преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Casino777 - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Казино е, което не плаща, когато е голяма сума, те са крадци, според мен, аз им казвам да не играят в това Казино, което има репутация 10, защото от опит ви казвам, че когато имат да ви платят висока сума, не плащат, блокират акаунта ви. истината е срам
It is a casino that does not pay when it is a large amount, they are thieves, in my opinion, I tell them not to play at this Casino, which has a reputation of 10, because I tell you from experience that when they have to pay you a high amount, they do not pay, they block your account. truth is a shame
Es un casino que no paga cuando es un monto grande son unos ladrones a mi parecer les digo que no jueguen a este Casino que tiene una reputación 10 pues os digo por experiencia que cuando tienen que pagarte un monto alto no pagan te bloquean la cuenta de verdad es una vergüenza
Здравейте, прочетох оплакването ви и искам да ви напомня тук:
„Wiki2310, моля, разберете, че се опитвате да изтеглите огромна сума пари. Казиното трябва да провери дали тези средства са натрупани справедливо и след това да обработи плащането. Отнема време, за да завършите такъв процес, затова любезно ви моля да бъдете търпеливи и изчакайте казиното да завърши разследването и да направи каквото трябва.
Благодаря ви за разбирането."
На този етап не бих се осмелил да кажа, че всички са крадци, процесът отнема много време, но продължава. Спечелихте огромна сума пари и това изисква допълнителна проверка, нормално е казиното да блокира сметката на победителя поради допълнителните проверки.
Моля ви да запазите присъдата си за по-късно.
Hello, I read your complaint and want to remind you here:
"Wiki2310, please understand you are trying to withdraw a huge amount of money. The casino needs to investigate if these funds have been accumulated fairly and then process the payment. It takes time to complete such a process, therefore I kindly ask you to be patient and wait for the casino to finish the investigation and do what they need to do.
Thank you for understanding."
At this point, I would not dare to say they are all thieves, the process is very time-consuming but it is running. You won a huge amount of money and it requires a further check, it is normal that the casino block the winner's account due to the additional checks.
I ask you kindly to save your verdict for later.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.