преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с CasinoAvion - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Изумен съм от техните услуги и изплащането.
Максимално изплащане 1x бонус сума?
Това грешка ли е или правилно?
Мисля, че ако не е грешка е грубо.
Ако платя €100 и играя с €200, трябва ли да го заложа 50 пъти (€10 000) и тогава мога да изплатя само €200?!?
Без да го означава лошо, но се чувствате малко заблудени 🙂
Наистина мисля, че това е твърде малко.
Максималните изплащания в наши дни по-скоро нямат и ако го направят, тогава 1x е повече от малко.
Би било чудесно, ако казината променят това, тогава и аз бих залагал.
I'm amazed at their services and the payout.
Maximum payout 1x bonus amount?
Is this an error or correct?
I think if it's not a mistake it's rude.
If I pay €100 and play with €200, do I have to wager it 50 times (€10,000) and then I can only pay out €200?!?
Without meaning it badly, but you feel a bit fooled 🙂
I really think that's far too little.
Maximum payouts these days rather no and if they do then 1x is more than just a little.
Would be great if the casinos would change this then I would gamble too.
Ich bin erstaunt über ihre Bedienungen und die Auszahlung.
Maximale Auszahlung 1x Bonus Betrag?
Ist das ein Fehler oder korrekt?
Ich finde wenn es kein Fehler ist ist es doch unverschämt.
Wenn ich 100€ bezahle und mit 200€ spiele muss ich diesen 50x Umsetzen (10.000€) und darf dann nur 200€ auszahlen?!?
Ohne es böse zu meinen aber da kommt man sich schon etwas verarscht vor 🙂
Ich finde das wirklich viel zu wenig.
Maximale Auszahlungen in der heutigen Zeit eher Nein und wenn doch dann ist 1x doch mehr als nur wenig.
Wäre toll wenn das casinos dies ändern würde dann würde ich auch zocken.
И аз съм изумен.
Това е ново казино, така че бих очаквал масивна кампания за добре дошли, която да привлече много играчи.
Мисля, че е важно да се обяви дори такъв бонус, той дава на играчите въпросителен знак, човек трябва да обмисли вземането на всеки бонус много внимателно, докато вижда това. 🤔
От друга страна, ще помоля колегите си да се уверят, че описанието отговаря, искам да съм сигурен . Благодаря ти за зоркото око!
I'm amazed too.
It's a fresh casino, so I would expect a massive welcome campaign to attract tons of players.
I think that it's important to announce even such a bonus, it gives players a question mark, one should consider taking any bonus very carefully while seeing this. 🤔
On the other hand, I'll ask my colleagues to make sure that the description fits, want to be sure. Thank you for your keen eye!
Да, и аз така мисля. 🙂
Добрите бонуси за депозит със сигурност привличат много играчи!
Ще видим дали ще го променят в бъдеще. 🙂
Ако го направят, определено ще залагам!
Yes, I think so, too. 🙂
Good deposit bonuses certainly attract a lot of players!
We'll see if they change it in the future. 🙂
If they do I will definitely gamble!
Ja das denke ich auch. 🙂
Gute Einzahlungs bonuse locken bestimmt viele Spieler an!
Mal sehen vielleicht ändern sie es ja in Zukunft. 🙂
Falls sie es tun werde ich bestimmt zocken!
Това ще ви хареса... Казаха ми, че сме задали тези условия такива, каквито са, защото поддръжката не успя да обясни допълнително свързаните правила за бонуси.🤯.
Кара ме да мисля, че на отговорния му липсват истински преживявания 🤔 в момента.
You're going to like that... I was told that we set these conditions as they are because the support was not able to further explain the associated bonus rules.🤯.
Makes me think that the one responsible lacks a real experiences 🤔 at the moment.
хм виж!
Но мисля, че операторът на казиното ще има повече клиенти, ако коригира контролите! 🙂
Определено биха се регистрирали повече играчи.
Но всеки както иска или 🤩🕊🐦🐥🎉🌈
hmm see!
But I think that the casino operator would have more customers if he adjusted the controls! 🙂
More players would definitely register.
But everyone as they like or 🤩🕊🐦🐥🎉🌈
Hmm verstehe!
Ich denke aber das der Casino Betreiber mehr Kunden hätte wenn er die Bedienungen anpassen würde! 🙂
Es würden sich bestimmt mehr Spieler registrieren.
Aber jeder wie er mag oder 🤩🕊🐦🐥🎉🌈
Е, мисля, че за новорегистриран играч този бонус е добра причина да се свърже с чата на живо и да получи допълнителни впечатления въз основа на предоставения отговор. 😁
Well, I think that for a newly registered player, this bonus is a good reason to contact the live chat and got some further impressions based on the provided answer. 😁
Искам теглене от почти 1 седмица и не го обработват, но въпреки това в рекламата си казват, че тегленията стават за 15 минути, рекламата ми изглежда подвеждаща
I have been requesting a withdrawal for almost 1 week and they do not process it, but nevertheless in their advertising they say that withdrawals are made in 15 minutes, the advertising seems misleading to me
Llevo casi 1 semana solicitando un retiro y no lo procesan, mas sin embargo en su publicidad dicen que los retiros se hacen 15 minutos, me parece engañosa la publicidad
Здравейте,
може да има много аспекти, засягащи оттеглянето. Мога ли да знам дали вашият акаунт вече е напълно потвърден? Какво казва казиното?
Hello,
there may be many aspects affecting the withdrawal. May I know whether your account has been fully verified yet? What does the casino say?
Моят акаунт вече е напълно потвърден, всъщност изпратих няколко имейла и това беше единственото нещо, което ми казаха:
Здравей Луис,
препратихме вашите заявки за теглене до нашия отдел за плащания, за да проверим какво изглежда е проблемът. Моля, не отменяйте заявки като по-горе, благодаря ви.
Благодарим ви, че играете с нас и ви желая приятен ден.
My account has already been fully verified, in fact I sent several emails and this was the only thing they told me:
Hi Luis,
we have forwarded your withdrawal requests to our payments department to verify what appears to be the issue. Please do not cancel requests like above, thank you.
Thank you for playing with us and have a nice day.
Mi cuenta ya fue verificada, por completo de hecho envie varios correos y este fue lo unico que me dijeron:
Hola luis,
hemos trasladado sus solicitudes de retiro a nuestro departamento de pagos para verificar cuál parece ser el problema. Por favor no cancele las solicitudes como las anteriores, gracias.
Gracias por jugar con nosotros y que tengas un buen día.
На твое място бих изчакал до 2 седмици. 🙂
Понякога им отнема повече време 🙂 те са просто хора като теб и мен. 😀
Мисля, че до 2 седмици проблемът трябва да бъде решен!
Ако не, можете да помислите за подаване на жалба 🙂
Но съм сигурен, че всичко ще мине добре, не се притеснявайте много ✌🏼✌🏾
If I were you, I'd wait until 2 weeks. 🙂
Sometimes they just take longer 🙂 they're just people like you and me. 😀
I think within 2 weeks the problem should be solved!
If not, you can think about filing a complaint 🙂
But I'm sure everything will go well, don't worry too much ✌🏼✌🏾
Ich würde an deiner Stelle mal abwarten bis 2 Wochen vergehen. 🙂
Manchmal brauchen die einfach länger 🙂 sie sind auch nur Menschen wie du und ich. 😀
Ich denke innerhalb von 2 Wochen sollte das Problem gelöst sein!
Fals nicht kannst du ja darüber nachdenken eine Beschwerde einzureichen 🙂
Es wird aber sicherlich alles gut laufen mach dir nicht all zu viele Sorgen ✌🏼✌🏾
Разбирам, звучи като стандартен отговор. Все пак би било най-добре да изчакате, знам, че сега не звучи като полезен съвет, но ние наистина даваме на казината 14 пълни дни, за да потвърдят акаунта ви и да изпратят парите.
Опитайте се да бъдете търпеливи, моля.
I see, sounds like a standard response. Still, would be best to wait, I know it does not sound like useful advice now, but we truly allow casinos 14 full days to verify your account and send the money.
Try to be patient, please.
Днес се върнах в акаунта и проверих състоянието на транзакцията, забелязах, че вече не ми позволява да анулирам операцията, защото преди ми позволяваше да анулирам операцията и да имам парите в сметката си, сега транзакцията не е завършена нито ми позволява да отменя тегленето.
Ще продължа да актуализирам публикацията
Today I went back into the account and checked the status of the transaction, I have noticed that it no longer lets me cancel the operation, because previously it let me cancel the operation and have the money in my account, now the transaction is not completed nor does it let me cancel the withdrawal.
I will keep updating the post
Hoy volví a entrar a la cuenta y revise el estado de la transacción, he notado que ya no me deja cancelar la operación, pues anteriormente me dejaba cancelar la operación y tener el dinero a mi cuenta, ahora la transacción no se completa ni me deja cancelar el retiro.
Seguire actulizando el post
Мисля, че парите трябва скоро да са в сметката ви. 🙂
Ако вече не можете да отмените, това е добър знак 🙂
С Най-Добри Пожелания
I think the money should be in your account soon. 🙂
If you can no longer cancel it is a good sign 🙂
Best regards
Ich denke demnächst sollte das Geld auf deinem Konto landen. 🙂
Wenn du es nicht mehr stornieren kannst ist es ein gutes Zeichen 🙂
Beste Grüße
МОЯТА транзакция се появява в ИЗЧАКВАНЕ
Минаха няколко дни, тегленето е 200 долара, истината е, че в този момент не знам какво може да се случи сега, някой теглил ли е пари от това казино?
MY transaction appears in PENDING
Several days have passed, the withdrawal is 200 dollars, the truth is that at this point I don't know what can happen now, has anyone withdrawn money from that casino?
MI transacción aparece en PENDIENTE
Han pasado varios días, el retiro es de 200 Dólares, la verdad es que en este punto no se que pueda pasar ahora, alguien ha sacado dinero de ese casino?
Бих искал да обясня какво се случва с тегленето, но не мога. Ако акаунтът е потвърден и историята на игрите е проверена, предполагам, че трябва да е нещо, свързано с финансовия отдел. 😕
Според „негативите", които намерих в рецензията , има малко смисъл, защото пише „Бавна обработка на плащанията (период на чакане от 72 часа)"
Бих започнал да мисля за подаването на жалбата. Просто бъдете подготвени.
I'd love to explain what is happening with the withdrawal, but I can't. If the account is verified and the gaming history checked, I suppose it must be something associated with the financial department. 😕
According to the "negatives" I found in the review it makes a bit of sense because it says "Slow payment processing (72h pending period)"
I would start thinking about submitting the complaint. Just be prepared.
Прилагам, че получих имейл, че плащането ми е извършено, сега просто трябва да проверя портфейла си с astropay, за да проверя дали 200-те долара са там, благодаря на Радка, че ме държи под око ❤
I annex that I received an email that my payment was completed, now I just need to check my astropay wallet, to verify that the 200 dollars are there, thanks Radka for keeping an eye on me ❤
anexo que me llego un correo que mi pago fue completado, ahora solo falta revisar mi cartera de astropay, para verificar que los 200 dólares están ahí, gracias Radka por mantenerte al pendiente ❤
Радвам се да чуя 🙂
Понякога е достатъчно, ако имате малко търпение 🤜🏻🤛🏾
Nice to hear 🙂
Sometimes it's enough if you have a little patience 🤜🏻🤛🏾
Schön zu hören 🙂
Manchmal reicht es wenn man etwas Geduld hat 🤜🏻🤛🏾
Прилагам, че получих имейл, че плащането ми е извършено, сега просто трябва да проверя портфейла си с astropay, за да проверя дали 200-те долара са там, благодаря на Радка, че ме държи под око ❤
I annex that I received an email that my payment was completed, now I just need to check my astropay wallet, to verify that the 200 dollars are there, thanks Radka for keeping an eye on me ❤
anexo que me llego un correo que mi pago fue completado, ahora solo falta revisar mi cartera de astropay, para verificar que los 200 dólares están ahí, gracias Radka por mantenerte al pendiente ❤
Какво облекчение, започнах да се притеснявам доста. 😀
Все пак ще се радвам да чуя, че сумата е достигнала до вашия Astropay портфейл. Уведомете ни ✌👌.
Приятно прекарване!
What a relief, I was beginning to be quite worried. 😀
Still, I would love to hear that the amount reached you Astropay wallet. Let us know ✌👌.
Have a good one!
Здравейте, добро утро, както споменах в казиното, те вече дават транзакцията за завършена, но въпреки това в акаунта в astropay тя все още изглежда празна, очаквам актуализация между днес и утре. Искам имейл, където ще ми изпратят доказателство, че парите е изпратена.
Актуализирам ви, ако има новини
Hello good morning, as I mentioned in the casino they already give the transaction as complete, but nevertheless in the astropay account it still appears blank, I expect an update between today and tomorrow I request an email where they will send me proof that the money has been sent.
I update you if there are news
Hola buenos dias, como mencione en el casino ya dan la transacción como completa, mas sin embargo en la cuenta de astropay aun me aparece en blanco, espero una actualización entre hoy y mañana solicite un correo donde me enviaran una prueba sobre que el dinero haya sido enviado.
Les actualizo si hay novedades
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.