НачалоФорумКазинаCasino777 - обща дискусия

Casino777 - обща дискусия

преди 2 години от Beast777
|
7 349 преглеждания 33 отговора |
|
1 2
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Casino777 - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Има ли също дискусионна медия за 777.NL .. Пуснах преглед и жалба тук и на trustpilot .. просто се чудя дали има още хора със същите проблеми ... жалбата ми се нуждае от одобрение ( надявам се ) . Утре ще ми се обади мениджър (казват) …. Но направих някои проучвания и причината да не изплащам залозите си не е ок... надявам се, че някои от умерените ще видят екранните ми снимки.


поздрави, Дейв

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Beast777
преди 2 години

Здравейте,

любезно проверете тази тема , вече ви отговорих там.

Автоматичен превод:
преди 2 години

След като чаках 2 месеца от 28 септември, чакам теглене отново, те твърдяха, че имат проблеми с изплащането към банкови сметки на Revolut, въпреки че ме потвърдиха с него и приеха депозити от Revolut. Намерих белгийска банкова сметка, която направих преди няколко години и най-накрая им я дадох. Дори след 2 месеца техният така наречен проблем с обработката на Revolut все още не беше решен 🤔. Обещаха ми от 22 ноември парите да са по сметката ми до 1-5 дни. Към 6 декември все още не виждам нищо в банковата си сметка. Свързвах се с техния CS по телефона и чат много пъти и те ми казаха, че всичко е наред и скоро ще получа парите, това е преди седмица. Сега ме прекъснаха в чата и вече не са толкова мили като преди, когато им казах, че ми писна да чакам. Всичко, което чувам, е да съжалявам това, но не виждам бърз и точен метод за справяне със ситуацията. Наистина е уморително. Казват ми, че техният екип за жалби го разглежда „отново", когато същият екип ми обеща, след като чаках вече 2 месеца, че ще получа парите преди повече от седмица. Това е повече от смешно.

Те не можаха да платят на Revolut поради някои затруднения при обработката от страна на техния доставчик на плащания на 28 септември, те щяха да го поправят, след като подадох жалба и до ден днешен не го поправиха. Затова им дадох стар белгийски IBAN, който намерих, след като го изрових. Казаха ми, че са превели парите, но до днес няма нищо в банковата ми сметка. В този момент гледам на тях като на банда лъжци. Казах им миналата седмица, че не съм получил парите и техният екип за оплаквания ще се свърже с мен между 1-3 дни, считано от петък. Досещате се.. отново нищо. Депозирах над 3700 евро преди това да се случи и съм много разочарован. Не знам защо се отнасят така към мен. Сега отиваме към 3-ти месец чакане. Играех в Unibet и получих плащане за няколко секунди, след като поисках теглене, не знам какво става с това казино, те лъжат и лъжат. Доверието ми към тях е напълно изчезнало. Прекъснаха ме в чата и ми казаха да се свържа с екипа за оплаквания, но екипът за оплаквания вече не отговаря. Поисках им доказателство, за да ми покажат, че са ми превели парите, прекъсват ме чата. Те се държат като измамно казино.

Автоматичен превод:
преди 2 години

здравей,


същите ли са като casino777.be?

Автоматичен превод:
Tamera
преди 2 години

да

Автоматичен превод:
преди 2 години

Все още няма отговор от отдела къде е плащането ми... щяха да се върнат след 1-3 дни, сега е 4-ти.

Автоматичен превод:
D-Rose
преди 2 години

Здравей, D-Rose, поради по-добра ориентация преместих публикациите ти от „Casino777.nl забавя плащане за почти 3 месеца" тук в тази обща тема на Casino777.be, тъй като ти ни беше изяснил за какво казино говорим.

Съжалявам да чуя за вашия проблем. И съм съгласен, че това е досаден и изморителен процес. 😕 Чудя се дали казиното ви е предложило алтернативен метод на плащане, нали? Това, което описвате тук, наистина е неподходящо поведение за отношение към играчите и съжалявам за това.

В този случай определено бих ви препоръчал да подадете жалба . Вече имате опит в това, както виждам на нашия уебсайт. Ако имате нужда от друга помощ, не се колебайте да попитате.

Автоматичен превод:
D-Rose
преди 2 години

Те са супер сериозни. Знам също, че можете да имате парите си в брой, ако отидете на казино цирк в Белгия. Не знам дали можете да направите това, но това е решение за вас да получите парите си.

Автоматичен превод:
Magda
преди 2 години

Работата е там, че вече имах вътрешна жалба с тях, която беше "решена", когато изплатиха, но от 24 ноември ми казаха, че парите ще бъдат в банковата ми сметка между 3-5 дни. Току-що ми изпратиха имейл, в който се посочва, че техният доставчик на плащания е казал, че няма нередности с тегленето ми. Попитаха ме дали съм го получил досега, на което аз отговорих не..

Автоматичен превод:
Tamera
преди 2 години

Никога не са ми казвали това..

Автоматичен превод:
D-Rose
преди 2 години

Свържете се с тях чрез чат, за да разберете дали е възможно. Ходех в "Casino circus" (има няколко), за да си взема парите.

Имате и "Casino de Spa"

Автоматичен превод:
Tamera
преди 2 години

Работата е там, че те твърдят, че са превели парите отдавна, но в моята сметка няма буквално нищо...

Автоматичен превод:
D-Rose
преди 2 години

Изпратиха ли доказателство? Правилен ли беше номерът на сметката ви?

Във Франция някои банки блокират банков превод и разследват парите.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Те провериха всичко и им изпратих PDF банковото извлечение.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Това ми казаха от съпорта от банката.

file


Автоматичен превод:
D-Rose
преди 2 години

Здравей Д-Роуз,

Ако казиното изпрати парите, бих казал, че казиното трябва да ви изпрати идентификатора на транзакцията и потвърждението. 🤔

Чудя се дали подаването на жалба чрез нашия център за решаване на проблеми ще ви помогне, не се колебайте да прочетете за процеса и ще оставя решението на вас.


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Много съм разочарован от тях сега минава още една седмица и пак нищо. След няколко часа ще бъде уикенд, наистина мразя това, отвратително е да правиш това на някой, който е загубил толкова много и накрая печели нещо, след което проблемите започват.

Автоматичен превод:
D-Rose
преди 2 години

Мисля, че трябва да подадете жалбата. Имайки предвид колко време чакаш, бих го направил много по-рано.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Пуснах жалба. Причината, поради която не подадох жалба, е, че ме увериха, че ще решат проблема. Вече знаете отговора на това. Всичко, което чувам от тях, е да съжалявам, че искам толкова много търпение от вас, което е досадно.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини