ФорумКазинаCasino1337 - обща дискусия

Casino1337 - обща дискусия

преди 9 месеца от MaxbetHunter
|
2018 преглеждания 12 отговора |
|
Добавете пост
преди 9 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Casino1337 - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 9 месеца

Това казино е лошо.

Те не плащат тегленето ми от 1300 €.

Играх в съответствие с T&Cs и конвертирах бонус за депозит, който има ограничение за печалба, в реални пари със залози от 1 €.

Проверката на акаунта се извършва според поддръжката на казиното.

Свързах се приятелски с поддръжката на казиното няколко пъти и също така ги предупредих, че ще напиша тази жалба, ако не обработят плащането, но те изобщо не изглеждаха заинтересовани да изяснят ситуацията частно и справедливо.

Всичко, което получавам от това казино, е коментарът, че имат „технически проблеми" и никой не може или никога няма да ми каже кога тези „технически проблеми" ще отшумят. Само като информация, всеки в западния свят може да извършва банкови плащания за секунди, а депозирането + тегленето са 2 от 3-те основни функции на онлайн казино.


Моето обобщение досега, за съжаление, може да бъде само, че парите на играчите ИЗЧЕЗНАХА ЗАВИНАГИ след депозита и че това казино изобщо не изплаща печалби.

Бих искал да предупредя всички (и надявам се, че са много хора), които четат това, НИКОГА НЕ ИГРАЙТЕ ТАМ.

Автоматичен превод:
MaxbetHunter
преди 9 месеца

Здравейте.

Какво ще кажете да дадете на казиното още няколко дни? Искам да кажа, ако наистина изпитват технически проблеми, какво друго обяснение търсите?

Имате ли някаква обективна причина да приемете, че това обяснение е невярно?

Може би трябва също да имате предвид, че технически Германия е една от най-регулираните страни в индустрията и доставчиците на плащания страдат от усложнения поради този факт.

Казвам да останеш спокоен и да му дадеш малко време. Поддръжката на казиното изглежда отзивчива и това е добре.

Все пак, мога ли да знам колко работни дни са изминали от потвърждаването на тегленето ви, моля?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравей Радка,


Мога да кажа - изглежда, че сте на страната на това казино и се опитвате да го защитите.

Може би бихте могли да се отдръпнете малко от това и да помислите, че казината имат три основни функции: депозит, игра и теглене.

Ако последното не работи - в моя случай не работи от 8 дни - тогава това обикновено е свързано с това, че казиното действа измамно и не изплаща печалбите по крехки причини. Като повечето играчи имам много опит с това.

Моля, имайте предвид също, че трансферите в Германия не отнемат повече от един ден и ще отнемат само секунди в близко бъдеще. Регулирането със сигурност не е проблем за просто прехвърляне и следователно вашият аргумент е напълно неоснователен

Поддръжката на казиното не е полезна и по мое мнение осигурява подкрепа за казиното, а не за играчите. Освен крехки извинения, не съм получавал никаква помощ тук от дни.

Обръщам се към тази платформа, защото имам нужда от помощ, а не защото имам твърде малко разбиране за (о, толкова бедни) казина, които са в дефолт.

Може би можете да се съсредоточите върху това, което популяризирате - прозрачност и подкрепа на играчите - вместо просто да изразявате разбирането си за казиното.

С Най-Добри Пожелания!

Автоматичен превод:
MaxbetHunter
преди 9 месеца

Мисля, че в жалбата ви беше казано нещо, а именно, че даваме на казината 14 дни да разрешат целия този процес. През това време казиното трябва да може да направи всичко необходимо и да плати парите. Ако не, ние ще се опитаме да разрешим вашата ситуация.

Въпреки това, тъй като казиното ви каза, че има технически проблеми, това може да отнеме известно време, така че трябва да бъдете малко търпеливи. Също така, това казино е доста ново, така че все още не знаем какво да очакваме и затова не трябва да сме негативни веднага.

Ако имате нещо ново, определено ни уведомете, но засега ще трябва да изчакаме. Надявам се всичко да се реши справедливо.

Автоматичен превод:
MaxbetHunter
преди 9 месеца

Здравейте!

Същите проблеми имам и аз с тях. Оттеглянето ми чака 10 дни и винаги един и същ отговор в чата, че имат технически проблеми.

Автоматичен превод:
bacnikklemen
преди 9 месеца

Здравейте, виждам, че не сте единственият, който има проблеми с тегленето. Забелязах, че вече сте успели да отворите жалба , така че нашият екип ще бъде на разположение, за да се опита да ви помогне.

За да бъдем честни обаче, даваме на казината 14 дни, за да решат тегленето, така че има още няколко дни, преди нашият екип да се намеси. Вашият акаунт вече е потвърден в казиното? Казиното все още ли ви казва само, че има технически затруднения?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 9 месеца

Здравейте!

Моят акаунт е напълно потвърден. Поддръжката винаги отговаря на технически проблеми с тегления. Имам чакащо теглене на крипто, помислих си, че може би имат проблеми с тегленето на крипто. Така че предлагам да променя тегленето си на skrill. Отговорът от чата беше същият: имаме технически проблеми с тегленията.

Автоматичен превод:
bacnikklemen
преди 9 месеца

Да, разбира се, така че в общи линии все още е същото. Както и да е, ако казиното каже така, вероятно е най-добре да изчакате и да се надявате, че ще успеят да го разрешат.

Ако не, и не получите парите си и все още е същата стара история, нашият екип ще се опита да се свърже с казиното и да види какво може да се направи.

Засега обаче ще трябва да имаме търпение.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Моето теглене не е възобновено това теглене е изчакващо по-рано от 12 часа съвпадението не е изпратено в моята банкова сметка F-1803937703355977495 моята поръчка ID, моля, изпратете тези пари в моята банка

Автоматичен превод:
djdkhajdhn
преди 4 месеца

Моля, изпратете тези пари в банковата ми сметка

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Сметката ми за теглене все още не е пристигнала в банката. Чакам вече 12 часа. Още не е пристигнал. Моля, кажете на търговеца да изпрати тегленето ми по сметката. ID на моята поръчка F-1803937703355977495 МОИТЕ ПАРИ 37375 INR ТАКСА 1625

Автоматичен превод:
djdkhajdhn
преди 4 месеца

Мога ли първо да ви попитам дали вашият акаунт е напълно верифициран в това казино? Имате ли информация за вашето теглене в казино сметката ви?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини