преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Casino Purple - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, аз съм французин, а английският ми не е много добър, така че предпочитам да използвам google traductor, за да обясня историята си с тези измамници.
Здравейте, искам да ги пусна тези крадци, за да не се заблуждават и другите, за първи път ми се случва и по принцип внимавам да не ходя никъде, но не и на този за съжаление. И така, за да обобщим, отивам в сайта „лилаво казино", където депозирам 100 евро с атрактивна оферта за добре дошли от 200%. Вече 1-ва изненада, след като депозирах нямам 200 евро в +. Казах си, че може би съм забравил да отбележа квадратчето, но ми се стори много любопитно, тъй като бях сигурен, че съм го направил, накратко исках да отида да го попитам в чата на живо, но втората изненада, те нямам ! Отново много любопитно и в този момент усещам, че ръкава е пристигнал на 1000 км. Изпращам имейл или нямам отговор до 2 дни. Решавам да играя на 100 eu, отивам до 200 eu и решавам да тегля. 5 дни по-късно, кратко съобщение да ми каже, че е отменено и че е необходимо да теглите минимум 250 евро хаха. Добре, играя и успявам да достигна тази сума, теглих толкова 250 eu, но минаха 13 дни, откакто е в изчакване, нищо не се случва, изпратих съобщения по имейл, никой не отговаря на такъв въпрос, че се чудя дали този имейл адресът съществува. Така че ИЗБЯГВАЙТЕ ТОЗИ САЙТ ЗА ИЗМАМНИЦИ, освен ако не обичате да давате парите си на крадци. Те никога не заслужават 5.1/10, 0/10 е истинското число Мир.
Hello i 'm french , and my english is not really good so i prefer to use google traductor to explain my story with this scammers .
Hello, I want to post these thieves so that others don't get fooled too, this is the first time it's happened to me and generally I'm careful not to go anywhere, but not on this one unfortunately . So to sum up, I go to the "purple casino" site where I deposit 100 euros with an attractive 200% welcome bonus offer. Already 1st surprise, after having deposited I do not have the 200 euros in +. I said to myself that maybe I had forgotten to tick the box, but it seemed very curious to me since I was sure I had done it, in short I wanted to go ask for it in the live chat, but the 2nd surprise , they do not have any ! Very curious again, and at this moment, I feel the sleeve arrived at 1000 km. I send an email or I have no response in 2 days. I decide to play the 100 eu, I go up to 200 eu and decide to cashout. 5 days later, a brief message to tell me that it is canceled and that it is necessary to cashout 250 euros minimum lol. Ok, I play and manage to reach this amount, I cash out so 250 eu, but it's been 13 days that it's been pending, nothing happens, I've sent messages by email, no one answers such point that I wonder if this email address exists. So AVOID THIS SCAMMER SITE, unless you love giving your money to thieves. They never deserve 5.1/10 , 0/10 is the real number Peace.
Здравей,
тъжно е, но също така разбрахме, че това казино не е много добро, не се колебайте да проверите сами:
https://casino.guru/casino-purple-review
Мисля, че трябва да подадете жалба, за да имаме възможност да проучим този сайт. Просто кликнете върху връзката, моля:
https://casino.guru/complaints/create
Надявам се, че ще успеем да се свържем с персонала на казиното.
Hello there,
it's sad but we also realized that this casino is not pretty good, feel free to check for yourself:
https://casino.guru/casino-purple-review
I think you should submit a complaint so we have a chance to investigate this site. Just click the link, please:
https://casino.guru/complaints/create
I hope we will be able to get in touch with the casino's staff.
Здравей Радка и благодаря за съобщението. Да, подадох жалба през вашия сайт, но тъй като не отговарят на имейли, няма чат на живо и т.н., нямам голяма надежда да се видим отново. един ден моята печалба. Това е преди всичко въпрос на принцип и за предотвратяване на други хора да угояват тези крадци в бъдеще.
Hello Radka and thank you for your message. Yes, I filed a complaint via your site, but since they do not respond to emails, there is no live chat, etc., I have little hope of seeing you again. one day my earnings . It is above all a question of principle, and of preventing other people from fattening these thieves in the future.
Разбирам тезата ви, но все пак можем да се опитаме да помогнем.
Освен това други играчи могат да разглеждат жалбата ви в бъдеще и могат да вземат свое собствено решение въз основа на вашия опит. Така че все още е добро усилие.
Ще видим как работи. 👌
I understand your point, but we can still try to help.
Additionally, other players can browse your complaint in the future and can make their own decision, based on your experience. So it is still a good effort.
We shall see how it works. 👌
От моя гледна точка лилавото казино е добра измама. Депозирайте директно на техния уебсайт, за да извършите някои тестове, без бонуси или нещо подобно. С малко късмет успях да стигна до $450 и когато става въпрос за теглене, винаги трябва да преминете през поддръжката, за да получите одобрение за теглене. Чакам един месец да изтегля парите и е повече от ясно, че няма да ми платят. Затова пиша този коментар, така че никой да не попадне в това казино, когато има хиляди по-добри и по-безопасни казина за игра.
From my point of view purple casino is a good scam. Directly deposit on their website to carry out some tests, without bonuses or anything similar. With a bit of luck I was able to get to $450 and when it comes to withdrawing, you're always supposed to go through support to get your withdrawal approved. I have been waiting a month to withdraw the money and it is more than clear that they will not pay me. Therefore, I write this comment so that no one falls into this casino when there are thousands of better and safer casinos to play.
Здравейте, трябва да се съглася, че има вероятност да не бъде платено, тъй като това казино има много лоша репутация от Casino Guru, както можете да видите.
За съжаление, не е най-добрият избор на казино, бих казал. Но тъй като вече се борите цял месец, не се колебайте да подадете жалба тук, на нашия уебсайт.
Hi, I have to agree, that there is probability not to be paid since this casino has very bad reputation by Casino Guru as you can see.
Unfortunately, not the best choice of casino, I'd say. But since you struggle already the month, then don't hesitate to submit a complaint here on our website.
здрасти
Наскоро се регистрирах в казино purple и то поиска данни за картата ми за регистрация, които предоставих - след това взе 50 € от сметката ми 43 £ без разрешение и няма да ми позволи да тегля обратно.
няма чат на живо и изпратих имейл 10 пъти без отговор, моля, можете ли да помогнете?
Hi.
i recently registered to casino purple and it asked for my card details for registration which i supplied - it then took €50 out of my account £43 with no authority and will not allow me to withdraw back.
there is no live chat and i have emailed 10x with no response please may you help?
здрасти
Бих помолил вашата банка или доставчика на плащания да изяснят ситуацията. Опитвали ли сте това?
Между другото, никога не трябва да играете в такива казина. Прочетете рецензията:
https://casino.guru/casino-purple-review
Как изглежда сега? 🙁
Hi!
I would ask your bank or the payment provider to clear up the situation. Have you tried that?
By the way, you should never play in such casinos. Read the review:
https://casino.guru/casino-purple-review
How does it look now? 🙁
Преместих публикацията ви в тази официална тема на това казино, така че ще имате по-голям шанс да получите някои отговори.
Може би имате нужда от помощ или съвет относно това казино? Индексът му на безопасност е наистина нисък, виждали ли сте го, чудя се?🤷♀️
I have moved your post to this official thread of this casino, so you will have a bigger chance to get some answers.
Do you need some help, or advice regarding this casino, perhaps? It's safety index is really low, have you seen it, I wonder?🤷♀️
Да, тази компания е измама, която трябва да бъде затворена, изтръгна ме преди време, ще изтрие акаунта ви и все още ще има нахалството да ви изпраща всеки ден с глупави оферти, няма начин да се свържете с тях, оставяйте толкова съобщения, колкото искате, те никога няма да отговорят повярвайте ми, опитвам се повече от година, нямам чат на живо или данни за контакт и ps, когато се регистрирате с, внезапно ще получите измамни обаждания от различни глупаци, което е случайно
никога не им давайте данните си, избягвайте като чума
Виждал съм, че много ниското би трябвало да е много опасно според мен
Yes this company is a rip off that needs closing down ripped me off time ago will delete your account and still have the cheek to txt you daily with stupid offers there is no way to contact them leave as many messages as you like they will never reply believe me I have been trying for over a year the have no live chat or contact details and ps when you do sign up with you will get scam calls suddenly from various fools which is to coincidental
don’t ever give them your details avoid like the plague
I have seen the very low should be very dangerous in my opinion
Добре,
наистина е жалко, че си играл в такъв сайт. Може би по някакъв начин проучвате казината, преди наистина да направите първия депозит?
Питам, защото основната и първоначална цел и принцип зад Casino Guru е да научи играчите да го правят.
Обзалагам се, че никога няма да играете там, ако видите това:
( https://casino.guru/casino-purple-review#tab=js-tab-reputation )
Съгласен съм, че този сайт трябва да се избягва на всяка цена. Затова бих искал да ви благодаря, че оставихте вашите потребителски отзиви публично достъпни. Може би вашите усилия в крайна сметка ще спестят истински проблеми на някой друг.
Well,
it's really a shame you played on such a site. Do you perhaps somehow investigate casinos before you actually make the first deposit?
I'm asking because the main and original purpose and principle behind Casino Guru is to teach players to do so.
I bet you would never play there if you saw this:
(https://casino.guru/casino-purple-review#tab=js-tab-reputation)
I agree that this site should be avoided at all costs. Thus, I'd like to thank you for leaving your user reviews available to the public. Perhaps your efforts will eventually spare someone else real trouble.
Здравейте на всички, никога не съм разглеждал този сайт, тъй като никога преди не съм имал подобен проблем с играта онлайн. Ще направя повече вълни с тази компания и ще намеря други начини да ги дискредитирам, тъй като те отвличат много клиенти.
Надявам се повече хора да се оплакват в тази тема и ако някой има повече информация, мога да го използвам, за да го докладвам, уведомете ме.
благодаря Шон
Hi all never looked into this site as I’ve never had an issue like this before with playing online.I’m going to make more waves with this company and find other means to discredit them as they do rip a lot of customers off.
hope more people complain on this thread and if anyone has more information I can use to report them let me know.
thanks sean
здрасти Както мога да прочета във вашата жалба , вашият случай е наистина рядък, както мога да кажа, и се надявам нашият екип да успее да получи някакво доказателство за казиното, така че жалбата да може да бъде разрешена. Със сигурност ти желая успех и ще чакам резултата.
Hi. As I can read in your complaint, your case is really rare, as I could say, and hope our team will be able to get some proof of the casino, so the complaint can be solved. I surely wish you all the luck, and will wait for the outcome.
Малко се обърках сега. Може би искахте да отговорите на някого? Всъщност не съм много сигурен какво бихте искали да кажете.
Got a bit confused now. Did you want to reply to someone, perhaps? I'm not quite sure what would you like to say, actually.
Моля, бъдете по-конкретни. Има ли нещо общо с вашия случай в тази ваша жалба , може би? Виждам, че не сте дали шанс на нашия екип да разреши проблема, тъй като спряхте да отговаряте.🤷♀️
Just please be more specific. Does it have to do anything with your case in this complaint of yours, perhaps? I can see you didn't give a chance to our team to get it solved, as you have stopped replying.🤷♀️
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.