преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Casino777 - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Има ли също дискусионна медия за 777.NL .. Пуснах преглед и жалба тук и на trustpilot .. просто се чудя дали има още хора със същите проблеми ... жалбата ми се нуждае от одобрение ( надявам се ) . Утре ще ми се обади мениджър (казват) …. Но направих някои проучвания и причината да не изплащам залозите си не е ок... надявам се, че някои от умерените ще видят екранните ми снимки.
поздрави, Дейв
Is there also a discuss media for 777.NL .. I put a review and complaint here and on trustpilot .. just wonder if there more people with the same issues ….my complaint needs a approve ( I hope ) . Tommorow a manager is going to call me ( they say ) …. But i did some research and the reason of not paying out my bets is not ok … hopefully some of the moderates will see my screenshots.
kind regards , Dave
Здравейте,
любезно проверете тази тема , вече ви отговорих там.
Hello,
kindly check this thread, I already answered you there.
След като чаках 2 месеца от 28 септември, чакам теглене отново, те твърдяха, че имат проблеми с изплащането към банкови сметки на Revolut, въпреки че ме потвърдиха с него и приеха депозити от Revolut. Намерих белгийска банкова сметка, която направих преди няколко години и най-накрая им я дадох. Дори след 2 месеца техният така наречен проблем с обработката на Revolut все още не беше решен 🤔. Обещаха ми от 22 ноември парите да са по сметката ми до 1-5 дни. Към 6 декември все още не виждам нищо в банковата си сметка. Свързвах се с техния CS по телефона и чат много пъти и те ми казаха, че всичко е наред и скоро ще получа парите, това е преди седмица. Сега ме прекъснаха в чата и вече не са толкова мили като преди, когато им казах, че ми писна да чакам. Всичко, което чувам, е да съжалявам това, но не виждам бърз и точен метод за справяне със ситуацията. Наистина е уморително. Казват ми, че техният екип за жалби го разглежда „отново", когато същият екип ми обеща, след като чаках вече 2 месеца, че ще получа парите преди повече от седмица. Това е повече от смешно.
Те не можаха да платят на Revolut поради някои затруднения при обработката от страна на техния доставчик на плащания на 28 септември, те щяха да го поправят, след като подадох жалба и до ден днешен не го поправиха. Затова им дадох стар белгийски IBAN, който намерих, след като го изрових. Казаха ми, че са превели парите, но до днес няма нищо в банковата ми сметка. В този момент гледам на тях като на банда лъжци. Казах им миналата седмица, че не съм получил парите и техният екип за оплаквания ще се свърже с мен между 1-3 дни, считано от петък. Досещате се.. отново нищо. Депозирах над 3700 евро преди това да се случи и съм много разочарован. Не знам защо се отнасят така към мен. Сега отиваме към 3-ти месец чакане. Играех в Unibet и получих плащане за няколко секунди, след като поисках теглене, не знам какво става с това казино, те лъжат и лъжат. Доверието ми към тях е напълно изчезнало. Прекъснаха ме в чата и ми казаха да се свържа с екипа за оплаквания, но екипът за оплаквания вече не отговаря. Поисках им доказателство, за да ми покажат, че са ми превели парите, прекъсват ме чата. Те се държат като измамно казино.
After waiting 2 months since the 28th of September I'm waiting for a withdrawal again, they claimed to have problems paying out to Revolut bank accounts though they verified me with it and accepted deposits from Revolut. I found a Belgian bank account I made some years ago and finally gave it to them. Even after 2 months their so called processing problem to Revolut still wasn't solved 🤔. They promised me that from the 22nd of November the money would be in my account in 1-5 days. As of the 6th of December I still don't see anything in my bank account. I contacted their CS through the phone and chat many times and they told me that everything is fine and I would receive the money soon, that's a week ago. They cut me off in the chat now and aren't as nice as before now that I told them that I'm tired of waiting. All I hear is sorry this sorry that but I don't see a swift and precise method of handling the situation. It's really tiring. They tell me that their complaints team is looking at it "again" when it's that same team that promised me after waiting for 2 months already that I would get the money more than a week ago. This is beyond ridiculous.
They couldn't pay out to Revolut because of some processing difficulties by their payment provider on the 28th of September, they were gonna fix it after I filed a complaint still to this day they didn't fix it. So I gave them an old Belgian IBAN I found after digging it up. They told me they transferred the money but till this day there's nothing in my bank account. At this point I look at them as a bunch of liars. I told them previous week that I didn't receive the money and their complaints team would get back to me between 1-3 days starting from Friday. You guess it.. nothing again. I've deposited over 3700 euro before this happened and I'm gravely disappointed. I don't know why I'm treated this way by them. We are going to the 3rd month now of waiting. I was playing on Unibet and got paid in a few seconds after asking for a withdrawal, I don't know what's up with this casino, they lie and lie. My trust in them is completely gone. They cut me off in chat telling me to contact the complaints team, but the complaints team doesn't respond anymore. I asked them proof to show me they transferred the money to me, I get cut off from the chat. They act like a rogue casino.
Здравей, D-Rose, поради по-добра ориентация преместих публикациите ти от „Casino777.nl забавя плащане за почти 3 месеца" тук в тази обща тема на Casino777.be, тъй като ти ни беше изяснил за какво казино говорим.
Съжалявам да чуя за вашия проблем. И съм съгласен, че това е досаден и изморителен процес. 😕 Чудя се дали казиното ви е предложило алтернативен метод на плащане, нали? Това, което описвате тук, наистина е неподходящо поведение за отношение към играчите и съжалявам за това.
В този случай определено бих ви препоръчал да подадете жалба . Вече имате опит в това, както виждам на нашия уебсайт. Ако имате нужда от друга помощ, не се колебайте да попитате.
Hello, D-Rose, because of better orientation I moved your posts from" Casino777.nl delaying payment for almost 3 months" here to this Casino777.be-general thread, since you had clarified to us about what casino we were talking about.
I am sorry to hear about your problem. And I agree it is annoying and tiring process. 😕 I am wondering if casino offered you an alternative payment method, didn't do they ? What are you describing here is really an inappropriate behavior how to treat a players and I am sorry about that.
In this case I would definitely suggest you to submit a complaint. You already have an experience in it as I see on our website. If you need any other assistance, don't hesitate to ask.
Те са супер сериозни. Знам също, че можете да имате парите си в брой, ако отидете на казино цирк в Белгия. Не знам дали можете да направите това, но това е решение за вас да получите парите си.
They are super serious. I know also you can have your money in cash if you go to casino circus in Belgium. I don't know if you can do that, but its a solution for you to get your money.
Работата е там, че вече имах вътрешна жалба с тях, която беше "решена", когато изплатиха, но от 24 ноември ми казаха, че парите ще бъдат в банковата ми сметка между 3-5 дни. Току-що ми изпратиха имейл, в който се посочва, че техният доставчик на плащания е казал, че няма нередности с тегленето ми. Попитаха ме дали съм го получил досега, на което аз отговорих не..
The thing is I already had an internal complaint with them which was "solved" when they paid out but since the 24th of November they told me the money would be into my bank account between 3-5 days. They just sent me a email stating that their payment provider said there are no irregularities with my withdrawal. They asked me if I received it by now to which I replied no..
Свържете се с тях чрез чат, за да разберете дали е възможно. Ходех в "Casino circus" (има няколко), за да си взема парите.
Имате и "Casino de Spa"
Contact them by chat to know if its possible. I used to go to "Casino circus" (they have several) to have my money.
You also have "Casino de Spa"
Работата е там, че те твърдят, че са превели парите отдавна, но в моята сметка няма буквално нищо...
The thing is they claim to have transferred the money a long time ago, but there's literally nothing in my account...
Изпратиха ли доказателство? Правилен ли беше номерът на сметката ви?
Във Франция някои банки блокират банков превод и разследват парите.
Did they send an evidence ? Was your account number right ?
In France some bank block wire transfert and investigate the money.
Здравей Д-Роуз,
Ако казиното изпрати парите, бих казал, че казиното трябва да ви изпрати идентификатора на транзакцията и потвърждението. 🤔
Чудя се дали подаването на жалба чрез нашия център за решаване на проблеми ще ви помогне, не се колебайте да прочетете за процеса и ще оставя решението на вас.
Hello D-Rose,
If the casino sent the money, I'd say that the casino should send you the transaction ID and confirmation. 🤔
I'm wondering whether submitting a complaint through our resolution center would help you, feel free to read about the process, and I'll leave the decision to you.
Много съм разочарован от тях сега минава още една седмица и пак нищо. След няколко часа ще бъде уикенд, наистина мразя това, отвратително е да правиш това на някой, който е загубил толкова много и накрая печели нещо, след което проблемите започват.
I'm very disappointed in them now another week is passing by and still nothing. It's gonna be weekend in a few hours, I really hate this it's disgusting to do this to someone who lost so much and finally wins something then the problems start.
Мисля, че трябва да подадете жалбата. Имайки предвид колко време чакаш, бих го направил много по-рано.
I think that you should submit the complaint. Considering how long have you been waiting, I would do so much earlier.
Пуснах жалба. Причината, поради която не подадох жалба, е, че ме увериха, че ще решат проблема. Вече знаете отговора на това. Всичко, което чувам от тях, е да съжалявам, че искам толкова много търпение от вас, което е досадно.
I've placed a complaint. The reason I didn't file for a complaint is because they assured me they would solve this. You already know the answer to this. All I hear from them is sorry for asking so much patience from you which is annoying.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.