"Could you please advise since when is your account fully verified? Did you accumulate your winnings with real money or did you use a bonus? Since when is your account closed? When was the last time you spoke to the casino and what was it about?"
Those are important questions. Thank you for keeping up with the complaint.
Имах добро преживяване в CasinoAvion, но не съм сигурен дали казиното изобщо вече работи. Моят акаунт просто е блокиран и нямам достъп до него. Опитах се да се свържа с обслужването на клиенти по имейл, но без успех. Никой не ми отговаря на имейли. Ако някой знае какво се случва с това казино, ще го помоля да го сподели с мен.
I had a good experience at CasinoAvion but I'm not sure if the casino is even working anymore. My account is simply blocked and I can't access it. I tried to contact customer service via email but without success. No one answers me to emails. If anyone knows what is going on with this casino, I would ask them to share it with me.
Ja sam imao dobro iskustvo na CasinoAvion ali više nisam siguran da li kazino uopšte radi.Moj račun je jednistavno blokiran i ne mogu da pristupim istom.Pokušavao sam preko email-a za korisničku podršku da stupim u kontakt ali bez uspeha.Niko mi ne odgovara na email-ove.Ako neko zna šta se dešava sa ovim kazinom,zamolio bih ga da to podeli samnom.
Здравейте.
Просто помолих колегите да го проверят. Просто всички малко се забавихме, така че бихте ли си напомнили през следващите няколко дни, моля? 🙏
Hello.
I just asked my colleagues to check it out. It's just we are all a bit in delay, so could you remind yourself in the next couple of days, please? 🙏
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.