НачалоФорумКазинаCasino777 - обща дискусия

Casino777 - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от Beast777
|
7 375 преглеждания 33 отговора |
|
1 2
D-Rose
преди 2 години

Разбирам, че сте се поколебали да подадете жалбата от добра воля. Нека сега се заемем с това - надявам се, че ще ви помогнем.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Разбирам, че сте се поколебали да подадете жалбата от добра воля. Нека сега се заемем с това - надявам се, че ще ви помогнем.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Все още няма отговор от така наречения екип за оплаквания от casino777.nl

нямам думи. Фактът, че се държат като измамно казино, говори достатъчно. Имат късмет, че не съм в Холандия. Буквално бих карал до Белгия, където се намира физическото им казино.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
D-Rose
преди 2 години

Здравейте,

Съжалявам да видя, че стигна толкова далеч... Моля, дайте на Ник малко време, за да се върне към вашата жалба.

Няма да лъжа, целият екип е затрупан от оплаквания, но правят каквото могат. 🙏

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Пълно мълчание от Casino777, вероятно всичко е било фарс. Просто не разбирам защо биха рискували да направят това. Това далеч не е надеждно поведение.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
D-Rose
преди 2 години

Какво мога да кажа? Може би казиното просто не знае какво да каже сега - кой знае. 🤯

Автоматичен превод:
преди 2 години

100% съм сигурен, че няма да отговорят на въпроса, зададен от вашия екип. Вече минаха няколко дни.

Автоматичен превод:
D-Rose
преди 2 години

Знам, че сега не изглежда много обещаващо, но ще видим. Чакайте👍.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Знам, че сега не изглежда много обещаващо, но ще видим. Чакайте👍.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Блокираха акаунта ми 🤣. Вече не мога да вляза.

Автоматичен превод:
D-Rose
преди 2 години

не мога да повярвам...

Казиното с перфектна репутация трябва да отговори на жалбата и да обясни ситуацията - това е, в което вярвам. 🤞🤞

В противен случай казиното далеч не би било честно...


Автоматичен превод:
преди 2 години

не мога да повярвам...

Казиното с перфектна репутация трябва да отговори на жалбата и да обясни ситуацията - това е, в което вярвам. 🤞🤞

В противен случай казиното далеч не би било честно...


Автоматичен превод:
преди 2 години

Изведнъж мога да вляза отново. Но тук все още не са отговорили на жалбата. И техният отдел за оплаквания ме игнорира направо в продължение на 8 дни.

Автоматичен превод:
D-Rose
преди 2 години

Честно казано, не ми харесва накъде отива това. 🙁

Автоматичен превод:
преди 2 години

Честно казано, не ми харесва накъде отива това. 🙁

Автоматичен превод:
преди 2 години

Говорих с нормалното им „обслужване на клиенти", което между другото далеч не е едно за ситуацията и те ми казаха отново след месеци, че ще се „свържа с мен". Кога сте се свързали? Да, защото може да отнеме толкова време, колкото искат.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Можете ли да повярвате, че питам за местонахождението на трансфера от преди 30 ноември. Почти е краят на декември, не е за вярване. Кой би помислил, че това ще се случи с казино, което се предполага, че се регулира от холандското правителство. Силно разочарован.

Автоматичен превод:
D-Rose
преди 2 години

Съгласен съм, че за подобно казино това е наистина невероятен подход. Честно казано, нямам представа какво обяснение може да оправдае случващото се. Предполагам нито един... 🤯


Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини