преди 7 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Casino Gran Vía - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Лека нощ,
Проблемът е, че след като методът за депозит и теглене е одобрен, това няма значение, защото когато искате да направите теглене на баланс, системата дори не ви показва този метод, всъщност не ви показва никакъв.
В днешно време, както добре знаете, много онлайн казина правят плащането дори за няколко минути и, разбира се, ВСИЧКИ винаги показват на клиента опцията за извършване на теглене с последния метод на депозит, използван за игра, който логично съществува. е одобрен преди това. Това не се случва в Casino Gran Vía.
Good night,
The problem is that once a deposit and withdrawal method has been approved it doesn't matter, because when you want to make a balance withdrawal the system doesn't even show you said method, in fact it doesn't show you any.
Nowadays, as you well know, many online casinos make the payment even in a matter of minutes and, of course, ALL always show the customer the option of making the withdrawal with the last deposit method used to play that, logically, there is. been previously approved. That doesn't happen at Casino Gran Vía.
Buenas noches,
El problema es que una vez aprobado un método de depósito y retirada da igual, debido a que cuando deseas efectuar una retirada de saldo el sistema ni siquiera te muestra dicho método, de hecho no te muestra ninguno.
A día de hoy, como bien sabéis, muchos casinos online realizan el pago incluso en cuestión de minutos y, desde luego, TODOS muestran siempre al cliente la opción de efectuar el retiro con el último medio de depósito usado para jugar que, lógicamente, haya sido aprobado previamente. En Casino Gran Vía no sucede eso.
Здравейте. Всъщност случвало ли ви се е това? Винаги трябва да се опитвате да се свържете с поддръжката на казино, ако нещо подобно се случи, те трябва да могат да ви помогнат с това. Какъв метод на плащане сте използвали за депозит, ако нямате нищо против да попитам? Моля, опитайте да им изпратите имейл и да ни уведомите каква опция ви е предоставила поддръжката, за да изтеглите парите си. Ще чакаме вашия отговор.
Hello. Have this happened to you, actually? You should always try to contact the support of a casino, if anything like this happens, they have to be able to help you with it. What payment method have you used to deposit, if you don't mind me asking? Please try to send them an email, and let us know, what option did the support give you to withdraw your money. We'll wait for your reply.
PayPal, същата система, с която сте направили депозитите. Тази система беше одобрена от тях, след като собствеността върху акаунта ми беше потвърдена.
От поддръжката ми отговориха, че съжаляват за случилото се.
Все още чакам тегленето ми да бъде обработено. Той ми каза, че ще отнеме 24 или 48 часа.
Настоявам, въпросът не е само колко време отнема, но и че тяхната система, когато се опитате да поискате теглене, не ви показва одобрена опция, така че да можете да я оставите заявена и чакаща обработка.
Поздрави и благодаря
PayPal, the same system with which you made the deposits. This system was approved by them once my account ownership was verified.
Support has responded to me that they regret what happened.
I'm still waiting for my withdrawal to be processed. He told me that it will take 24 or 48 hours.
I insist, the issue is not only how long it takes, but that their system, when you try to request the withdrawal, does not show you any approved option so that you can leave it requested and pending processing.
Greetings and thank you
PayPal, el mismo sistema con el que realizó los depósitos. Este sistema fue aprobado por ellos una vez verificada mi titularidad de la cuenta.
Soporte me ha respondido que lamentan lo sucedido.
Sigo a la espera de que se procese mi retiro. Me ha indicado que tardarán 24 o 48 horas.
Insisto, el tema no es únicamente lo que tarden, si no que su sistema cuando pretendes pedir la retirada, no te muestra ninguna opción aprobada para que la dejes solicitada y pendiente de proceso.
Un saludo y gracias
Мисля, че разбирам гледната ти точка.
Не мога да си представя, че поне не съм изненадан от толкова интересно управление на тегленето.
За съжаление зависи от казиното да реши дали има по-лесни за потребителя опции, които си заслужават внушението. Имам предвид, че понякога платформата на казиното не е много удобна, дори за служителите на казиното. По един или друг начин, надявам се скоро да получите парите и мисля, че всички бихме искали да видим това потвърждение от ваша страна, когато това се случи. Само за да съм сигурен, нещата някак си работят от своя страна.
Можете ли да направите това за нас?
И аз ти благодаря!
I think I understand your point of view.
Can't imagine myself not being at least surprised by such interesting withdrawal management.
Sadly, it's up to the casino to decide whether there are better user-friendly options worth the implication. I mean, sometimes the casino's platform is not very handy, even for the casino workers. One way or another, I hope you'll get the money soon, and I think we would all love to see that confirmed from your side when this happens. Just to be sure, things are somehow working on their end.
Can you do that for us?
Thank you too!
Благодаря ви за вашето съобщение.
Щом разбера нещо ще го споделя тук.
Разбирам, че всяка компания за игри има свои критерии и не се съмнявам, че те се стремят да предоставят възможно най-доброто обслужване на тези от нас, които сме играчи. За мен те са мнозинство. Но несъответствието в нивото на внимание, което всяко казино има, никога не спира да ме изненадва. Предполагам, че всичко ще зависи от размера на инвестициите и перспективите, които имат.
Всичко най-хубаво
Thank you for your message.
As soon as I know something I will share it here.
I understand that each gaming company has its criteria and I have no doubt that they seek to provide the best possible service to those of us who are players. For me they are the majority. But the disparity in the level of attention that each casino has never ceases to surprise me. I suppose everything will depend on the amount of investment and perspectives they have.
All the best
Gracias a ti por tu mensaje.
En cuanto sepa algo lo compartiré por aquí.
Entiendo que cada empresa de juego tiene sus criterios y no me cabe la menor duda que buscan dar el mejor servicio posible a los que somos jugadores. Para mí son la mayoría. Pero no deja de sorprenderme la disparidad del nivel de atención que tiene cada casino, supongo que todo irá en base al montante de la inversión y perspectivas que tengan.
Un saludo
Моля, опитайте следващия път да използвате бутона "отговори", за да може лицето, на което искате да изпратите съобщението, да бъде уведомено. 😉
Със сигурност ще чакаме новини от вас, благодаря ви и всичко най-добро и на вас.🙂
Please try to use the "reply" button next time, so the person you'd like to het the message to can be notified. 😉
We will surely wait for the news from you, thank you, and all the best to you as well.🙂
Същото нещо се случва и с мен, нямам активиран бутон за теглене, когато вече съм верифициран и друг път съм успявал да тегля, отговаряли са ми, че преглеждат, ами не разбирам всичко, откакто PayPal е потвърдено, изглежда много странно за мен,
The same thing is happening to me, I don't have the withdrawal button enabled when I'm already verified and other times I've been able to withdraw, they've answered me that they are reviewing, well I don't understand anything since PayPal has been verified, it seems very strange to me,
A mí me está pasando lo mismo ,no tengo habilitado el botón para retiradas cuando ya estoy verificada y otros momentos he podido retirar, me han contestado que están revisando , pues no entiendo nada ya que PayPal lo tengo verificado,me parece rarísimo,
хей Прегледах жалбата ви и разбрах, че този проблем вече е разрешен. И така, как бихте казали, че казиното се справя по отношение на решаването на проблеми? Доста бързо или просто добре?
Hey. I was going through your complaint and found out that this issue was already solved. So how would you say the casino is doing regarding solving issues? Pretty fast, or just okay?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.