ФорумКазинаCasino Gran Vía - обща дискусия

Casino Gran Vía - обща дискусия

преди 1 месец от angeltito1
|
465 преглеждания 6 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 месец
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Casino Gran Vía - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 месец

Лека нощ,


Проблемът е, че след като методът за депозит и теглене е одобрен, това няма значение, защото когато искате да направите теглене на баланс, системата дори не ви показва този метод, всъщност не ви показва никакъв.


В днешно време, както добре знаете, много онлайн казина правят плащането дори за няколко минути и, разбира се, ВСИЧКИ винаги показват на клиента опцията за извършване на теглене с последния метод на депозит, използван за игра, който логично съществува. е одобрен преди това. Това не се случва в Casino Gran Vía.

Автоматичен превод:
angeltito1
преди 1 месец

Здравейте. Всъщност случвало ли ви се е това? Винаги трябва да се опитвате да се свържете с поддръжката на казино, ако нещо подобно се случи, те трябва да могат да ви помогнат с това. Какъв метод на плащане сте използвали за депозит, ако нямате нищо против да попитам? Моля, опитайте да им изпратите имейл и да ни уведомите каква опция ви е предоставила поддръжката, за да изтеглите парите си. Ще чакаме вашия отговор.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

PayPal, същата система, с която сте направили депозитите. Тази система беше одобрена от тях, след като собствеността върху акаунта ми беше потвърдена.

От поддръжката ми отговориха, че съжаляват за случилото се.

Все още чакам тегленето ми да бъде обработено. Той ми каза, че ще отнеме 24 или 48 часа.

Настоявам, въпросът не е само колко време отнема, но и че тяхната система, когато се опитате да поискате теглене, не ви показва одобрена опция, така че да можете да я оставите заявена и чакаща обработка.

Поздрави и благодаря

Автоматичен превод:
angeltito1
преди 1 месец

Мисля, че разбирам гледната ти точка.

Не мога да си представя, че поне не съм изненадан от толкова интересно управление на тегленето.

За съжаление зависи от казиното да реши дали има по-лесни за потребителя опции, които си заслужават внушението. Имам предвид, че понякога платформата на казиното не е много удобна, дори за служителите на казиното. По един или друг начин, надявам се скоро да получите парите и мисля, че всички бихме искали да видим това потвърждение от ваша страна, когато това се случи. Само за да съм сигурен, нещата някак си работят от своя страна.

Можете ли да направите това за нас?

И аз ти благодаря!

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Благодаря ви за вашето съобщение.


Щом разбера нещо ще го споделя тук.


Разбирам, че всяка компания за игри има свои критерии и не се съмнявам, че те се стремят да предоставят възможно най-доброто обслужване на тези от нас, които сме играчи. За мен те са мнозинство. Но несъответствието в нивото на внимание, което всяко казино има, никога не спира да ме изненадва. Предполагам, че всичко ще зависи от размера на инвестициите и перспективите, които имат.

Всичко най-хубаво


Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
angeltito1
преди 1 месец

Моля, опитайте следващия път да използвате бутона "отговори", за да може лицето, на което искате да изпратите съобщението, да бъде уведомено. 😉

Със сигурност ще чакаме новини от вас, благодаря ви и всичко най-добро и на вас.🙂

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини