ФорумКазинаCasino Purple - обща дискусия

Casino Purple - обща дискусия

преди 2 години от costelo
|
4942 преглеждания 26 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Casino Purple - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Здравейте, аз съм французин, а английският ми не е много добър, така че предпочитам да използвам google traductor, за да обясня историята си с тези измамници.

Здравейте, искам да ги пусна тези крадци, за да не се заблуждават и другите, за първи път ми се случва и по принцип внимавам да не ходя никъде, но не и на този за съжаление. И така, за да обобщим, отивам в сайта „лилаво казино", където депозирам 100 евро с атрактивна оферта за добре дошли от 200%. Вече 1-ва изненада, след като депозирах нямам 200 евро в +. Казах си, че може би съм забравил да отбележа квадратчето, но ми се стори много любопитно, тъй като бях сигурен, че съм го направил, накратко исках да отида да го попитам в чата на живо, но втората изненада, те нямам ! Отново много любопитно и в този момент усещам, че ръкава е пристигнал на 1000 км. Изпращам имейл или нямам отговор до 2 дни. Решавам да играя на 100 eu, отивам до 200 eu и решавам да тегля. 5 дни по-късно, кратко съобщение да ми каже, че е отменено и че е необходимо да теглите минимум 250 евро хаха. Добре, играя и успявам да достигна тази сума, теглих толкова 250 eu, но минаха 13 дни, откакто е в изчакване, нищо не се случва, изпратих съобщения по имейл, никой не отговаря на такъв въпрос, че се чудя дали този имейл адресът съществува. Така че ИЗБЯГВАЙТЕ ТОЗИ САЙТ ЗА ИЗМАМНИЦИ, освен ако не обичате да давате парите си на крадци. Те никога не заслужават 5.1/10, 0/10 е истинското число Мир.

Автоматичен превод:
costelo
преди 2 години

Здравей,

тъжно е, но също така разбрахме, че това казино не е много добро, не се колебайте да проверите сами:

https://casino.guru/casino-purple-review

Мисля, че трябва да подадете жалба, за да имаме възможност да проучим този сайт. Просто кликнете върху връзката, моля:

https://casino.guru/complaints/create

Надявам се, че ще успеем да се свържем с персонала на казиното.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей Радка и благодаря за съобщението. Да, подадох жалба през вашия сайт, но тъй като не отговарят на имейли, няма чат на живо и т.н., нямам голяма надежда да се видим отново. един ден моята печалба. Това е преди всичко въпрос на принцип и за предотвратяване на други хора да угояват тези крадци в бъдеще.

Автоматичен превод:
costelo
преди 2 години

Разбирам тезата ви, но все пак можем да се опитаме да помогнем.

Освен това други играчи могат да разглеждат жалбата ви в бъдеще и могат да вземат свое собствено решение въз основа на вашия опит. Така че все още е добро усилие.

Ще видим как работи. 👌

Автоматичен превод:
преди 1 година

От моя гледна точка лилавото казино е добра измама. Депозирайте директно на техния уебсайт, за да извършите някои тестове, без бонуси или нещо подобно. С малко късмет успях да стигна до $450 и когато става въпрос за теглене, винаги трябва да преминете през поддръжката, за да получите одобрение за теглене. Чакам един месец да изтегля парите и е повече от ясно, че няма да ми платят. Затова пиша този коментар, така че никой да не попадне в това казино, когато има хиляди по-добри и по-безопасни казина за игра.

Автоматичен превод:
cgcgdesign
преди 1 година

Здравейте, трябва да се съглася, че има вероятност да не бъде платено, тъй като това казино има много лоша репутация от Casino Guru, както можете да видите.

file

За съжаление, не е най-добрият избор на казино, бих казал. Но тъй като вече се борите цял месец, не се колебайте да подадете жалба тук, на нашия уебсайт.

Автоматичен превод:
преди 1 година

здрасти


Наскоро се регистрирах в казино purple и то поиска данни за картата ми за регистрация, които предоставих - след това взе 50 € от сметката ми 43 £ без разрешение и няма да ми позволи да тегля обратно.


няма чат на живо и изпратих имейл 10 пъти без отговор, моля, можете ли да помогнете?

Автоматичен превод:
fayepreston
преди 1 година

здрасти

Бих помолил вашата банка или доставчика на плащания да изяснят ситуацията. Опитвали ли сте това?

Между другото, никога не трябва да играете в такива казина. Прочетете рецензията:

https://casino.guru/casino-purple-review

Как изглежда сега? 🙁

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

казино purple базирано в curaco

някой може ли да ми каже имейла или телефона на тази фирма

Бих искал да имам думи

Автоматичен превод:
Wildgas
преди 6 месеца

Преместих публикацията ви в тази официална тема на това казино, така че ще имате по-голям шанс да получите някои отговори.

Може би имате нужда от помощ или съвет относно това казино? Индексът му на безопасност е наистина нисък, виждали ли сте го, чудя се?🤷‍♀️

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

Да, тази компания е измама, която трябва да бъде затворена, изтръгна ме преди време, ще изтрие акаунта ви и все още ще има нахалството да ви изпраща всеки ден с глупави оферти, няма начин да се свържете с тях, оставяйте толкова съобщения, колкото искате, те никога няма да отговорят повярвайте ми, опитвам се повече от година, нямам чат на живо или данни за контакт и ps, когато се регистрирате с, внезапно ще получите измамни обаждания от различни глупаци, което е случайно


никога не им давайте данните си, избягвайте като чума

Виждал съм, че много ниското би трябвало да е много опасно според мен

Автоматичен превод:
Wildgas
преди 6 месеца

Добре,

наистина е жалко, че си играл в такъв сайт. Може би по някакъв начин проучвате казината, преди наистина да направите първия депозит?

Питам, защото основната и първоначална цел и принцип зад Casino Guru е да научи играчите да го правят.

Обзалагам се, че никога няма да играете там, ако видите това:

file

( https://casino.guru/casino-purple-review#tab=js-tab-reputation )

Съгласен съм, че този сайт трябва да се избягва на всяка цена. Затова бих искал да ви благодаря, че оставихте вашите потребителски отзиви публично достъпни. Може би вашите усилия в крайна сметка ще спестят истински проблеми на някой друг.


Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте на всички, никога не съм разглеждал този сайт, тъй като никога преди не съм имал подобен проблем с играта онлайн. Ще направя повече вълни с тази компания и ще намеря други начини да ги дискредитирам, тъй като те отвличат много клиенти.

Надявам се повече хора да се оплакват в тази тема и ако някой има повече информация, мога да го използвам, за да го докладвам, уведомете ме.


благодаря Шон

Автоматичен превод:
seanachmed1
преди 6 месеца

здрасти Както мога да прочета във вашата жалба , вашият случай е наистина рядък, както мога да кажа, и се надявам нашият екип да успее да получи някакво доказателство за казиното, така че жалбата да може да бъде разрешена. Със сигурност ти желая успех и ще чакам резултата.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Надявам се да докажете нещо, моля, но недейте

Автоматичен превод:
Wildgas
преди 6 месеца

Малко се обърках сега. Може би искахте да отговорите на някого? Всъщност не съм много сигурен какво бихте искали да кажете.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Безполезен сайт, който съм напълно измамен

Автоматичен превод:
Wildgas
преди 6 месеца

Моля, бъдете по-конкретни. Има ли нещо общо с вашия случай в тази ваша жалба , може би? Виждам, че не сте дали шанс на нашия екип да разреши проблема, тъй като спряхте да отговаряте.🤷‍♀️

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Е, тъй като вашият екип не може да се свърже с казино purple, както и аз, тогава предполагам, че тук бичуваме мъртъв кон

Благодаря за отделеното време

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини