преди 10 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Casino1337 - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Това казино е лошо.
Те не плащат тегленето ми от 1300 €.
Играх в съответствие с T&Cs и конвертирах бонус за депозит, който има ограничение за печалба, в реални пари със залози от 1 €.
Проверката на акаунта се извършва според поддръжката на казиното.
Свързах се приятелски с поддръжката на казиното няколко пъти и също така ги предупредих, че ще напиша тази жалба, ако не обработят плащането, но те изобщо не изглеждаха заинтересовани да изяснят ситуацията частно и справедливо.
Всичко, което получавам от това казино, е коментарът, че имат „технически проблеми" и никой не може или никога няма да ми каже кога тези „технически проблеми" ще отшумят. Само като информация, всеки в западния свят може да извършва банкови плащания за секунди, а депозирането + тегленето са 2 от 3-те основни функции на онлайн казино.
Моето обобщение досега, за съжаление, може да бъде само, че парите на играчите ИЗЧЕЗНАХА ЗАВИНАГИ след депозита и че това казино изобщо не изплаща печалби.
Бих искал да предупредя всички (и надявам се, че са много хора), които четат това, НИКОГА НЕ ИГРАЙТЕ ТАМ.
This casino is bad.
They do not pay my withdrawal of 1.300€.
I played according to the T&Cs and converted a deposit bonus which has bo win cap to real money with 1€ bets.
Account verification is done according to the casino support.
I contacted the casino support friendly, several times, and also warned them that I will write this complaint if they do not process the payment, but they did not at all seem to be interested in clarifying the situation privately and fairly.
All I get from this casino is the comment that they have „technical problems", and no one can or will ever tell me when these „technical problems" will be over. Just as an information, everybody in the western world can do bank payments in seconds, and depositing + withdrawing are 2 of the 3 main funtions of an online casino.
My summary so far, unfortunately, can only be that a players money is GONE FOREVER after the deposit and that this casino does not pay winnings at all.
I would like to warn everybody (and hopefully it is many people) reading this NEVER PLAY THERE.
Здравейте.
Какво ще кажете да дадете на казиното още няколко дни? Искам да кажа, ако наистина изпитват технически проблеми, какво друго обяснение търсите?
Имате ли някаква обективна причина да приемете, че това обяснение е невярно?
Може би трябва също да имате предвид, че технически Германия е една от най-регулираните страни в индустрията и доставчиците на плащания страдат от усложнения поради този факт.
Казвам да останеш спокоен и да му дадеш малко време. Поддръжката на казиното изглежда отзивчива и това е добре.
Все пак, мога ли да знам колко работни дни са изминали от потвърждаването на тегленето ви, моля?
Hello.
How about giving the casino a few more days? I mean, if they really are experiencing technical issues, what other explanation do you seek?
Do you have any objective reason to assume this explanation is false?
Maybe you should also consider that technically, Germany is one of the most regulated countries in the industry, and payment providers suffer complications due to this fact.
I'm saying to stay calm and give it some time. Casino support seems responsive, and that's good.
Anyway, may I know how many working days have passed since your withdrawal was confirmed, please?
Здравей Радка,
Мога да кажа - изглежда, че сте на страната на това казино и се опитвате да го защитите.
Може би бихте могли да се отдръпнете малко от това и да помислите, че казината имат три основни функции: депозит, игра и теглене.
Ако последното не работи - в моя случай не работи от 8 дни - тогава това обикновено е свързано с това, че казиното действа измамно и не изплаща печалбите по крехки причини. Като повечето играчи имам много опит с това.
Моля, имайте предвид също, че трансферите в Германия не отнемат повече от един ден и ще отнемат само секунди в близко бъдеще. Регулирането със сигурност не е проблем за просто прехвърляне и следователно вашият аргумент е напълно неоснователен
Поддръжката на казиното не е полезна и по мое мнение осигурява подкрепа за казиното, а не за играчите. Освен крехки извинения, не съм получавал никаква помощ тук от дни.
Обръщам се към тази платформа, защото имам нужда от помощ, а не защото имам твърде малко разбиране за (о, толкова бедни) казина, които са в дефолт.
Може би можете да се съсредоточите върху това, което популяризирате - прозрачност и подкрепа на играчите - вместо просто да изразявате разбирането си за казиното.
С Най-Добри Пожелания!
Hello Radka,
I can tell - you seem to be on the side of this casino and trying to protect it.
Maybe you could step back from this a bit and consider that casinos have three main functions: deposit, play and withdraw.
If the latter doesn't work - in my case it hasn't worked for 8 days - then it usually has to do with the casino acting fraudulently and not paying out winnings for flimsy reasons. Like most players, I have had a lot of experience with this.
Please also keep in mind that transfers in Germany do not take longer than a day and will only take seconds in the near future. Regulation is certainly not a problem for a simple transfer and your argument is therefore completely unfounded
The casino's support is not helpful and, in my opinion, provides support for the casino rather than for the players. Other than flimsy excuses, I haven't received any help here for days.
I turn to this platform because I need help and not because I have too little understanding for the (oh-so-poor) casinos that are in default.
Maybe you can focus on what you're promoting - transparency for and support of players - rather than just expressing your understanding of the casino.
Best regards!
Hallo Radka,
ich merke schon - Sie scheinen auf der Seite ses Casinos zu stehen und versuchen, es zu schützen.
Vielleicht könnten Sie davon ein bisschen Abstand nehmen und bedenken, dass Casinos drei hauptsächliche Funktionen haben: Einzahlen, Spielen und Auszahlen.
Wenn letzteres nicht funktioniert - in meinem Fall seit 8 Tagen nicht funktioniert - dann hat das meistens damit zu tun, dass das Casino betrügerisch agiert und Gewinne unter fadenscheinigen Gründen nicht auszahlt. Wie die meisten Spieler habe ich damit reichhaltig Erfahrungen gemacht.
Bitte bedenken Sie zudem, dass auch in Deutschland Überweisungen nicht länger als einen Tag dauern und in naher Zukunft nur noch Sekunden dauern dürfen. Die Regulierung ist für eine simple Überweisung also sicher kein Problem und Ihr Argument ist somit vollkommen unbegründet
Der Support des Casinos ist nicht hilfsbereit und macht aus meiner Sicht eher Support für das Casino anstatt für die Spieler. Ausser fadenscheinige Ausreden erhalte ich hier seit Tagen keine Hilfe.
Ich wende mich an diese Plattform, weil ich Hilfe brauche und nicht, weil ich zu wenig Verständnis für die (achso armen)Casinos habe, die in Zahlungsverzug stehen.
Vielleicht können Sie das, womit Sie werben - Transparenz für und Unterstützung der Spieler - in den Fokus nehmen, anstatt nur Ihr Verständnis für das Casino zu äußern.
Viele Grüsse!
Мисля, че в жалбата ви беше казано нещо, а именно, че даваме на казината 14 дни да разрешат целия този процес. През това време казиното трябва да може да направи всичко необходимо и да плати парите. Ако не, ние ще се опитаме да разрешим вашата ситуация.
Въпреки това, тъй като казиното ви каза, че има технически проблеми, това може да отнеме известно време, така че трябва да бъдете малко търпеливи. Също така, това казино е доста ново, така че все още не знаем какво да очакваме и затова не трябва да сме негативни веднага.
Ако имате нещо ново, определено ни уведомете, но засега ще трябва да изчакаме. Надявам се всичко да се реши справедливо.
I think that in the complaint you were told the thing, namely that we are giving the casinos 14 days to sort this whole process out. In that time, the casino should be able to do whatever is necessary and pay the money. If not, we will try to resolve your situation.
However, since the casino has told you that it has some technical problems, it may take some time, so you need to be a bit patient. Also, this casino is quite new so we don't know what to expect yet and so we shouldn't be negative right away.
If you have something new definitely let us know but for now we will have to wait. I hope everything will be resolved fairly.
Здравейте!
Същите проблеми имам и аз с тях. Оттеглянето ми чака 10 дни и винаги един и същ отговор в чата, че имат технически проблеми.
Hello!
Same problems i have with them. My withdrawal is pending now 10days and always same answer on chat that they have tehnical issues.
Здравейте, виждам, че не сте единственият, който има проблеми с тегленето. Забелязах, че вече сте успели да отворите жалба , така че нашият екип ще бъде на разположение, за да се опита да ви помогне.
За да бъдем честни обаче, даваме на казината 14 дни, за да решат тегленето, така че има още няколко дни, преди нашият екип да се намеси. Вашият акаунт вече е потвърден в казиното? Казиното все още ли ви казва само, че има технически затруднения?
Hello, I see you're not the only one who has problems with the withdrawal. I noticed that you have already managed to open a complaint, so our team will be available to try to help you.
To be fair though, we give casinos 14 days to sort out the withdrawal, so there are still a couple of days before our team intervenes. Your account is already verified with the casino ? Is the casino still telling you only that it's having technical difficulties?
Здравейте!
Моят акаунт е напълно потвърден. Поддръжката винаги отговаря на технически проблеми с тегления. Имам чакащо теглене на крипто, помислих си, че може би имат проблеми с тегленето на крипто. Така че предлагам да променя тегленето си на skrill. Отговорът от чата беше същият: имаме технически проблеми с тегленията.
Hello!
My account is fully verified. Support always answers that have tehnical issues with withdrawals. I have crypto withdrawal pending, i thought maybe they have issues with crypto withdrawals. So i propose that i can change my withdrawal to skrill. Answer from chat was the same: we have tehnical issues with withdrawals.
Да, разбира се, така че в общи линии все още е същото. Както и да е, ако казиното каже така, вероятно е най-добре да изчакате и да се надявате, че ще успеят да го разрешат.
Ако не, и не получите парите си и все още е същата стара история, нашият екип ще се опита да се свърже с казиното и да види какво може да се направи.
Засега обаче ще трябва да имаме търпение.
Yes of course, so basically still exactly the same. Anyway, if the casino says so, it's probably best to wait and hope that they will be able to resolve it.
If not, and you don't get your money and it's still the same old story, our team will try to contact the casino and see what can be done.
For now though, we will have to be patient.
Моето теглене не е възобновено това теглене е изчакващо по-рано от 12 часа съвпадението не е изпратено в моята банкова сметка F-1803937703355977495 моята поръчка ID, моля, изпратете тези пари в моята банка
My withdrawal do not resived this withdrawal has been pending fater 12hours matchant not send in my bank acount F-1803937703355977495 my order id please send this money in my bank
Моля, изпратете тези пари в банковата ми сметка
Please send this money in my bank account
Сметката ми за теглене все още не е пристигнала в банката. Чакам вече 12 часа. Още не е пристигнал. Моля, кажете на търговеца да изпрати тегленето ми по сметката. ID на моята поръчка F-1803937703355977495 МОИТЕ ПАРИ 37375 INR ТАКСА 1625
My withdrawal account has not yet arrived in the bank. I have been waiting for 12 hours. It has not arrived yet. Please tell the merchant to send my withdrawal to the account. My order id F-1803937703355977495 MY MONEY INR 37375 FEE 1625
Мога ли първо да ви попитам дали вашият акаунт е напълно верифициран в това казино? Имате ли информация за вашето теглене в казино сметката ви?
May I first ask you if your account is fully verified at this casino? Do you have any information about your withdrawal in your casino account?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.