преди 12 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Casino Hermes - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Така че е неудобна ситуация, ако казиното ви игнорира по такъв сериозен въпрос и вече сте изпратили 3 имейла. Опитахте ли да попитате какъв е проблемът и защо акаунтът ви все още не е закрит?
Както и да е, щях да препоръчам жалба , но виждам, че вече сте успели да я подадете. Също така трябва да добавя, че казиното е в черния списък и работи без лиценз, което не е най-добрият избор на казино. Вие сами виждали ли сте го?
Както и да е, ако успеете да затворите акаунта, ще ни уведомите ли?
So it's an uncomfortable situation if the casino ignores you in such a serious matter and you have already sent 3 emails. Did you try to ask what the problem is and why your account is not closed yet ?
Anyway, I was going to recommend a complaint, but I see that you have already managed to file one. I also have to add that the casino is on the blacklist and operates without a license, which is not the best choice of casino. Have you seen it yourself?
Anyway, if you manage to close the account, will you let us know ?
Здравейте, казиното изобщо не комуникира с вас, нали? Мисля, че такова искане трябва да се приеме сериозно и затова препоръчвам даподадете жалба тук . Седмица е много време за отговор от казиното и тъй като те не се интересуват, мисля, че това може да е добра стъпка.
Ще го направиш ли?
Hello, the casino doesn't communicate with you at all, yes ? I think that such a request should be taken seriously and therefore I would recommend to file a complaint here. A week is a long time for the casino to respond and since they are not interested I think this might be a good step.
Are you gonna go for it?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.